02188695864
شهرک غرب، بلوار فرحزادی، بالاتر از بلوار دریا، کوچه بهاران ۲، پلاک ۵۳ (روبروی مرغ سوخاری کوپال)، واحد ۲
شنبه تا پنج شنبه: 10 صبح تا 9 شب
drmohammadi
logo ×

ایمپلنت دندان دیجیتال چیست؟ - کلینیک دندانپزشکی دکتر شهاب محمدی

زمان مطالعه : 7 دقیقه | منتشر شده در: 1402/11/30

بروزرسانی شده در: 1403/01/03

ایمپلنت دیجیتال روش پیشرفته ای برای کاشت دندان است که با استفاده از تکنولوژی اسکن سه بعدی، طراحی کامپیوتری و ابزارهای دیجیتال انجام می شود. این روش نسبت به ایمپلنت سنتی، مزایای فوق العاده ای دارد که آن را به انتخاب اول بسیاری از افراد تبدیل کرده است:
سرعت بالا و کم تهاجم بودن: ایمپلنت دیجیتال بدون نیاز به جراحی گسترده و بخیه زدن انجام می شود. این موضوع مدت زمان درمان را به طور قابل توجهی کاهش می دهد و دوران نقاهت را بسیار کوتاه تر می کند.
دقت و موفقیت فوق العاده: استفاده از تکنولوژی دیجیتال، دقت فراوانی به فرآیند کاشت دندان می بخشد. به این ترتیب، احتمال موفقیت ایمپلنت دیجیتال بسیار بالاتر از روش سنتی است.
ظاهری طبیعی و زیبا: ایمپلنت دندانی دیجیتال به گونه ای طراحی می شود که کاملا با دندان های طبیعی هماهنگ باشد. این موضوع تاثیر بسزایی در زیبایی و اعتماد به نفس شما خواهد داشت.
احساس راحتی و دوام: ایمپلنت دیجیتال به خوبی با استخوان فک جوش می خورد و پایه ای محکم و دائمی برای تاج دندان مصنوعی شما ایجاد می کند. این موضوع باعث می شود که بتوانید به راحتی غذا بخورید، صحبت کنید و از زندگی لذت ببرید.

مقایسه ایمپلنت دیجیتال با ایمپلنت معمولی

هر دو روش ایمپلنت دندان می توانند جایگزین مناسبی برای دندان های از دست رفته باشند، اما با توجه به تفاوت هایی که دارند، ممکن است یکی از آنها برای شما مناسب تر باشد. 

با توجه به مزایای چشمگیر ایمپلنت دیجیتال، بسیاری از افراد این روش را به ایمپلنت سنتی ترجیح می دهند. البته مشورت با یک متخصص با تجربه می تواند بهترین گزینه را برای شما مشخص کند.

فرق ایمپلنت دیجیتال و معمولی چیست؟

فرق ایمپلنت دیجیتال و معمولی چیست؟

- دقت

یکی از مهمترین تفاوت های ایمپلنت دیجیتال و معمولی، دقت بالای کاشت دندان دیجیتالی است. با ایمپلنت های معمولی، جراحی تهاجمی تر بوده و می تواند منجر به احتمال عوارض بیشتری شود.

با این حال، با ایمپلنت های دیجیتال، متخصص می تواند جراحی را با استفاده از تصویربرداری سه بعدی برنامه ریزی کند و در نهایت منجر به قرار دادن دقیق تر و بهتر ایمپلنت دندان می شود. این مسئله منجر به یک روند بهبودی سریعتر و راحت تر می شود.

- مراجعه کمتر به دندانپزشک

مراجعه کمتر به دندانپزشک دیگر فرق ایمپلنت دیجیتال و معمولی است. با ایمپلنت های سنتی، مراجعه بیشتری به دندانپزشک لازم است و این به معنای جراحی بیشتر و زمان بهبودی بیشتر می باشد. با ایمپلنت دیجیتال، با یک عمل جراحی می توان کل قوس دندان را کاشت. این بدان معنی است که زمان کمتری از کار، درد کمتر و بازدید کلی کمتر نیاز است.

