02188695864
شهرک غرب، بلوار فرحزادی، بالاتر از بلوار دریا، کوچه بهاران ۲، پلاک ۵۳ (روبروی مرغ سوخاری کوپال)، واحد ۲
شنبه تا پنج شنبه: 10 صبح تا 9 شب
drmohammadi
logo ×

ایمپلنت ارزان چه تفاوتی با ایمپلنت گران دارد؟ - کلینیک دندانپزشکی دکتر شهاب محمدی

زمان مطالعه : 10 دقیقه | منتشر شده در: 1402/04/12

بروزرسانی شده در: 1403/01/03

تقریبا همه ما به نوعی می دانیم که ایمپلنتولوژی دندان بیشتر از یک عمل زیبایی شناختی، امکان جایگزینی یک یا چند دندان و ارائه راحتی و اعتماد به نفس بیشتر را برای افرادی که دندان یا دندان های خود را از دست داده اند فراهم می کند. با این حال، ایمپلنت ارزان مسئله ای است که بسیاری از افراد همواره در پی آن هستند.

در حقیقت، کاشت ایمپلنت دندان هزینه قابل توجهی را در برداشته و تقبل آن برای برخی از افراد ممکن است دشوار باشد.

ایمپلنت دندانی بدون شک بهترین گزینه برای بازسازی لبخند عملکردی و زیبایی هستند. ایمپلنت یک پیچ کوچک است که برای جایگزینی ریشه طبیعی دندان در استخوان فک شما قرار می گیرد. این فلز که عمدتا از تیتانیوم زیست سازگار ساخته شده، اساس تاج ها، بریج ها و پروتزهای دندانی را تشکیل می دهد.

خطرات ایمپلنت ارزان و طرح های درمان سریع

برخی از ارائه دهندگان و در واقع متخصصین ایمپلنت دندان در تلاش هستند تا کاشت ایمپلنت های دندان را با بیشترین سرعت و کمترین هزینه به دلیل جذب مشتری ارائه دهند. اما به یاد داشته باشید که اگر ایمپلنت ها به درستی ادغام نشده باشند، مشکلات عدیده ای را در پی خواهند داشت.

در واقع، کشیدن دندان و گذاشتن ایمپلنت ارزان و سریع خطرناک بوده و یک قمار مالی محسوب می شود. از این رو، نباید انتظار داشته باشید که مانند یک دندان مقاوم و طبیعی عمل کند و نیازهای شما را به خوبی برآورده سازد.

همچنین در نظر داشته باشید هزینه ایمپلنت دندان شامل تمامی هزینه های روش های قابل اجرا، از جمله کشیدن، گزینه های بی حسی موضعی، لیفت سینوس و پیوند می شود. اما ایمپلنت ‌های ارزان معمولا این مراحل جراحی جزئی را در تبلیغات اینستاگرام یا وب ‌سایت خود یا زمانی که در قرار ملاقات اولیه با دندانپزشک مشاوره دارید، حذف می‌کنند.

علاوه بر این، ایمپلنت های دندان ارزان و روش هایی که با عجله انجام می شوند اغلب کیفیت را قربانی می کنند یا انواع خاصی از درمان را به بیمار تحمیل می نمایند.

به عنوان مثال، ممکن است بتوانید تمام دندان های خود را با دو ایمپلنت و یک اوردنچر متحرک جایگزین کنید، اما در واقع، شما یک راه حل دندان دائمی مانند آل این فور یا All-on-4 می خواستید. یا اینکه جراحی شما فقط شامل چهار ایمپلنت می شود که دندانپزشک برای طول عمر به مکانی برای دو ایمپلنت دیگر نیاز دارد. اما آنها به دلیل کاهش هزینه ها از بین رفته و مسائل زیادی پیش خواهند آمد.

