02188695864
شهرک غرب، بلوار فرحزادی، بالاتر از بلوار دریا، کوچه بهاران ۲، پلاک ۵۳ (روبروی مرغ سوخاری کوپال)، واحد ۲
شنبه تا پنج شنبه: 10 صبح تا 9 شب
drmohammadi
logo ×

کامپوزیت دندان اقساط - کلینیک دندانپزشکی دکتر شهاب محمدی

زمان مطالعه : 10 دقیقه | منتشر شده در: 1399/06/11

بروزرسانی شده در: 1402/09/26

کامپوزیت دندان اقساط یکی از مواردی است که افراد هنگام مراجعه به دندانپزشک و بهره گیری از ترمیم های زیبایی آن را در نظر می گیرند. به طور کلی انجام درمان های مرتبط با دندانپزشکی بخصوص دندانپزشکی زیبایی هزینه بر هستند. از این رو قسط بندی صورتحساب آن می تواند گزینه ای عالی برای کسانی باشد که توان پرداخت هزینه را به صورت یکجا ندارند. در واقع پرداخت قسطی یک راه حل مفید برای این دسته از افراد و برای انجام درمان هایی همچون ایمپلنت، ارتدونسی، لمینت دندان و یا کامپوزیت دندان می باشد. 
هزینه داشتن لبخندی زیبا ارزان نبوده و شما می توانید با کامپوزیت دندان اقساط آرزوی خود برای چهره ای جذاب تر را محقق نمایید. توجه داشته باشید که کلینیک های ارزان مواد نامرغوب و بی کیفیت را در کامپوزیت دندان استفاده کنند و به دلیل ماندگاری پایین آن، در نتیجه شما متحمل هزینه های بیشتری خواهید شد. 
پس به جای اینکه به دنبال درمان های ارزان قیمت باشید می توانید به کلینیک هایی که آفرهای ویژه مثل کامپوزیت دندان اقساط ارائه می دهند مراجعه نمایید و زیبایی و ماندگاری بالاتری را برای خود تضمین کنید. در ادامه در مورد این شرایط ویژه توضیحات بیشتری خواهیم داد.  

اقساط کامپوزیت دندان به چه صورت است؟

منظور از قسط بندی هزینه کامپوزیت دندان، پرداخت های منظم به صورت ماهانه است. مقداری از مبلغ را در ابتدا باید پرداخت کرده و مابقی آن مطابق با شرایط و نیازهای شما قسط بندی می شود. روش کار نیز چنین است؛ شما باید قرارداد مرتبط را امضا نموده و سر موعد قسط های مربوط به کامپوزیت دندان را بپردازید. در صورتی که این پرداختی ها منظم انجام شوند دیگر مشمول جریمه و هزینه اضافی نخواهید شد. 
همانطور که در بالا ذکر شد، این اقساط به شرایط شما بستگی خواهند داشت. برای مثال شما می توانید زمان بیشتری را برای پرداخت قسط کامپوزیت دندان طی این چرخه مطالبه نمایید.
مطالب مرتبط: اسنپ اسمایل

