02188695864
شهرک غرب، بلوار فرحزادی، بالاتر از بلوار دریا، کوچه بهاران ۲، پلاک ۵۳ (روبروی مرغ سوخاری کوپال)، واحد ۲
شنبه تا پنج شنبه: 10 صبح تا 9 شب
drmohammadi
logo ×

معروف ترین برند های ایمپلنت دندان در جهان کدام است؟ - کلینیک دندانپزشکی دکتر شهاب محمدی

زمان مطالعه : 10 دقیقه | منتشر شده در: 1398/04/23

بروزرسانی شده در: 1403/01/03

سیستم های ایمپلنت دندان برای شرایط کلینیکی مختلف طراحی شده است و سازندگان، ایمپلنت دندانی مختلفی تولید می کنند که برای شرایط کلینیکی خاصی مناسب است. انواع اصلی ایمپلنت دندان می توانند به سرعت در استخوان فک کاشته شوند و تاج پروتزی روی آنها قرار گیرد. در حالی که برخی از ایمپلنت دندانی ابتدا باید با استخوان فک جوش خورده و سپس دندان مصنوعی روی آن ها قرار بگیرد.
برخی از این ایمپلنت ها قطر بسیار کمی دارند که برای استخوان هایی که فضای بین ریشه های دندان آنها کم است؛ به کار می رود. در حالی که برخی دیگر کوتاه تر و پهن تر هستند و برای کاشتن نزدیک حفرات سینوسی که در آن موقعیت استخوان فک نازک تر است؛ به کار می روند.
به طور معمول تمام ایمپلنت دندانی تولید شده دارای کیفیت خوبی هستند و الزامات ساخت اساسی در آنها رعایت می شود. اما برخی از ایمپلنت دندانی در موقعیت های خاص، کاربرد بیشتری دارند. تمام سازندگان تولید کننده ایمپلنت دندان سعی دارند ایمپلنتی تولید کنند که درصد موفقیت، طول عمر و دوام آن پس از کاشت در استخوان فک بیشتر باشد.

انتخاب بهترین برند ایمپلنت دندان

 تعیین اینکه کدام سیستم ایمپلنت دندان برای کاشت ایمپلنت در حال حاضر  بهتر است؛ کمی مشکل است. اما به عنوان یک قانون سرانگشتی می‌توان گفت سابقه شرکت در تولید ایمپلنت و میزان سرمایه گذاری روی بخش تحقیق و توسعه به منظور بهبود سیستم های تولید ایمپلنت های دندانی می توانند از مهمترین فاکتورهای انتخاب بهترین شرکت تولید کننده ایمپلنت دندان باشد دانستن اینکه آیا ایمپلنت تولید شده در یک کارخانه، طول عمری بیشتر از ۱۰ سال پس از کاشت داشته باشد؛ نشان دهنده مرغوبیت آن ایمپلنت است. همچنین در دسترس بودن اجزا و قطعات مختلف ایمپلنت در شرایطی که با ایجاد مشکل پس از کاشت ایمپلنت ها، دندانپزشک بتواند به راحتی ایمپلنت یا قطعات آن را تعویض کند از دیگر ویژگی های برندهای مشهور جهان است.
شرکتهای قابل اطمینان تولید کننده ایمپلنت دندان را می توان با انجام تحقیقات مختصری نسبت به گارانتی و تضامینی که ارائه می دهند؛ شناخت. برای مقایسه باید گت ایمپلنت های ارزانتر که توسط شرکت ‌های کوچکتر تولید می شوند؛ معمولاً از موادی با کیفیت پایین تر تولید شده و دوام و طول عمر زیادی ندارند. تمام ایمپلنت هایی که توسط برندهای مشهور جهان تولید می شوند الزامات FDA را رعایت کرده اند. این الزامات شامل داشتن کیفیت قابل قبول و دوام و طول عمر مناسب است. تنها تفاوت این است که دندانپزشک ایمپلنت مناسب را متناسب با نیازهای بیمار از میان این برندهای دارای تاییدیه FDA انتخاب کند. برندهای مشهور تولید کننده ایمپلنت های دندانی از بروز ترین تکنولوژی های روز دنیا برای ساخت ایمپلنت استفاده می کنند. به همین علت دندانپزشکان نیز معمولا ترجیح می دهند از همین ایمپلنت های پیشرفته استفاده کنند. به عنوان مثال امروزه عمل جراحی که توسط کامپیوتر هدایت می شود با استفاده از برخی ایمپلنت های دندانی امکان پذیر است که موجب می شود موقعیت قرار گیری پایه ایمپلنت در استخوان فک بهترین شرایط را داشته باشد.
 
 
برند ایمپلنت

مطالب مرتبط: قیمت ایمپلنت دندان

معروف ترین برند های ایمپلنت دندان در جهان

۵ کارخانه مورد اعتماد و مشهور در زمینه ساخت ایمپلنت در سراسر جهان در حال حاضر بیش از ۱۵۰ کشور در جهان اجزاء ایمپلنت دندان را تولید می کند اما مشهورترین و پر فروش ترین آنها استرومن و نوبل بیوکر است. دیگر شرکت های تولید کننده ایمپلنت دندان در درجه دوم قرار دارند. باید توجه داشت که سیستم های ایمپلنت دندان برای شرایط کلینیکی مختلف طراحی شده است و انتخاب بهترین سیستم ایمپلنت دندان باید توسط متخصص انجام گیرد. با این وجود می توان مهمترین و با کیفیت ترین شرکت های تولید کننده ایمپلنت های دندانی را به ترتیب زیر برشمرد:
Straumann
Nobel Biocare (Danaher)
(Dentsply Sirona (Previously Astra Tech
Zimmer Biomet
BioHorizons
تمام این پنج شرکت بیش از ۳۰ سال که در حال تولید ایمپلنت های دندانی هستند و روی افزایش دوام و طول عمر آن با استفاده از تکنولوژی های پیشرفته ساخت ایمپلنت تحقیقات بسیاری انجام می دهند. به علاوه ایمپلنت ها با کیفیت بسیار بالا در این شرکت و تولید شده و در سراسر جهان توزیع می‌شوند. تقریباً تمام کشورهای جهان از این ایمپلنت های دندانی استفاده کرده و دسترسی دندانپزشکان برای خرید قطعات و اجزای مختلف ایمپلنت های دندانی از این شرکتها بسیار آسان است.

1. شرکت اشترومن (Straumann )

شرکت استرومن یک شرکت سوئیسی است که ایمپلنت های دندانی مبتکرانه، دقیق و متنوع را برای کاربردهای دندانپزشکی تولید می کند.

2. شرکت نوبل بیوکر Nobel Biocare  یا Danaher

دفتر مرکزی شرکت نوبل بیوکر در زوریخ سوئیس قرار دارد که محصولات و خدمات خود را در بیش از 80 کشور جهان عرضه می کند.

3. دنتس پلای سیرونا  Dentsply Sirona یا  سابق Astra Tech

ایمپلنت های دنتس پلی سیرونا دارای دفاتر فروش متعددی در سراسر جهان است و ایمپلنت های دندانی این شرکت به بیش از 120 کشور جهان صادر می شود.