 
تفاوت بین ایمپلنت ارزان و ایمپلنت گران به عوامل مختلفی بستگی دارد که عبارتند از:

برند ایمپلنت یا شرکت سازنده

انواع ایمپلنت از نظر کشور سازنده شامل ایمپلنت کره ای که اکثر ایمپلنت های داخل کشور را تشکیل می دهند و ایمپلنت های اروپایی که تعداد اندکی از این برندها در کشور ما موجود می باشد؛ می شود. برند ایمپلنت هایی که از همه گران تر هستند؛ بیشتر توسط کشور های سوئیس، آلمان و فرانسه ساخته می شوند. ایمپلنت برخی از ایمپلنت های کره ای نیز تحت لیسانس شرکت های سازنده ایمپلنت های دندانی معتبر امریکایی به بازار عرضه می شوند که جزو ایمپلنت ارزان در تهران به شمار می آیند که کیفیت مناسبی نیز دارند. 

قیمت پایه ایمپلنت بر اساس نوع ایمپلنت

1. جایگزین کردن یک دندان با یک پایه ایمپلنت

در حال حاضر قیمت ایمپلنت ارزان در تهران برای جایگزین کردن یک دندان بین 3 میلیون تومان تا 7 میلیون تومان است. 

2. جایگزین کردن چند دندان با روش بریج برپایه ایمپلنت

در این روش از یک پایه ایمپلنت برای نصب 2 تا 3 تاج دندان مصنوعی استفاده می شود به همین علت قیمت پایه ایمپلنت به ازای یک پایه دریافت می شود و هزینه تاج دندان مصنوعی برحسب تعداد و جنس پروتز دندان مصنوعی تعیین می شود.

3. ایمپلنت All on 4

برای کاشت ایمپلنت All on 4 از انواع خاصی ایمپلنت های دندانی استفاده می شود تا بتوان کل تاج دندان مصنوعی برای قوس کامل فک بالا و پایین را فقط روی 4 پایه ایمپلنت سوار کرد. معمولا نمی توان از ایمپلنت ارزان در تهران برای این نوع کاشت ایمپلنت استفاه کرد و جراح بسته به شرایط هر بیمار برند و شرکت سازنده ایمپلنت های All on 4  را پیشنهاد خواهد داد.

4. اوردنچر

در روش کاشت ایمپلنت اوردنچر حداقل ۴ تا ۸ ایمپلنت برای جایگزین کردن دندان‌های یک فک کامل و ۱۰ یا تعداد بیشتری پروتز دندان مصنوعی مورد استفاده قرار می گیرد. پایه های ایمپلنت مورد استفاده در این روش بستگی به نظر جراح و بودجه بیمار دارد که می تواند از ایمپلنت ارزان یا ایمپلنت گران انتخاب شود.
 
ایمپلنت ارزان چه تفاوتی با ایمپلنت گران دارد؟
 

دستمزد جراح

دستمزد جراح به روش جراحی کاشت ایمپلنت و نیاز به جراحی های جانبی مانند لیفت سینوس و پیوند استخوان بستگی دارد. 
روش دو مرحله ای: در این روش کاشت ایمپلنت از ایمپلنت های دندانی استاندارد استفاده می شود که قیمت ایمپلنت ارزان حدود 2 تا 4 میلیون تومان و قیمت ایمپلنت گران حدود 4 تا 7 میلیون تومان است. معمولا دندانپزشکان در مطب خود این قیمت ایمپلنت دندان را همراه با دستمزد جراح برای کاشت ایمپلنت دندان دو مرحله ای ارائه می دهند. اما در صورتیکه نیاز به جراحی های دیگری مانند لیفت سینوس، پیوند استخوان، افزایش ریج، پیوند لثه و غیره باشد؛ به قیمت ایمپلنت دندان اضافه می شود.
ایمپلنت تک مرحله (ایمپلنت فوری یا دیجیتال): ایمپلنت دیجیتال از مدل سازی کامپیوتر سه بعدی برای بررسی شرایط استخوان فک و موقعیت قرار گیری رشته های عصبی استفاده می کند. دندانپزشک با داشتن این اطلاعات معتبر می‌تواند عمل کاشت ایمپلنت را با کمترین شکاف در فک طراحی کند. چون عمل جراحی ایمپلنت دیجیتال به منظور ایجاد کمترین شکاف ممکن طراحی شده است؛ درد به طور قابل توجهی نسبت به عمل جراحی ایمپلنت سنتی کاهش پیدا می‌کند. کاشت ایمپلنت سنتی بیش از ۱۰۰ دقیقه زمان می برد در صورتیکه کاشت ایمپلنت دیجیتال به کمتر از ۳۰ دقیقه زمان نیاز دارد. ایمپلنت دیجیتال به معنای راحتی بیشتر برای بیمار، مدت زمان ریکاوری کوتاهتر و هزینه های کمتر در بلند مدت است.

