02188695864
شهرک غرب، بلوار فرحزادی، بالاتر از بلوار دریا، کوچه بهاران ۲، پلاک ۵۳ (روبروی مرغ سوخاری کوپال)، واحد ۲
شنبه تا پنج شنبه: 10 صبح تا 9 شب
drmohammadi
logo ×

با بهترین برندهای لمینت دندان آمریکایی آشنا شوید - کلینیک دندانپزشکی دکتر شهاب محمدی

زمان مطالعه : 10 دقیقه | منتشر شده در: 1399/06/19

بروزرسانی شده در: 1402/09/26

لمینت دندان آمریکایی دنمت Denmat
شرکت DenMat توسط رابرت ایکسن در سال ۱۹۷۴ در کالیفرنیا تاسیس شد. در آن سال رابرت ایکسن اولین کتاب خود را در خصوص دندانپزشکی ترمیمی نوشت و توانست نام خود را به عنوان یکی از دندانپزشکان در زمینه اصلاح طرح لبخند مطرح کند. سپس او توانست با همکاری Richard Glace به عنوان محقق در زمینه مواد شیمیایی،لمینت دندان نوع جدیدی را به بازار عرضه کند که طی چند سال گذشته با استقبال بی نظیر بیماران مواجه شده است.
شرکت DenMat با ۴۰ سال اعتبار در زمینه ساخت و تولید تجهیزات دندانپزشکی از جمله لمینت دندان به موفقیت های زیادی دست پیدا کرده است و در حال حاضر تقاضا برای خرید محصولات لمینت دندان آمریکایی دنمت در سایر کشورها بسیار بالاست.
اولین محصول شرکت دنمت Rembrandt نام داشت که با یک سایه رنگ اصلاح شده که می‌توانست روی دندان های زرد و تغییر رنگ داده را به خوبی بپوشاند. پیش از طراحی و تولید لمینت دندان آمریکایی Rembrandt دندانپزشکان نتوانسته بودند، لبخند بیمارانی که دندان‌های آنها دچار تغییر رنگ شدید شده بود با استفاده از ونیر سرامیکی به خوبی اصلاح کنند.
با تولید لمینت دندان آمریکایی در سال ۱۹۹۰ تقریبا استفاده از روش های سفید کردن دندان کنار گذاشته شد و لمینت رمبراند جای آن را گرفت.
پرفروش ترین محصول شرکت دنمت، ونیر سرامیکی سری نات Cerinate است که از سال ۱۹۸۴ به بازار عرضه شد. اولین ونیر پرسلین که برای اصلاح طرح لبخند دندان های جلو با دوام و طول عمر بیش از ۱۰ سال طراحی و تولید شد، متعلق به شرکت Denmat است.
این ونیر های نازک به راحتی به مینای دندان پیوند می خورند و برای نصب آن ها نیازی به تغییر ساختار یا تراشیدن دندان نیست. لمینیت دندان آمریکایی سرینات را با عامل پیوند دهنده می‌توان به راحتی برای اصلاح طرح لبخند بیمار به کار برد.
DenMat در سال ۲۰۰۴ لمینت دندان آمریکایی سری نات را باعنوان Lumineers به بازار عرضه کرد و برای فروش آن کمپین های بازاریابی بسیار بزرگی را راه انداخت تا این محصول فوق العاده و منحصر به فرد را به بیماران معرفی کند. زمانیکه دندان پزشکان از ویژگی‌های فوق‌العاده لومینیرز از جمله عدم نیاز  به تراشیدن مینای دندان مطلع شدند، استفاده از این نوع ونیر پرسلین به سرعت گسترش پیدا کرد.
مطالب مرتبط: اسنپ اسمایل