4. زیمر بیومت Zimmer Biomet

شرکت زیمر بیومت یکی از معروف ترین برند های ایمپلنت دندان در آمریکاست. محصولات با کیفیت و البته گران قیمت این شرکت جزو بهترین ایمپلنت های دندانی تولید شدن در جهان است.

5. بیوهوریزونز  BioHorizon  

شرکت بیوهوریزون جزو شرکت هایی است که به روزترین و پیشرفته ترین انواع ایمپلنت های دندانی را تولید می کند. از سال 1997 با تاسیس این شرکت در آمریکا توانست با تولید ایمپلنت های مخروطی شکل نام خود را در میان شرکت های سازنده ایمپلنت دندان مشهور در جهان جا بیندازد. 

کدام کشور بهترین ایمپلنت دندان را تولید میکند؟

 بهترین کشورهای خارجی که ایمپلنت های دندانی را تولید می کنند شامل آمریکا و سوئیس می شوند که محصولاتی با کیفیت بالا به بازارهای جهانی عرضه می کنند اما کشورهایی مانند کاستاریکا، هند و تایلند نیز توانسته اند ایمپلنت های دندانی را با قیمت مناسب و کیفیت قابل قبول به بازارهای جهانی عرضه  کنند.

چطور باید برند ایمپلنت دندان را انتخاب کرد؟

 اولین و مهمترین نکته انتخاب برند ایمپلنت های دندان، داشتن تاییدیه FDA برای ساخت ایمپلنت های دندانی است. بهتر است که ایمپلنت دندان توسط متخصص انتخاب شود تا دندانپزشک عمومی چون متخصص، آموزش های لازم در خصوص انتخاب بهترین انواع ایمپلنت را دیده است.
مطالب مرتبط: ایمپلنت فوری

 آیا ایمپلنت های سرامیکی بهتر از ایمپلنت های تیتانیومی هستند؟

ایمپلنت های تیتانیومی، متداولترین نوع ایمپلنت دندان هستند که توسط شرکت های مشهور جهان تولید می شوند اما در صورتی که بیمار نسبت به ایمپلنت های تیتانیومی واکنش های آلرژیک نشان دهد از ایمپلنت های سرامیکی برای این کاشت ایمپلنت استفاده می شود. ایمپلنت های دندانی زیرکونیا نوعی ایمپلنت دندانی سرامیکی هستند که جنس آنها فلزی نمی باشد. به همین علت امکان ترک خوردگی یا شکستن آنها بیشتر است. 

مشهورترین شرکت های سازنده ایمپلنت های تیتانیومی کدامند؟

معروف ترین برند های ایمپلنت دندان تیتانیومی در جهان استرومن و نوبل بیوکر هستند. از دیگر شرکت های تولید کننده ایمپلنت های دندان می توان به زیمر بیومت، دنتس پلی سیرونا و بیوهوریزون اشاره کرد.

آیا برند ایمپلنت روی موفقیت کاشت آن تاثیر دارد؟

موفقیت کاشت ایمپلنت بیشتر به مهارت دندانپزشک هنگام عمل جراحی بستگی دارد تا برند آن. در حقیقت می توان گفت حدود ۸۰ درصد از عامل موفقیت کاشت ایمپلنت های دندانی به مهارت دندانپزشک هنگام جراحی و کاشت ایمپلنت و پروتز دندانی هنگام طراحی پروتز دندان مصنوعی بستگی دارد.  بنابراین هر نوع ایمپلنت دندانی در صورتی که توسط جراح دهان و دندان با تجربه و حرفه ای کاشته شود؛ نتیجه قابل قبول و موفقی برای بیمار خواهد داشت. در صورتی که حتی اگر بهترین کیفیت ایمپلنت‌های دندانی انتخاب شود اما جراح مهارت کافی در کاشت ایمپلنت نداشته باشد؛ هیچ تضمینی برای موفقیت آمیز بودن عمل کاشت ایمپلنت نخواهد بود.
مطالب مرتبط: مراحل ایمپلنت دندان

آیا برندهای مشهور جهان برای تولید ایمپلنت های دندانی در ایران در دسترسند؟

معمولا هر دندانپزشکی در ایران از نوع خاصی ایمپلنت و برند مشخصی استفاده می کنند. سازندگان برخی شرکت های سازنده ایمپلنت دندان، شرکت هایی هستند که به مدت چندین سال است که تولید کننده ایمپلنت دندان میباشند و تحقیقات گسترده ای در این زمینه انجام داده اند. برخی از شرکتهای سازنده ایمپلنت نیز محصولاتی با کیفیت پایین و قیمت کمتر تولید می کنند که البته ممکن است انتخاب این ایمپلنت‌ها سود بیشتری را نصیب دندانپزشک کند اما معمولاً دندانپزشکان تمایل دارند که از برند های مشهور تر که با وجود هزینه بالاتر ،کیفیت بهتری نیز دارند را خریداری کرده و برای بیماران استفاده کنند. چون جنس ایمپلنت های دندانی یکی از فاکتورهای مهم در تعیین درصد موفقیت درمان کاشت ایمپلنت است. یکی از فاکتورهایی که روی طول عمر و دوام ایمپلنت دندان موثر است، کیفیت مرغوب مواد تولید کننده آن و نحوه ساخت ایمپلنت با تکنولوژی های روز دنیا است که این شرایط فقط در برندهای مشهور جهان وجود دارد.
برند های ایمپلنتی که در ایران توسط دندانپزشکان برای کاشت ایمپلنت مورد استفاده قرار می گیرند به تفکیک کشور سازنده عبارتند از:

ایمپلنت های ساخت آمریکا

ایمپلنت زیمر بیومت ( Zimmer Biomet)
ایمپلنت ترى اى (3I)
ایمپلنت بایکان (Bicon)
ایمپلنت اینترالاک (Intralock)
ایمپلنت بیوهوریزونز (Biohorizons)

ایمپلنت های ساخت سوئیس

ایمپلنت ا شترامن  (ITI Strumann )
ایمپلنت اس اى سى (SIC)
ایمپلنت اس پى اى (SPI)
ایمپلنت ایده (Ihdeh)
ایمپلنت نئوبایوتک (neo biotech)یا  SEM
ایمپلنت ITI

ایمپلنت های ساخت سوئد

ایمپلنت استرا (AStraTech ) 
ایمپلنت نابل بیوکر (Nobel biocare)

ایمپلنت های ساخت آلمان

ایمپلنت زایو (Xive)
ایمپلنت بگو (Bego)
ایمپلنت مدنتیکا (Medentica)

ایمپلنت های ساخت کشور کره

ایمپلنت دنتیوم (Dentium)
ایمپلنت اوستم (Osstem)
ایمپلنت مگاژن (Megagen)
ایمپلنت دى او (Dio)

 ایمپلنت های ساخت کشور فرانسه 

ایمپلنت اى دى اى (IDI)
ایمپلنت یوروتکنیکا (Euroteknica)