کیفیت ایمپلنت دندان

کیفیت ایمپلنت تا حدود زیادی به تکنولوژی ساخت و پوشش هایی که روی پایه یا فیکسچر مورد استفاده قرار می گیرد؛ بستگی دارد. پایه های ایمپلنت با کیفیت متفاوتی مانند بدنه رزوه دار، شن پاشی شده، با پوشش هیدروکسی اپاتیت، پاشش پلاسما و غیره به بازار عرضه می شود و هر برند تکنولوژی خاص خود را دارد. به همین علت تکنولوژی ساخت روی قیمت ایمپلنت ها تاثیر گذار است.

اجزای جانبی مورد نیاز (هیلینگ کپ، اباتمنت و تاج دندان مصنوعی) 

قیمت اجزای جانبی مورد نیاز مانند هیلینگ کپ، اباتمنت و تاج دندان مصنوعی روی هزینه های کاشت ایمپلنت دندان موثر است. 

ایمپلنت های ارزان

ایمپلنت ارزان در تهران در صورتی که فقط پایه ایمپلنت از جنس کره ای چینی یا ایرانی انتخاب شود و یا جنس اروپایی و آمریکایی درجه ۲ بدون در نظر گرفتن دستمزد جراح و عدم نیاز به جراحی های جانبی حدوداً دو میلیون تومان است. درصورتیکه کاشت ایمپلنت توسط دندانپزشک عمومی که دوره‌های ایمپلنتولوژی را گذرانده انجام گیرد؛ معمولا دستمزد کمتری دریافت می گردد. اما کاشت ایمپلنت توسط جراح فک و دهان یا پریودنتیست معتبرتر است و درصد موفقیت بالاتری دارد اما چون این دندانپزشکان تخصص ایمپلنتولوژی دارند و دوره های جراحی را گذرانده اند؛ معمولاً دستمزد بالاتری دارند. همچنین در صورتی که بیمار نیاز به پیوند استخوان یا لیفت سینوس داشته باشد؛ هزینه یک عمل جراحی اضافی و همچنین هزینه پودر استخوان به دستمزد های دندانپزشک افزوده خواهد شد و هزینه ایمپلنت نیز بالاتر خواهد رفت. قیمت تاج دندان مصنوعی بستگی به جنس پروتز دندان و لابراتوار سازنده آن دارد که معمولاً بین ۷۰۰ هزار تومان تا ۲ میلیون تومان هزینه بر می دارد.
متاسفانه این روزها تبلیغات بسیار گسترده ای در خصوص ایمپلنت‌های ارزان با کیفیت بسیار نامرغوب که در کشورهایی مانند چین، پاکستان و هند تولید می شود در کلینیک ها مشاهده می شود. این نوع ایمپلنت ها تکنولوژی لازم برای استفاده به عنوان ایمپلنت های دندانی را ندارند و درصد شکست کاشت ایمپلنت آنها بسیار بالا است. این نوع ایمپلنت ها که معمولاً قیمتی کمتر از ۷۰۰ هزار تومان دارند؛ اصلاً قابل اطمینان نیستند و دارای کد رهگیری یا گارانتی نمی باشند.
ایمپلنت های دندانی درجه دو که قیمت متناسب تری دارند و از کیفیت قابل قبولی نیز برخوردارند حدود ۲ تا ۴ میلیون تومان قیمت دارند و در صورتی که کلینیکی به شما ایمپلنت دندانی ارزانتر از این قیمت را پیشنهاد داد مطمئن باشید که کیفیت قابل قبولی برای این که در استخوان فک شما کاشته شود؛ نخواهد داشت.
مطالب مرتبط: قیمت ایمپلنت دندان

انواع ایمپلنت دندان با قیمت مناسب

ایمپلنت دندان انواع مختلفی دارد که هر کدام قیمت و هزینه متفاوتی نیز دارند. بیشترین دغدغه کسانی که می‌خواهند ایمپلنت دندان را انجام دهند این است که ایمپلنت مناسب را با قیمت مناسب برای دندان‌های خود پیدا کنند.