مزایای لومینیرز 

زمانیکه DenMat لومینیرز را به عنوان ونیر لمینت بدون تراش به بازار معرفی کرد، کمتر دندانپزشکی با وجود چنین ونیر پرسلین آشنا بود. با وجود اینکه لمینت آمریکایی دنمت با خصوصیات منحصر به فردی از جمله کم تهاجمی بودن و زیبایی فوق العاده تحت نام LUMISmile و لمینیت دیجیتال با نام LUMIBrite از محصولات پرفروش Denmat بودند و اسنپ ان اسمایل این شرکت نیز به خوبی از رقبا پیشی گرفته بود اما لومینیرز تحول فوق العاده ای در دندانپزشکی زیبایی به خصوص لمینت ونیر ایجاد کرد. 
مهمترین مزیت لومینیرز سرعت در انجام لامینت دندان و عدم نیاز به تراشیدن مینای دندان است. در حقیقت لومینیرز را می توان فقط در دو مرحله روی دندان کاشت:
مرحله اول:
مشاوره رایگان توسط دندانپزشک باتجربه که با روند کاشت لومینیرز کاملاً آشنا باشد. در این مرحله دندانپزشک دندان های بالا و پایین بیمار را به طور کامل بررسی کرده و یک قالب از اندازه آن تهیه می کند تا برای طراحی و ساخت به لابراتوار ارسال کند.
عکسهایی نیز از دندان‌ها گرفته می‌شود تا بهترین نتیجه برای اصلاح طرح لبخند حاصل شود. برخلاف ونیرهای پرسلین قدیمی دیگر نیازی به تراشیدن سطح دندان و نازک کردن دندان‌ها نیست. لومینیرز ضخامت بسیار کمی دارد و بعد از قرار گرفتن روی دندان هیچگونه ضخامت اضافه ای ایجاد نخواهد کرد.
مرحله اول قالب گیری دندان ها توسط دندانپزشک کمتر از یک ساعت زمان می برد. در حالی که برای تراش مینای دندان، آماده سازی قبل از لامینت استاندارد بیمار مجبور است دو تا سه ساعت در مطب دندانپزشک مراحل تراشیدن مینای دندان و قالب گیری را طی کند.
مرحله دوم:
در جلسه بعد که معمولا دو تا سه هفته بعد خواهد بود، دندانپزشک لومینیرزهایی که توسط لابراتوار اماده شده و به مطب ارسال شده است، روی دندان های بیمار پیوند می دهد. برقراری پیوند مناسب و مستحکم در این مرحله بین لومینیرز و مینای دندان اهمیت بسیار زیادی دارد. به همین علت معمولا دندان ها اسیدشویی می شوند تا برای قرار گرفتن لومینیرز آماده شود، لومینیرزها به صورت تک تک روی دندان ها نصب می شوند. در نهایت دندانپزشک نحوه گاز زدن بیمار را کنترل می کند تا از راحت بودن بیمار هنگام گاز زدن و جویدن غذاها با لومینیرز مطمئن شود. 
به همین راحتی، طی دو مرحله کوتاه مدت لومینیرز روی دندان ها نصب شده و طرح لبخند اصلاح می شود. 

مزایای لمینت دندان آمریکایی ایبسن Ibsen

به جرئت می توان گفت کهIbsen با تأسیس شرکت دنمت و تولید لمینت دندان آمریکایی دندانپزشکی زیبایی را تغییر داد. محصولات نوآورانه و منحصر به فرد این شرکت از جمله لومینیرز خواص منحصر به فردی دارند که در هیچ ونیر پرسلین دیگری دیده نمی شود. شاید قیمت لمینت دندان آمریکایی نسبت به برندهای سوئیسی کمی بالاتر باشد اما ویژگیهای این نوع ونیر پرسلین از جمله بازگشت پذیر بودن و دوام و طول عمر فوق‌العاده ارزش پرداخت هزینه بیشتر برای لمینت دندان را دارد.
در سال ۲۰۱۱ شرکت تولید کننده لمینت آمریکایی DenMat به دو شریک تجاری Centre Partners Management LLC و Mill Street فروخته شد آنها به سرعت تولیدات این شرکت تجاری را گسترش دادند و انواع دیگری از ونیر پرسلین را به بازار عرضه کردند که مهمترین آنها عبارتند از:
Discus Dental®) 2012),
PeriOptix®) 2012),
Zila®) 2014),
G. Hartzell & Sons®) 2014),
Fluoridex®) 2017)
 
با بهترین برندهای لمینت دندان آمریکایی آشنا شوید
مطالب مرتبط: فرق کامپوزیت و لمینت

لمینت دندان امریکایی CEREC® شرکت دنسپلای سیرونا (Dentsply sirona)