ایمپلنت های ساخت کشور چین

ایمپلنت وانژو Wenzhou Trasdo Medical Instrument Co
ایمپلنت هونگ کو  Hung Kuo Medical Instrument Co.,Ltd
ایمپلنت گرین دنتک Green DenTech Co., Ltd

ایمپلنت های ایرانی ساخت داخل کشور

ایمپلنت های شرکت کیمیاکاشت اطبا 
ایمپلنت ایرانی سینابایونیک 
 
 مطالب مرتبط: ایمپلنت دیجیتال
کلینیک دندان به منظور ارائه خدمات متنوع به مراجعین، از میان برندهای متنوع ایمپلنت دندان، برندهایی را انتخاب کرده که بیماران با هر نوع سلیقه و بودجه مالی بتوانند بهترین انتخاب را داشته باشند. برندهای ایمپلنت مورد استفاده در کلینیک دندانپزشکی با مشورت و تایید دکتر شهاب محمدی – ایمپلنتولوژیست و جراح دندان- از بین بهترین برندها با مرغوبترین کیفیت ها انتخاب شده اند:

1. ایمپلنت سوئیسی شرکت استرامن   (ITI Strumann )

شرکت استرامن از سال 1985 فعالیت خود را با تولید ایمپلنت های دندانی آغاز کرد و تا به امروز اعتبار و خوش نامی خود را در سایه تولید ایمپلنت های دندانی با طراحی منحصر به فرد و کیفیت بالا حفظ کرده است. ایمپلنت های دندانی شرکت استرامن دارای سطحی کاملا سازگار با بدن انسان هستند به طوریکه به راحتی بااستخوان فک جوش خورده و دوام و طول عمر بسیار بالایی دارند. هرچند که ایمپلنت استرامن جزو ایمپلنت های دندانی گران قیمت محسوب می شود اما کیفیت بسیار بالای محصولات این شرکت، ارزش هزینه کردن را دارد.

2. ایمپلنت آمریکایی زیمر بیومت ( Zimmer Biomet)

شرکت زیمر بیومت در سال 1972 در شهر Warsaw تاسیس شد و در همان سالهای اول با عرضه ایمپلنت های دندانی با اهداف خاص در ابعاد و اندازه های مختلف به سرعت رشد کرد و درحال حاضر بیش از 90 سال است که محصولات خود را به بیش از 100 کشور جهان عرضه می کند. برند زیمر در ایران جزو پرطرفدارترین برندهای سازنده ایمپلنت های دندانی می باشد که با وجود قیمت بالایی که نسبت به برندهای کره ای یا چینی دارد، به علت کیفیت و دوام بالا توانسته جایگاه خود را در بین 5 برند مطرح جهان حفظ کند.

3. ایمپلنت آلمانی شرکت مدنتیکا  (Medentika)  

شرکت مدنتیکا حدود 25 سال است که با هدف تولید ایمپلنت های دندانی با کیفیت و با قیمت مناسب در بازارهای جهانی به شهرت رسیده است. تقریبا اکثر دندانپزشکان و ایمپلنتولوژیست های حرفه ای از ایمپلنت های دندانی شرکت مدنتیکا به عنوان یکی از بهترین گزینه هایی که می تواند در استخوان فک بیمار کاشته شود، استفاده می کنند. 

4. ایمپلنت کره ای شرکت دیو (Dio)

بیش از 25 سال از تاسیس شرکت دیو در کشور کره می گذرد و طی این مدت این شرکت توانسته نام خود را در میان شرکت های مشهور جهان در زمینه تولید ایمپلنت های دندانی قرار دهد. کیفیت بالا و قیمت مناسب ایمپلنت های دندانی تولید شده در شرکت دیو و همچنین خدمات پس از فروش مناسب این کشرکت از جمله عرضه قطعات مختلف ایمپلنت های خود در بازار جهانی موجب شده محبوبیت زیادی در میان دندانپزشکان داشته باشد. ایمپلنت های دندانی شرکت دیو به بیش از 70 کشور در سراسر جهان صادر می شود.
مطالب مرتبط: ایمپلنت ارزان

مشاوره رایگان دندانپزشکی

به این مقاله امتیاز دهید

4.5 از 1 رأی

داستان های مشتریان ما

گالری لبخند

ایجاد یک لبخند زیبا می تواند اعتماد به نفس و ظاهر کلی افراد را افزایش دهد.

نظرات کاربران

امین تسبیحی

با عرض سلام وخسته نباشید ،من از برند اسنوکو استفاده کردم سوالم اینه که این برند آلمانی هست یا کره تحت لیسانس آلمان هست؟واینکه مارک خوبی هست؟

حیدری

سلام وقت بخیر میخواستم بدونم بین ایمپلنت های کره ای دنتیوم . اوستم . مگاژن . دى او و اسنوکن کدومش کیفیت بهتری داره با سپاس

دکتر شهاب محمدی

سلام انتخاب ایمپلنت سلیقه ای هستش و همه مارک ها خوب هستند

علی وکیلی

درود بر دکتر محمدی عزیز /ایمپلنت لیزر لاک بهتره یا بدون لیزر لاک/ضمنا ایمپلنت بایوهورایزن از نظر کیفیت در چه حد می باشد.ممنون

دکتر شهاب محمدی

سلام انتخاب ایمپلنت یک چیز شخصی هستش و من درباره کیفیت ایمپلنت ها نظری ندارم

ملکی

سلام آقای دکتر ، من در یک کلینیک دو واحد ایمپلنت سوئیسی و در کلینیک دیگری دو واحد کره ای (مارک SNUC) کاشتم ، مارک سوئیسی را به من نگفتند ، آیا از جنس و برند متفاوت کاشتم مشکلی برای فک ایجاد نمی کنه ، وآیا برند کره ای که کاشتم کیفیت پائینی دارد؟ چون قبل از کاشت فقط به من گفتند کره ای می کاریم اما برند اونو اعلام نکردند ، ممنون میشم اگه راهنمایی بفرمایید .

آنیتا

سلام و تشکر از سایت خوبتون حدود شش ماه پیش برای ایمپلنت یکی از دندانها مراجعه به پزشک داشتم و با توجه به نیاز به لیفت سینوس و پیوند استخوان تا کنون فقط این مراحل انجام شده است. با توجه به اینکه فعلا تا مدتی بخاطر سفر امکان کاشت دندان را ندارم آیا اگر مدت زیادی از پیوند و لیفت بگذره تا زمان کاشت ایمپلنت (مثلا 2سال) مشکلی برای کاشت اون به وجود میاد؟

دکتر شهاب محمدی

سلام حداکثر زمان در نظر گرفته شده 2 سال هستش

سجاد

با عرض سلام و خسته نباشید در خصوص برند icx آلمانی سوال داشتم آیا برند خوبی هست آیا برند کره ای هست که بهتر از این برند (icx) باشد

امیر

سلام من می خوام ۲۵ تا دندون ایمپلنت کنم میشه؟

فاطمه

سلام اگه دوتا دندون کنار هم کج باشند بخواهیم بکشیم ایمپلنت کنیم ایمپلنتم کج میشه

دکتر شهاب محمدی

سلام شرایط شما باید به صورت بالینی بررسی بشه ولی معمولا این اتفاق نخواهد افتاد.