- تهاجم کمتر

ایمپلنت های دندانی دیجیتال نسبت به ایمپلنت های سنتی با تهاجمی کمتری همراه هستند، به این معنی که جراحی مورد نیاز برای قرار دادن آنها اغلب کمتر است. این وضعیت می تواند به دوره بهبودی سریع تر و راحت تر منجر شود. علاوه بر این، از آنجایی که ایمپلنت‌های دیجیتال دندان حداقل تهاجم را دارند، اغلب آسیب کمتری به دندان‌های اطراف وارد می‌شود.

- بهبودی سریع تر

یکی دیگر از تفاوت های میان ایمپلنت دیجیتال و معمولی این است که روند جراحی و بهبودی بسیار سریعتر از ایمپلنت های سنتی می باشد. با ایمپلنت های دیجیتال، می توانید تنها در چند ساعت داخل کلینیک شده و سپس خارج شوید.

همچنین می توانید انتظار داشته باشید که در عرض چند هفته نتایج را مشاهده کنید. علاوه بر این، ایمپلنت های دیجیتال کمتر باعث ایجاد عوارض یا عفونت می شوند، به این معنی که می توانید زودتر به فعالیت های روزمره خود بازگردید.

- مقرون به صرفه

ایمپلنت دیجیتال دندان اقتصادی‌تر از ایمپلنت‌های معمولی است. ایمپلنت دیجیتال با عمل کمتر تهاجمی و مدت زمان بهبودی سریع تر در طولاتی مدت مقرون به صرفه‌تر بوده و شما مجبور نیز زمان و هزینه زیادی در طولانی مدت به آنها پرداخت کنید. قیمت ایمپلنت دندان در حالت کلی مقرون به صرفه‌تر از سایر درمان‌های دندانپزشکی است.

- نتایج ظاهری طبیعی

تفاوت مهم ایمپلنت دیجیتال با ایمپلنت معمولی در طبیعی‌تر بودن ظاهر آنهاست. ایمپلنت دیجیتالی نتایج طبیعی‌تری در ظاهرشان دارند. در حالی که ایمپلنت‌های معمولی در ظاهر حجیم‌تر دیده می‌شوند. ایمپلنت دیجیتال به گونه‌ای ساخته می‌شود که با شکل و رنگ دندان‌های طبیعی شما هماهنگ باشد.

در نهایت، گذشته از فرق ایمپلنت دیجیتال و معمولی مهمترین مسئله انتخاب یک دندانپزشک با تجربه در این زمینه است که بتواند بهترین برنامه درمانی و یک نتیجه موفقیت آمیز را به شما ارائه دهد.

از این رو برای دریافت زیباترین و طبیعی ترین لبخند می توانید به کلینیک دندانپزشکی دکتر شهاب محمدی واقع در غرب تهران مراجعه نمایید. دکتر شهاب محمدی با نهایت دقت و درایت در مورد اهداف و انتظارات شما صحبت خواهد نمود تا بتواند یک برنامه درمانی ایده آل را که مطابق با نیازهای شما باشد، ارائه کند.

ایمپلنت دندان دیجیتال چیست؟

مراحل انجام ایمپلنت دیجیتال

فرآیند ایمپلنت دیجیتال از اسکن سه بعدی فک و دندان ها شروع می شود. سپس با استفاده از نرم افزارهای کامپیوتری، موقعیت دقیق ایمپلنت و پروتز دندان طراحی می شود. در مرحله ی بعد، با استفاده از ابزارهای دیجیتال، ایمپلنت در فک قرار داده می شود و در نهایت، پروتز دندان بر روی آن نصب می شود. مراحل ایمپلنت دیجیتال به طور خلاصه شامل موارد زیر است:

اسکن سه بعدی: با استفاده از دستگاه های مخصوص، اسکن دقیقی از فک و دندان های شما تهیه می شود.
طراحی کامپیوتری: متخصص ایمپلنت با استفاده از نرم افزارهای کامپیوتری، موقعیت دقیق ایمپلنت و پروتز دندان را طراحی می کند.
ساخت ایمپلنت و پروتز: ایمپلنت و پروتز دندان بر اساس طرح کامپیوتری ساخته می شوند.
جراحی: ایمپلنت با استفاده از ابزارهای دیجیتال در فک قرار داده می شود.
نصب پروتز: پس از گذشت دوره ی نقاهت، پروتز دندان بر روی ایمپلنت نصب می شود.