در حالت کلی سه نوع ایمپلنت دندان هست که با توجه به انتخاب هر کدام توسط پزشک متخصص‌تان قیمت متفاوتی نیز خواهد داشت. شاید بپرسید که تفاوت این ایمپلنت‌ها در چیست و چرا قیمت هر کدام متفاوت‌تر از دیگری درمی‌آید.

باید بدانید که همه انواع ایمپلنت‌ها برای ترمیم و بازسازی دندان‌های آسیب‌دیده و از بین رفته استفاده می‌شوند ولی نحوه انجام و مدت زمانی که هر کدام از این ایمپلنت‌ها در موقع کاشت می‌گیرند، با یکدیگر فرق دارد. ایمپلنت‌ها با توجه به نحوه انجام و زمان کاشت‌شان به سه دسته تقسیم می‌شوند که عبارتند از:

  • ایمپلنت اندواستیل (Endosteal)
  • ایمپلنت ساب پریواستیل
  • ایمپلنت دندان یک و دو مرحله‌ای

ایمپلنت اندواستیل (Endosteal) معمولاً از تیتانیوم ساخته می‌شوند و رایج‌ترین ایمپلنت‌های دندانی هستند. آنها معمولاً به شکل پیچ‌های کوچکی هستند که در استخوان فک قرار می‌گیرند و از طریق لثه بیرون می‌زنند تا دندان جایگزین را نگه دارند.

ایمپلنت ساب پریواستیل زمانی استفاده می‌شوند که نیاز به ایمپلنت دندان دارید، اما استخوان فک سالم کافی برای حمایت از آن ندارید، دندانپزشک‌تان ممکن است ایمپلنت ساب پریواستیل را توصیه کند. این ایمپلنت‌ها روی یا بالای استخوان فک و زیر لثه قرار می‌گیرند تا از لثه بیرون بزنند و دندان جایگزین را نگه دارند.

در ایمپلنت دندان یک مرحله‌ای، محل دندان برای چندین ماه خالی نگه داشته می‌شود تا استخوان فک به ایمپلنت جوش بخورد. اما در ایمپلنت دندان دو مرحله‌ای دو عمل جراحی انجام می‌شود که در عمل اول ایمپلنت قرار داده شده و در عمل دوم لثه روی ایمپلنت برای اتصال اباتمنت و روکش باز می‌شود. عمل دوم خیلی آسان است و مدت زمان بهبودی کمتری نیز دارد.

قیمت هر یک از این ایمپلنت‌های دندان با یکدیگر متفاوت است. به عنوان نمونه، قیمت ایمپلنت اندواستیل یا ساب پریواستیل با توجه به ساختار و سیستم‌شان و همچنین با فناوری ساخته‌شده‌شان با یکدیگر فرق دارند. شکل پایه اندواستیل و ساب پریواستیل فرق دارند و هر کدام برای افراد خاصی بهتر جواب می‌دهند

پیامدهای کاشت ایمپلنت ارزان در تهران چیست؟

از پیامدهای کاشت ایمپلنت ارزان در تهران می‌توان به عدم تکمیل فرایند اسئواینتگریشن، عفونت بافت های اطراف ایمپلنت، التهاب لثه، تحلیل استخوان فک، لق شدن پایه ایمپلنت و بسیاری موارد دیگر اشاره کرد.