مبینا

نه عزیزم

مبینا

نه عزیزم

مهدی

باسلام خدمت آقای دکتر محمدی . ببخشید یه سوال داشتم هزینه کامل ۶ واحد فک بالا و ۶ واحد فک پایین دیو کره بدون روکش چند ؟ و اینکه بالا و پایین ۲۴ واحد روکش مجزا قیمت چند ؟ و اینکه بهترین و مرغوب ترین روکش را بفرمائید . باتشکر

عاطفه

سلام دکتر ایا ایمپلنت مارک نئودنت خوب هست واینکه روکش موقت هزینه جدا از ایمپلنت هست

دکتر شهاب محمدی

سلام و عرض ادب بله برند خوبی هست و متعلق به شرکت اشترون هست. هر مرکز روش جداگانه ای برای محاسبه هزینه درمان ایمپلنت دارد.

علی

سلام جناب دکتر باسپاس فراوان از اگاه سازی در مورد تعرفه میخواستم بپرسم ایمپلنت نرو(باریک) از لحاظ قیمتی با ایمپلنت معمولی از لحاظ اندازه فرق داره و اینکه آیا مارک دنتیس کره ای مارک خوبی برای این ایمپلنت است؟

دکتر شهاب محمدی

سلام و عرض ادب خیر تفاوتی ندارد.بله برند خوبی هست.

مهتاب

سلام دکتر جان تعرفه های ایمپلنت هایی که تو سایت گذاشتین فقط پایه ی ایمپلنته یا همراه با روکشه؟

دکتر شهاب محمدی

سلام همراه با روکش

مهناز

سلام وقت عالی دکتر مارک سی ایمپلنت مارک خوبی هست؟؟ آیا مارکی هست ک با توجه ب تحریم در آینده ب مشکل نخوریم؟؟ بین اس اس سی و کره ی cmiکدوم رو پیشنهاد میکنید

ماهان

خدمت دکتر عزیز سلام میرسانم،درود بر شما که این همه وقت گرانبها در اختیار می گذارید

مهدی

سلام دکتر جان بعد از کشیدن دندانهای بالا میتوان تو اون مدت که ایمپلنت میشود از دندان مصنوعی استفاده کرد

فائزه

سلام دکتر جراحی ک بهش مراجعه کردیم مارک دیو رو برای ۵ واحد ایمپلنت همسرم معرفی کرده همراه با ضمانت مادام العمر.ایا کیفیتش خوبه؟و در مقایسه با مگاژن کدوم بهتر هست؟

دکتر شهاب محمدی

سلام دیو کیفیت مناسبی داره

شمیم

سلام دکتر وقتتون به خیر .دکتر شما یه دکتر ایمپلنتولوژیست خوب تو کرج میشه معرفی کنی واقعا مقدور نیست و گرنه میومدیم پیش شما تهران یکم سخت .ممنون میشم معرفی کنید🙏

دکتر شهاب محمدی

سلام متاستفانه کسی رو نمیشناسم

حسن

سلام آقای دکتر من یک ایمپلنت انجام دادم بمن گفتن sic سوئیسه ولی روی جلدش sic رو نوشته ولی زده ساخت آلمان خواستم ببینم چطور ممکنه؟ با سپاس

ناصر شهریاری

ایمپلنت I.fix ساخت کدام کشورها و کیفیتش خوبه یا نه؟

دکتر شهاب محمدی

سلام من با این ایمپلنت کار نکردم شناخته شده نیست

مهندس علی امان ابادی

با ....سلام وعرض ادب واحترام جناب دکترشهاب محمدی عزیز استفاده وافری بردم ازسعه صدرتان متشکرم چنانچه لطف کنید قیمت بهترین مارک وکشور سازنده ایمپلنتها رابگذارید واعتبار مثلا ده روز یکماه درنظر بگیرید چون کمپانیهای اروپایی هر دم مثل ما ایرانیها نرخ بالا وپایین نمی کنند واین فرصت طلبی ما ایرانیها است که هر روز یک قیمت داریم وخیلی متاسف شدم وممنونم اززحمات حضرتعالی که این مهم رارسیدگی فرمایید وهر ده روز یکبار رندمی قیمتها راکنترل کنید که مشتری به شما اعتماد نماید وبداند که قیمتها درحد عرف دلار مثلا سی تومان اینست که دلار مثلا 12 تومان شد قیمت قابل تنزل خواهد بود سپاس

دکتر شهاب محمدی

سلام قیمت ها تو صفحه تعرفه موجود میباشد

امید رئیسیان

جناب دکتر سلام بنده ۳ واحد از فک بالا و ۳ واحد از فک پایین رو نیازمند ایمپلنت می بینم . پیش پزشک رفتم که هر گدام را ۶۵۰۰ محاسبه میکنه . خواست بدونم با چنین قیمت برای هر دندان ، اگر شما باشید با چه نوع ایمپلنتی از نظر کیفیت انجام میدهید ؟ و اینکه آیا بنظر شما این عدد بالا نیست ؟ در ضمن بنده سه تای بالا رو فق اقدام کرده ام . آیا برای فک پایینی میتونم خدمت شما برسم ؟ و اینکه هر عدد ایمپلنت خوب رو چه مبلغی در نظر میفرمایید ؟ توضیح اینکه بعد از آن قصد دارم ۶ تا بالا و ۷ تا پایینی رو لمینیت کنم . قیمت اونها رو هم میفرمائید ؟ ممنون عرض ارادت بنده را بپذیرید . رییسیان

دکتر شهاب محمدی

سلام بهترین ایمپلنت، سوئیسیه. بله تشریف بیارید معاینه. هزینه ها تو سایت موجوده. واسه اطلاع از قیمت لمینت لطفا با مطب تماس بگیرید.

شهرام

سلام اقاي دكتر بين ايمپلنت زيمر بيومت امريكا و اس اي سي سوئيس كدوم رو توصيه ميكنيد.

دکتر شهاب محمدی

پاسخ داده شد.

شهرام

سلام اقاي دكتر خواستم بدونم بين ايمپلنت زيمر بيومت امريكا و ايمپلنت اس اي سي سوئيسي كدوم رو توصيه ميكنيد.

دکتر شهاب محمدی

سلام زیمر

دکتر شهاب محمدی

سلام زیمر

شهرام

سلام اقاي دكتر بين ايمپلنت زيمر بيومت امريكا و اس اي سي سوئيس كدوم رو توصيه ميكنيد.