تعیین اقساط کامپوزیت دندان بر اساس چه مواردی صورت می گیرد؟

زمانی که برای درمان های زیبایی دندانپزشکی بخصوص برای کامپوزیت دندان به کلینیک مراجعه می کنید باید از شرایط زیر برای دریافت این آفرهای ویژه برخوردار باشید:
داشتن اعتبار یا ضمانت:
اعتبار شما در کسب و کار و نیز کارت اعتباری شما می تواند به عنوان ضمانتی برای تعیین نحوه پرداخت کامپوزیت دندان اقساط باشد. این اعتبار می تواند تفاوت زیادی در احتمال اینکه شرایط شما توسط کلینیک برای انجام کامپوزیت دندان اقساطی پذیرفته شود، ایجاد نمایند. اگر بتوانید ضمانت یا اعتباری ارائه دهید، شانس شما برای دریافت این آفر ویژه بیشتر خواهد بود. 
عدم بروز مشکل بعد از کامپوزیت دندان:
اگر برای کامپوزیت دندان اقساطی اقدام نمایید درصورتیکه کامپوزیت ونیر شما بعدا در میانه راه دچار مشکل شود می توانید پرداخت های خود را به تعویق بیندازید. معمولا کلینیک هایی که شرایط کامپوزیت دندان اقساط را ارائه می دهند کاملا از کار خود مطمئن هستند و می توانید به آنها اعتماد کنید.
اعتبار کلینیک دندانپزشکی:
توجه داشته باشید که دندان زیبایی چهره شما را چندین برابر می کند و برای ترمیم های زیبایی باید به کلینیک دندانپزشکی معتبر مراجعه کنید. جستجوی درمان های ارزان نه تنها زیبایی ماندگاری برای شما به ارمغان نخواهد آورد بلکه سلامت دهان و دندان خود را به دلیل استفاده از مواد نامرغوب و بی کیفیت کامپوزیت دندان به خطر خواهید انداخت. 
متاسفانه برخی از کلینیک های فقط برای جلب مشتریان بیشتر آفرهای ویژه ای ارائه می دهند و کامپوزیت دندان ارزان را با کیفیت بسیار پایینی انجام می دهند. چون بیمار کل مبلغ را برای انجام کار پرداخت کرده زمانیکه با مشکلاتی بعد از نصب ونیر کامپوزیت مواجه می شود، نمی توانید ادعایی داشته باشد.
درصورتیکه کلینیک های معتبر جهت رفاه حال مشتریان برای اینکه آنها بتوانند با هر بودجه ای از کامپوزیت دندان مرغوب و باکیفیت استفاده کنند به آنها پرداخت به صورت کامپوزیت اقساط را پیشنهاد می دهند. در روش پرداخت کامپوزیت دندان اقساط، هزینه اضافی بابت کامپوزیت دندان از بیمار دریافت نمی شود اما علت گرانتر بودن این روشها معمولا استفاده از رزین های کامپوزیت بسیار مرغوب است.
مهارت دندانپزشک زیبایی:
زمانی که به کلینیک دندانپزشکی مراجعه نمودید، به جز بهره مندی از شرایط اقساطی کامپوزیت، باید مهارت و تخصص دندانپزشک را نیز مورد بررسی قرار دهید. در مورد سوابق دندانپزشک مورد نظر مطالعه نموده و یا از بیماران قبلی او در مورد تخصص و مهارت وی سوال کنید. در نظر داشته باشید که تخصص دندانپزشک زیبایی در نصب و استفاده از مواد کامپوزیتی با کیفیت بسیار حائز اهمیت است. 
 
