02188695864
شهرک غرب، بلوار فرحزادی، بالاتر از بلوار دریا، کوچه بهاران ۲، پلاک ۵۳ (روبروی مرغ سوخاری کوپال)، واحد ۲
شنبه تا پنج شنبه: 10 صبح تا 9 شب
drmohammadi
logo ×

آیا می توان دندان مصنوعی متحرک را با ایمپلنت دندان جایگزین کرد؟ - کلینیک دندانپزشکی دکتر شهاب محمدی

زمان مطالعه : 10 دقیقه | منتشر شده در: 1398/05/02

بروزرسانی شده در: 1403/01/30

هر چند دندان مصنوعی متحرک یکی از قدیمی ترین روش‌های جایگزین کردن دندان های از دست رفته افراد در فک بالا یا پایین است و طراحی آن نیز نسبتا ساده است اما محدودیت های استفاده از دندان های مصنوعی متحرک موجب شده  بیماران از استفاده مداوم از دندان های مصنوعی متحرک خسته شوند. نیاز به خارج کردن دندان های مصنوعی هر شب از دهان و عدم توانایی در گاز زدن یا جویدن برخی غذاهای سفت یا میوه‌هایی مانند سیب، مشکلات اصلی بیمارانی است که از دندانهای مصنوعی متحرک استفاده می کنند. دندان های مصنوعی معمولا با کوچکترین فشار یا ضربه یا در اثر افتادن خم شده و یا می‌شکنند و دیگر به درستی در جای خود ثابت باقی نمی مانند. برای اکثر افراد، مراقبت و تمیز کردن و مجدد قرار دادن دندان های مصنوعی متحرک در دهان فرایند ناخوشایندی است. اغلب آنها از این که باید برای تمام عمر این فرایند تکراری را هر روز انجام دهند ناراضی هستند. برای این افراد ایمپلنت دندان راه حل بسیار موثر تری است. آنها نه تنها از اینکه ایمپلنت دندانی عمر بسیار طولانی دارند راضی هستند بلکه کیفیت بالا و مواد با دوام ایمپلنت همراه با ظاهر بسیار زیبا این امکان را به آنها می‌دهد که بدون نیاز به مراقبت خاصی از ایمپلنت دندانی مثل دندانهای طبیعی خود بهره ببرند.
 
 
دندان مصنوعی
 مطالب مرتبط: مراحل ایمپلنت دندان

محدودیت های استفاده از دندان مصنوعی متحرک

تحلیل استخوان فک
 متاسفانه با استفاده مداوم از دندان مصنوعی متحرک، استخوان فک تحلیل رفته و ارتفاع آنها به مرور زمان کم می شود با تغییر ساختار فک، دندان های مصنوعی طراحی شده دیگر مانند قبل روی لثه قرار نمی گیرند و استفاده از آنها برای بیمار مشکلات بسیاری ایجاد می کند. به همین علت مجبورند هر چند سال یکبار پروتز های دندان مصنوعی متحرک را اصلاح کنند تا مجدداً روی لثه هایشان سوار شود.
در صورتی که این ترمیم صورت نگیرد؛ خوردن و جویدن بسیار مشکل شده وظاهر ناخوشایندی نیز پیدا خواهد کرد. معمولاً این بیماران فقط زمانی که در جمع قرار می گیرند یا می خواهند از خانه بیرون بروند از دندان های مصنوعی متحرک استفاده می کنند و در طول روز این دندان های آزاردهنده را از دندان خود خارج می کنند. مهمترین دغدغه آنها این است که چطور می‌توانند از این دندانهای مصنوعی متحرک خلاص شوند و جایگزین مناسبتری برای آنها پیدا کنند.
زمانی که یک یا چند دندان خود را از دست می دهید بدن تشخیص می دهد که دیگر ریشه های دندان در استخوان فک قرار ندارند. بنابراین دیگر نیازی به وجود استخوان برای ساپورت کردن ریشه های دندان نیست. در نتیجه به طور طبیعی سلول های استخوانی جذب بدن شده و از تراکم استخوان فک کاسته می شود. این پدیده کم‌کم موجب جمع شدن و تحلیل رفتن استخوان فک شده و در نتیجه دندانهای مصنوعی که چندین سال از نصب آنها می گذرد در جای خود شل شده و به درستی روی لثه قرار نمی گیرند.
آسیب دیدگی دندان های مصنوعی
دندان های مصنوعی جزئی نیز باید هر روز مانند دندان های مصنوعی متحرک برای تمیز کردن پلاک ها و ذرات غذا از دهان خارج شده و تمیز شوند چون دندان های مصنوعی شکننده هستند این تمیز کردن باید با دقت خاصی انجام گیرد.
در صورتی که دندان های مصنوعی از دست بیمار بیفتد و یا ضربه ای به آن وارد شود امکان دار قاب فلزی خمیده شود یا احتمال دارد خود دندان مصنوعی ترک برداشته و یا بشکند. در این صورت فرد مجبور است و به منظور ترمیم دندان مصنوعی خود مجددا به دندانپزشک در کلینیک دندانپزشکی مراجعه کند.
آلرژی به مواد فلزی
 بدن افرادی که به مواد فلزی آلرژی داشته باشند احتمالاً به قاب فلزی دندان های مصنوعی نیز واکنش نشان میدهند. واکنش های آلرژیک می تواند با علائمی مانند تورم و بی حسی لثه همراه باشد در این شرایط فرد حتماً باید دندانپزشک را از آلرژی خود آگاه کند تا از دندان های مصنوعی غیر فلزی که معمولاً از رزین ترموپلاستیک ساخته می شوند، استفاده کنند.
بیرون افتادن دندان مصنوعی از دهان
بیرون افتادن دندان مصنوعی از دهان مشکل بسیار متداولی است. مدت زمان زیادی طول می کشد تا فرد به دندان های مصنوعی جدید عادت کند. اما معمولاً در چند هفته اول بیمار از اینکه دندان های مصنوعی روزی چند بار هنگام صحبت کردن یا خوردن غذا از دهانش بیرون می افتند؛ کلافه می‌شود اما بیرون افتادن دندان مصنوعی از دهان در صورتی که بیش از چند هفته طول بکشد احتمالاً به علت وجود مشکل در نصب آن است که حتماً باید توسط دندانپزشک اصلاح شود. بیرون افتادن دندان مصنوعی ممکن است به علت عدم اتصال صحیح قلاب رزین یا قاب نگهدارنده دندان مصنوعی باشد.
افتادن دندان مصنوعی ممکن است برای افرادی که مدت زمان طولانی از دندان های  مصنوعی استفاده می کنند نیز اتفاق بیفتد چون پس از سالها استفاده از دندان مصنوعی استخوان زیر دندان و بافت لثه تحلیل می یابد؛ به همین علت دیگر دندان های مصنوعی مثل قبل سر جای خود ثابت نمی مانند و کمی شل می شوند. در این صورت نیز باید دندان های مصنوعی ترمیم شوند یا از چسب های مخصوص برای ثابت نگه داشتن دندان مصنوعی استفاده شود.
مشکلات مربوط به حفظ بهداشت دهان و دندان
ذرات غذا و پلاک ها می توانند روی سطح دندان مصنوعی و همچنین روی قاب فلزی که آنها را نگه می دارد؛ تجمع یابند. در صورتی که بهداشت دهان و دندان رعایت نشود مشکلات بسیاری مانند بیماری‌های لثه و پوسیدگی دندان های اطراف را ایجاد خواهد کرد.
حفظ بهداشت دهان دندان مناسب برای دندان های مصنوعی به مفهوم تمیز کردن هر روز آنهاست که توسط مسواک های مخصوص و تمیز کننده های دندان مصنوعی باید انجام گیرد. همچنین تمیز نگه داشتن سایر دندان های طبیعی و نخ دندان کشیدن آنها نیز به حفظ بهداشت دهان و دندان و سالم ماندن دندان های مصنوعی متحرک کمک می کند.
با وجود این مشکلات متعدد مربوط به دندان های مصنوعی متحرک، یک سوال مهم همواره در ذهن بیمارانی که از آنها استفاده می‌کنند وجود دارد :

مطالب مرتبط: قیمت ایمپلنت دندان

آیا میتوان دندان های مصنوعی متحرک را با ایمپلنت های دندانی ثابت جایگزین کرد؟

خوشبختانه امروزه کاشت دندان به روش ایمپلنت، به عنوان جایگزین مناسبی برای دندان های مصنوعی  متحرک مطرح شده است. بنابراین افرادی که با دندان های مصنوعی خود مشکلات متعددی دارند میتوانند کل دندانهای خود را  با کاشت ایمپلنت جایگزین کنند. ایمپلنت دندان روش درمانی جدیدی هستند که می توانند یک یا چند پروتز دندان مصنوعی را روی تعدادی پایه ایمپلنت مشخص که مستقیماً در استخوان فک کاشته می‌شوند؛ نگه دارند. رشد استخوان اطراف پایه های ایمپلنت پیوندی مستحکم ایجاد می‌کند که به راحتی نمی شکند. بنابراین تاج دندان مصنوعی که روی پایه ایمپلنت قرار گرفته می‌تواند در مدتی طولانی روی پایه ایمپلنت حفظ شود و عملکردی مانند دندان طبیعی داشته باشد.
در صورتی که بیمار چندین دندان خود را از دست داده و تاکنون از دندانهای مصنوعی متحرک استفاده کرده است می‌تواند با بهره گیری از تکنولوژی کاشت ایمپلنت، دندان های مصنوعی خود را با ایمپلنت دندانی پایدارتر، راحت تر، زیباتر و مستحکم تر جایگزین کند.