مهرداد بخشی

سلام اقای دکتر خواستم بدونم هر واحد ایمپلنت امریکایی هزینه اش چقدر میشه ، هشت واحد تخفیف داره

دکتر شهاب محمدی

سلام بله قیمت ها تو پیج تعرفه موجوده

فرشته

باسلام،خدمت‌دکتر،من‌ازدوماه‌پیش‌پیچ ایمپلنت‌گذاشتم،دکترم‌گفته‌برندسوییس، باینکه‌تحریمیم‌ولی‌قاچاخی‌می‌یارن، برامون،صحت‌داره،

رامتیا محمودی

سلام , نظرتون در مورد مارک SICmax چیه ?

مریم

سلام اقای دکتر ،من ۴ تا دندون ایملنت کردم ک مارک دنتیس کره ای هست،اون جایکه انجام دادم کره ای رو بهتر معرفی میکردولی از نظر دکتر با پودر استخون خوب کار گذاشتنش،حالاسهسوال دارم ک ایا این مارکو شما میپسندید؟؟وایا اگه عمری بود بامراقبت چنسال بهم کار میده؟؟واینکه پودر استخون هم بایدمارکدارباشه؟؟

دکتر شهاب محمدی

سلام بله هم ایمپلنت و هم ‌پودر استخوان مارک های خوب و‌ بد دارن، ایمپلنت های کره ای‌ کیفیت نسبتا خوبی دارن

احمد خدا جو

سلام آقای دکتر می خواستم بدانم هزینه ایملنت کامل دندانهای بالا و پایین با شرایط فعلی دلار چقدر میشه البته با جنس درجه یک،،،،متشکرم

دکتر شهاب محمدی

سلام بهترین نوع ایمپلنت سوئیسیه. هزینه ی هر دندون کامل تو سایت موجوده. اما برای تعیین هزینه ی کلی باید تشریف بیارید معاینه استخوان فکتون بررسی بشه.

محمد

سلام خسته نباشید برند euبه نظرشما خوبه درجه چندمحسوب میشه ممنون میشم راهنمایی کنید

سجاد

سلام اقای دکتر من با یکی از دندانپزشک های عمومی که تجربه زیادی دارن مشورت کردم ایشون گفتن که مارک ایمپلنتها فقط یک تبلیغه کیفیت همشون یکییه. میخواستم نظر جنابعالی رو بدونم آیاکیفیت ایمپلنت دنتیس و دنتییوم و اوستم در یک حده یا واقعا فرق دارن. کدومشون خوبن

دکتر شهاب محمدی

سلام خیر؛ برندها واقعا کیفیتشون فرق میکنه. بعضی برندها کیفیت خیلی بهتری دارند. ولی این برندهایی که شما فرمودید تقریبا در یک سطح اند ولی من شخصا اوستم رو ترجیح میدم.

مجتبی

میخواستم کاشت دندان انجام بدم برا دندان جلو پایین چند ساله افتاده میشه

دکتر شهاب محمدی

سلام بله میشه. شاید نیاز به پودر استخوان باشه. باید تشریف بیارید معاینه تا مشخص بشه.

ندا

سلام وقت بخیر آقای دکتر من دندون شماره چهارمو میخوام ایمپلنت کنم میشه یه برند با کیفیت اما قیمت مناسبو بهم معرفی کنین.

دکتر شهاب محمدی

سلام تعرفه ایمپلنت توی وب سایت هست

زهرا

سلام آقای دکتر. من برای ایمپلنت به یک پزشک جراح متخصص مراجعه کردم. ایشان با سوالی که پرسیدم بمن گفتند که از برند آمریکایی دیو استفاده میکنند در حالیکه من الان فهمیدم که این برند کره ای است و توسط یک شرکت آمریکایی خریداری شده..و اینکه جزو برندهای درجه ۲ هم محسوب میشود. ایشان پایه ایمپلنت رو در فک من کار گذاشتند و باید ۳ ماه منتظر باشم. برای من بیشتر از بحث قیمت، ماندگاری بالا اهمیت داشت واصلا راجع به قیمت و اینکه محدودیتی دارم، هیچگونه صحبتی با ایشان نکردم. البته ایشان هیچ توضیحی از فرایند درمان برای من ندادند و به اصرار خودم کمی صحبت کردند راجع به کاری که قرار بود در آن جلسه انجام بدهند روی فک من. الان با کسب اطلاعات جامع از وب سایت شما به شدت احساس میکنم فریب خورده ام، یک روز است که جراحی را انجام داده ام، آیا میتوانم اقدامی انجام دهم؟ بسیار ناراحت هستم از اینکه پیش از انجام ایمپلنت فرصت کافی برای تحقیق نداشتم و فقط با معرفی یکی از معروفترین دندانپزشکان متخصص زیبایی در شهرم که روکش سایر دندانهایم را نزد ایشان انجام داده بودم، نزد این متخصص ایمپلنت رفتم.. اگر کاری از دست من بر می آید، ممنون میشوم مرا راهنمایی بفرمائید. ممنون از توجه شما

دکتر شهاب محمدی

سلام کار خاصی ازتون بر نمیاد متاستفانه. اما نگران نباشید؛ دیو کره ایه اما برندی نیست که مشکل خاصی داشته باشه. اگه استخوان فکتون خوب باشه و درست واستون ایمپلنتو گذاشته باشن، سالیان سال واستون کار میکنه.

سعید

سلام جناب دکتر وقتتون بخیر امیدوارم ایام به کام باشه من جایی ویزیت رفته بودم بهم گفتن مگاژن آلمان برام میزارن بهترین کیفیته و با قیمت هر واحد ۶ میلیون تومان!! ۵ واحد هم ایمپلنت دارم. الان که توی سایت شما دیدم انگار که مگاژن برای کره است و این قیمتم نمی‌ارزه... میشه لطفاً نظرتون رو بفرمائید...

دکتر شهاب محمدی

سلام بله مگاژن کره ایه در مورد قیمت نمی تونم اظهار نظر کنم

كمال

ايابرند اشترومن از برند زيمر امريكايي بهتره؟

دکتر شهاب محمدی

سلام بله

كمال

سلام از مطالب خوبتان استفاده ميكنم سوالي دارم:ايا برنداشترومن ITI با برند ITI فرق داره ومتفاوته؟

دکتر شهاب محمدی

سلام خیر

مسیح

سپاس از شما

فرشید

سلام آقای دکتر شما ایمپلنت مارک Bego رو پیشنهاد میدین یا Sic

دکتر شهاب محمدی

سلام Bego

مرتضی

چطور میتونم ی وقت از شما بگیرم؟

دکتر شهاب محمدی

سلام با شماره های تو سایت تماس بگیرید (قسمت ارتباط با ما)

مرتضی

عالی بود خیلی اطلاعات گرفتم

علی

سلام من یکبار کره ای انجام دادم 5سال بیشتر دوام نداشت تک دندان جلو بالا میخواستم ببینم این سری ازچه مارکی استفاده کنم

دکتر شهاب محمدی

سلام بهترین برند سوئیسیه

سجاد

سلام آقای دکتر نظرتون راجع به مارک sno کره چیست ؟ تشکز

دکتر شهاب محمدی

سلام مورد علاقه ی من نیست

محمدی

سلام دکتر خدا فوت من ایمپلنت بایو میت نیک برندانگلیسی انجام دادم خاستم ببینم برند خوبی است

