02188695864
شهرک غرب، بلوار فرحزادی، بالاتر از بلوار دریا، کوچه بهاران ۲، پلاک ۵۳ (روبروی مرغ سوخاری کوپال)، واحد ۲
شنبه تا پنج شنبه: 10 صبح تا 9 شب
drmohammadi
logo ×

راز لمینت دندان محمد رضا گلزار - کلینیک دندانپزشکی دکتر شهاب محمدی

زمان مطالعه : 10 دقیقه | منتشر شده در: 1399/05/08

بروزرسانی شده در: 1402/09/26

چطور لمینت دندان محمدرضا گلزار ظاهری مانند دندان طبیعی دارد؟

لمینت دندان محمدرضا گلزار و طرح لبخند زیبای او این روزها زبانزد افراد بسیاری است که به دنبال اصلاح طرح لبخند و داشتن دندان های سفید و زیبا هستند. دندان های زیبا و جذاب و اصلاح طرح لبخند تأثیر شگفت انگیزی در چهره افراد دارد. پس اولین اقدام سلبریتی ها اصلاح طرح لبخند و دستیابی به دندان هایی سفید و جذاب می باشد. 
امروزه دندانپزشکی زیبایی با بهره گیری از روش های نوین نقش مهمی را در تغییر چهره افراد ایفا می نماید. پس از تغییر چهره بخصوص تغییر در شکل و رنگ دندان ها روابط اجتماعی و امید به زندگی در افراد به طور قابل ملاحظه ای افزایش می یابد. سلبریتی ها از جمله محمدرضا گلزار نیز برای محبوبیت و جذابیت بیشتر و از آنجایی که بیشتر در محافل اجتماعی ظاهر می شوند و با انواع گروه های اجتماعی در ارتباط هستند برای تغییر شکل و رنگ دندان های خود به بهترین دندانپزشکان مراجعه می نمایند.
یکی از اقدامات دندانپزشکی سلبریتی ها که امروزه بسیار رواج یافته است لمینت دندان می باشد. لمینت دندان محمدرضا گلزار نمونه ای عالی از این عمل دندانپزشکی زیبایی می باشد. 

آیا می دانید چطور دندان های رضا گلزار اینقدر سفید و درخشان شده است؟

لمینت دندان از بین سایر روش های اصلاح طرح لبخند مثل کامپوزیت، ارتودنسی یا بلیچینگ، اولین انتخاب بسیاری از سلبریتی های معروف از جمله محمدرضا گلزار است. بازیگران، ورزشکارن و به طور کلی افراد مشهور به دنبال روشی برای اصلاح طرح لبخند خود هستند که نه مانند ارتودنسی، زمانبر باشد و نه مانند کامپوزیت دندان دوام کمی داشته باشد.
لمینت دندان با توجه به اینکه در مدت زمان بسیار کوتاهی طرح لبخند را به زیباترین شکل ممکن اصلاح می کند و در عین حال بیش از 10 سال دوام دارد؛ برای بازیگران ایرانی که به دنبال تغییر سریع ظاهر لبخند خود هستند، گزینه ای خارق العاده است. 
لمینت دندان، ونیر نازکی است که اغلب از پرسلن ساخته شده و برای بازآفرینی نمای طبیعی دندان به کار برده می شوند. این ونیرها به صورتی ماهرانه و با استحکام و مقاومت بالایی ساخته می شوند. یکی از ویژگی های منحصربفرد لمینت دندان، طبیعی بودن آن است و اینکه جلوه ای مصنوعی به چهره افراد نمی بخشد. با دیدن لبخند زیبا و لمینت دندان محمدرضا گلزار می توانید این ویژگی را به وضوح مشاهده نمایید. 
 مطالب مرتبط: ایمپلنت دیجیتال