 
کامپوزیت دندان اقساط
مطالب مرتبط: کاشت دندان طبیعی

عوامل تأثیر گذار بر هزینه کامپوزیت دندان اقساط 

یکی از روش های موثر و متداول امروزی به منظور بر طرف نمودن عیوب و ناهنجاری های ظاهری دندان در دندانپزشکی زیبایی، کامپوزیت دندان است. کامپوزیت دندان با ترکیب چند مواد و بر اثر تغییرات شیمیایی ذره ای به نام فیلر که دارای استحکام بالایی است تولید می شود. در حقیقت، کامپوزیت یک ماده خمیر مانند است که با تابش نوری با طول موج مخصوصی سفت می شود. پس از آن دندانپزشک با پولیشینگ به این ترکیب و بر اساس سلیقه بیمار فرم و شکل مناسب می دهد.
 هزینه کامپوزیت دندان متغیر بوده و عوامل زیادی هستند که در تعیین آن تأثیرگذار می باشد، مانند دستمزد دریافتی از سوی دندانپزشک، محل کلینیک یا مطبی که ونیر در آنجا نصب می شود، شهرهای مختلف، نوع مواد و غیره. در ادامه توضیحاتی در مورد این موارد خواهیم داد: 
- میزان تخصص و مهارت دندانپزشک:
یکی از موارد موثر بر قیمت و در نتیجه اقساط کامپوزیت دندان، مهارت و تخصص دندانپزشک زیبایی می شود. افزیش تعداد دندانپزشکان در این زمینه و نصب کامپوزیت دندان سبب شده است که یافتن بهترین ها به سختی صورت بگیرد. درواقع اگر کامپوزیت توسط دندانپزشکی حاذق و با تجربه صورت نگیرد، ممکن است دندان بیمار دچار آسیب شود. این آسیب نیز سبب از دست دادن دندان و یا پوسیدگی زود هنگام آن خواهد شد. از این رو دور از انتظار نیست که تعرفه دندانپزشکان متخصص و با تجربه نسبت به دندانپزشکان مبتدی بالاتر باشد. توجه داشته باشید که با مراجعه به این دندانپزشکان ماهر نه تنها زیبایی دندان ها و چهره خود را تضمین می نمایید بلکه کامپوزیت دندان نیز از ماندگاری بالاتری برخوردار خواهد بود. 
- وضعیت دندان ها:
هزینه کامپوزیت دندان برای دندان هایی که سالم هستند نسبت به دندان هایی که نیاز به ترمیم دارند کمتر می باشد. در واقع اگر دندان های شما دچار پوسیدگی بوده و نیاز به پر کردن و ترمیم داشته باشند در ابتدا باید آنها درمان شوند. به عبارتی دندانپزشک زیبایی متخصص نمی تواند بدون اینکه پوسیدگی را درمان نماید آن را با کامپوزیت دندان بپوشاند. در غیر اینصورت آسیب جدی به دندان ها زیرین وارد خواهد آمد. پس در زمان محاسبه هزینه کامپوزیت دندان، درمان هایی که قبل از نصب ونیر نیاز است نیز باید در نظر گرفته شوند، همانند پوسیدگی، ترمیم و یا اینکه دندان های شما نامرتبی شدیدی ندارند و ... .
- کیفیت مواد کامپوزیتی:
کیفیت مواد کامپوزیت دندان، یک عامل بسیار مهم در تعیین هزینه و سپس کامپوزیت دندان اقساطی خواهد بود. طبقه بندی های مختلفی برای مواد کامپوزیت وجود دارند و شما باید به بهترین طبقه بندی کامپوزیت برای ونیر دندان توجه نمایید. کیفیت مواد کامپوزیتی بر اساس اندازه ذرات، کیفیت مواد اولیه و میزان چسبندگی به دندان ها متفاوت می باشند. توجه داشته باشید که عواملی چون رنگ کامپوزیت، شفافیت آن و فرم کامپوزیت دندان در صورتی که به درستی انتخاب نشوند می توانند ظاهری مصنوعی به دندان های شما بدهند. قطع به یقین بهره گیری از مواد بی کیفیت به جز ظاهری نامطلوب می توانند صدمات جبران ناپذیری را برای دندان ها به همراه داشته باشند. از این رو قبل از اینکه اقدام به انجام این کار نمایید باید در مورد نوع مواد مصرفی کامپوزیت دندان توسط دندانپزشک آگاهی کسب کنید. 
- تعداد واحدهای دندانی که کامپوزیت روی آنها نصب می شود:
یکی دیگر از عوامل موثر بر هزینه کامپوزیت دندان، تعداد واحدهای دندانی است که کامپوزیت دندان روی آنها نصب می شود. برای مفال اگر می خواهید تمام دندان های جلویی شما سفید و یکدست شوند باید هزینه بیشتری را برای زمانی که فقط یک دندان کامپوزیت می شود بپردازید. 
- موقعیت کلینیک دندانپزشکی:
یکی از عوامل موثر در افزایش هزینه ها، موقعیت کلینیک دندانپزشکی زیبایی است. اینکه در کدام شهر واقع شده و یا در چه نقطه ای از شهر می باشد. طبیعتا شهرهای گران نیازمند هزینه های بیشتر برای این کار بوده و در نتیجه بر روی کامپوزیت دندان نیز تأثیرگذار خواهد بود. 