دکتر شهاب محمدی

سلام نمیتونم اظهار نظر کنم

مهدی

سلام آقای دکتر خسته نباشین من دندون ۶بالا رومیخوام ایمپلنت کنم دکترم گفتن جنس ایمپلنتشون zimmer شما این مارکو تایید میکنید وقیمتشم ۳/۵۰۰گفتن

دکتر شهاب محمدی

سلام بله زیمر مارک خوبیه

محمد

سلام دکتر امیداست خوب باشید من ایمپلنت برند انگلیسی بایو میت نیک انجام دادم ایا مادام العمر است

دکتر شهاب محمدی

سلام هیچ درمانی در دندانپزشکی مادام العمر نیست

سمیه

سلام ادرستون کجا میشه

دکتر شهاب محمدی

سلام https://bit.ly/2QGMDFC

سلمان

ضمن عرض سلام واحترام خدمت جناب دکترمحمدی.جناب ایمپلنت دیوکره ای کیفیتش وقیمتش چطوره چندسال تقریبادوام داره؟ایمپلنت اس ای سی چطوره ازلحاض کیفیت دوام قیمت؟ایاحقیقت داره اس ای سی مادام العمر.شماکدوموپیشنهادمیفرمایید؟باتشکرفروان لطفا رهنمایی بفرمایید

بی نام

سلام اقای دکتر اگ کسی ایمپلنت کنه و خوب بهش برسه مسواک بزنه و اینا امکانش هس مادام العمر باشه چون شنیدم ک میگن ایمپلنت هم مثل دندان طبیعی هس

دکتر شهاب محمدی

سلام بله

z pouakbar

سلام هزینه ایمپلنت برند dio کره چقدر هست و ضمانتش چند ساله

دکتر شهاب محمدی

سلام ضمانت خاصی نداره ولی اگه مراقب باشید سال های زیادی دوام میاره

فاطیما

سلام خسته نباشید ببخشید میخواستم بدونم ایمپلنت مارک snu کره ای خوبه؟؟ درجه چند هست،؟؟ وماندگاریش چندسال هست؟ویا

نسیم

اگر کلا دندون نداشته باشی چند تا ایمپلنت واسه فک بالا و پایین استفاده میشه ؟ و اینکه سیگار مشکلی نداره؟

دکتر شهاب محمدی

سلام بهتره سیگار نکشین برای تعداد بالا یا کل فک باید ویزیت بشین راه ‌های مختلفی هست

محمد رضا

هزینه کاشت ایمپلنت مرغوب سویسس چقدره؟ تضمین هم دارد؟ اصالت کالا چگونه تایید میشود

دکتر شهاب محمدی

سلام بله سویسی ضمانت داره قیمت ها توی صفحه تعرفه ایمپلنت موجود میباشد

فیروزه

سلام خسته نباشید نطرتون رو در مورد ایمپلنت فرانسوی می خواستم بدون چون دکتری که پیششون میرم فقط از این کشور استفاده می کنند البته برندش رو نگفتن فقط گفتن فرانسه قیمت هم ۴۰۰۰۰۰۰ گفتن فقط ببخشید از کجا مطمئن باشیم همون برند رو دارن استفاده می کنند و تا چند سال ایمپلنت فرانسوی جواب میده ممنون از اینکه برای سوالات و جواب وقت میگذارید

دکتر شهاب محمدی

سلام برند بدی نیست جعبه خالی ایمپلنتتون رو تحویل بگیرین

سامان

سلام خسته نباشی اینپلنت بایکان امریکایی ازنظرکیفیت چطوره؟ مادام العمره آیا؟

دکتر شهاب محمدی

سلام خوبه تقریبا هیچ ایمپلنتی مادام العمر نیست

آرش

با درود خدمت دکتر عزیز.خانم بنده تحلیل لثه داره ...میخواستم بدونم آیا ایمپلنت رو براش میشه انجام داد چون دندوناش اوضاع زیادخوبی نداره .

دکتر شهاب محمدی

سلام با پیوند استخوان بله میشه

آرش

عالی عالی.ممنون بابت اطلاعات کاربردی که ارایه دادین.

Mohamad

باسلام و خداقوت و منون ازینکه شفاف سازی درباره قیمت انواع امپلنتها توسط پزشک شریفی چون شما دو سوال داشتم جناب دکتر آیا شما گواهی تضمین قیمت محصول اراعه شده را لحاظ میفرماید دو اینکه آیا پرتزها قابلیت روکش شدن لمینت یا کامپوزیت را داند وانکه شما پس از درمان و کاشت لمینیت کار ونیر یا همان کامپوزیت را روی کله دندانها انجام میدهید لطفا درباره عمر ایپلنت زیرکونیوم که چند سال است من از جنس این مواد برای روکش استفاده کرده و قابل قبولند درباره این نو اپلنت و اینکه چند سال ماندگاری دارند و قیمت آن لطفا تشخیص و توصیه خود را اعلام بفرماید با تشکر فراوان

دکتر شهاب محمدی

سلام ایمپلنت های سوییسی مادام العمر هستن رنگ تاج ایمپلنت ها میتونه با لمینیت و کامپوزیت همرنگ باشه ولی روی لمینت و روکش دندون ها کامپوزیت نمیچسبه قیمت ها یا توی سایت هست یا با مطب تماس بگیرین لطفا

وحید

سلام.خسته نباشید .اقای دکتر ایمپلنتهای کره مگاژن کیفیتشون چطوره چقد ضمانت دارن.ممنون ازتون

دکتر شهاب محمدی

پاسخ داده شد

وحید

سلام.خسته نباشید .اقای دکتر ایمپلنتهای کره مگاژن کیفیتشون چطوره چقد ضمانت دارن.ممنون ازتون

دکتر شهاب محمدی

سلام ایمپلنت های مناسبی هستن کیفیت و ‌ماندگاری خوبی دارن فقط ایمپلنت های سوئیسی ضمانت مادام العمری دارن

Farnaz

سلام آقای دکتر من ایمپلنت انجام دادم یکماه پیش بدون روکش مارک بیوهوریزونز آمریکایی چهار ونیم،میخواستم بدونم ماندگاری دایمیه؟

امیرحسین رفیعی

سلام اقای دکتر من ایملنت انجام دادم یک میلیونو هفتصد این مارکه زده کره CHAORm هست ولی اصلا مشخص نیست که انجام شده ایا پایه زیر لثه رر فک کاشته شده

دکتر شهاب محمدی

سلام بله عکس بگیرین مشخصه

بهمن

سلام اقای دکتر من میخام فک بالام کامل بزارم حدود دوازده دندون میشه با با چهار ایمپلنت هشت دندون نگه داشت طول عمرش چند ساله

دکتر شهاب محمدی

سلام ۵ تا ۱۰ سال

فروزان

سلام جناب دکتر خسته نباشین من بین ایمپلنت کره ای و فرانسوی نمیدونم کدومو انتخاب کنم. فرانسوی بهم گفتن ۵ کره ای ۶ میلیون بنظر شما کدوم بهتره؟ ممنون میشم جواب بدین.

