02188695864
شهرک غرب، بلوار فرحزادی، بالاتر از بلوار دریا، کوچه بهاران ۲، پلاک ۵۳ (روبروی مرغ سوخاری کوپال)، واحد ۲
شنبه تا پنج شنبه: 10 صبح تا 9 شب
drmohammadi
logo ×

چه کسانی لیفت لثه انجام داده اند؟ - کلینیک دندانپزشکی دکتر شهاب محمدی

زمان مطالعه : 10 دقیقه | منتشر شده در: 1399/08/12

بروزرسانی شده در: 1402/09/26

نظر کسانی که لیفت لثه انجام داده اند، شاید این جزء سوالات بسیار رایجی است که افراد برای انجام این جراحی در اینترنت جستجو کرده و مایل هستند که نظر کسانی که لیفت لثه انجام داده اند را قبل از اصلاح لبخند لثه ای بدانند. احتمالا شما نیز با افرادی برخورد داشته اید که وقتی می خندند، لثه هایشان بیش از حد دیده می شود یا به اصطلاح لبخند لثه ای دارند. 
برای رفع این مشکل، متخصص دندانپزشکی با انجام لیفت لثه که برای نتایج بهتر از تکنولوژی لیزر بهره گرفته می شود کمی از لبه لثه را بالاتر می برد تا میزان نمایش لثه ها کمتر شود. این جراحی بسیار ساده بوده و در یک جلسه انجام میشود. پس از درمان نیز محدودیت خاصی برای بیمار ایجاد نمی شود.

نظر کسانی که لیفت لثه انجام داده اند چه اهمیتی دارد؟

لیفت لثه یک درمان زیبایی است که در آن خط لثه روی دندان با استفاده از لیزر یا چاقوی جراحی بریده می شود. بسته به اینکه لثه در چه وضعیتی قرار دارد، بیمار بی حسی دریافت کرده و زمان بهبودی نیز متفاوت خواهد بود. از لیزر برای موارد ساده تر استفاده می شود و اگر استخوان زیرین نیاز به تنظیم داشته باشد، متخصص دندانپزشکی این را با چاقوی جراحی انجام می دهد. 
اگر دندان های شما نیز خیلی کوتاه یا خیلی بلند به نظر می رسند، لیفت لثه سبب می شود که این مشکلات رفع شود. یا اگر خط لثه شما ناهموار باشد، با کوتاه کردن لثه از روی برخی دندان ها می تواند لبخند خود را متقارن تر نشان دهید. 
با خواندن نظراتی که در پاسخ به سوال چه کسانی لیفت لثه انجام داده اند، مطرح شده می توان نتیجه گرفت به طور کلی اگر این کار را به دست یک متخصص با تجربه و با مهارت بسپارید، از نظر زیبایی، شاهد نتایج شگفت انگیزی خواهید بود.
کسانی که لیفت لثه انجام می دهند روند درمان آنها به دو صورت جراحی لثه و یا افزایش طول تاج دندان انجام می شود و این دو بسته به نوع بیماری لثه دارند. افرادی که دارای مشکلات فک یا اسکلتی هستند باید جراحی فک و صورت انجام دهند. علت این مشکل معمولا مسائل ژنتیکی، مصرف برخی داروها و یا بیماری های خاص است. در مقابل، افرادی که دارای لبخند لثه ای خیلی حاد نباشند می توانند برای درمان از لیفت لثه استفاده نمایند.

مطالب مرتبط: ایمپلنت ارزان

چه کسانی لیفت لثه انجام داده اند و نظر آنها درباره لیفت لثه چیست؟

خواندن تجربیات کسانی که لیفت لثه ی انجام داده اند می تواند برای کسانی که قصد انجام این درمان زیبایی را دارند موثر باشد. در واقع ذهن این اشخاص قبل از درمان تا حدودی با مطالعه تجربیات می تواند آماده شده و از جوانب مثبت و منفی هم مطلع شوند. در ادامه نظرات دو نفر از کسانی را که لیفت لثه انجام داده اند مورد بررسی قرار می دهیم.
 
 
چه کسانی لیفت لثه انجام داده اند؟
 

مطالب مرتبط: ایمپلنت یک روزه

نظر کسانی که لیفت لثه انجام داده اند!