مزایای کامپوزیت دندان اقساط

مساله دهان و دندان همراه سلامت و زیبایی آنها امروزه از اهمیت ویژه ای در روابط اجتماعی و نیز کاری هر فرد دارا می باشد. اما همانطور که می دانید درمان های دندانپزشکی به ویژه دندانپزشکی زیبایی کمی گران بوده و تمامی افراد نمی توانند هزینه های مرتبط با آن را پرداخت نمایند. اما ارائه خدمات دندانپزشکی به ویژه کامپوزیت دندان اقساطی این امکان را فراهم نموده است تا بیماران عزیز با حداقل شرایط پرداخت و با توجه به توان مالی خود بتوانند از آفرهای ویژه درمانی بهره مند شوند. 
اما همانطور که قبلا هم ذکر شد باید در مورد تمامی جوانب این کار بخصوص نوع کلینیکی که قرار است از خدمات دندانپزشکی زیبایی بهره مند شوید اطمینان و آگاهی حاصل نموده و به دلیل کیفیت بالا و نیز مهارت و تخصص دندانپزشک بتوانید شانس افزایش موفقیت درمان خود را بالا ببرید.
از مزایای کامپوزیت دندان به صورت اقساط می توان به موارد زیر اشاره نمود:
در صورتی که قصد انجام کامپوزیت برای ترمیم زیبایی دندان های خود را دارید اما در شرایط خاصی بودجه کافی برای پرداخت تمام هزینه های مربوط به این کار را نداشته باشید، می توانید قسمتی از بهای درمان کامپوزیت دندان را مطابق با شرایط کلینیک بپردازید و مابقی وجه را در قسط های مشخص شده توسط مشاور مالی آنجا پرداخت کنید. در واقع دیگر نیازی نیست که برای انجام کامپوزیت دندان و پرداخت تمام وجه آن نگران باشید و به پس اندازهای طولانی مدت متوسل شوید.
پس از اینکه مقدار اولیه هزینه کامپوزیت دندان را پرداخت نمودید و شرایط اقساط مشخص شد، به عبارتی متعهد شدید که مابقی پول را به صورت قسطی پرداخت نمایید، کار درمان کامپوزیت دندان برای شما انجام خواهد شد و می توانید بدون صرف وقت و زمان از زیبایی دندان های خود لذت ببرید.
کامپوزیت دندان اقساط بار و فشار مالی را از روی بیمارانی که خواهان انجام این درمان هستند کم نموده و می توانند زودتر و بدون اینکه نگران پرداخت تمام وجه در ابتدا باشند به دندان هایی زیبا و طرح لبخندی بینظیر دست یابند.
کامپوزیت دندان اقساط در یک کلینیک معتبر و با بهره گیری از دندانپزشکان مجرب و نیز استفاده از وسایل و مواد با کیفیت می تواند سابقه ای درخشان برای آن کلینیک محسوب شود و محبوبیت روزافزون را برای آنجا به ارمغان بیاورد. در واقع فراهم آوردن شرایط آسان برای انجام درمان های زیبایی دندان به خصوص کامپوزیت دندان اقساط برای افراد، مشتریان بیشتری را جذب نموده و کلینیک مذکور می تواند خدمات بیشتری را ارائه نموده و امتیازات زیادی را از آنِ خود نماید. 

جمع بندی

کامپوزیت دندان اقساط این امکان را به بیماران عزیز می دهد تا با شرایط ویژه از خدمات مطلوب و با کیفیت کلینیک استفاده نمایند. در واقع شرایط پرداخت به گونه ای است که افراد با احساس کمترین فشار در مورد پرداخت وجه کامپوزیت دندان، بهترین نتیجه را در این خصوص دریافت نمایند و با پرداخت قسطی به دندان هایی زیبا و سالم دست یابند.
لازم به ذکر است که قبل از انجام این کار به دقت کلینیک ها و خدمات آنها را مورد بررسی قرار داده و گول تبلیغات آنها را برای جذب مشتری نخورید. در واقع برخی از مراکز با تبلیغ های فریبنده در مورد کامپوزیت دندان اقساط، مشتریان را به خود جذب نموده و برای انجام کار درمان از مواد نا مرغوب و بی کیفیت استفاده می کنند. در واقع این کار بیماران را متحمل هزینه های دو چندان می نماید و به جز آن سلامت دهان و دندان خود را به خطر می اندازند. 
مطالب مرتبط: فرق کامپوزیت و لمینت
 
 

مشاوره رایگان دندانپزشکی

به این مقاله امتیاز دهید

4.5 از 1 رأی

داستان های مشتریان ما

گالری لبخند

ایجاد یک لبخند زیبا می تواند اعتماد به نفس و ظاهر کلی افراد را افزایش دهد.

نظرات کاربران

سلنا

سلام من رنگ دندونام بعد از مسواک سریع کدر میشه و اینکه دوتا دندون جلوم یذره فاصله هست و میخوام اون برطرف شه چیکار کنم بهتره؟از کامپوزیت کردن میترسم راه دیگ ای هست؟

مجتبی

سلام ببخشید میخاستم بدونم قسدی سفته ام قبول میکنید ؟

دکتر شهاب محمدی

سلام برای شرایط پرداخت با مطب تماس بگیرید دوستان راهنماییتون می کنن

ارمغان اسدی

سلام خسته نباشید من اهواز هستم برای خدمات کامپوزیت اقساطی چطور میتونم اقدام کنم پیشتون و شرایطش میشه بیان کنید مچکدم

دکتر شهاب محمدی

نداریم اقساطی

شکیبا

اقساط مادوزیت

عرشیا

دکتر میشه توضیح بدید چطور میشه قسطی کامپوزیت کنیم؟ مایی ک چک نداریم سفته قبول میکنید؟

سلام مریم گودرزی خانمی 60ساله هستم دندان هام روکش وخیلی ناراحتم میتونم چکار کنم اذیت میشم وخیلی ناراحت هستم