جایگزین کردن دندان مصنوعی با ایمپلنت های دندانی 

هرچند که جایگزین کردن دندان مصنوعی با ایمپلنت های دندانی بسیار متداول است اما نکاتی نیز در این خصوص باید در نظر گرفته شود:
1. دندانپزشک باید از سلامت استخوان های فک بیمار مطمئن باشد چون کاشت موفق ایمپلنت به سالم و قوی بودن بودن بافت های نرم لثه و همچنین استخوان فک بستگی دارد.
2. جایگزین کردن دندان مصنوعی متحرک با ایمپلنت های دندانی بستگی به میزان استخوان فک باقی مانده برای بیمار دارد. متاسفانه با استفاده مداوم از دندان های مصنوعی متحرک، استخوان فک تحلیل رفته و نمی توان پایه‌های ایمپلنت را در آن کاشت. 
3. البته در صورتی که استخوان فک تحلیل رفته باشد نیز می توان با گرفت استخوان این مشکل را حل کرد. عمل جراحی پیوند استخوان معمولا ساده است اما موجب می شود روند کاشت ایمپلنت ۴ تا ۶ ماه به تاخیر بیفتد. چون طی این مدت استخوان جدید باید به استخوان فک جوش خورده و دوام و استحکام کافی را برای تحمل پایه‌های ایمپلنت و جوش خوردن با آن ها پیدا کند.
مطالب مرتبط: ایمپلنت فوری

آیا می توان مدت زمان کاشت ایمپلنت و روند درمان آن را کوتاهتر کرد؟

دلایل بسیار متعددی وجود دارد که چرا افرادی که از دندانهای مصنوعی متحرک استفاده می کنند تمایل دارند آنها را با ایمپلنت دندان جایگزین کنند. اما گاهی اوقات روند طولانی درمان ایمپلنت و همچنین هزینه بالاتر آن نسبت به دندان های مصنوعی بیماران از انتخاب روش کاشت ایمپلنت پشیمان می کند.
در حال حاضر در روشهای جدیدی مانند مینی ایمپلنت و ایمپلنت All on 4 به عنوان جایگزین مناسبی برای اوردنچر معرفی شده اند که علاوه بر کاهش هزینه‌های بیمار، زمان درمان کاشت ایمپلنت را نیز حدود دو تا سه ماه کاهش می دهند. مینی ایمپلنت ها و ایمپلنت All on 4 این فرصت را به بیمار می دهند که در همان روزی که پایه ایمپلنت در استخوان فک کاشته می‌شود پروتزهای دندان مصنوعی را نیز روی آن سوار کنند و به این ترتیب طی یک جلسه دندانهای زیبا و مستحکمی داشته باشند.

مزایای جایگزین کردن دندان مصنوعی با ایمپلنت دندان

جایگزین کردن دندان مصنوعی با ایمپلنت‌های دندانی نه‌تنها سلامت دهان و دندان شما را بهبود می بخشد در یک کیفیت زندگی شما را نیز بهتر می کند.
ایمپلنت های دندانی در دهان شما جا به جا نمی شوند هنگام حرف زدن یا جویدن غذا از دهان شما بیرون نمی‌افتند.
تکه های غذا زیر ایمپلنت های دندانی گیر نمی کنند و از ترش شدن دهان و عفونت لثه دیگر خبری نیست.
با کاشت ایمپلنت می توانید هر نوع غذایی را که دوست دارید بجوید حتی غذاهایی که گاز زدن آنها سخت است مانند آجیل ها.
مراقبت از ایمپلنت‌های دندانی دقیقاً شبیه دندان طبیعی است و نیازی نیست که هنگام خواب ایمپلنت های دندانی را بیرون بیاورید و در لیوان آب قرار دهید.
هرچند داشتن دندان های مصنوعی متحرک بهتر از دندان نداشتن است اما کاشت ایمپلنت می تواند به عنوان یک روش دائمی برای تمام عمر زیبایی و راحتی را مانند دندانهای طبیعی به شما بازگرداند.
مطالب مرتبط: ایمپلنت ارزان

مراحل جایگزین کردن ایمپلنت های دندانی دائمی با دندان های مصنوعی متحرک 

به منظور جایگزین کردن دندان مصنوعی متحرک با ایمپلنت دندان ثابت ابتدا باید با ایمپلنتولوژیست مشورت کنید تا بهترین نوع ایمپلنت برای شما انتخاب شود. نکته مهم این است که برای سوار کردن پروتز دندان مصنوعی روی پایه های ایمپلنت باید استخوان فک شما بررسی شده و مشخص شود چه تعداد ایمپلنت می توان در استخوان فک کاشت. 
حداقل تعداد ایمپلنت های مورد نیاز برای سوار کردن پروتز دندان مصنوعی کامل ۲ پایه ایمپلنت است و در صورتی که پزشک تشخیص دهد فک قابلیت کاشت پایه های ایمپلنت بیشتری را دارد از تعداد استاندارد ۴ پایه ایمپلنت و روش اوردنچر استفاده خواهد کرد.
در صورتی که تراکم یا ارتفاع استخوان فک کافی وجود نداشته باشد باید از روش های لیفت سینوس یا پیوند استخوان استفاده کرد تا بتوان تعداد پایه های ایمپلنت مورد نیاز برای سوار کردن پروتز دندانی را در استخوان فک کاشت.
پس از کاشت پایه های ایمپلنت، پروتز ثابت روی اباتمنت ها سیمان شده تا دندان مصنوعی ثابت روی پایه های کاشته شده در فک سوار شوند.
با استفاده اوردنچر خوردن غذای سفت دیگر برای بیمار مشکلی ایجاد نمی کند و معمولاً بیماران از کاشت اوردنچر رضایت کامل دارند. علاوه بر این دیگر نیازی به برداشتن و گذاشتن آن در طول روز نیست.
مراقبت از ایمپلنت های دندانی دقیقا شبیه دندانهای طبیعی است و حفظ بهداشت دهان و دندان با مسواک زدن و نخ دندان کشیدن جهت سالم ماندن آنها کفایت می کند.

آیا می توان به جای دندان های مصنوعی جزئی از یک پایه ایمپلنت استفاده کرد؟

هر چند معمولا استفاده از دندان های مصنوعی متحرک برای افرادی که کل دندان های یک فک یا هر دو فک خود را از دست داده اند؛ متداول تراست؛ اما گاهی اوقات افرادی که دو یا سه دندان خود را از دست داده اند نیز از دندان های مصنوعی جزئی به جای آن ها استفاده می کنند. هر چند دندان های مصنوعی جزئی از لحاظ ظاهری می توانند لبخند شما را اصلاح کنند اما مشکلات متعددی نیز با استفاده از آنها برای دهان و دندان پیش می آید. در این شرایط درصورتیکه لثه و استخوان فک سالم باشد می توان با روش بریج ایمپلنت، دو یا سه پروتز دندان مصنوعی را روی یک پایه ایمپلنت سوار کرد.

آیا می‌توان از پروتز دندان مصنوعی متحرک قبلی روی پایه های ایمپلنت استفاده کرد؟

 هرچند که از لحاظ تئوری این عمل امکان پذیر است اما چون جنس پروتز های دندان مصنوعی از مواد خوبی ساخته نمی شوند و دوام و طول عمر آنها به اندازه پایه های ایمپلنت نیست و همچنین نمی توان مانند دندان طبیعی غذاهای سفت مانند آجیل ها را با آنها جوید؛ معمولاً دندانپزشکان توصیه می‌کنند که پروتز دندان مصنوعی که مخصوص پایه های ایمپلنت طراحی شده روی آنها سوار شود.
مطالب مرتبط: ایمپلنت دیجیتال

مشاوره رایگان دندانپزشکی

به این مقاله امتیاز دهید

0 از 1 رأی

داستان های مشتریان ما

گالری لبخند

ایجاد یک لبخند زیبا می تواند اعتماد به نفس و ظاهر کلی افراد را افزایش دهد.

نظرات کاربران

مجید گونجی

سلام آقای دکتر من قبلا واسه ایمپلنت اقدام کردم ولی متاسفانه جواب نداد رو فکم ‌‌ یه تعداد دندونم دارم که میخوام بکشم الان هشت تا پایه ایمپلنت تو فکم هستش میخواستم بدونم اگه الان کلا دندان مصنوعی معمولی بزارم مشکل پیش نمیاد ؟ ممنون

دکتر شهاب محمدی

سلام لطفا تشریف بیارید مطب تا به طور کامل وضعیتتون بررسی بشه

محسن

سلام آقای دکتر از سال ۹۳ کل دندان هام مصنوعی می‌باشند و ۴۲ ساله هستم آیا میتونم از این روش ( ایمپلنت) دایمی استفاده کنم واینکه هزینه رو هم میشه قسطی داد؟ ممنون

فرشید

سلام اقای دکتر من 44 سالمه میشه فک، بالا دو تا، دندون ایمپلنت کنم و لابلاش از دندون مصنوعی بزارم

علی

سلام وقت بخیر من 34چهار سن دارم کل دندون هامو کشیدم چهار سال میشه دندون مصنوعی دارم میخوام ایمپلنت کنم ولی لثه فکه پایین تحلیل رفته میشه کاری کرد