نظر مریم درباره لیفت لثه و اصلاح لبخند لثه ای
مریم روند درمانی خود را اینگونه توضیح می دهد: "من همیشه از اینکه در جمع لبخند بزنم مخصوصا در اجتماعات کاری خجالت می کشیدم، زیرا هنگام لبخند زدن لثه های من بیش از حد مشاهده می شدند. تا اینکه یک روز تصمیم گرفتم که به یک دندانپزشک متخصص با تجربه که دوستم او را معرفی کرده بود مراجعه کرده و مشکلم را با او در میان بگذارم. 
زمانی که دندانپزشک دندان ها و لثه های من را مراجعه کرد، گفت که لبخند لثه ای را می توان به دو صورت درمان نمود. در واقع در مورد لیفت لثه دو گزینه وجود دارد. اولین گزینه برداشتن بافت اضافی لثه با چاقوی جراحی و روش دیگر لیفت لثه با لیزر است. با توضیحاتی که دندانپزشک در مورد گزینه های درمانی ممکن جهت لیفت لثه داد و همچنین با مشورت که با من کرد قرار شد که با لیفت لثه با لیزر، لبخند لثه ای من درمان شود.
دندانپزشک این کار را با عکس گرفتن از دندان های من آغاز نمود و از من خواست که از چند زاویه مختلف لبخند بزنم. همینطور توضیح داد که بهترین روش برای از بین بردن مقداری لثه و ایجاد لبخندی متعادل تر، اندازه گیری دندان ها است. 
در روز موعود که انجام درمان بود، من بی حسی موضعی دریافت کردم تا درد و ناراحتی حس نکنم. برای این کار، دندانپزشک، سقف دهان مرا بی حس کرد. این درمان زمان زیادی طول نکشید و از همان ابتدا توانستم شاهد نتایج شگفت انگیز این درمان باشم. دندانپزشک من توضیح داد که نتایج حاصل از لیفت لثه دائمی است و در واقع من با سرمایه گذاری روی این درمان توانستم به لبخندی ایده آل دست یابم".
مریم جز کسانی است که لیفت لثه انجام داده و بسیار از فرآیند درمانی رضایت دارد. با یکدیگر یکی دیگر از نظرات کسانی که لیفت لثه انجام داده اند را بررسی می کنیم.
 
نظر عرفان در باره اصلاح لبخند لثه ای
عرفان یکی از کسانی است که لیفت لثه انجام داده و در مورد فرآیند درمان توضیحات کامل تری ارائه می دهد: "از زمانی که به ظاهر خود اهمیت می دادم و بزرگ تر شدم، همیشه از اینکه در جمع دوستان خود لبخند بزنم و لثه هایم دیده شوند خجالت می کشیدم. در واقع خط لثه من بسیار پایین تر از حد معمول بود و هنگام لبخند زدن بیشتر لثه هایم پیدا می شد. بهتر بگویم که من اعتماد بنفس لازم برای خندیدن را نداشتم.
دیگر از این وضعیت خسته شده بودم و باید راهی برای این مشکل پیدا می کردم. یک روز که در اینترنت جستجو می کردم و نظرات کسانی را که لیفت لثه انجام داده بودند و  لبخند لثه ای مانند من داشتند می خواندم، یک دندانپزشک متخصص با مهارت نظرم را به خود جلب کرد. در واقع بسیاری از افرادی که نزد او لیفت لثه انجام داده بودند از روند کار بسیار راضی بودند.
از این رو تصمیم گرفتم که یک روز برای مشاوره و ارائه راه حلی از سوی این دندانپزشک به کلینیک مراجعه کنم. دندانپزشک پس از معاینه و بررسی دندان های ما گفت که این عمل جزء خدمات ترمیم و زیبایی دندان بوده و با تناسب خط لثه سبب می شود که طرح لبخند من اصلاح شده و اعتماد بنفس از دست رفته من بازگردد. دندانپزشک توضیح داد که عوامل زیدی در پایین یا بالا بودن لثه ها نقش دارند که این می تواند ناشی از نوعی بیماری خاص، مصرف برخی داروها یا ژنتیک باشد.
او در ادامه توضیح داد که لثه هایی که بیش از حد مشاهده می شوند می توانند دندان ها را کوتاه تر نشان دهند. اما با لیفت لثه می توان این مشکل را برطرف کرد. در حین مشاوره، او یک فایل از عکس لبخند کسانی که لیفت انجام داده اند را به من نشان داد و توضیح داد که چقدر عکس اول و پس از درمان با یکدیگر متفاوت است. من واقعا با دیدن عکس ها شگفت زده شده بودم و از دندانپزشک خود خواستم که هر چه زودتر من را به خواسته ام که یک لبخند زیبا است برساند.
بالاخره بعد از روز مشاوره، روز موعود فرا رسید. لیفت لثه برای من در یک روز انجام شد. دندانپزشک در ابتدا بافت های نرم دهان من را با بی حسی موضعی، بی حس کرد و پس از افر کردن این ماده، کار تراش دادن و شکل دهی به لثه ها را آغاز کرد. او این کار با لیزر جراحی انجام داد و قبل از شروع کار، محل درمان را به طور دقیق علامت گذاری نمود. 
دندانپزشک حین کار توضیح می داد که استفاده از لیزر به دلیل بهبودی بسیار سریع بافت ها بهتر است و برخلاف سایر جراحی های دهان و دندان، دیگر نیازی به چند روز استراحت در منزل ندارم. البته لثه های من پس از لیفت لثه با لیزر، کمی دچار درد و ورم شدند اما مانع از خوردن یا آشامیدن من نبودند. دندانپزشک به من گفت که اگر احساس درد داشتم می توان از ایبوپروفن استفاده کنم.
در ضمن او افزود که به دلیل تحریک لثه ها چند روز غذاهای سفت، تند و چسبنده مصرف نکنم تا آنها به طور کامل بهبود یابند. همچنین گفت که به آرامی مسواک زده و از نخ دندان هم طی این چند روز استفاده نکنم. 
شما شاهد نظرات دو تن از کسانی که لیفت لثه انجام داده اند بودید و تا حدی متوجه شدید که این درمان بسیار آسان است و درد زیادی را تجربه نخواهید کرد. البته باید بگوییم که مهارت، تخصص و دقت دندانپزشک در این درمان بسیار تأثیر گذار است.