  دنس پلای سیرونا بیش از یک قرن سابقه در ساخت و تولید تجهیزات دندانپزشکی دارد. دو شرکت معتبر DENTSPLY و Sirona پیشرفته ترین تکنولوژی های روز جهان با آموزش های به روز و روش‌های مدرن از جمله طراحی لبخند دیجیتال با یکدیگر ادغام شدند تا نوآوری و کیفیت محصولات این شرکت به اوج خود برسد.
سابقه دنس پلای سیرونا در حقیقت ابتدا با شرکت بین المللی دنس پلای که تحت عنوان شرکت تامین کننده دندانپزشکان در سال ۱۸۹۹ در نیویورک تاسیس شد، آغاز می شود. این شرکت سیستم های مختلفی از جمله تجهیزات دندانپزشکی سیرونا در سال ۱۸۷۷ در آلمان را خریداری کرد و در سال ۲۰۱۶ نام آنها به پس از ادغام تغییر پیدا کرد که به عنوان بزرگترین سازنده محصولات دندانپزشکی حرفه ای با تکنولوژی پیشرفته با بیش از ۱۶ هزار کارمند در ۴۰ کشور سرتاسر جهان شناخته می شود و محصولات آنها به بیش از ۱۲۰ کشور دنیا صادر می شود.
طی قرن گذشته دنسپلای و سیرونا سرمایه گذاری قابل توجهی روی تولید محصولات جدید و نوآورانه کرده اند. آنها توانسته اند به خوبی محصولات دندانپزشکی از جمله لمینت دندان آمریکایی را که با تکنولوژی پیشرفته دیجیتالی هماهنگ است، تولید کنند. فناوری و تکنیک پیشرفته به کار رفته در محصولات به خصوص لمینت های دندان دنس پلای سیرونا موجب شده که نام این برند مشهور با تولید لمینت دندان آمریکایی سرک بر سر زبان ها بیفتد. 
آنها همچنین توانسته اند به خوبی تجهیزات کاشت لمینت دندان از لحاظ نرم افزاری و سخت افزاری را با پیشرفته ترین تکنولوژی دنیا به بازار عرضه کنند تا طرح لبخند بیماران به بهترین نحو اصلاح شود.
بزرگ‌ترین مزیت شرکت دنسپلای سیرونا مرکز تحقیقات توسعه خلاق آن است که سعی می کند هر سال محصولی حرفه ای تر با کیفیت تر و به روز تر را به بازار عرضه کند. در حال حاضر آنها توانسته اند بیش از یک میلیون بیمار را با اصلاح طرح لبخند لمینت آمریکایی خود خوشحال کنند. 
کیفیت و دوام لمینت دندان آمریکایی سرک با توجه به سابقه صد ساله شرکت‌ دنس پلای سیرونا انکارناپذیر است. آنها برنامه ریزی بسیار دقیقی دارند و قصد دارند آنقدر پیشرفت کنند که فروش محصولات آنها تا ۱۰۰ سال آینده نیز تضمین شده باشد.
می توان گفت دنسپلای سیرونا بزرگترین و حرفه ای ترین شرکت سازنده لمینت دندان آمریکایی است که محصولات متنوعی از جمله لمینیت‌دندان استاندارد و لمینت فوق نازک یا بدون تراش نیز تولید می کند.

مزایای لمینت دندان آمریکایی سرک (CEREC®)