دکتر شهاب محمدی

تشریف بیارید مطب تا بررسی کنیم

آژو فرمیسک

سلام.من از کوردستان اقلیم ایران آمده م با بیمارستانهای بسیار لوکس خرج دندانپزشکی بسیار گرانه و تعریف پزشکان ایرانی رو همیشه میشنیدم به ایران آمدم تورو خدا جواب سوال من رو بدهید.من کل دندانهایم را چند سال پیش ازدست دادم آیا طول درمان چقدر طول مکشه و به ریال یا تومان چقدر هزینه برمیداره؟سپاس

سلام

سلام خسته نباشین دندون بالاییم مصنوعیه اگ بخوام ایمپلنت کنم هزینه اش چقد

دکتر شهاب محمدی

سلام باید دیده بشه تا هزینه گفته بشه خدمتتون

سلام

سلام خسته نباشین دندون بالاییم مصنوعیه اگ بخوام ایمپلنت کنم هزینه اش چقد

سارا

سلام دوسال میشه دندون مصنوعی دارم دندون های فک پایینم مال خودمه ولی فک بالام کامل مصنوعی هست هزینه دندون بالا چقدر میشه

دکتر شهاب محمدی

سلام متوجه نشدم دوباره و کامل توضیح بدید

سارا

سلام دوسال میشه دندون مصنوعی دارم دندون های فک پایینم مال خودمه ولی فک بالام کامل مصنوعی هست هزینه دندون بالا چقدر میشه

سارا

سلام دوسال میشه دندون مصنوعی دارم دندون های فک پایینم مال خودمه ولی فک بالام کامل مصنوعی هست هزینه دندون بالا چقدر میشه

ناشناس

۴۰ ساله کامل تموم دندانهام متحرک اسن ۵۶ سال سن دارم می تونم ایمپلنت کنم؟

فاطمه

سلام اقای دکتر ۶ساله دندون مصنوعی دارم واقعا خسته شدم ۳۲سالمه میتونم ازداندنهای طرح ایمپیلنت گزاشت لثه هام صاف شده

دکتر شهاب محمدی

منظورتون رو از طرح ایمپلنت متوجه نمیشم اما برای 32 سال میشه

امین

سلام اقایی دکتر من 30 سالمه الان کل ریشه دندونمو کشیدم الان دندون مصنوعی دارم میزارم میخوام بدونم میشه کلان با 30 یا 40 میلیون دندون مصنوعی ثابت بزازم

دکتر شهاب محمدی

سلام بله میشه

فاطمه

سلام مادرم ۶۰ سالشونه حدود ۳۰ سال فک بالا دندون متحرک مصنوعی داشتند وفک پایین ۷ تا دندون جلو دارند بعد از برسی دکتر فرمودند تحلیل استخوانشون باید از استخوان لگنشون برداشته بشه برای پیوند واین براشون ترسناکه آیا این روش خطرناکه با توجه به سنشون

دکتر شهاب محمدی

سلام خیر خطرناک نیست

الهام

سلام مادرم ۷۵ ساله ش بعد از معاینه مشخص شد اصلا استخوان نداره ایا برای این مشکل راه حلی هست

دکتر شهاب محمدی

باید معاینه بشید تا نظر قطعی بدم

سعید طالبی

سلام من چهار سال مصنوعی گذاشتم می‌خوام الان ایمپلنت کنم بنظرتون میش آخه لثه پایین کامل تلی رفت ممنون

مریم

سلام من چتد سال پیش چهار دندون جلو رو دکتر برام تراشیده نصف دندانهامو گذاشت از روش روکش گذاشت خیلی زشت شدن لثه هامم خراب شدن باید چیکار کنم

امیر نیکمرام

سلام ، وقت شما بخیر یک سوال داشتم خیلی ممنون میشم اگه جواب بدید مادر بنده 42 سال سن دارد و چند سالی است که تمامی دندان های فک بالا و پایین و کشیده و میشه گفت به مقدار زیاد لثه تحلیل رفته ، میخواستم بدونم چه راه هایی هست برای دمان لثه و داشتن دندان برای فک بالا و پایین و هزینه تقریبی ایمپلنت چقدر میشه و آیا راه های دیگری جز ایمپلنت هست؟ سپاسگزار شما

دکتر شهاب محمدی

سلام نیاز به بررسی دقیق هستش تا اقدامات لازم انجام بشه تا دیر نشده اقدام کنید با جراحی میشه ایمپلنت که بهترین گزینه هستش رو انجام داد

علی معتبر

با سلام ضمن تشکر من تازگی فک پایین را اوردنچر کردم نمی دانم آیا باید دندان مصنوعی خودم را در بیاورم یا خیر اگر قرار است این کار را بکنم چقدر به چقدر باید دندان مصنوعی را در بیاورم اگر همنباید در بیاورم چکار کنم که. یر دندان مصنوعی تمیز باشد و غذا یر آن نرود آیا واتر جت مفید است؟ با تشکر

علی

سلام دندونهای فک بالا مصنوعی میشه همونارو پای هاشو ایپلنت کنم

عباس رضازاده

سلام من دندانم راه کشیدم چند سال هست وقت الان ۸ تا دندان دارم این هش تا پنج تا خراب شده میخوام همه را بکشم میشه دندان دیگری بزارم

کیمیا

سلام من چهار سال مصنوعی گذاشتم می‌خوام الان ایمپلنت کنم بنظرتون میش آخه لسه هام خوابیده

دکتر شهاب محمدی

سلام باید شرایط به صورت بالینی بررسی بشود. احتمالا با انجام پیوند استخوان بتوانید ایمپلنت بذارید.

سعید طالبی

سلام من چهار سال مصنوعی گذاشتم می‌خوام الان ایمپلنت کنم بنظرتون میش آخه لثه پایین تلی رفت ممنون

امیرحسین

سلام ببخشید من ۱۶ سالمه ۲تا از دندون جلوایم از فک بالا شکسته ومن موندم چطور میتونم جاشو پر کنم چندتا جا بردم گفتن الان ایمپلنت زوده میش بگید چیکار کنم

امیرحسین

سلام ببخشید من ۱۶ سالمه ۲تا از دندون جلوایم از فک بالا شکسته ومن موندم چطور میتونم جاشو پر کنم چندتا جا بردم گفتن الان ایمپلنت زوده میش بگید چیکار کنم

امیرحسین

سلام ببخشید من ۱۶ سالمه ۲تا از دندون جلوایم از فک بالا شکسته ومن موندم چطور میتونم جاشو پر کنم چندتا جا بردم گفتن الان ایمپلنت زوده میش بگید چیکار کنم

دکتر شهاب محمدی

سلام و عرض ادب باید به صورت بالینی معاینه بشید تا بهترین طرح درمان به شما پیشنهاد داده شود.

سحر

سلام اقای دکتر وقت بخیر اگر دوسال از کشیدن دندان ها بگذره، میشه دندان مصنوعی متحرک گذاشت ؟

دکتر شهاب محمدی

سلام و عرض ادب بله

باران

من دندانهای مصنوعی ام خیلی کنده میشه تیزشون کرد

زهرا

سلام آقای دکترمن فک بالا روهمه کشیم می خوام دندان بزارم به نطرشما مصنوعی ژله ای بهتره یامعمولی

سلام زهراهستم

من خانمی 33ساله هستم دندان‌های فک بالاروکشیدم فقط 6تاجلوپاین سالمه می خ. ام دندان مصنوعی بزارم به نطرشما آقای دکترژله ای بهتره یامعمولی ممنون

علی

چه مدت بعد از انجام ایمپلنت میتونم سیگار استفاده کنم؟

دکتر شهاب محمدی

سلام 2 ماه

ن.ف

واقعا یعنی دندون سالم و زیبا بذاری بعد منتظر سیگار باشی😖

علی

سلام ببخشید متوجه جواب نشدم آیا بعد از تمام شدن مراحل ایمپلنت وگزاشتن دندان ایا کشبدن سیگار وقلیان برای ایمپلنتها مشکل ساز میشود البته ایمپلنت کامل فک بالا وپایین

دکتر شهاب محمدی

سلام بله احتمال آسیب هست

ابوالفضل ملکی

سلام من ۲۹ساله هستم و کل دندونامو کشیدم حالا هر کاری میکنم با دندان مصنوعی اب هم نمیتونم بخورم لطف کنید راهنمایی کنید چکار کنم

دکتر شهاب محمدی

سلام ۲۹ سال برای مصنوعی زوده. به فکر ایمپلنت باشید.

حسین

سلام دکتر ببخشید آدرس مطب کجاست ؟ سوال دومم اینکه سایت قیمتها که فرمودید چیه؟ و در آخر مطالب بالا رو خوندم امیدوار کننده است

دکتر شهاب محمدی

سلام آدرس مطب تو قسمت "ارتباط با ما" و هزینه ها تو قسمت "تعرفه ی ایمپلنت" موجوده.

حسین

سلام دکتر ببخشید خواستم بپرسم که ایمپلنت کامل فک بالا وپایین چقدر طول عمر دارد؟تا چند سال ماندگار هس؟

دکتر شهاب محمدی

سلام بستگی به نوع ایمپلنتتون داره، مثلا ایمپلنت سوئیسی مادام العمره. اما به طور کلی اگه خوب مراقبت بشه ازشون مدت زیادی واستون میمونه.