هزینه ایمپلنت دیجیتال

هزینه ی ایمپلنت دیجیتال به عوامل مختلفی مانند برند ایمپلنت، تخصص و تجربه ی دندانپزشک، نوع پروتز دندان و محل زندگی شما بستگی دارد. به طور کلی، هزینه ی ایمپلنت دیجیتال از ایمپلنت سنتی بیشتر است. اما با توجه به مزایای فوق العاده ای که دارد، می تواند سرمایه گذاری ارزشمندی برای سلامتی و زیبایی شما باشد.

 انتخاب کلینیک و متخصصی مجرب

انتخاب کلینیک و متخصصی مجرب و با تجربه در زمینه ی ایمپلنت دیجیتال، نقشی کلیدی در موفقیت درمان شما دارد. برای انتخاب کلینیک مناسب می توانید به موارد زیر توجه کنید:

  1. سابقه و تجربه ی کلینیک در زمینه ی ایمپلنت دیجیتال
  2. تخصص و مهارت دندانپزشک
  3. تجهیزات و امکانات کلینیک
  4. نظرات و رضایت مندی مراجعان

مراقبت های بعد از ایمپلنت دیجیتال

رعایت نکات بهداشتی و مراقبتی پس از ایمپلنت دیجیتال، از اهمیت بالایی برخوردار است. این نکات شامل موارد زیر می شود:

  1. حفظ بهداشت دهان و دندان
  2. استفاده از مسواک و نخ دندان به طور منظم
  3. مصرف آنتی بیوتیک های تجویز شده
  4. پرهیز از خوردن غذاهای سفت و جویدنی
  5. عدم استعمال دخانیات

با رعایت این نکات می توانید به بهبودی سریع تر و موفقیت ایمپلنت خود کمک کنید.

ایمپلنت دیجیتالی برای چه کسانی مناسب است؟

کسانی که می‌توانند ایمپلنت معمولی را انجام دهند و شرایط آن را دارند برای انجام ایمپلنت دیجیتال نیز کاندیدای مناسبی هستند. در واقع شرایط و مشخصات افراد واجد شرایط ایمپلنت دیجیتال و معمولی یکسان است.

اگر بخواهیم این شرایط و مشخصات را بیان کنیم شامل افرادی می‌شوند که موارد زیر را داشته باشند:

افرادی که استخوان کافی و سالم برای کاشت و پیوند استخوان دارند گزینه خوبی برای انجام ایمپلنت دیجیتال هستند. البته شرایط انجام پیوند استخوان را دندان‌پزشک‌تان مشخص می‌کند و ممکن است اصلا نیازی به آن نداشته باشید.

افرادی که دهان و لثه‌های سالمی دارند و از این بایت نیاز به درمان خاصی ندارند نیز برای ایمپلنت دیجیتال مناسب هستند.

مهمترین شرایط مربوط به وضعیت جسمانی شما در زمان جراحی ایمپلنت دیجیتال است. شما اگر مبتلا به دیابت یا سایر بیماری‌های خاص هستید باید ابتدا بیماری خود را تحت پزشک متخصص آن به کنترل در بباورید و سپس اقدام به انجام جراحی ایمپلنت دیجیتال کنید.

افرادی که سیگار می‌کشند برای انجام جراحی ایمپلنت دیجیتال باید چند هفته قبل از جراحی آن را ترک کنند و چند هفته بعد از جراحی نیز نباید سیگار یا هر گونه مواد دخانیاتی را مصرف کنند.

و در پایان کسانی که به بهداشت دهان و دندان خود اهمیت می‌دهند و می‌توانند شرایط بهداشتی دهان و دندان را بعد از جراحی رعایت کنند کاندیدای خوبی برای انجام ایمپلنت دیجیتال هستند.

جراحی ایمپلنت دیجیتال از فناوری کامپیوتری سه بعدی برای بررسی وضعیت استخوان در فک و موقعیت عصب شما استفاده می‌کند. این فناوری جدید به پزشکان اجازه می‌دهد تا برای جراحی ایمپلنت شما با ایجاد کوچکترین برش‌ها برنامه ریزی کنند. این گزینه به کاهش درد کمک می‌کند و روند بهبودی آسان‌تر است.