برندهای ایمپلنت ارزان در تهران

Osstem
برند ایمپلنت اوستم به عنوان اولین ایمپلنت دندانی کشور کره یکی از برند های معروف کره است که توسط FDA  تایید شده است.
Dentium
برند دنتیوم بنام ایمپلنتیوم شناخته می شود  و جزو پر فروش ترین برندهای ایمپلنت کره ای در ایران است. این برند جزو ایمپلنت ارزان در تهران به شمار می آید که کیفیت مناسبی دارد.
Megagen
برند ایمپلنت مگاژن یک ایمپلنت ارزان و با کیفیت کره ای محسوب می شود که توانسته است با برندهای اروپایی رقابت کند.
DIO
برند DIO از دیگر برندهای ایمپلنت ارزان در تهران و کره ای است که شرکت معروف دنس پلی امریکا را در مالکیت خود دارد.
Neo Biotech
این برند ایمپلنت در ایران بنام CME هم شناخته می شود که قیمت ایمپلنت ارزان آن طرفداران بیشتری میان بیماران و دندانپزشکان بوجود آورده است.
Dentis
برند ایمپلنت دنتیس یک ایمپلنت دندانی درجه 2 کره ای است که معمولا دندانپزشکان به علت مشکلاتی که هنگام جراحی بوجود می آورد از آن استقبال نمی کنند. اما قیمت ایمپلنت ارزان آن توجه بیماران را بیشتر به خود جلب می کند.
Ufit
یوفیت یک ایمپلنت ارزان در تهران است که ساخت کشور کره می باشد و طراحی خاصی دارد و شیارهایی روی پایه آن ایجاد شده است تا بهتر با استخوان فک جوش بخورد. 

ایمپلنت ارزان چینی

ایمپلنت های ارزان چینی ، پاکستانی ، هندی ، با کیفیتی نا مرغوب و لیبل و آرم برند های معتبر اروپایی آمریکایی ارائه میشوند و درصد شکست درمان و شکست ایمپلنت در انها بسیار بالاست چرا که این کشورها تکنولوژی و متریال ساخت ایمپلنت های استاندارد را ندارند.

ایمپلنت ارزان ایرانی

به علت جدید بودن تولید ایمپلنت های دندانی در ایران هنوز آمار درستی در خصوص کیفیت، دوام و عوارض جانبی احتمالی آن ها در دسترس نیست اما با توجه به قیمت پایین تری که نسبت به برندهای خارجی دارند؛ به نظر می رسد طی چند سال آینده استقبال بیشتری از ایمپلنت های تولید شده در داخل مانند ایمپلنت کیمیا کاشت اطبا می شود.

ایمپلنت گران

اصلی ترین تفاوت ایمپلنت ارزان در تهران و ایمپلنت گران نوع برند و شرکت سازنده ایمپلنت های دندانی است. در حال حاضر ایمپلنتهای ساخت کره بیشترین طرفدار را در ایران دارند. چون قیمت های آنها متناسب تر است. اما ایمپلنت های گران که شامل برندهای سوئیسی، آمریکایی، آلمانی و غیره می‌شود که سازندگان مشهوری مانند زیمر، اشترومن، بیوکر و غیره آنها را تولید کرده‌اند؛ جزو ایمپلنت‌های دندانی درجه یک به حساب می آیند که قیمتی بین چهار میلیون تومان تا هفت میلیون تومان دارند.
  مطالب مرتبط: ایمپلنت دیجیتال

برند های ایمپلنت گران در تهران 

زیمر Zimmer: شرکت زیمر در سال ۱۹۷۷ در کشور آمریکا با هدف ساخت ایمپلنت های دندانی تاسیس شد. با توجه به کیفیت بالای ایمپلنت دندان ساخت شرکت زیمر و روکش های خاصی که این شرکت روی پایه های ایمپلنت خود مورد استفاده قرار می‌دهد؛ تا فرآیند اسئواینتگریشن را تسریع کند؛ قیمت ایمپلنت های دندانی تولید شده توسط زیمر جزو ایمپلنت گران در تهران می باشد.
آسترا  Astra: شرکت آسترا یک شرکت بین المللی است که در آمریکا، سوئیس و انگلستان شعبه دارد و یکی از برند های مشهور ساخت ایمپلنت جهان است که به علت طراحی های خاص و تکنولوژی پیشرفته قیمت ایمپلنت های دندانی آن بسیار بالا است.
اشترومن ITI Straumann: شرکت اشترومن یکی از موفق ترین شرکت های تولید ایمپلنت های دندانی است که در ایران نیز طرفداران بسیار زیادی دارد و جزو ایمپلنت های گران مورد استفاده در کلینیک های معتبر تهران است. این شرکت توانسته است ایمپلنت‌های دندانی را با طرح ها و سایز های مختلف به بازار عرضه کند؛ به طوری که برای هر نوع عمل جراحی و هر روش کاشت ایمپلنتی مناسب باشد. کیفیت دندان اشترومن بسیار بالاست و مدت زمان جوش خوردن آن به استخوان فک با استفاده از تکنولوژی های پیشرفته برای روکش پایه ایمپلنت به حداقل رسیده است.
بیوهوریزونز BioHorizon: شرکت بیوهوریزون جزو شرکت هایی است که به روزترین و پیشرفته ترین انواع ایمپلنت های دندانی را تولید می کند. از سال 1997 با تاسیس این شرکت در آمریکا توانست با تولید ایمپلنت های مخروطی شکل نام خود را در میان شرکت های سازنده ایمپلنت دندان مشهور در جهان جا بیندازد. 
از دیگر برندهای ایمپلنت گران در تهران می توان به SIC ،SPI ،Ihdeh سوئیسی، Xive–آلمانی و IDI-فرانسوی اشاره کرد.
مطالب مرتبط: ایمپلنت یک روزه