علی

سلام ایا میشود در مدت طول درمان انجام کارهای ایمپلنت از دندان مصنوعی در قسمت فک بالا استفاده کرد وآیا بعد از انجام مراحل ایمپلنت و گزاشتن دندان ها بر روی ایمپلنت .کشیدن سیگار یا قلیان برا ایمپلنتها مشکل ساز میشود؟

دکتر شهاب محمدی

سلام مشکل سیگار و قلیان زیاد نیست در مورد مصنوعی معمولا نمیشه

ساسان

سلام آقای دکتر، وقت بخیر سوالی داشتم، من تعدادی از دندان هایم را ۲سال پیش کشیده ام (دندان های ۵، ۶ و ۷ سمت چپ فک پایینم)، ۲راه الان دارم، یکی اینکه طی ماه آینده، دندان مصنوعی متحرک به جای دندان های کشیده شده بگذارم (الان هزینه دندان مصنوعی متحرک رو دارم) یا راه دیگه، چند سال دیگه ایمپلنت کنم (طی ۳ یا ۴ سال دیگه پول ایمپلنت رو پس انداز کنم)، سوالم اینه در کدام حالت لثه هام بیشتر تحلیل میرن، گذاشتن دندان مصنوعی متحرک هم اکنون یا صبر کردن و گذاشتن ایمپلنت چند سال دیگه ممنون

دکتر شهاب محمدی

سلام گذاشتن دندان متحرک

مژگان

ببخشید من میخاستم بدونم اگه یه پایه ایمپلنت سمت راست فکم بذارم میتونم سه تا دونه دندون مصنوعی روش ثابت کنم

دکتر شهاب محمدی

سلام باید تشریف بیارید معاینه استخوان فکتون بررسی بشه.

ناشناس

سلام من میخواستم بدونم اگر الان که داره دندونان خراب میشه اگه چهار تا دندون از پایین و ۴ تا از بالا رو ایمپلنت کنم بعدها که همه ی دندونامو کشیدم خواستم مصنوعی بذارم میشه روی همین پایه های ایمپلنت ثابت شه یا باید از اول و در محل های خاص خودش پایه ایمپلنت بکارم و دندون مصنوعی رو روش ثابت کنم ممنون میشم بدون معاینه جوابمو بدین

نسترن ب

شصت سال سن دارم

نسترن هستم

با سلام کل دندونام کشیدم هفت هشت سال پیش ‌الان سخت پشیمانم ‌هزینه م مشکله یک جا برام علاج دندان و هزینه چیهذمتشکرم. سن بنده شصت ساله

دکتر شهاب محمدی

سلام باید ایمپلنت کنید و احتمالا به پودر استخوان هم نیاز دارید. هزینه رو میتونید تو 3 قسمت پرداخت کنید. هزینه ی هر دندان کامل تو سایت موجوده اما برای تعیین هزینه ی کلی باید معاینه بشید.

مریم

سلام من میخواستم بدونم میشه دو یا سه تا دندون رو روی یه پایه ایمپلنت قرار داد دندون مصنوعی تیکه ای منظورمه سه تا دندون بعد نیش رو ندارم ممنون

دکتر شهاب محمدی

سلام بستگی داره باید معاینه بشین

صبا

سلام من دو تا دندون بعد دندون نیشم شکسته میخوام ایمپلنت کنم میخوام بدونم بعدا از پایه این ایمپلنت میشه واسه ایمپلنت دندون مصنوعی استفاده کرد یا باید خارج کرد واسه اون دوباره ایمپلنت کنم ممنون میشم جوابمو بدین

دکتر شهاب محمدی

سلام باید معاینه بشین سوالتون واضح نیست

سحر

سلام من ۲۴سالمه هفت ازدندونای بالاوپایینم خراب شده بجزاینادوتاهم ازدندونای بالا روکش لازم دارن میشه بگین دندون مصنوعی خوبه یابد اخه دندونای خراب من فقطا ته هاش موندن ایاراهکاری دارین ؟؟

دکتر شهاب محمدی

سلام تشریف بیارید معاینه بشید شاید راه دیگه ای باشه. ایمپلنت راه حل آخره

زهرا

من اهل جنوب هستم شهرستان سردشت بشاگرد میشه هزینه دندان مصنوعی روکمترکنین خیلی زیادمیگیرن واسه ۶دندون ۵میلیون میگیره چ خبرخدا بخیر کنه

پناهی

سلام خسته نباشید من چهل سال دارم چند سالم هست مدام دندون پزشکیم شش تا دندون دیگه بالا دارم پنج تا جلو پایین یکی از پایین ها کیست داشته جراحی کردم ولی یک ماه نشوده دوباره کیست امده دکترم گفته اگه درد نداره طوری نیست ولی چانم ورم کرده دکتر که پیشش میرم گفته بیا بالا و پاییند پل بزنم ولی سه سال بیشتر نمیموند هزینشم خیلی بالاس اپلینتم برام هزینش سنگینه میشه کمکم کنید خانم هستم از اصفهان ممنون

دکتر شهاب محمدی

سلام به هر حال بهترین روش برای شما ظاهرا ایمپلنته

محمودی کیا

با سلام آقای دکتر آیا میشود فقط دندان فک پایین را ثابت کرد

دکتر شهاب محمدی

سلام بله

حامد

سلام میخواستم بدونم اگه یکی از دندانهای آسیابم که آسیب دیده رو بکشم به مورور زمان به مشکل میخورم یا موردی ندارد

دکتر شهاب محمدی

سلام باید از نزدیک ویزیت بشین ولی احتمالا استخوان فک اون ناحیه تحلیل میره

لطیف خانی

سلام دکتر من دندان مصنوعی دارم خیلی قله چکار کنم تا حلا سه دست دندان گذاشتم ولی باز هم قله میشه دندانهای مصنوعی را ثابتش کرد خواهشن جواب بدین

دکتر شهاب محمدی

سلام بهتره ایمپلنت all on 4 انجام بدین

علی ناصری

بنده ۳۷ ساله هستم و ۴ ساله که هردوفک رودندان مصنوعی گذاشتم ولی متاسفانه لثه هام خیلی داغونه و یا بگم اصلاً لثه ندارم ایا امکانش هست با ایمپلنت دندانهای مصنوعی رو ثابت کنید و چقدر زمان میبره و قیمت هر ایمپلنت چقدر است؟؟؟

علیرضا آقازاده

سلام دکتر ۳ساله دندان مصنوعی کامل گذاشتم راضی نیستم میشه ایمپلند کرد یا نه خیلی ممنون

دکتر شهاب محمدی

سلام باید ویزیت بشین وضعیت استخوان فک تحلیل نرفته باشه

معصومه

سلام من 60سالمه الان بیست ساله دندان مصنوعی استفاده میکنم فکم تحلیل رفته برام 4تا ایمپلنت گذاشتن خیلی اذیت شدم الان بعد از 6ماه عفونت کرده چکار کنم ؟

دکتر شهاب محمدی

سلام نیاز به معاینه دارید

ناشناس

سلام من تعدادی از دندانهای فک پایین وبالا را ندارم اگر بخواهم دندان متحرک را با پای امپلنت ثابت کنم میشود وهزینه ان

دکتر شهاب محمدی

سلام بله میشه باید ویزیت بشین تا دقیق بشه گفت هزینه های ایمپلنت تکی توی صفحه تعرفه موجوده

فاطمه

سلام دندونای من خیلی خراب حتی دندونای جلو که باعث شد یکی هم بیفته چیکار میتونم بکنم ازاین که بخندم یا حرف بزنم خجالت میکشم میدونم هم نمیتونم درستشون کنم چون هزینش زیاد میشه میشه دونه دونه درستشون کنم هزینش چقدر میشه خیلی نا امیدم

دکتر شهاب محمدی

سلام تشریف بیارید معاینه. هزینه ها توسایت موجوده

رها

سلام من یه دندون بالا افتاد چیکار میتونم بکنم چقدر هزینه داره خواهش میکنم جواب بدین

دکتر شهاب محمدی

سلام هزینه های ایمپلنت تو سایت موجوده

جواد رهنما

سلام اقای دکتر ایا دندونهای مصنوعی رو هم میشه روکش کنین تا بزرگتر و طبیعی تر به نظر بیان اگه میشه هزینه اش جقدر میشه ممنون میشم راهنمایی بفرمایید

دکتر شهاب محمدی

سلام خیر

ابوالفضل

سلام آقای دکتر من ی پسر ۱۹ سالم ک ۶ تا از دندان خرابه الان ک داشتم شام میخوردم دندون نیش بالا شکست تمام آقای دکتر ما خانوادتن دندونامون خرابه آبجیم ازمن بدتر چون اون قرار خواستگار بیاد وام گرفت دندان هاشو درست کنن بابای من سرایدار مدرسه هستید آنچنان حقوقی نداره خاسته باشه پول ب دندونامون بده قلبم داره آتیش میگیره دارم دیوانه میشه از درد دندونم ولی جلو مامان بابام نمیگم گنا دارن چون درآمدشان ب وست ماه نمیرسه ما خراسان جنوبی زندگیی میکنم اگه کسی آشنا دارین تو شهرمان ازتون خواهش میکنم بهم معرفی کنین ک برم جاشون

فاطمه عباسی

سلام دکتر من ۲۲ سالمه .دوتا دندون نیش بالا رو متاسفانه از دست دادم 😔😔😔هزینه ایمپلنت رو هم اصلا ندارم .میشه بگید چکار کنم دقیقا ؟تراخدا اگه راه دیگه ای هست بگید 😔😔

دکتر شهاب محمدی

سلام تنها راه شما ایمپلنته هزینه های ایمپلنت رو میتونید در 3 قسمت پرداخت کنید.