نظر کسانی که اصلاح لبخند لثه ای انجام دادند درباره هزینه لیفت لثه

هزینه لیفت لثه با توجه به نوع درمان یعنی استفاده از لیزر یا درمان های قدیمی که همان تیغ جراحی است و نیز بسته به بافت اضافی، روش لیفت و کاری که باید روی لثه ها انجام شود متفاوت است. همچنین آن به تخصص دندانپزشک، میزان عمل و مکان کلینیک نیز بستگی دارد. به طور کلی همانطور طبق نظر کسانی که لیفت لثه انجام داده اند، این درمان جزء خدمات زیبایی بوده و چون از نظر پزشکی لازم نمی باشد، بیمه آن را تحت پوشش قرار نمی دهد.
در صورتی که دندانپزشک بنا به دلایل مرتبط با بهداشت دهان و دندان و بیشتر از نظر سلامتی این درمان را توصیه نماید، ممکن است که بیمه دندانپزشکی بخشی از آن هزینه را تقبل کند. برای اینکه به طور دقیق تر از هزینه لیفت لثه مطلع شوید بهتر است که ابتدا با یک متخصص مشورت نمایید. دقیقا همانند کسانی که لیفت لثه انجام داده اند و در ابتدا با متخصص یک جلسه مشاوره داشته اند.
همانگونه که اشاره شد، هزینه لیفت لثه می تواند با توجه به نوع درمان که لیفت لثه با لیزر و لیفت با روش های قدیمی است متفاوت باشد. لیفت لثه با لیزر که امروزه بسیار رایج است، بسیار راحت و سریع صورت می گیرد. در واقع متخصصین، این روش را برای اصلاح لبخند لثه ای بیشتر توصیه می کنند و از آنجایی که لیزر توسط ملانین و هموگلوبین جذب می شود بهتر می توان بافت نرم پیرامون دندان ها را به راحتی دستکاری نمود و به نتیجه ای بهتر دست یافت.
در مقابل این روش، لیفت لثه با روش های قدیمی است که با استفاده از چاقوی جراحی انجام می شود. در این روش بافت اطراف دهان از بین رفته و بخش باقی مانده با بخیه وصل می شود. اگر شما از یک لبخند ناموزون برخوردار باشید این روش می تواند مثمر ثمر واقع شود. اما این روش تقریبا تهاجمی بوده و با خونریزی همراه است. علاوه بر این به دلیل دقت کار، جراح باید از مهارت بالایی برخوردار باشد. عوارض جانبی این روش نسبت به لیزر طولانی تر و شدیدتر است. 
در کل برای شکل دهی لثه، هیچ هزینه ثابت و مشخصی تعریف نشده است زیرا هزینه ها طبق نیازهای فرد متفاوت خواهد بود. متخصص پس از اینکه شرایط بیمار را بررسی نمود می تواند به طور دقیق برآورد کند که هزینه لیفت لثه چقدر است.

مطالب مرتبط: ایمپلنت اقساطی

جمع بندی

استفاده از نظرات و تجربیات کسانی که لیفت لثه انجام داده اند قطعا نمی تواند برای شخصی که قصد انجام این درمان را دارد بی تأثیر باشد. به کمک این تجربیات می تواند جوانب مثبت و منفی را ارزیابی نمود و علاوه بر این بهتر و زودتر بتوانیم دندانپزشک متخصص و با تجربه را در این زمینه پیدا نمود. زیرا همانطور که در بالا ذکر شد، تخصص و مهارت دندانپزشک تأثیر بسزایی در موفقیت این درمان دارد. 
درست است که عمدتا داشتن لبخند لثه ای یک بیماری یا مشکل دندانی فک و صورت تلقی نمی شود اما می تواند شیرینی لبخند را از فرد گرفته و اعتماد بنفس او را به شدت کاهش دهد. اگر شما نیز از این مشکل رنج می برید می توانید نظرات کسانی که لیفت لثه انجام داده اند را خوانده و با اقدام به این روش، یک لبخند زیبا و ایده آل را برای خود تضمین کنید. 
 

به این مقاله امتیاز دهید

4.5 از 1 رأی

داستان های مشتریان ما

گالری لبخند

ایجاد یک لبخند زیبا می تواند اعتماد به نفس و ظاهر کلی افراد را افزایش دهد.

نظرات کاربران

هنوز نظری درج نشده است!