قیمت و هزینه‌های جانبی ایمپلنت دندان

ایمپلنت دندان در حالت کلی برای شما در حدود ۱۰ الی ۲۶ میلیون تومان در می‌آید. این قیمت فقط شامل هزینه پایه ایمپلنت و روکش سرامیکی آن است که باید به این قیمت، هزینه جانبی ایمپلنت دندان را نیز اضافه کنید تا قیمت تمام شده ایمپلنت برای شما تعیین شود.

قیمت و هزینه‌های جانبی ایمپلنت دندان یکی از عواملی است که بر قیمت تمام شده ایمپلنت دندان تاثیر می‌گذارد. این هزینه‌های جانبی شامل تعرفه درمان‌های جانبی مثل سینوس لیفت، جراحی لثه و پیوند استخوان و حق‌الزحمه پزشک ماهر ایمپلنت است.

هر یک از این هزینه‌های جانبی قیمت متفاوتی دارند و از هر پزشکی به پزشک دیگر متفاوت هستند. درمان جانبی که بر روی دندان شما انجام می‌شود، ممکن است درمان‌های دیگری را نیز بخواهد که هر کدام از این درمان‌ها هزینه‌های دیگری را نیز خواهند داشت. بنابراین وضعیت دندان‌های شما نیز در انجام این درمان‌های جانبی تاثیرگذار است.

پیش از اینکه از بابت هزینه‌های ایمپلنت دندان نگرانی به خودتان راه بدهید بهتر است پیش پزشک متخصص ایمپلنت دندان بروید، تا دندان‌های شما را به صورت کامل و دقیق معاینه کند. در این جلسه مشاوره رایگان از وضعیت دندان‌ها و نحوه انجام درمان روی آنها به شما خواهد داد. هزینه تقریبی و نحوه پرداخت هزینه‌ها نیز در این جلسه مشخص خواهد شد.

هزینه ایمپلنت با بیمه چقدر است؟

پرداخت هزینه ایمپلنت دندان با بیمه بهترین روش برای کم کردن هزینه‌های ایمپلنت در ایران است. البته نحوه پرداخت شرکت‌های بیمه برای هزینه‌های ایمپلنت دندان در ایران متفاوت است.

برخی از این بیمه‌ها تمام هزینه‌های ایمپلنت دندان را پرداخت می‌کنند و برخی اصلا مبلغی برای این نوع درمان نمی‌پردازند و برخی دیگر فقط گوشه‌ای از هزینه‌ها را پوشش می‌دهند.

پس شما باید قبل از اقدام به ایمپلنت دندان از شرکت بیمه‌ای که تحت پوشش آن هستید، بپرسید که چه مقدار از هزینه‌های درمانی شما را پوشش می‌دهد و اصلا پوشش می‌دهد یا نه. معمولا شرکت‌های بیمه‌ای که هزینه و قیمت ایمپلنت دندان را پوشش می‌دهند مبالغ متفاوتی از ۲ میلیون تا ۲۰ میلیون را برای این منظور پرداخت می‌کنند. نحوه پرداخت نیز از هر شرکتی به شرکت دیگر متفاوت است.