آیا عمل جراحی ایمپلنت دندان دیجیتال نسبت به سایر روش های ایمپلنت دندان درد کمتری دارد؟

با عمل جراحی ایمپلنت دندان سنتی، لثه باید تا رسیدن به استخوان به صورت عمودی بریده شود تا بتوان محل کاشت ایمپلنت ها را مشخص کرد. یکی از دلایلی که بیماران تمایل دارند از روش عمل جراحی ایمپلنت دیجیتال استفاده کنند؛ همین است.
در این روش، شکاف با استفاده از عکس های سیتی تی سه بعدی که به منظور بررسی شرایط استخوان و محل قرارگیری رشته های عصبی گرفته می شود؛ به حداقل می رسد اما در روش کاشت ایمپلنت سنتی باید شکاف  بزرگی در طول لثه به سمت پایین تا رسیدن به استخوان فک ایجاد شود. سوراخ ایجاد شده که برای کاشت پایه های ایمپلنت در نظر گرفته شده در روش عمل جراحی ایمپلنت دیجیتال آنقدر کوچک است که حتی نیاز به بخیه زدن نیز ندارد.
کاشت ایمپلنت دندان دیجیتال نه تنها زمان ریکاوری را کوتاه می کند؛ بلکه خطر ایجاد تورم را نیز به حداقل رسانده و خونریزی و عفونت را نیز کمتر می کند. معمولاً کل عمل جراحی ایمپلنت دیجیتال برای یک یا دو ایمپلنت دندان حدود ۱۰ تا ۲۰ دقیقه زمان می برد.

در جراحی سنتی ایمپلنت، لثه در تمام طول محل کاشت ایمپلنت بریده می شود. در مقابل طی جراحی ایمپلنت دیجیتال، از عکس ‌های سی‌تی سه بعدی برای بررسی وضعیت استخوان و موقعیت عصب استفاده شده و سوراخ بسیار کوچکی ایجاد می شود که نیازی به بخیه زدن ندارد.

به جز این، زمان بهبودی شما نه تنها کاهش می ‌یابد، بلکه خطر خونریزی، عفونت و تورم شما نیز کاهش پیدا می کند. برای یک ایمپلنت، تنها حدود 10 تا 20 دقیقه طول می کشد تا قرار داده شود

ایمپلنت دیجیتال فوری یا یک روزه

ایمپلنت دندانی دیجیتال یکی از شگفتی های دندانپزشکی مدرن هستند. آنها برای جایگزین کردن دندان هایی که توسط استخوان فک شما ساپورت می‌شدند؛ طراحی شده اند تا شما را قادر سازند که مانند قبل از خوردن غذا های دلخواه خود لذت ببرید. ایمپلنت های دندانی دیجیتال نیاز به مراقبت خاصی ندارند و تا پایان عمر عملکرد خود را حفظ می کنند.
دندانپزشکی طی سال های اخیر پیشرفت قابل توجهی داشته است و ایمپلنتولوژی به عنوان یکی از شاخه‌ های آن، توسعه گسترده ای پیدا کرده است. با تکنولوژی امروزی استفاده از ایمپلنتهای دندانی دیجیتال که جایگزین تاج دندان مصنوعی پروتزی سنتی شده اند؛ زیبایی و عملکرد به مراتب بهتری دارند.
 هر چند به سبب تکنولوژی مدرن مورد استفاده در روش ایمپلنت دندان دیجیتال، هزینه آن نسبت به ایمپلنت دندان سنتی کمی بیشتر است اما مزیت هایی مانند سرعت در انجام فرایند کاشت ایمپلنت دندان، عوارض جانبی حداقل و ایجاد لبخندی بی نقص و زیبا با بهترین کیفیت ممکن ارزش پرداخت هزینه آن را دارد.
 