محمدحسین نوروزی

با سلام من چند ساله دندون مصنوعی گذاشتم اما چون میخواستم طبیعی به نظر بیان زیر دندونهام پنبه میگذاشتم حالا یه مقدار لثه هام تحلیل رفتن به نظر شما اگه بخوام ایمپلنت مصنویی بذارم چکار باید بکنم ممنون میشم منو راهنمایی بفرمایین با تشکر

دکتر شهاب محمدی

سلام واسه تحلیل لثه باید از پودر استخوان استفاده کنید.

امنه لیراوی

سلام خسته نباشید من الان سه ماه دندان مصنوعی گذاشتم خیلی اذیتم میکنه میتونم دندان ایلنپلت بذارم که ثابت باشه

افتخاری

سلام خسته نباشیدمن ۳۰ سالمه دوتا دندون جلویی من شیری هستن عکس گرفتم دوتادندون تواستخون فکم دارم متخصص فک وصورت بهم گفتن اگه شیریابکشی دایمی هایی که توفکت مونده پایین نمیاد ۲سال پش پرکردم که افتادن من چیکارکنم چندتادکترگفتن عمل کتم که دایمی هارودربیارم تاشیریهاروکش بشه من میتونم. عمل نکنم شیری هاروبکشم جاشون متحرک بذارم صورتم نمای زشتی گرفته هزینه هاهم بالاست نمیتونم هم عمل کنم هم کل دندونامو روکش کنم بهترین گزینه روبهم بگید

دکتر شهاب محمدی

سلام چقدر می تونین براش هزینه کنین

مجتبی کلانتری

اوینچرمیخام انجام بدم دوماهه کل دندانهاموکشیدم مواد افیونی میکشم ولی اصلاسیگار نمیکشم میشود گذاشت بیام شیره میکشم

دکتر شهاب محمدی

سلام با شیره ممکنه جوش نخوره

سلام من حسین زاده هستم

ایمپلنت ثابت هردوفک انجام دادم متاسفانه کوتاه است راهی دارد اصلا شود

دکتر شهاب محمدی

سلام باید معاینه بشین

زهره خالقی

سلام خانمی هستم ۶۰ ساله وبه دلیل شیمی درمانی درسال ۸۷ چند ایمپلنت انجام گرفته را از دست دادم ودندانهای خود م نیز آنچه بود بمرور کشیدم حالا قصد دارم دست دندان همراه با ایمپیلنت انجام دهم آیا با شرایط من امکان پذیره؟ چند دندان با روکش دارم آیا بدرد می‌خورد ؟اگر شروع کنم در بدترین وضعیت چقدر زمان می بردشما در کجای تهران مطب دارید؟ با تشکر از پزشک عزیز

دکتر شهاب محمدی

سلام ما در سعادت آباد هستیم باید تشریف بیارین ویزیت تا وضعیت استخوان فک شما بررسی بشه

Raha

سلام من 25 سالم دندونام همش خرابن میخوام چند تا مصنوی بزارم میگن خوب نیس برای بقیه دندون ها

دکتر شهاب محمدی

سلام اگه منظورتون ایمپلنته که اصلا به دندونای دیگه ربطی نداره و فقط رو جای خالی دندون موردنظر کار انجام میشه

سجاد چگینی

باسلام. من 34سالمه یک دونه دندان فک بالا قسمت جلو دارم 5عدد فک پایین قسمت جلو دارم الان نظرات شما و دوستان رو خوندم الکی من پول دندان مصنوعی ندم یه رنج قیمت بدید مصنوعی روی پایه ایمپلنت که هزینش بالا نشه چقدره من شهرستانم حدودا 5میلیون 10میلیون 15میلیون 20میلیون که من راه بیفتم بیام خدمت شما اگه میتونید یه قیمتی بدید ممنون میشم sajad2257amir@gmail.com برام ایمیل کنید ممنون میشم هم میتونم عکس دهانم رو براتون ایمیل کنم

دکتر شهاب محمدی

سلام هزینه ی هر دندان کامل تو سایت موجوده. برای تعیین هزینه ی کامل دکتر باید ببیننتون.

مینا

ممنون از دکتر شهاب محمدی به خاطر رهنماییهاتون

زهرا

سلام من یه دندون اضافه در آوردم از فک بالا پشت دندون های جلوم 20سالمه باید چیکارکنم؟

دکتر شهاب محمدی

سلام باید معاینه بشین

اصغر

سلام آقای دکتر خوب هستین من متاسفانه به خاطر آهکی بودن دندانهایم یه چند سال پیش مجبور شدم کل دندانهای فک بالامو بکشم و مصنوعی گذاشتم ولی اذیت شدم الانم از دندانهاس پایینم فقط ۵ باقی مونده آیا میتونم واسه کل دندونم ایمپلنت دندان مصنوعی کن هزینه اش چقدر میشه درضمن یه ماهی هستش عمل ببینی کردم ممنون میشم راهنمایی بفرماید تشکر

دکتر شهاب محمدی

سلام بله باید تشریف بیارین ویزیت تا دقیق مشخص بشه ویزیت رایگانه

حسن زاده

چهار دندون بالا خراب شد دندون 5و6و 7 باید به نظر تون متحرک بزارم یا ایمپلنت کنم

دکتر شهاب محمدی

سلام باید ویزیت بشین ایمپلنت آخرین انتخابه

حسنزاد

سلام من 37 ساله هستم 4 تا از دندون پر کردم بعد یکسال افتاد..حال دکتر رفتم میگند دندون متحرک بزاریدوبه نظر شما من ایمپلنت کنم با ژله متحرکه برارم..میگن متحرک هر سال باید درست بشه

دکتر شهاب محمدی

سلام باید تشریف بیارین ویزیت

یزدان احمدی سالار آبادی

باسلام.مدت ۶یا۷ سالی هست که کل دندان هایم را کشیدم ومصنوعی گذاشتم وناگفته نماند به صورت دکوری ازشون استفاده کردم شاید ۲بار اونم تو مجلسی جایی مجبور بودم،الان میخوام ایمپلنت کنم آیا صورتم که تقریبا نصف شده با این جراحی ایمپلنت بازسازی میشه ممنون.

دکتر شهاب محمدی

سلام باید تشریف بیارین ویزیت ولی قطعا بدتر نمیشه

نازی هستم

سلام من ۳۵ سالمه دندونام همه خراب شدن ظاهر بدی پیدا کردم از دندان مصنوعی هم متنفرم میخاستم ببینم چقد طول می کشه دندونام و بکشم و کاشت انجام بدم ممنون

دکتر شهاب محمدی

سلام معمولا همزمان با کشیدن دندون میشه ایمپلنت کرد تشریف بیارید ویزیت

زینب محمدی هستم

نظر من درمورد جواب دکتر عالیه 👌👌👌من یه سوال دارم دکترعزیزوگرامی من فقط چهارتافک بالا جلافقط دندان دارم لطفا لطفا میشه فقط دوتا ایمپلنت کنید وبقیه رو ثابت درست کنید چون دستم خالیه شما بی نظیره کارتون لطفا جواب منو بدین

دکتر شهاب محمدی

پاسخ داده شد

زینب محمدی هستم

نظر من درمورد جواب دکتر عالیه 👌👌👌من یه سوال دارم دکترعزیزوگرامی من فقط چهارتافک بالا جلافقط دندان دارم لطفا لطفا میشه فقط دوتا ایمپلنت کنید وبقیه رو ثابت درست کنید چون دستم خالیه شما بی نظیره کارتون لطفا جواب منو بدین

دکتر شهاب محمدی

پاسخ داده شد

زینب محمدی هستم

نظر من درمورد جواب دکتر عالیه 👌👌👌من یه سوال دارم دکترعزیزوگرامی من فقط چهارتافک بالا جلافقط دندان دارم لطفا لطفا میشه فقط دوتا ایمپلنت کنید وبقیه رو ثابت درست کنید چون دستم خالیه شما بی نظیره کارتون لطفا جواب منو بدین

دکتر شهاب محمدی

سلام تشریف بیارید ویزیت ایمپلنت رو به صورت اقساطی هم میتونید پرداخت کنید.

نیرومند

من دندون6 فک پایین رو چند روز پیش کشیدم میتونم دندون مصنوعی بذارم به جاش هزینه ایمپلنت ندارم شما چه نوعی از دندون مصنوعی رو پیشنهاد میکنید

دکتر شهاب محمدی

سلام ایمپلنت بهترین گزینه است

فاطمه حسنی

سلام دکتر پدر من، اکثر دندان هایش کشیده و بعد کلا هم علاقه به گذاشتن دندان مصنوعی ندارد! چیکار میشه کرد (البته پدرم سابقه عمل قلب باز دارن) راستش ایمپلنت به گمونم اذیتش میکنه، آیا روش دیگری هست؟ لطف کنید راهنماییم کنید

دکتر شهاب محمدی

سلام بله تشریف بیارین ویزیت

پروانه

سلام من 10سال پیش دوتا دندان اسیاب کنار هم کشیدم ولی الان میخوام ایمپلنت کنم .دکتر نشان دادم گفتن که لثه تحلیل رفته وباید پیوند استخوان بشه برای ایمپلنت .اما با دکتر دیگه که مشورت کردم گفتند دندان متحرک که از دندان کناریش به عنوان پایه استفاده بشه بهتر از ایمپلنته ،چون ایمپلنت اکثرا لق میشه و ماندگار نیست .به نظر شما اگه ایمپلنت کنم با پی؟ند استخوان مشکلی پیش نمیاد ؟هزینه هر چقدر باشه مهم نیست

دکتر شهاب محمدی

سلام. بهتره پیوند استخوان کنین و بعدش ایمپلنت مشکلی هم نیست

عباس

سلام آقای دکتر من ۴۸ سالمه و بخاطر تحلیل لثه مجبور شدم کل دندانهایم را بکشم و دندان مصنوعی بزارم. حدود چهارماه میشه درکل با چهار تا ایمپلنت میتونم دندانهای ثابتی داشته باشم

دکتر شهاب محمدی

سلام اگه ضخامت استخوان فک شما کافی باشه بله

خدامنده

سلام من ۱۵ ریشه دندان دارم برای کشیدن و گذاشتن آنها چقد هزنیه دارد

دکتر شهاب محمدی

سلام هزینه ها تو سایت موجوده. اما هزینه ی کلی تو ویزیت مشخص میشه.