چرا لمینت دندان اولین انتخاب سلبریتی هاست؟

زیبایی ظاهری دندان ها در چهره سلبریتی ها تاثیر بسیار زیادی دارد. چهره افراد مشهور مداوم در مجلات و رسانه های اجتماعی دیده می شود. بازیگران علاوه بر اینکه مورد توجه مردم هستند؛ باید برای قرار گرفتن جلوی دوربین چهره جذابی داشته باشند. از طرفی لمینت دندان یا کامپوزیت می تواند در مدت کوتاهی چهره بازیگران را عوض کند و نیازی نیست که آنها برای مدتی طولانی و برای جلسات متعدد به مطب دندانپزشک مراجعه کنند. 
نمونه بارز تغییر چهره را می توانید با مقایسه عکس های قبل و بعد لمینت دندان رضا گلزار مشاهده کنید که با مرتب و سفید شدن دندان های وی چهره او تا حد زیادی دستخوش تغییر شده است. 

راز طبیعی بودن لبخند آقای سوپراستار

حتما با دیدن چهره سوپر استارها به خصوص رضا گلزار از خودتان پرسیدید چطور لمینت دندان محمدرضا گلزار ظاهری مانند دندان طبیعی دارد؟ همانطور که قبلا ذکر شد یکی از ویژگی های مهم لمینت دندان، ظاهر طبیعی آن است. برای افرادی که عمل های دندانپزشکی زیبایی را انجام می دهند بسیار مهم است که پس از این اقدامات ظاهر فرد طبیعی باشد و دستخوش تغییرات مصنوعی نشود. این مسئله برای سلبریتی ها بسیار مهم است چرا که اگر ظاهر آنها طبیعی نباشد و از آنجایی که آنها در حرفه ی خود در مسیر حساسی گام برمی دارند و هویتشان بخشی از حرفه شان است زبانزد افراد قرار گرفته و مورد تمسخر فرار می گیرند. 
لمینت دندان رضا گلزار جزو مرغوب ترین و با کیفیت ترین ونیرهای دندانی است که توسط بهترین دندانپزشک اصلاح طرح لبخند انجام گرفته است؛ به همین علت ظاهری طبیعی و کاملا شبیه به دندانهای خودش را دارد. امکان کاشت لمینت دندان مشابه با طرح لبخند مردانه لمینت دندان رضا گلزار برای شما هم وجود دارد. فقط کافی است برای یک جلسه مشاوره رایگان به کلینیک تخصصی دکتر شهاب محمدی مراجعه کنید.

مزایای لمینت دندان رضا گلزار چیست؟

سطح لمینت دندان رضا گلزار از درخشندگی خاصی برخوردار است که از ظاهر طبیعی مینای دندان الهام گرفته شده است. لمینت دارای طیف متنوعی از رنگ ها است که باید بر اساس درنظر گرفتن معیارهای مختلفی از جمله رنگ چشم، رنگ پوست، رنگ سایر دندان های طبیعی و سلیقه بیمار انتخاب شود. برای مثال لمینت دندان محمدرضا گلزار با رنگ پوست او و در کل چهره او بسیار همخوانی داشته و ظاهری طبیعی به وی بخشیده است. 
علاوه بر طبیعی بودن لمینت دندان رضا گلزار، تمامی عیوب ظاهری دندان های او نیز پوشانده شده است. البته لمینت تنها نقص های جزئی را برطرف می نماید و اگر دندان دارای مشکلات جدی باشد باید ابتدا از درمان های دیگری مثل ارتودنسی بهره گرفت. اما برای پوشاندن عیوب ظاهری زیر می توان به راحتی از لمینت ونیر استفاده کرد:
سفید و درخشان کردن دندان هایی که زرد شده یا تغییر رنگ داده اند.
پوشاندن بدرنگی یا لکه های تیره روی دندان ها
تغییر رنگ دندان طبق دلخواه بیمار
اصلاح عیوب جزئی دندان ها شامل لب پریدگی، ترک، کجی، دندان خرگوشی، فاصله بین دندان ها
اصلاح طرح لبخند بدون ارتودنسی
تغییر اندازه دندانها، بلند یا کوتاه کردن دندان ها طبق سلیقه بیمار، پوشاندن ساییدگی دندان ها
تراز کردن و یک دست کردن دندان ها
پوشاندن خلل و فرج روی دندان یا لایه لایه شدن سطح دندان
 