ایمپلنت دندان دیجیتال چیست؟
 

مزایای ایمپلنت دندان دیجیتال

1. حفظ بهداشت دهان و دندان بهتر
1. درصد موفقیت بالاتر
2. بهبود اعتماد به نفس
3. نتایج طولانی مدت تر 
4. امکان کاشت چند پایه ایمپلنت طی یک جلسه
5. ایمپلنت های دندانی با ظاهری کاملا طبیعی
6. عدم نیاز به چسب یا هرگونه ماده اضافه ای هنگام کاشت
7. جلوگیری از تحلیل استخوان و تحلیل لثه حفظ پایداری و عملکرد پروتز دندان مصنوعی در بهترین حالت

معایب و عوارض ایمپلنت دیجیتال

چندین عارضه بالقوه وجود دارد که می‌تواند به دنبال ایمپلنت دیجیتال رخ دهد. در زیر به برخی از مشکلات رایج اشاره می‌کنیم.

عفونت:

عفونت در محل ایمپلنت شایع‌ترین عارضه است. درمان عفونت به شدت و محل عفونت بستگی دارد. به عنوان مثال، عفونت باکتریایی در لثه ممکن است به آنتی بیوتیک یا پیوند بافت نرم نیاز داشته باشد. عفونت باکتریایی در استخوان ممکن است نیاز به برداشتن بافت استخوانی عفونی و احتمالاً ایمپلنت و به دنبال آن پیوند استخوان و بافت نرم داشته باشد.

رکود لثه:

در برخی موارد، فرد ممکن است متوجه شود که بافت لثه اطراف ایمپلنت شروع به عقب‌نشینی می‌کند. این مورد می‌تواند منجر به التهاب و درد شود. برای جلوگیری از برداشتن ایمپلنت، ارزیابی سریع دندانپزشک ضروری است.

شل شدگی ایمپلنت:

در چند هفته اول پس از ایمپلنت دیجیتال، ایمپلنت دندان رشد کرده و با استخوان فک ترکیب می‌شود. این فرآیند هدایت استخوانی نامیده می‌شود و برای موفقیت طولانی مدت ایمپلنت بسیار مهم است. این روند می‌تواند چندین ماه طول بکشد. اگر ایمپلنت با استخوان ترکیب نشود، جراح دندان ممکن است آن را خارج کند. ممکن است فرد بتواند پس از بهبودی ناحیه کاشت دوباره اقدام به کاشت کند.

آسیب عصبی یا بافتی:

 گاهی اوقات، جراح دندان ممکن است به طور ناخواسته ایمپلنت دندانی را خیلی نزدیک به عصب قرار دهد. این مورد می‌تواند باعث بی‌حسی، سوزن سوزن شدن یا درد شود. علائم کوتاه مدت در جراحی ایمپلنت دندان شایع‌ترین هستند، اما ممکن است فرد علائم طولانی مدتی را تجربه کند.

یک مشکل عصبی یا بافتی نیاز به توجه فوری دارد. آسیب به عصب آلوئولار تحتانی (IAN) در فک پایین می‌تواند به طور بالقوه جدی باشد.

مشکلات سینوسی:

ایمپلنت‌های دندانی فک بالا می‌توانند به داخل حفره‌های سینوس بیرون زده و باعث التهاب سینوس‌ها شوند. این مورد به عنوان سینوزیت شناخته می‌شود.

0 تا 100 کاشت ایمپلنت دیجیتال

نحوه کاشت ایمپلنت های دیجیتال تقریبا با ایمپلنت سنتی مشابه است. مراحل آن نیز مثل ایمپلنت استاندارد در دو مرحله انجام می گیرد. جلسه اول حدود یک ساعت و جلسه دوم حدوداً ۳۰ دقیقه وقت نیاز دارد. 