امیر حسین

سلام ببخشید من 15سالمه دوتا دندون جلوییمام از فک بالا شکسته من الان میتونم ایمپلنت کنم مشکلی که نداره

دکتر شهاب محمدی

سلام باید تشریف بیارین ویزیت

امیرحسین

سلام ببخشید من 15سالمه دوتا از دندون جلوایم از فک بالا شکسته . الان میتونم ایمپلنت کنمشون مشکلی نداره

دکتر شهاب محمدی

سلام باید تشریف بیارین ویزیت

مرتضی سلیمانی

سلام.وقت بخیرمن سال۹۳یا۹۴تقریبالثه پایینو10تادندانوکشیدم وچون ب مشکل مادی مواجهم نتوانستم ایمپلنت یکارم ولابراتورمصنوعی گذاشتم ی مدتی گذشت دوتادندان ازنکشیدم خراب شدن حالاریشه ماندن ودوتارودارم سالمندوحقیقت خیلی اذیت شدم ن توغذاخورون راحتم ن توجویدن ن لبخندخداشاهده حتی مشکل افسردگی پیداکردم بس ک بفکردندان هام هستم خلاسه جناب میشه جاهاشون ایمپلنت بکارم وچندتاپایه میخان وهزینه میبرن البته حدث بزنیدحتی اگ لزومی ب تشریف آورون نباشه ودندان ک ریشه هستن یکی جلوویکی دندون عقل ودوتاک سالمندقشنگ جلووسطندوالآنشم هزینه ندارم اماخاستم بدانم مجبورم جورکنم وامق چیزی خلاسه راهنماییم کنیدمتشکرم.استان خوزستان شهرستان شوش دانیال(ع)

دکتر شهاب محمدی

سلام هزینه ها تو قسمت تعرفه موجوده اما هزینه ی نهایی تو ویزیت مشخص میشه.

امید

سلام خواستم بپرسم شما دندونه مصنوعی با پایه ایمپلنت انجام میدید

دکتر شهاب محمدی

سلام بله

اسماعیل کرم نژاد

سلام خسته نباشی 33سالمه تموم دندونام دارن لق میشن لثه هام تحلیل رفتن برا پیشگیری باید چیکار کنم بدتر نشن ممنون

دکتر شهاب محمدی

پاسخ داده شد.

اسماعیل کرم نژاد

سلام خسته نباشی 33سالمه تموم دندونام دارن لق میشن لثه هام تحلیل رفتن برا پیشگیری باید چیکار کنم بدتر نشن ممنون

دکتر شهاب محمدی

سلام باید با عکس تشریف بیارید واسه معاینه.

ژاله

دکتر عالی توضیح دادن ممنون از وقتی که میذارن

مراد کریمی

باسلام و خسته نباشید به محضر جناب دکتر محمدی ببخشید من کامل دندانهام مصنوعیه خواستم بدونم چقدر هزینه داره یه اینپلنت خوب ممنون راهنماییم کنید خسته نباشید

دکتر شهاب محمدی

سلام هزینه ی هر دندون کامل تو قسمت تعرفه موجوده اما هزینه ی کلی تو ویزیت مشخص میشه.

مینا

سلام من ازبیست دوسالگیم دندونای فک بالا پاین کشیدم حالا فک پاین لثهام ریختن ندارم میشه کاریشون کرد لطفا راهنمیم کنین خیلی اعذب میکشم شهرستانم دکترخوبی برام محرفی کنین

دکتر شهاب محمدی

سلام باید تشریف بیارید ویزیت اینطوری نمیشه گفت.

م .پ

سلام من شش ماه پیش پایه های ایمپلنت رو گداشتم ولی دکتر به دلیل کرونا مطب نمیاد اگه فاصله بین مرحله ی بعدی بیشتر بشه مشکلی پیش نمیاد ؟

دکتر شهاب محمدی

سلام نه مشکلی نیست

رمضان جهان

سلام و عرض ادب حضورتان جناب داکتر صاحب ارجمند من چند سال پیش دندان‌های پیش روی بالایم افتاده بود و من دندان مصنوعی جورکردم الآن چسپ اش خطا خورده من دیگه نمیخواهم که هر روز چسپ بزنم چطور دندان جورکنم که دیگه برای همیشه‌گی باشه و چند مصرف دارد منتظر راهنمای تان هستم ممنون از همکاری‌های تان

دکتر شهاب محمدی

سلام میتونین ایمپلنت کنین

م.د

با سلام آیا راهی برای ساخت دندان مصنوعی (اوردنچر) برای بیمارانی ک بر اثر سکته در بستر بیماری هستند، و تمامی دندان ها پوسیده شده باشند وجود دارد؟؟ پدر من 10 سال است که این مشکل را دارد و مشکل های سختی برای غذا خوردنش ایجاد کرده است. از شهرستان هستیم، بدون ویزیت یک راهنمایی بفرمایید. با تشکر

دکتر شهاب محمدی

سلام بسیار کار سختیه اما خب شدنیه اگر یه دکتری قبول کنه

بهرام کروبی

باسلام وعرض ارادت چندسالی هست که دندان مصنوعی گذاشتم وخیلی ازآنهاناراضی هستم آیا میتوانم باگذاشتن چندایمپلت بالا وپایین باتوضیحی که داده شده دندانی راحتتری داشته باشم تاحداقل حسرت گازگرفتن یک سیب به دلم نماند منتظر راهنمایی شماهستم.

دکتر شهاب محمدی

سلام بله تشریف بیارین ویزیت

J-s-m

سلام این من تحلیل رفته و دندونام لق شدن...آیا میشه پیوند لثه انجام بشه ...شهر زاهدان هستم...دندانه کاملا سالم هستن ....چند تا کشیدم ..رفتم دکتر گفتن تحلیل لثه پاره نمیشه ایمپلنت کنی... ممنون میشم راهنمایی کنید

دکتر شهاب محمدی

سلام من خیلی متوجه سوالتون نشدم ولی به هر حال میشه پیوند استخوان انجام داد تا ایمپلنت انجام بدیم

مهدی ۲۱ از تبریزم

با سلام و خسته نباشید به شما . اقا دکتر من چهار تای دندونای جلو فک بالام از این متحرکا هستش که از بغلاش سیم داره که نگه میداره بعد زیر اینا ریشه های دندونام و نذاشتم بکشن والان ریشه های دندونام هستش و میخواستم روکش کنم که دکتره گفت باید اونارو بکشیم منم فک کردم گفتم اگه بکشه این ریشه هارو فکم تحلیل میره و الان میخوام ایمپلنت کنم البته اون چهارتا با دوتای بغلیشون که دیگه زیبایی هستش اون دوتا دندون بغل این چهارتام سالم هستم ممنون میشم راهنماییم کنین بهمم دختر نمیدن😔😂

دکتر شهاب محمدی

سلام خیلی شرایطتون پیچیده است لطفا تشریف بیارین ویزیت

سلام محمود هستم

وقتتون بخیر من ۴۹ سالمه فک بالا دندون مصنوعی دارم شش ساله اذیتم نداره وفک پایین بیشتر دندونام به لثه داره می رسه و نگرانم خیلی اگه میشه راهنماییم کنین خدا خیر بهتون بده ومتشکر از زمانی که برا راهنمایی مردم میذارین

دکتر شهاب محمدی

سلام باید تشریف بیارین ویزیت احتمالا نیاز به پودر استخوان و ایمپلنت دارین

محسن جمالزاده

با سلام و خسته نباشید احتراما به عرض میرسانم بنده متولد 1357 هستم و از چند روز پیش بدلیل وضع بد دندانهایم تصمیم به کشیدن انها گرفتم و الان چهار روزه که هرروز دندان میکشم . خواهشمندم راهنمایی فرمایید که چه نوع دندانی بزارم که هم کیفیت ان هم مبلغ ان برایم قابل پرداخت باشد ، لتزم به ذکر است که دندانهای فک بالایی را کلا کشیدم و تعداد 8 عدد ار دندانهای جلویی فک پایین کاملا سالم است ایا این چند دندان سالم را هم بکشم یا اینکه طرفین ان را مصنوعی بزارم .

دکتر شهاب محمدی

سلام باید تشریف بیارین ویزیت ویزیت رایگانه احتمالا باید ایمپلنت کنین

سعدالله ابراهیمی

لا اقل قیمت حدودی و آدرس بفرستید خیلی ممنون میشوم

دکتر شهاب محمدی

برای تعیین هزینه ی کلی باید تشریف بیارید ویزیت ویزیت رایگانه 88699227

سعدالله ابراهیمی

سلام اقای دکترهژینه کامل دندان گذاشتن ایمپلنت چقدره

دکتر شهاب محمدی

سلام اینطوری نمیشه گفت اما هزینه هر دندون کامل، تو قسمت تعرفه های ایمپلنت هست.