دکتر شهاب محمدی

سلام برندشون رو بگین راهنمایی کنم

علی

باسلام من با توجه به اینکه دندانهای جلو فک بالاییم نیاز به ارتودنسی دارد وسنم برای اینکار بالاست(33ساله)در نظر دارم 4تا از دندانم را بکشم و ایمپلت بذارم.به نظر شما اینکار مشکلی برام ایجاد نمیکنه؟کدام روش بهتر است برای شراط من؟

دکتر شهاب محمدی

سلام بهتره دندان های خودتونو نگه‌دارین

حميد

سلام جناب دكتر من چرم روز پيش ٤ تا ايمپلنت كار گذاشتم ٣ تا بالا و ١ پايين أز مارك سويسي هم استفاده كردم هزينه كلي ٣٠ ميليون شده هر دندان ٧ تؤمن من مطمئن باشم أين جنس ايمپلنت خوب هست يا خير ممنون

دکتر شهاب محمدی

سلام اطلاعی ندارم

حميد

سلام جناب دكتر خدا قوت من تاكيد كردم كه أز بهترين مارك استفاده بشه و اونها مارك سويسي رو پيشنهاد كردند و يك سؤال ديگه استفاده أز پودر استخوان براي چيه تو ايمپلنت چون أز اين پودر هم استفاده كردند ممنون

دکتر شهاب محمدی

سلام بله بهترین مارک سوئیسیه. پودر استخوان برای درمان تحلیل لثه استفاده میشه.

سحر

سلام ببخشید هزینه ایمپلنت کره ای مارک دنتس چقدره به روش دیجیتال؟؟؟؟؟؟

دکتر شهاب محمدی

سلام ما این برند رو کار نمیکنیم متاستفانه.

علی رصایی

سلام دکتر ایمپلنت کره‌ای دیو چند سال ضمانت دارد؟

دکتر شهاب محمدی

سلام حدود ۱۰ الی ۱۵ سال

اشرف

سلام دکتر آیا در برندها ی کر ه ای برندی به نام چارم وجود دارد؟ اگرهست درجه چند محسوب می شه؟ ممنون

اشرف

دننل

حسینی منصف

با سلام جناب دکتر ایمپلنت نارک دنتی گریس کیفیت ش خوبه ؟ و اینکه درسته ساخت آلمان ه ؟. 🙏🏻

دکتر شهاب محمدی

سلام اطلاعاتی ندارم

mz

سلام. دکتر کیفیت برند Begoچطوره ودرجه چند هستش ممنون میشم راهنمایی کنید

دکتر شهاب محمدی

سلام پاسخ داده شد.

mz

سلام. دکترکیفیت برندBego چطوره ودرجه چند هست ممنون میشم راهنمایی کنید

دکتر شهاب محمدی

سلام من تجربه استفاده ازش ندارم

مهری

درود ، خواستم بپرسم ایمپلنت اسپانیایی ایلر میشناسید ، چطور هستند ؟ ایمپلنت کره ای برای فرد‌بالای ۶۰ سال میشه استفاده کرد ؟

دکتر شهاب محمدی

سلام‌ ایمپلنت اسپانیایی رو‌نمیشناسم بله‌ میشه ‌ایمپلنت کره ای ‌استفاده کرد

پرستو

سلام وقتتون بخیر من ۸،۹ سال پیش تشخیص استئوپنی گرفتم،فقط سال اول آلندرونیت مصرف کردم و بقیه سالها فقط قرص کلسیم مصرف کردم. سال قبل دندونم بدون علت ترک خورد و نصفش از ریشه شکست،الان نیمه دیگش به شدت لق شده و نمیشه نگهش داشت. به چند پزشک مراجع کردم برای کیس استئوپنی ایمپلنت با ضمانت انجام نمیدن و در مورد کشیدن دندان هم نظرشون اینه که اگه دندان کامل کشیده بشه استخوان فک تحلیل میره و کشیدن ازریشه باعث آسیب به استخوان فک و دیواره های مجاور میشه و تو بیمار استئوپنی آسیب ها ترمیم نمیشن و بهتره فقط تاج دندون رو بردارند. میخواستم بدونم تو مرکز شما ایمپلنت فوری انجام میشه؟ و با توجه به شرایط من چه نوع ایمپلنتی با چه قیمتی انجام میشه؟ ممنون میشم راهنمایی بفرمایید

دکتر شهاب محمدی

بله ایمپلنت فوری داریم قیمت ها توصفحه تعرفه موجوده https://bit.ly/3dnxJ01

پرستو

سلام وقتتون بخیر من ۸،۹ سال پیش تشخیص استئوپنی گرفتم،فقط سال اول آلندرونیت مصرف کردم و بقیه سالها فقط قرص کلسیم مصرف کردم. سال قبل دندونم بدون علت ترک خورد و نصفش از ریشه شکست،الان نیمه دیگش به شدت لق شده و نمیشه نگهش داشت. به چند پزشک مراجع کردم برای کیس استئوپنی ایمپلنت با ضمانت انجام نمیدن و در مورد کشیدن دندان هم نظرشون اینه که اگه دندان کامل کشیده بشه استخوان فک تحلیل میره و کشیدن ازریشه باعث آسیب به استخوان فک و دیواره های مجاور میشه و تو بیمار استئوپنی آسیب ها ترمیم نمیشن و بهتره فقط تاج دندون رو بردارند. میخواستم بدونم تو مرکز شما ایمپلنت فوری انجام میشه؟ و با توجه به شرایط من چه نوع ایمپلنتی با چه قیمتی انجام میشه؟ ممنون میشم راهنمایی بفرمایید

نگین

سلام جناب دکتر ،نظرتون راجع به برند icx آلمان چی هستش از لحاظ کیفیت؟

دکتر شهاب محمدی

سلام برند خوبیه

حسین

سلام باعرض خسته نباشید میخاستم بدونم هزینه هرواحد به طور جدا گانه مثلا قالب گیری ونصب روی ایمپلنت چنده

دکتر شهاب محمدی

سلام هزینه هایی که تو قسمت "تعرفه ی ایمپلنت" نوشته شده، شامل هزینه ی قالبگیری و نصب روکش هم میشه.

نازگل

سلام خسته نباشید میخواستم منتظرتون رو در مورد ایمپلنت سوئدی مارکsgs با هزینه هر واحد4500000بدونم ممنون

دکتر شهاب محمدی

سلام برند کاملا شناخته شده ای تو ایران نیست ولی به نظر برند بدی نباشه

جلال

سلام آقای دکتر وقت بخیر هزینه ایمپلنت کامل هر دو فک با ایمپلنت اشترومن حدودا چقدر میشه و آیا شما این کارو انجام میدین؟

دکتر شهاب محمدی

سلام بله برای قیمت ها با مطب تماس بگیرید لطفا 88699227

وحید

سلام آقای دکتر قضیه دکتری که پارسال واردات چینی رو به جای برندهای سوئیسی جازده بود چی بود؟ شما جنس رو خودتون وارد می کنید؟

دکتر شهاب محمدی

سلام بله ما ایمپلنت هامون تضمین اصالت کالا دارن.