برند سرک بیش از ۳۵ سال است که به اصلاح طرح لبخند بیماران فقط طی یک جلسه با ونیر پرسلین مشهور شده است. امروزه بیش از شش و نیم میلیون بیمار هرساله طرح لبخند خود را با ونیر پرسلین سرک اصلاح می‌کنند که از تعداد بازدیدکنندگان برج ایفل پاریس در پاریس نیز بیشتر است.
مهمترین مزیت لمینت دندان آمریکایی جنس ونیر لمینت بسیار با کیفیت و دوام و طول عمر بالای آن است. نصب لمینت سرامیکی CEREC با قالب گیری دیجیتال از طریق اسکن سه بعدی شروع می شود که نتایج واقعاً فوق‌العاده‌ای دارد. پس از اینکه تصاویر گرفته شده وارد نرم افزار سرک شود، تمام مراحل از جمله میلینگ و گریدینگ توسط تجهیزات مخصوص سرک انجام می گیرد تا لمینیت پرسلین با زیبایی تمام و هماهنگی کامل با دندان های بیمار به صورت دیجیتالی طراحی و تولید شود.
طراحی و تولید لمینت دندان آمریکایی CEREC توسط پرینتر  ۳ بعدی فقط چند مرحله کوتاه انجام می گیرد.
مرحله ۱: اسکن کردن دندان های پیش از ساخت لمینیت
در این مرحله بیمار به راحتی روی صندلی دندانپزشکی می‌نشیند یا روی تخت دراز می‌کشد و دندانپزشک از اسکنر مخصوص سرک استفاده می‌کند تا تصاویر سه بعدی را از دندانهای بیمار گرفته و وارد نرم افزار کند.
مرحله ۲:  طراحی کردن لامینت ها
بعد از ارزیابی تصاویر اسکن شده داخل نرم افزار، نحوه اصلاح لبخند بیمار با جزئیات کامل طراحی می شود. این مرحله بسیار سریع انجام می گیرد و دندان پزشک و بیمار می توانند برای توافق و رسیدن به نتیجه نهایی با توجه به تصاویر ارائه شده توسط نرم افزار تصمیم گیری کنند.
مرحله ۳: تولید لمینت سرامیکی
در این مرحله گریندینگ و میلینگ لمینت دندان آمریکایی سرک با توجه به تصاویری که در نرم افزار طراحی شده توسط پرینتر سه بعدی و تجهیزات مخصوص با دقت بسیار بالایی انجام می گیرد و توسط پرینتر سه بعدی تولید می شوند.
مرحله ۴: برقراری پیوند بین لمینیت و مینای دندان
در مرحله نهایی دندانپزشک لمینت های سرامیکی تولید شده توسط پرینتر سه بعدی را توسط چسب های مخصوص به مینای دندان متصل می کند. در این مرحله نیازی به آماده سازی و تراش مینای دندان نیست.
کل مراحل عکسبرداری، طراحی، تولید و نصب لمینت دندان آمریکایی سرک طی یک جلسه و در کمتر از ۲ تا ۳ ساعت انجام می گیرد.

جمع بندی

لمینت دندان آمریکایی از کیفیت و دوام فوق العاده ای برخوردار است. هرچند قیمت لمینت دندان آمریکایی از برندهای مشهور مانند Denmat، Densply Sirona یا Cerec نسبت به سایر انواع لمینت های پرسلین گرانتر است اما به علت ظاهر زیبا و ماندگاری فوق العاده ارزش هزینه کردن را دارد.
در بسیاری از مطب های دندانپزشکی از جمله کلینیک تخصصی دکتر شهاب محمدی امکان پرداخت هزینه لمینت به صورت اقساط برای بیماران در نظر گرفته شده است. بنابراین اگر قصد دارید طرح لبخند خود را با لمینت دندان آمریکایی اصلاح کنید و تصور میکنید هزینه آن برای شما بسیار زیاد است، پیشنهاد می کنیم حتما با ما تماس بگیرید و یک جلسه مشاوره تنظیم کنید.
درصورتیکه شرایط شما برای کاشت لمینت سرامیکی آمریکایی مناسب باشد، هزینه آن به صورت اقساط از شما دریافت شده و درنتیجه نیازی نیست که نگران پرداخت هزینه های آن باشید. شما به راحتی می توانید طی یک جلسه و بدون نیاز به تراشیدن مینای دندان، با استفاده از لمینت های سرامیکی Cerec یا Luminiers طرح لبخند خود را اصلاح کنید و برای بیش از 10 سال از آن لذت ببرید.
مطالب مرتبط: روکش دندان چیست
 
 

مشاوره رایگان دندانپزشکی

ب

به این مقاله امتیاز دهید

4.5 از 1 رأی

داستان های مشتریان ما

گالری لبخند

ایجاد یک لبخند زیبا می تواند اعتماد به نفس و ظاهر کلی افراد را افزایش دهد.

نظرات کاربران

هنوز نظری درج نشده است!