پس از اینکه دندانپزشک عکس های اشعه ایکس را بررسی کرده و نتایج مورد نظر را تشخیص داد؛ پایه ایمپلنت دیجیتال با بی حسی موضعی بدون نیاز به هیچ گونه ماده بیهوشی در استخوان فک بیمار کاشته می شود.
شکافی در بافت لثه ایجاد می شود تا استخوان فک بیرون آید.
یک سوراخ کوچک داخل استخوان فک ایجاد می‌شود تا پایه ایمپلنت کاشته شود.
ایمپلنت در آن سوراخ پیچ شده و در محل طراحی شده محکم می شود.
یک stop-cap برای پوشش دادن ایمپلنت روی آن قرار گرفته و محل عمل با بخیه بسته می شود.
بعد از حدود ۱۰ روز بخیه ها کشیده شده و دندانپزشک بهبودی محل کاشت ایمپلنت را ارزیابی می کند.
معمولاً ایمپلنت های دیجیتال فرآیند بهبود را تسریع کرده و به این معنی است که درمان ثانویه حدوداً بعد از ۱۰ تا ۱۲ هفته پس از جلسه اول می‌تواند انجام گیرد.
در مرحله دوم یک بی حسی موضعی استفاده شده و یک شکاف  کوچک برای بیرون آمدن پایه ایمپلنت ایجاد می شود.
stop-cap موقتی برداشته شده و یک اباتمنت به ایمپلنت متصل می شود.
پس از اینکه فرآیند بهبودی کامل شد؛ پروتز دندان دیجیتال جدید یا همان تاج دندانی دیجیتال که از طریق جای گاز زدن بیمار ساخته شده؛ روی ایمپلنت ها سوار می شود.
از یک پیچ کوچک برای محکم کردن پروتز دندان دیجیتال روی اباتمنت استفاده می شود.
اتصالات تنظیم شده تا راحت بودن پروتز دندان در دهان بیمار تضمین شود.
پس از تکمیل کاشت ایمپلنت دندان دیجیتال، استفاده از پروتز دندان دیجیتال تقریباً تا پایان عمر بدون هیچ مشکلی برای بیمار امکان پذیر است.
 

ایمپلنت دندان دیجیتال چیست؟

نتیجه گیری

ایمپلنت دیجیتال راه حلی مدرن و ایده‌آل برای جایگزینی دندان های از دست رفته است. این روش با مزایای فوق العاده ای که دارد، می تواند لبخندی زیبا و سالم را به شما هدیه دهد. اگر به دنبال روشی سریع، دقیق و با کمترین تهاجم برای کاشت دندان هستید، ایمپلنت دیجیتال می تواند بهترین انتخاب برای شما باشد.

سوالات متداول

1. ایمپلنت دیجیتال برای چه کسانی مناسب است؟

ایمپلنت دیجیتال برای اکثر افراد، از جمله افراد سیگاری و دیابتی، مناسب است. البته در برخی موارد خاص، مانند مشکلات استخوانی، ممکن است این روش مناسب نباشد.

2. آیا ایمپلنت دیجیتال درد دارد؟

با استفاده از بی حسی موضعی، درد ایمپلنت دیجیتال به حداقل می رسد. در واقع، بسیاری از افراد درد این روش را کمتر از ایمپلنت سنتی گزارش می کنند.

3. طول عمر ایمپلنت دیجیتال چقدر است؟

با مراقبت های مناسب، ایمپلنت دیجیتال می تواند تا سال ها عمر کند.

4. آیا ایمپلنت دیجیتال تحت پوشش بیمه قرار می گیرد؟

بیمه های مختلف، پوشش های متفاوتی برای ایمپلنت دندان ارائه می دهند. برای اطلاع از شرایط بیمه ی خود، می توانید با شرکت بیمه تان تماس بگیرید.

5. چه زمانی می توانم بعد از ایمپلنت دیجیتال غذا بخورم؟

معمولا بعد از چند ساعت می توانید غذاهای نرم و جویدنی را مصرف کنید. اما بهتر است تا 24 ساعت از خوردن غذاهای سفت و جویدنی خودداری کنید.

 

 

به این مقاله امتیاز دهید

4.5 از 1 رأی

داستان های مشتریان ما

گالری لبخند

ایجاد یک لبخند زیبا می تواند اعتماد به نفس و ظاهر کلی افراد را افزایش دهد.