عاطفه

سلام.پدر من دندان های فک بالاشون رو از دست دادن آیا امکانش هست که دو تا دندون ایمپلنت بزارن و بقیه ی دندان های فک بالاشون بطور مصنوعی رو روی همون دو تا دندون سوار کنن؟؟

دکتر شهاب محمدی

سلام بله روش هایی هست

ابراهیم

با سلام خدمت شما دوست گرامی....جناب آقای دکتر بنده ۴۰سالمه .تهران زندگی میکنم.....دو عدد دندان جلوتو بالا منظورم دوتا بالای بزرگ و فک پایین ۴عدد دندان وسط مونده مابقی بعضی و بعضی ها ریشه هاشون مونده....به نظر شما چکار باید ....چونکه کارگر هستم موندم چکار کنم ....آیا میشه با هزینه ۲و ۳میلیون درستشون کرد..مممونم

دکتر شهاب محمدی

سلام تشریف بیارین ویزیت

موسوی

سلام خانمی چهل ساله هستم دندان های فک پایین کاملا لق شده بقیه هم لق هستن اما کمتر چند تا پوسیدگی اگر بخواهم همه رو بکشم اسپیلت کنم تقریبا هزینش وچه قدر طول میکشه از صفر تا صد ممنون می شوم راهنماییم کنید.

دکتر شهاب محمدی

سلام برای ایمپلنت کلی حتما باید تشریف بیارین ویزیت ویزیت رایگانه

مهدی

سلام خوبی من 23 سالم فقت ده تا دندان سالم دارم میشه کاری کرد میخوام دندان متحرک بزارم و ایپلنت بشن ممنون

دکتر شهاب محمدی

سلام‌ بله تشریف بیارین ویزیت ویزیت رایگانه

زهرا

سلام من ٢٩سالمه ۶تاازدندونام خراب شده رفتم دکتر مصنوعی بزارم میگه باید۵میلیون بدی من این همه پول ندارم ک بدم الان باید چکارکنم اگه میشه ی دکترخوب بهم معرفی کنین

امیر

سلام من سه ساله کلا فک بالا و نیمی از فک پایینم رو دندون مصنوعی متحرک گذاشتم.الان می خوام فقط فک بالام و ثابت کنم.می خوام ببینم میشه دندون مصنوعی خودم و رو پایه ثابت کنم؟ومهمتر اینکه تقریبا چند تموم میشه برام

دکتر شهاب محمدی

سلام نه باید ایمپلنت بشه دندونتون تشریف بیارین ویزیت ویزیت رایگانه تعرفه ها توی صفحه تعرفه ایمپلنت موجوده

علی اکبر قاسمی

سلام؛اقای دکتر از وقتی دندانهام خراب شده حال روحیم خیلی بده تحمل دندان مصنوعی روهم ندارمخواستم ببینمایمپلنت چه احساسی روایجاد میکنه قابل تحمل است ممنون

دکتر شهاب محمدی

سلام ایمپلنت بهترین درمانه و اصلا دردنداره

رویا

سلام خسته نباشید من 27 سالمه حدوداً تو سن 21سالگی 3ال4 تا از دندون های فک بالام خراب شدبعد از کشیدنش مجبور به دندون متحرک شدم که به دندون های عقبی قلاب شد ولی به مرور زمان آنها هم خراب شدن مجبور به کشیدنش شدم الان 2 ساله که از فک بالا رو گذاشتم به دلیل اینکه همسرم کارگر هست و شرایط مالیمون خوب نیست نمتونم ایمپلنت کنم خیلی روحیه خراب شده شیراز نمیدونم دندانپزشکی هست که بتونه با دندون مصنوعی من تابتش کنه لطفا راهنمایی کنیدچقدر هزینه میشه فک بالا مشکلی تو خوردن غذا ندارم فقط روحیه خرابه وکمی افسرده شدم

دکتر شهاب محمدی

سلام خیلی متاسفم ولی احتمالا باید همون ایمپلنت رو انجام بدین

رضااهنگری

باسلام من دندانهای فک بالارو کامل کشیدم و متحرک گذاشتم راستش خوشم نمیاد. وسیگار هم میکشم بهترین راهکار که از این دندان مصنوعی خلاص بشم چیه. طاقت درد هم زیاد ندارم میشه راهنمایی کنید

دکتر شهاب محمدی

سلام باید ایمپلنت کنین تشریف بیارین ویزیت ویزیت رایگانه

عبدالهی

سلام ببخشید رنج قیمت های ایمپلنت به چه صورته من هر جا میرم یه قیمت متفاوت میگن

دکتر شهاب محمدی

سلام قیمت ها تو سایت تو قسمت تعرفه هست.

رحیمی

سلام من ۳۱ سالمه بعد از زایمانم دندون‌های آسیاب من خراب شد وبه دلیل نا آگاهی کشیدم همه رو بعد از دوسال مصنوعی گذاشتم فقط دندون های آسیاب رو لثه های من سالمه تو حرف زدن مشکل دارم بخاطر این تکه ای که دو طرف رو بهم وصل میکنه با گذشت زمان بهتر میشه

دکتر شهاب محمدی

پاسخ داده شد

رحیمی

سلام من ۳۱ سالمه بعد از زایمانم دندون‌های آسیاب من خراب شد وبه دلیل نا آگاهی کشیدم همه رو بعد از دوسال مصنوعی گذاشتم فقط دندون های آسیاب رو لثه های من سالمه تو حرف زدن مشکل دارم بخاطر این تکه ای که دو طرف رو بهم وصل میکنه با گذشت زمان بهتر میشه

دکتر شهاب محمدی

سلام بله بهتر میشه.

کورش از اصفهان

سلام آیا اصفهان دکتری برای دندان ثابت می‌شناسید ممنون میشم معرفی کنید

دکتر شهاب محمدی

سلام نه متاستفانه نمیشناسم.

محسن

سلام آقای دکتر از ۱۲ سالگی بجهت یک حادثه دندان‌های جلویم را از دست‌ دادم و مجبور شدم تا الان که ۴۹ سالمه ، پروتز استفاده کنن . بتدریج دندان‌های بقیه هم خراب سد و‌کشیدم ولی جایگزین نکردم . ۳ هفته پیش باقیمانده داندانها و ریشه ها را‌کشیدم و به اصرار خودم یک دست پروتز گذاشتم. احساس خیلی بدی دارم. آیا بجهت طولانی بودن نداشتن دندان، امکان ایمپلنت on4 در زمان کوتاه و بدون درد وجود‌دارد . ممنون

دکتر شهاب محمدی

سلام برای این مورد حتما باید ویزیت بشین. ویزیت رایگانه

محسن پرند

سلام..من 6ساله که دندونای پایینم روکشیدم والان فکم تاحدودی تحلیل رفته برای جلوگیری ازتحلیل رفتن فک چکاربایدبکنم..درضمن کاشت لثه فکم روبه حالت اولیه برمیگردونه یانه؟؟باتشکر

دکتر شهاب محمدی

سلام باید تشریف بیارین ویزیت و شاید نیاز به عکس باشه و احتمالا باید تزریق پودر استخوان بشه تا به حالت اول برگرده. ویزیت رایگانه 88699227

ایمان

سلام ممنونم ازمطلب خوبتون من 40سالمه دندانهای بالاراکامل کشیدم ومصنوعی متحرک گذاشتم را ضی نیستم ایامیشه دندون ایپلنت کنم جواب میده دندونهای پایینم نسبتاسالمه ممنونم

دکتر شهاب محمدی

سلام بله میتونید. اما قبلش نیاز به مشاوره با دندانپزشک و تهیه عکس دارید. مشاوره رایگان است.

سیامک

سلام .من حدودا سه ماه پیش فک بالامو دندان مصنوعی گذاشتم ولی راضی نیستم میخوام اینپلنت کنم میشه بگین چندوقته تمام میشه وهزینه آن چقدر هست.بنده ساکن اردبیل هستم.لطفا راهنمای کنید .دنبال پزشک خوب میگردم تا از شر داندان مصنوعی راهت بشم.ممنون ازلطفتون.

دکتر شهاب محمدی

سلام، ایمپلنت بین یک روز تا ۳ ماه پروسه درمان داره هزینه ها رو میتونین از صفحه تعرفه ها ببینین یا با مطب تماس بگیرین 02188695864

یاسر

سلام من رفتم داندان مصنوعی بزارم دکتر مگه شما لثه نداری نمیتونی داندان داخل دهان نگهداری بهم گفته فک مصنوعی بزار بنظرشما جواب میده

دکتر شهاب محمدی

سلام به نظرم برای ویزیت به دندانپزشکی های دیگه هم رفته و با انها هم مشاوره کنین.