راز لمینت دندان محمد رضا گلزار
مطالب مرتبط: کاشت دندان طبیعی

 چرا محمدرضا گلزار دندان هایش را لمینت کرده است؟

اصلاح طرح لبخند:
به جرأت می توان گفت مهم ترین دلیل لمینت سلبریتی ها از جمله محمدرضا گلزار، اصلاح طرح لبخند و در نتیجه رسیدن به چهره ای جذاب تر است. از آنجایی که سلبریتی ها دائما در محافل اجتماعی، جشنواره ها، مصاحبه ها و ... ظاهر می شوند داشتن ظاهری جذاب و بدون عیب و نقص را مهمترین علت انتخاب لمینت دندان می دانند. بازیگران ایرانی معتقدند داشتن لبخندی بی نقص و بی عیب می تواند محبوبیت آنها را بین طرافدارانشان چندین برابر کند. 
سفید کردن دندان ها:
تغییر رنگ دندان ها و به طور کلی بدرنگ بودن آنها به شدت از اعتماد بنفس افراد می کاهد. این امر به خصوص برای سلبریتی ها بسیار حائز اهمیت است. لبخند با دندان های زرد تأثیر بسیار منفی بر روحیه افراد می گذارد و مانع از آن می شود که بتوانند آنها در جمع دوستان خویش حاضر شوند. با مشاهده لمینت دندان محمدرضا گلزار و سفیدی دندان های وی می توانید به اهمیت این قضیه قطعا پی ببرید. 
لمینت دندان لایه ای از مواد همرنگ دندان است که برای تغییر رنگ دندان ها و سایر موارد دیگر روی دندان ها قرار داده می شود. دندانپزشک در ابتدا از دندان های فرد قالب گیری کرده و آن قالب را به لابراتور ارسال می نماید. فرد متخصصی که در لابراتور حضور دارد بر اساس دستور دندانپزشک لمینت را که معمولا از جنس پرسلن است می سازد. در جلسه بعدی، دندانپزشک لمینت را روی دندان ها می چسباند. از آنجایی که لمینت دندان بسیار نازک است و قبل از نصب تراش بسیار کمی روی ساختار دندان ها ایجاد می شود بسیار طبیعی بوده و زیبایی فوق العاده ای به دندان ها می بخشد. 
طبیعی بودن ظاهر لمینت دندان:
همیشه این سوال در ذهن افرادی که می خواهند از اقدامات دندانپزشکی زیبایی بهره گیرند وجود داشته است؛ اینکه با کدام روش می توانند دندان های طبیعی تری داشته باشند؟ اگر بخواهیم نمونه ای بارز در این مورد بزنیم می توانیم از طبیعی بودن لمینت دندان محمدرضا گلزار سخن بگوییم. بله باید اذعان داشت که لمینت دندان ظاهری طبیعی تر نسبت به کامپوزیت می بخشد. 
البته برای اینکه لمینت دندان ظاهری طبیعی تر و زیباتر داشته باشد باید به دندانپزشک زیبایی ماهر و با تجربه ای رجوع نمود. در واقع این مهارت دندانپزشک است که می تواند نقش بسیار مهمی در طبیعی بودن لمینت دندان ایفا نماید. انتخاب نوع مواد، تشخیص کلی، انتخاب رنگ مناسب، اندازه لمینت، نحوه قرار دادن لمینت و ... عوامل بسیار مهمی هستند که در طبیعی بودن ظاهر آن بسیار حائز اهمیت می باشند. 
پر کردن فاصله میان دندان ها:
وجود فواصل زیاد میان دندان ها یکی دیگر از دلائل انجام لمینت دندان توسط سلبریتی ها می باشد. زیرا همین فاصله می تواند ظاهر چهره را نا مطلوب جلوه داده و از محبوبیت آنها بکاهد. لمینت دندان با پر کردن فاصله میان دندان ها ظاهری طبیعی به آنها بخشیده و زیبایی چهره را دو چندان می نماید. 
کوتاه بودن مدت زمان درمان با لمینت دندان:
از آنجایی که لمینت دندان به مدت زمان کمتری نسبت به برخی روش های درمانی از جمله ارتدونسی نیاز دارد و از طرفی سلبریتی ها و مخصوصا محمدرضا گلزار مشغله بسیاری داشته و به انجام بسیاری از کارهای سینمایی مشغول هستند و زمان کافی برای مراجعه مکرر به دندانپزشکی را ندارند؛ در نتیجه لمینت دندان بهترین گزینه برای آنها به شمار می آید. در واقع آنها در پی روش هایی از زیبایی دندان هستند که در طول چند هفته طرح لبخند آنها اصلاح شود و دوام و طول عمر زیادی داشته باشد. 
لمینت دندان برخلاف ارتدونسی نه تنها زمان زیادی را نمی طلبد و سلبریتی ها زمان زیادی برای انجام این کار و مراجعه جهت معاینات منظم ندارند بلکه نیازی به نصب براکت ها برای مدتی طولانی هم ندارد. براکت های ارتودنسی می تواند برای بازیگران که مدام باید جلوی دوربین حضور داشته باشند؛ مشکل ساز باشد. علاوه بر این برخلاف تحمل درد زیاد در براکت ها و مشکلاتی که هنگام خوردن و جویدن غذا با آنها وجود دارد، ونیرهای پرسلن کاملا بدون درد و بدون دوره ریکاوری نصب می شوند. 