مهناز

سلام اقای دکتر قیمت ایمپلنت کره ای CMIچنده دکتر من میگه هر واحد ۴۵۰۰۰۰۰تومان میزارم

دکتر شهاب محمدی

سلام ما این برند رو کار نمیکنیم. ما برند های دنتیوم و dio داریم که از برند های عالی کره ای هستن و قیمتش الان ۲ میلیون و پانصد هست.

عباس

سلام ایمپلنت مارک هگزا ایده سویس کیفیت خوبی داره؟قیمتش چقدر هست؟

دکتر شهاب محمدی

سلام ما الان این مارک رو موجود نداریم. بهترین مارک سوییسی اشترامن هست. ولی احتمالا این مارک سوئیسی مد نظر شما هم کیفیت قابل قبولی داره.

نجفی

کیفیت ایمپلنت کره ای اسنوکن چگونه است ممنون وسپاس

دکتر شهاب محمدی

سلام تقریبا همسطح بقیه برندهای کره ای است. از برندهای اروپایی کیفیت پایین تری داره.

علیرضا

سلام میخواستم بدونم برای هر دندون باید یک ایمپلنت گذاشت یا مثلا برای چنتا دندون کنار هم دو ایمپلنت کافیه؟؟؟ ممنون که وقت میزارین

دکتر شهاب محمدی

سلام در بعضی شرایط با صلاحدید دندانپزشک، امکان کاشت یک پایه ی ایمپلنت و دو روکش وجود دارد. اما برای جواب قطعیتر حتما باید ویزیت شوید. ویزیت رایگان است 88699227

مریم

سلام بهترین و با کیفیت ترین مارک ایمپلنت چیه؟؟؟

دکتر محمدی

سلام اشترومن سوییسی

هایدا

سلام وقت بخیر آقای دکتر برند تایولوژیک آلمان برند خوبیه یا bego المان بهتره .قیمت جفتش یکی هست و با پروتز ۴/۵۰۰

دکتر محمدی

سلام وقت شما هم بخیر هردو در یک سطح هستند

طاهری

با سلام و تشکر . برند ایتالیایی به نظرتون خوبه؟

دکتر محمدی

سلام برندهای اروپایی برند های خوبی هستن

محمد

سلام اقای دکتر چند سوال داشتم! ایمپلنت CMI کره و SIC سویسی چطور هستند، آیا تفاوت از نظر کیفیت دارند؟ و ایا قیمت ۱ میلیون تفاوت می ارزد و همچنین ایا برند سویسی واقعا ساخت ان کشور است یا در چین و کره ساخته می شود؟ متشکرم

دکتر محمدی

سلام بله ایمپلنت های سوییسی کیفیت بهتری دارند و در کشور سوییس ساخته می شوند

علی نورزاده

سلام دکتر . آیا ایپلنتها همیشگی هستند و اگر نه تعویض آنها چگونه است.

دکتر محمدی

با توجه به کیفت ایمپلنت ها میتونن همیشگی باشن اگر کیفیت پاینی داشته باشن شاید بعد از چند سال بیوفتن و نیاز به تزریق پودر استخوان و کاشت دوباره ایمپلنت هست

ساغر

سلام آقای دکتر دکتر من قراره برای من ایمپلنت ایرانی کار کنن و گفتن واسه هر واحد 1500 میگیرن میخواستم ببینم ماندگاریش چقده و کیفیتش چطوره ؟!؟ ممنون میشم راهنماییم کنین

دکتر محمدی

پاسخ داده شد

ساغر

آقای دکتر تورو خدا اگه میشه جواب بدین و راهنماییم کنین دکتر من گفتن برام ایمپلنت ایرانی کار میکنن و هزینه ی هر واحد 1500 میگیرن میخواستم ببینم چقد ماندگاری داره و اینکه کیفیتش چطوره ؟ تورو خدا جواب بدین

دکتر محمدی

پاسخ در کامنت قبلی داده شد

ساغر

سلام آقای دکتر دکتر من قراره برای من ایمپلنت ایرانی کار کنن و گفتن واسه هر واحد 1500 میگیرن میخواستم ببینم ماندگاریش چقده و کیفیتش چطوره ؟!؟ ممنون میشم راهنماییم کنین

دکتر محمدی

سلام خوب کیفیتش خیلی بالا نیست ولی در بعضی موارد مناسبه

شیرین

سلام آقای دکتر جنس سویس خوبه به نظرتون

دکتر محمدی

سلام بله کیفیت خوبی داره

کوهی

میخاستم درموردایمپلنت فرانسوی بدونم قیمت ۴۵۰۰۰۰۰۰هس کیفیتش چطورطول عمرش خوبه

دکتر محمدی

بله از ایمپلنت های خوبه

علی کعبه

سلام آقای دکتر محمدی. خسته نباشید... ایمپلنت دنتیس کره ای کیفیتش چطور هست. مورد قبول هست و عمرش چقدر هست. 2500000با پروتز

دکتر محمدی

سلام کیفیت مناسبی دارن

علی

سلام. خسته نباشید... کیفیت ایمپلنت دنتیس کره ای چطور هست ب مبلغ 2500000ت با پروتز. ممنون میشم

دکتر محمدی

سلام ممنون کیفیت مناسبی دارن

zeynab

سلام اقای دکتر میخواستم ببینم اگر هزینه کافی نداشته باشیم میتونیم از ایمپلنت های کره ای استفاده کنیم؟؟؟چند سال دیگه باید تعویضش کنیم ؟

دکتر محمدی

شاید تا بیست سال هم هیچ مشکلی براتون پیش نیاد

هادی اکبری

سلام چگونه است که بعضی دکتر ها(حتی که استاد دانشگاه هم هستند تبلیغ ایمپلنت کره ای کلا (ایمپلنت وپروتز)مبلغ ۱.۳۷۰.۰۰۰تومان دارند لطفا به آدرس زیر پاسخ بفرمائید. Hadi.akbarii1324@gmail.com

دکتر محمدی

سلام دوست عزیز امیدوارم حالتون خوب باشه چند تا نکته اول اینکه ایمپلنت های کره های کیفیت ها متفاوتی دارن دوم اینکه استاد دانشگاه بودن نشانه تجربه بالا برای ایمپلنت انجام دادن نیست سوم هم شما باید تحقیق کنین تا متوجه بشین پیش چه دندونپزشکی برین ممنون پاسخ به ایمیل ارسال شد

هادی اکبری

سلام چگونه است که بعضی دکتر ها(حتی که استاد دانشگاه هم هستند تبلیغ ایمپلنت کره ای کلا (ایمپلنت وپروتز)مبلغ ۱.۳۷۰.۰۰۰تومان دارند لطفا به آدرس زیر پاسخ بفرمائید. Hadi.akbarii1324@gmail.com

بهنام رضایی

باتشکرازاقای دکتربسیارمفیدبودسپاسگزارم.