کسانی که بیمه تامین اجتماعی دارند نیز می‌توانند از این بیمه برای پرداخت هزینه‌های ایمپلنت دندان استفاده کنند. این بیمه هزینه ایمپلنت دندان را پوشش می‌دهد.

به این مقاله امتیاز دهید

4.5 از 1 رأی

داستان های مشتریان ما

گالری لبخند

ایجاد یک لبخند زیبا می تواند اعتماد به نفس و ظاهر کلی افراد را افزایش دهد.

نظرات کاربران

محمدی

سلام اقای دکتر یه سوال داشتم ایا مارک splantبرای ایمپلنت کره ای هست یا خیر وچند سال ضمانت داره ممنون میشم پاسخ بدید

امیر

سلام اقای دکتر من برای ایمپلنت توی محل به ۴ تا دندانپزشک مراجعه کردم هر ۴ تا باایمپلنت کره ایی اتجام میدن ولی قیمتهاشون متفاوته اولی ۱۰ میلیون .دومی ۷ .سومی ۶ .وچهارمی ۴/۵میلیون تومان .الان نمیدونم کدومشون بهتره تا اونو اتتخاب کنم لطفا نظرتون رو بهم بگید

دکتر شهاب محمدی

ایمپلنت های مختلف کره ای وجود داره. اگر بگین کدوم مارک هستش راحت تر میتونم کمکتون کنم

رضا

سلام من فعلا میخوام از یه دست کامل مصنوعی استفاده کنم همه دندون هام رو کشیدم چون اکثرا خراب بودن من سنم چهل ساله میتونم دو سه سال دیگه ایمپلنت کامل انجام بدم چون هزینه ایمپلنت کامل رو ندارم .مشکلی برای فک پیش نمیاد

دکتر شهاب محمدی

بهتره الان این کار انجام بسه تا دوسال دیگه 60 درصد این استخون ها از بین میره

صادق

سلام من اصلا دندانم کلا مصنوعی چقدر هزینه بر می داره

دکتر شهاب محمدی

سلام هزینه ی کلی بعد از معاینه مشخص میشه. تشریف بیارید ویزیت

ابراهیم کریمی

سلام همه دندانه ها خراب است هفت هشت تای دراوردم می خوام کامل درست کنم باهزینه کم اهل هرمزگان بشاکردهست م

دکتر شهاب محمدی

سلام هزینه ها تو سایت موجوده. اما برای تعیین هزینه ی کلی باید تشریف بیارید واسه معاینه.

سامان

سلام. ایمپلنت کره ای درجه یک چنده ؟

دکتر شهاب محمدی

سلام هزینه ها تو سایت موجوده

محمدعلی

سلام دکتر من میخوام ایمپلنت کنم ام چون دندونهای جلوی فک بالام هست نگران خالی بودن فضای دهانم هستم ایا چاره ای دارد

دکتر شهاب محمدی

سلام ‌سوالتون رو متوجه نشدم لطفا تشریف بیارین ویزیت

جواد

سلام دکتر... شرایط قسطی بدون پیش دارین ...برای چهار الی پنج تا دندان

دکتر شهاب محمدی

سلام تشریف بیارین ویزیت

اکرم رضایی

من در فک بالا فقط سه دندان دارم .اگه امکان داره آدرس بدید براب ویزیت خدمت برسم

اکرم

هر دونه رو گفته دوملیون صده هزار

دکتر شهاب محمدی

پاسخ داده شد

اکرم

سلام من داندان فک پایین رو اییملپ کردم دکترم گفته کرهای از کجا بدنم درسته واعتماد کنم

دکتر شهاب محمدی

سلام جعبه خالیش رو تحویل بگیرین

محمدرضا

سلام جناب دکتر رویه یک پایه ایمپلنت چند دندان میشه کار گذاشت تضمینی

دکتر شهاب محمدی

سلام یکی؛ در صورت شرایط عالی ۲ تا

مصطفی

سلام آیا کسی که دیابت داره و تحلیل لثه داره و چندتا از دندانهاش لق شده هم امکان ایمپلنت داره؟ اگر داره درصد موفقیتش چقدره؟حدود هزینه اش برای چهار دندان جلو چقدره؟ آیا میشه چهار تا دندان جلو رو روی دو تا پایه ایمپلنت قرار داد؟