علیرضا

سلام اینکه میگن تویک جلسه ایمپلنت بدون درد خونریزی چطوری

دکتر محمدی

سلام به این نوع ایمپلنت، دیجیتال یا فوری میگن و به جای کاشت پایه ی ایمپلنت به روش جراحی، از روش پانچ استفاده میشود که درد و خونریزی کمتری دارد

محمدی

من الان دو سال و نیم است که کل دندونامو کشیدم بخاطر هزینه بالا تا چند هفته پیش هیچ اقدامی نکردم اما یک هفته پیش دندان مصنوعی گذاشتم که خیلی اذیت میشم فک بالا زیاد نه ولی فک پایین اصلا نمیتوانم صحبت هم کنم آیا راه حلی است آیا مشکل از دندان مصنوعی است یا از فک من این رو هم بگم فک پایین من لثه های پشت به شدت ساییده شدن

دکتر محمدی

بله احتمالا مشکل از دندان مصنوعیتونه و تحلیل استخوان فک باید تشریف بیارین مطب یه راه حلی براش پیدا کنیم ویزیت رایگانه

نسرین

تمام دندانهامو کشیدم صورتم تغیر شکل دادا حرف زدنم و خوردنم دچار مشکل شده چکار کنم

دکتر محمدی

خوب باید دندون بزارین ایمپلنت کنین

من شیرین هستم 33 سال دارم

سلام دندون پاین را چند سال هست کشیدم فکم تحلیل رفته آیا می شه ایپلنت کرد هزینهاش چقدر میشه

دکتر محمدی

شاید تحلیل رفته باشه هر چه سریعتر تشریف بیارین ویزیت ویزیت رایگانه قیمت ها توی صفحه تعرفه هست

کسری

سلام خواهرمن ۴۹سالشه.حدودیک سال ونیم هست که دندان مصنوعی گذاشته.ازاون زمان ظاهرصورتش خیلی تغیر کرده به شدت صورتش لاغر وکشیده شده..یعنی به این زودی استخوان فک تحلیل رفته وتغیر شکل داده؟میخواستم بدونم آیا چاره ای برای حل این مشکل هست؟خیلی ناراحت هستن

دکتر محمدی

سلام احتمالش هست بایر تشریف بیارن ویزیت ویزیت رایگانه

محمدقاسمی

سلام.من سه تا دندون مصنوعی دارم.دوتا بالا و یکی پایین.فقط از پایین استفاده میکنم.میخام ببینم امکانش هست دوتا دندون مصنوعی بالا رو به دندون های طبیعی کناریش جوش داد؟متاسفانه شرایط مالی خوب نیس که ایمپلنت کنم.ممنون میشم راهنماییم کنین

دکتر محمدی

اگر منظورتون بریج هست بله امکانش هست ولی این روش منسوخ شده و باعث پوسیدگی و تراش دندان کناریتون هم میشه

حسین

باسلام.من ۴۵سالمه حدود سه یال پیش دندونام کشیم که ایمپلنت بذارم ولی متاسفانه مشکلی برام پیش اومد و نتونستم دکتر مراجعه کنم حدود ۸ماه پیش رفتم و دندون مصنوعی گذاشتم چون تو شهر ما بندر گناوه چندین دکتر که رفتم کار ایمپلنت انجام نمیدادند لثه های پایین خیلی داغون هستند و دندون هام که میذارم نه میتونم حتی یه چیز بسیار نرم بحخورم و بیشر وقتها دندانهای پایینی رل استفاده نمیکنم خواستم لطف کنیدراهنمایی کنید با توجه به شهرستان بودن و همچنین در مضیقه بودن از لحاظ مالی کم هزینه ترین راه برای ثابت کردن دندانهابم چیست اصلا اقای دکتر با از بین رفتن دندونهام اعتماد به نفس هم از بین رفته و خیلی احساس بدی دارم

دکتر محمدی

سلام واقعیت اینه که من تو شهر شما دندونپزشک نمیشناسم بهتره دنبال یه راهی برای ایمپلنت باشین

اکرم

سلام من به فک بالا کلا پایه ایمپلنت گذاشتم میشه با این پایه ها غذ ا جوید یک ماه هست

دکتر محمدی

سلام نه اصلا روشون فشار نیارین

اسماعیل رداده

سلام من همه دندانم کشیدم اگر دندان ثابت بذرام چه قدزمان میبرد

دکتر محمدی

باید تشریف بیارین مطب ویزیت رایگانه چند هفته زمان میبره احتمالا

حسن

سلام تو امریکا واروپا طوری دنچر مصنوعی برای بیمار قرار میدن که انگار طبیعیست وفک پایین تکون بخوره چیه .پزشک های کشور ما تخصصی به این کار وارد نیستن همشون بصورت تجربی یاد گرفتن .مشکل از اینجاست

علی ازکرج

سلام.بنده ازهمه لحاظ آمادگی دارم برای نصب ایمپلنت.فقط مشکلم کشیدن سیگاراست.آیا مهم نیست. باتشکر.

دکتر محمدی

بهتره رعایت کنید چون اگه ایمپلنت پس بزنه اذیت میشین و هزینه هاتون از بین میره

خانم عزتی

سلام من27سال دارم دندانهای فک پایینم را از دست دادم ولی فک بالا ده تا دارم می خوام بدانم انها را.بکشم یا نه.

دکتر محمدی

تا جاییکه امکان داره دندون های خودتون رو نگه دارین، ایمپلنت آخرین راهکاره

طاهره کرج

من 33سالم کل دندانم مصنوعی هست دندون مصنوعی موقع حرف زدن یاغذاخوردن تکون میخوره بیرون میادخواستم بدونم ایپلیمت میشه روهمین دندان مصنوعی درست کنم چون هزینه خریددندان مصنوعی مجددندارم

دکتر محمدی

سلام احتمال قوی میشه ولی باید تشریف بیارین ویزیت از نزدیک ویزیت بشین ویزیت رایگانه

دکتر محمدی

سلام باید از نزدیک ویزیت بشین دوست من حتما میشه یه کارهایی کرد

طاهره

من 33سالم هست کل دندانم راکشیدم دندان مصنوعی دارم ولی موقع خوردن غذایاصحبت کردن بیرون میادالان سه ماه سوال من اینه میشه روهمین دندان مصنوعی ایپلیمت کردچون هزینه دوباره دندان مصنوعی خریدن روندارم

مریم

دندان مصنوعی لحثها قبول نمیکنه

علیرضا

جراحی پودر چقدر زمان میبرد آیا اصلان با سن من سازگار هست یانه؟

دکتر محمدی

یکی ۲ ساعت بله سازگاری داره

علیرضا

سلام آقای دکتر:من ۵۵ سالم هستش لثه هام کاملا تحلیل رفته آیا نسبت به سنم میشه کاری کرد. سالهاست دندونامو کشیدم دو بار دندان مصنوعی گذاشتم ولی متاسفانه بنابه دلایلی نتونستم نگهشدارم.البته قسمت جلو بالا پایین هرکدام ۵ تا دندون داشتم که بنابه پوسیدگی کامل رفته داخل لثه که دارم میکشمشان.

قلی پور

سلام من ۳۷ سالمه به خاطر عفونت لثه هام ۵ سال قبل کل دندونامو کشیدم وپروتز متحرک گذاشتم ولی الان پشیمون هستم آیا راحلی هست در ضمن ما شهرستان هستیم اگه میشه یه مرکز خوب توتبریز معرفی کنید

دکتر محمدی

سلام شاید بشه ایمپلنت All on 4 گذاشت توی تبریز متاسفانه کسی رو نمی شناسم

امیر

سلام خسته نباشید من دندونای فک بالا رو کشیدم 2تا مونده بقیشو مصنوعی گذاشتم ایا میشه مصنوعی رو ثابت کنم

خسین

سلام من کل داندان هام رو به خاطر عفونت کشیدم 31 ساله هستم هزینه ایمپلنت تکی رو ندارم اوردنچر یا دندان مصنوعی ثابت بر پایه ایمپلنت چقد هزینه داره و آیا دندان مصنوعی ژله ای هم باعث تحلیل رفتن فک میشه ؟

دکتر محمدی

قیمت اوردنچر بعد از ویزیت مشخص میشه ویزیت رایگانه 02188695864

سام

سلام ، من دوسال پیش برای چهار دندون درفک بالا و پایینم پایه ایمپلنت گذاشتم ولی به دلایلی دندان رو نذاشتم. الان میخوام دندان مصنوعی بذارم، آیا باید پایه های ایمپلنت رو خارج کنم؟ یا اینکه میتونم اونا رو در لثه ام نگهدارم و با وجود اونا دست دندون بذارم؟ متشکرم

دکتر محمدی

نه لازم نیست اونارو خارج کنین متونین روی همون تاج دندون قرار بدین

فاطمه

بخش سخت کار و شما انجام دادید

اکرامی

لطفاً آدرس بدین

ح جان محمدی

سلام من چندین سال پیش دندان مصنوعی گذاشتم ولی حالا خیلی اذیت می کنه دکتر رفتم میگن لثهام تحلیل رفته ومشکل هزینه هم دارم چیکار بایدبکنم ممنون می شم راهنمایی کنید

دکتر محمدی

متاسفانه باید جراحی پودر استخوان انجام بشه. البته کار ترسناک و دردآوری نیست و برای دندانپزشکان با تجربه کار ساده ایه

محسن

سلام خسته نباشید من چن ساله دندان مصنوعی گذاشتم حقیقت راضی نیستم میخوام از روش کشت استفاده کنم آیا امکان داره و چقدر خرج داره ممنونم

دکتر محمدی

بله امکان داره و مشکلی نیست فقط باید تشریف بیارید ویزیت و عکس گرفته بشه از لثه هاتون ویزیت رایگانه 02188695864

Raha

سلام من میخوام پنج تا دندان مصنویی بزارم اما میگن خوب نیس برای بقیه دندان ها ایا حقیقت داره ??

منیره بهادرم

با سلام ۶ساله دندان مصنوعی متحرک.دارم روز به روز از تحلیل رفتن لثه ام ناراحت میشم ۴۷سالم سن دارم آیا می توانم از دندانهای طرح ایمپیلنت گزاشت