جمع بندی

لمینت دندان یا ونیرهای پرسلن لایه ای بسیار نازک و سفارشی هستند که از مواد هم رنگ دندان ها ساخته شده و با نصب روی سطح آنها، عیوب دندانی را پوشانده و ظاهر آنها را بهبود می دهند. این نوع ونیرها نسبت به کامپوزیت در برابر لکه ها مقاومت بهتری داشته و جلوه بهتری از بازتاب نور را نشان می دهند. از آنجایی که این پوسته های سرامیکی بسیار نازک هستند؛ پس روی دندان برجسته نبوده و در نتیجه ظاهری بسیار طبیعی می بخشند. 
از مهمترین مزایای لمینت دندان که موجب شده بسیاری از سلبریتی ها از جمله رضا گلزار این روش اصلاح طرح لبخند را انتخاب کنند می توان به موارد زیر اشاره نمود: 
- تغییر رنگ و سفید نمودن دندان هایی که در موارد درمان ریشه دندان، آثار برخی از داروها، فلوراید اضافی و برخی عوامل دیگر دچار تغییر رنگ یا بدرنگی شده اند.
- ترمیم دندان هایی که دچار ساییدگی شده اند.
- بستن فواصل میان دندان ها
- دندان هایی که دچار بهم ریختگی و بی نظمی هستند.
- ترمیم و زیبا نمودن دندان هایی که دچار شکستگی شده و یا لب پر شده اند. 
- بخشیدن ظاهری طبیعی مفل دندان های طبیعی فرد
- افزایش اعتماد بنفس افراد بخصوص سلبریتی ها که دارای تعامل اجتماعی بالایی هستند
- جذب طرفداران بیشتر به دلیل داشتن دندان هایی زیبا و چهره ای جذاب مانند محمدرضا گلزار
- تحمل بالای بافت لثه در برابر پرسلن
- مقاومت بالای لمینت دندان در برابر لکه یا تغییر رنگ
- طیف متنوع رنگ های لمینت دندان
مطالب مرتبط: اسنپ اسمایل
 
 

مشاوره رایگان دندانپزشکی

به این مقاله امتیاز دهید

4.5 از 1 رأی

داستان های مشتریان ما

گالری لبخند

ایجاد یک لبخند زیبا می تواند اعتماد به نفس و ظاهر کلی افراد را افزایش دهد.

نظرات کاربران

افسانه

لطفا مبالغ بفرمایید

دکتر شهاب محمدی

سلام لطفا با مطب تماس بگیرید