دکتر شهاب محمدی

سلام بله باید تشریف بیارین ویزیت دیابت باید کنترل شده باشه

محمدعلی رنجبر

۱۲تادندون میخام ایمپلنت

دکتر شهاب محمدی

سلام میتونید تشریف بیارید ویزیت

فاطمه صدیقی

سلام دندان هایی که از قبل کشیده شده الان میشه ایمپلنت کرد؟

دکتر شهاب محمدی

سلام بله میتونید تشریف بیارید ویزیت

معصومه صحبتی

سلام ببخشید اقای دکتر وقتی ایمپلنت دیجیتال انجام میدید،روکش بعد چه مدتی انجام میگیره؟؟

دکتر شهاب محمدی

سلام روکش موقت ایمپلنت یک روزه بلافاصله بعد جراحی گذاشته میشه.

معصومه صحبتی

سلام آقای دکتر خسته نباشید،من دندان نهفته نیش دارم،آیا شما این جراحیو برام انجام میدید که ایمپلنت هم انجام بدم

دکتر شهاب محمدی

سلام بله

رحیم

با سلام ۷تا دندان جلو رو میخواستم ایمپلنت کنم شرایط اقساطی میخواستم چقدر هزینه ش میشه ودیعه اول چقدر باید پرداخت کنم

دکتر شهاب محمدی

سلام هزینه ی کلی تو ویزیت مشخص میشه اما هزینه ی هر دندون تو قسمت تعرفه هست. میتونید تو 3 قسط پرداخت کنید. برای راهنمایی بیشتر تماس بگیرید.

حسین حسنی

سلام مطبی هست ایمپلنت برند triسویسی کار میکنه ۳۲۰۰میلیون و کره ای مارکsnuconeکار میکنه۱۷۷۰میلیون کیفیتشون چطوری هست میخام یک واحد کار کنم سویسی

دکتر شهاب محمدی

سلام ایمپلنت های سوئیسی کیفیت بهتری دارند.

فتحی

سلام ادرسش رو لطف میکنید یا شمارش رو؟؟

غلامرضاکاظمی

سلام.کل دندان بالاوپاییین خراب هست.چقدرهزینه داردوایانیازبه ایمپلنت کامل دارد؟

دکتر شهاب محمدی

سلام هزینه ی هر دندان کامل تو قسمت تعرفه موجوده اما برای تعیین هزینه ی کلی باید تشریف بیارید ویزیت.

محمدی

آیا شما اقساطی ایمپلنت انجام میدهید؟؟

دکتر شهاب محمدی

سلام بله در 3 قسط میتونید پرداخت کنید. برای راهنمایی بیشتر میتونید با مطب تماس بگیرید. 88699227

محمدی

سلام ایمپلنت فک بالا جنس کره ای بدون پیوند استخوانی چقدر هزینه داره؟؟

دکتر شهاب محمدی

سلام تو قسمت تعرفه ایمپلنت میتونید هزینه هارو ببینید

نادر علیپور

سلام دکتر من بیماری ام اس دارم همه دندانم بعلت داروهای مصرفیم خرابه من میتونم ایمپلنت کنم من ایمپلنت کره ای میخام هزینه اش چقدر میشه تما ندانهایم خرابه

دکتر شهاب محمدی

سلام بله میشه هزینه ها توی صفحه تعرفه هست یا میتونین با مطب هماهنگ کنین 88699227

ناصر ساعیان

چگونه میتوان از نوع برند ایمپلنت مطمئن شد آیا میتوان از دکتر خواست که برند بر روی ایملنت را نشان دهد به دکتر برنمیخورد وآیا نام سازنده و کشور سازنده بر روی آن هک شده

دکتر شهاب محمدی

سلام باید جعبه ایمپلنت رو تحویل بگیرین تا اگه شل شد با اچار مخصوص خودش اونو سفت کنن

سلام

ایمپلنت کره ای cisکیفیتش چطوره

دکتر شهاب محمدی

سلام ایمپلنتهای کره ای‌ کلا قابل قبول هستن و کیفیت خوبی دارند.