جناب دکتر چکار نم

مصطفی

با سلام و احترام من آقایی ۳۷ ساله هستم که به علتی تمام دندون هام طی مدت ۵ سال از بین رفتن وفقط ریشه دندونهام موندن شاید به تعداد سه تا چهار تا ازشون مونده که این چند تا هم روز به روز در حال تخریب هستن ، به دلیل نداشتن توان مالی متاسفانه نتونستم تو این مدت به دندونپزشک برا مداوا مراجعه کنم که همین باعث از بین رفتن دندونهام و همچنین زیبایی ظاهری صورتم در اوج جوانی شده به حدی که از اجتماع فراری شدم و قید حضور و دیدار با اقوام و دوستام رو زدم ، و حالا عاجزانه ازتون میخام اگه راه و چاره ای هست که منو از این وضعیت درد ناک نجات بدید تا اخر عمر دعاتون میکنم . ضمنا شکر خدا در حال حاضر مشکل مالیم حل شده و مشغول بکار هستم که از عهده مخارج درمان به یاری خدا و شما بر بیام . با تشکر

فرنوش

سلام من حدود4سال روی دندادم برای ارتودنسی سیم داشتم الان هم نزدیک 2سال هست که پشت دندانم سیم دارم با وجود اینکه هرشب مسواک میزنم ولی سیم ها پشت دندانم را سیاه کرده .با این شرایط میتونم سیم هارا بردارم و کامپوزیت انجام دهم؟

دکتر شهاب محمدی

سلام هر وقت ارتودنتیست شما اجازه داد میتونین سیمها رو بردارین.

مریمگودرزی

جناب دکتر میشه کاری کرد

ناشناس

سلام من یک دندان کج دارم ازبالا دراومده و مایین نیومده جاش کم بودی فقط همین یهددونس میشه کامپوزیت کرد

دکتر شهاب محمدی

سلام معاینه کنیم بهتره ولی این شرایط معمولا مناسب کامپوزیت نیست.

کوثر سگوند

سلام ببخشید اقساطی کار میکنید

دکتر شهاب محمدی

سلام بله.

علی

سلام‌قیمت‌هرواحد‌چقدر‌است‌قسصی‌میشه

دکتر شهاب محمدی

سلام لطفا با مطب تماس بگیرید. 88695864

شیخ حسنی

سلام من چندسال پیش کامپوزیت کردم الان ریخته ودفرمه شده میتونم مراجعه داشته باشم؟

دکتر شهاب محمدی

سلام بله تشریف بیارید

رقیه

سلام من یه دندونم افتاده میتونم کامپوزیت انجام بدم؟

دکتر شهاب محمدی

سلام اگه دندونتون افتاده نیاز به ایمپلنت دارید.

محمد

آدرس مطبتون کجاست حضوری خدمت برسم

دکتر شهاب محمدی

سلام تو قسمت ارتباط با ما، ادرس و شماره ی مطب موجوده.

زینب

سلام میشه شماره مطب داشته باشم

دکتر شهاب محمدی

سلام بله شماره مطب 02188695864

پویا

کلش چند میشه کارتون تمیزه

دکتر شهاب محمدی

سلام برای اطلاع از قیمت کامپوزیت ها با مطب تماس بگیرید

معصومه بهاری

سلام وقت بخیر من خانومی ۳۸ساله ام که رنگ دندان هایم کمی زرد هس و هر شب هم مسواک میزنم احساس میکنم جنس دندان‌هایم اصن خوب نیست در حال حاضر خرابی و پوسیدگی ندارم چون طی چند جلسه دندان‌های خرابم رو درست یا ترمیم کردم چند تا از دندان هام را عصب کشی و پر کردم و ۳واحد هم. روکش گذاشتم با این وجود از کامپوزیت میتونم استفاده کنم ؟

دکتر شهاب محمدی

سلام بله

علی

واحدی چند هستش

دکتر شهاب محمدی

سلام لطفا با مطب تماس بگیرید.

پهلوانی

متاسفانه دو سال قبل دندان های من سه تاش با هم خراب شد بالا سمت چپ و جدیدا دو تا دندان سمت چپ هم روکشهاش ریخته بخاطر کرونا مراجعه به دندانپزشک نکردم بعلاوه دندان‌های جلو ی من هم شکستگی دارد آیا میتوانم برای کامپوزیت دندان‌های جلو و کشیدن دندان و بریچ اقدام کنم

دکتر شهاب محمدی

سلام این وضعیتی که فرمودید فکر نکنم با کامپوزیت درست بشه. باید یه فکر اساسی بکنید.