نظرات کاربران

میترا

سلام وقتتون بخیر میخواستم بدونم ایمپلنت دیجیتال درد داره؟ از کجا بفهمم ایمپلنت دیجیتال رو دکتر درست کار کرده؟

دکتر شهاب محمدی

ایمپلنت دیجیتال و معمولی به هیچ عنوان درد نداره خیالتون راحت باشه. برای درستی کار باید خودتون مسلط باشید

مینا

سلام وقت شما بخیر. آیا ایمپلنت یک روزه که همزمان با کشیدن دندان صورت میگیره همون ایمپلنت دیجیتال هست یا فرق داره . ایمپلنت لیزری چی هست و در کل کدوم روش بهتر هست

دکتر شهاب محمدی

سلام بله همون ایمپلنت دیجیتال هستش ایمپلنت لیزری رایج نیست

بهنام

سلام، من چهار دندان رو میخوام ایمپلنت انجام ببدم. میشه قیمتها رو بفرمائید. با سپاس

دکتر شهاب محمدی

سلام برای قیمت ها لطفا با مطب تماس بگیرید

متین طلایی

ایا ایمپلنت دیجیتال برای کدکان هم قابل اجراست؟

دکتر شهاب محمدی

سلام وقتتون بخیر فرقی نمی کند توصیه می کنیم برای کودکان ایمپلنت نذارید

مریم غفاری

من دندان پایین سمت راست چند روز است درد گرفته و روکش است دکتر رفتم و گفتن باید جراحی شود ‌کشیده شود ولی احساس میکنم بدون جراحی شاید ترمیم شود

فرخی

سلام لثه ای که تحلیل رفته چند مرحله برای ایمپانت کار دارد؟وبعد از تزریق میشودبه روش دیجیتال کار کرد؟

دکتر شهاب محمدی

سلام در مرحله دوم می شود به روش دیجیتال کار کرد

صالح

سلام ممکنه بعد از کاشت ایمپلنت دیجیتال و به مرور زمان استخوان فک تحلیل بره و باعث ایجاد مشکل بشه؟

ربیعی

با سلام و خسته نباشید من دندونم چرک کرده آیا امکانش هست که در آن واحد کشیده و ایمپنت شود یا خیر

دکتر شهاب محمدی

سلام بله ولی قبلش باید چرک خشک کن مصرف بشه تشریف بیارید معاینه لطفا

سلنا معزز

باسلام..بنده درسن۱۸سالگی دندان شیری ام افتاد دندان دومی بالا سمت راست.الان۱۴سال گذشته..آیا میتوانم بدون ارتودنسی از مینی ایمپلنت دیجیتال استفاده کنم.چون جای خالی کمی دارد البته دندان سمت چپ هم خیلی کوچیکه.ممنون میشم راهنمایی کنید

سلنا معزز

باسلام..بنده درسن۱۸سالگی دندان شیری ام افتاد دندان دومی بالا سمت راست.الان۱۴سال گذشته..آیا میتوانم بدون ارتودنسی از مینی ایمپلنت دیجیتال استفاده کنم.چون جای خالی کمی دارد البته دندان سمت چپ هم خیلی کوچیکه.ممنون میشم راهنمایی کنید

مصطفی محمدی (استودیو بهتاش)

چه خوب که توی سایت شما اینقدر به تکنیهای سئو و بهینه سازی توجه شده واقعا لذت بردم و بابت این دقت نظر و کار حرفه ای تون تبریک میگم

حسین راد

سلام عرض ادب احترام سوال بنده ..ایا برای افرادیکه تماما دندان های فک بالا وپایین را از دست دادند برای بستن روکش دندان به اباتمنت نظر حضرتعالی چسب را پیشنهاد میکنید یا پیچ مزید برامتنان

دکتر شهاب محمدی

سلام چسب

صمصامی

سلام اقای دکتر خسته نباشید ارزوی موفقیت دارم برای حضرتعالی فک پایینم دندان نداره تا الان از پروتز استفاد ه کردم استخوان فکم خوب است بر اساس cvcبه دندانپزشک مراجعه کردم 8 واحد فک پایین و 6 واحد فک بالا نیاز به ایمپلنت دارد هزینه ایمپنت جنس عالی چقدر میشود ممنونم

دکتر شهاب محمدی

سلام هزینه های ایمپلنت تو قسمت تعرفه ی ایمپلنت هست

پرستو

سلام خسته نباشید ازنظرقیمت ایمپلنت دیجیتالی با سنتی چقدرتفاوت داره

دکتر شهاب محمدی

سلام بستگی به نوع ایمپلنتی داره که میخواید بزارید. هزینه ی کل ایمپلنت ها رو میتونید تو قسمت تعرفه ی ایمپلنت ببینید.

آیدین کاظمیان

سلام ببخشید برای کسی که نزدیک ۱۰ یا ۱۵ سال دندان های خودشو کشیده و استخوان فکش تحلیل رفته و بعدش پیوند استخوان انجام داده ایمپلنت دیجیتال قابل اجراست؟

دکتر شهاب محمدی

سلام نه باید پودر استخوان تزریق بشه

با سلام و عرض احترام

تو چه مواردی ایمپلنت دیجیتال توصیه نمیشود

دکتر شهاب محمدی

سلام در مواردی که استخوان فک تحلیل رفته باشه.

معصومه

پس چرا هنوز بسیاری از دکترها سنتی انجام میدن؟ ممکنه بلد نباشن؟ یعنی تخصص خاصی می خواد.

دکتر شهاب محمدی

شاید شرایط مورد نیاز برای تهیه دستگاه مخصوص ایمپلنت دیجیتال را نداشته باشند. و همچنین بنا بر صلاحدید دندانپزشک، ممکن است بعضی از افراد واجد شرایط ایمپلنت دیجیتال نباشند.

پروین الهی

آیا برای کسی که دیابت کنترل شده وفشار خون کنترل شده. میشود استفاده شود ۲_آیا دندانپزشکان شهرستان هم این امکانات رو دارند که انجام دهند اینپلنت دیجیتال رو. متشکرم. از اطلاعاتتون هم متشکرم.

دکتر محمدی

در مورد سوال اول بله در مورد سوال دوم هم اگه تخصص لازم و تجهیزاتش رو داشته باشن حتما میتونن

بهزوز بنده زاده

فک پایین کامل ایپلنت شود پولش چقدر میشه

دکتر محمدی

هزینه ها توی ویزیت مشخص میشه ویزیت رایگانه

م

من ازاین روش دیجیتال انجام دادم وخیلی راحت وراضی هستم فقط باید جای دندون عفونت نداشته باشه

لیلا

دردش تا چه حده

دکتر محمدی

دردی نداره واقعا

لیلا

دردش تا چه حده

علی قانچی

سلام میخواستم بدونم ایمپلنت دیجیتال دردنداره یا اینپلنت لیزری؟

دکتر محمدی

سلام واقعا اصلا دردی احساس نمیکنین

محسن

من اصلا قبول ندارم ایمپلنت دیجیتال زیرا بلافاصله بعد از گذاشتن تاج روی ریشه ایمپلنت در اثر غذا خوردن بارهای دینامیکی به ریشه وارد شده و از جوش خوردن ان جلوگیری میکند فقط تبلیغات الکی همون روش سنتی خیلی مطمئن تر و بهتره

دکتر محمدی

من نگرانی شمارو متوجه میشم ولی این روش توی دنیا رو به گسترشه و معایبش در حال برطرف شدنه البته ایمپلنت های سنتی هم هنوز کاربرد زیادی دارن

اکبر محمدی

من فک پایین دندان ندارم هزینه حدودی برای ایمپلنت فوری و غیر فوری چقدر می باشد.( کل فک پایین ) با تشکر

دکتر محمدی

قیمت ها در لینک پایین موجود می باشد http://www.drmohammadi.com/pricing ضمنا میتونین با مطب تماس بگیرین

مهناز لقمانی

سلام لطفا آدرس کلینیک خود را میفرمایید

دکتر محمدی

شهرک غرب، بلوار فرحزادی، بالاتر از بلوار دریا، کوچه بهاران ۲، پلاک ۵۳ (روبروی مرغ سوخاری کوپال)، واحد ۲ 02188695864

مقدم

سلام دکتر این ایمپلنت برای سنین ۵۰سال به بالا هم کاربرد دارد یا خیر ممنون

دکتر محمدی

سلام بله دارد

مهرناز

آیافک بادستگاهی ماننددرل سوراخ میشود

 دکتر محمدی

بله مته خیلی ریزی دارد

سيران

ايمپلنت ديجيتال چند نوع و برند دارد يعني ساخت چه كشور هايي موجود هست و كدام بهتره

دکتر محمدی

برند های مختلفی از کشورهای مختلفی وجود داره در کلینیک ما فعلا برند کره ای وجود داره

شهین مولودی

عالی و کامل بود .

دکتر محمدی

خواهش می کنم