02188695864
شهرک غرب، بلوار فرحزادی، بالاتر از بلوار دریا، کوچه بهاران ۲، پلاک ۵۳ (روبروی مرغ سوخاری کوپال)، واحد ۲
شنبه تا پنج شنبه: 10 صبح تا 9 شب
drmohammadi
logo ×

اسنپ آن اسمایل چیست؟

زمان مطالعه : 10 دقیقه | منتشر شده در: 1399/11/26

بروزرسانی شده در: 1401/12/17

اسنپ آن اسمایل یک پروتز متحرک است که می توان در عرض چند ثانیه و بدون هیچ گونه درد و آسیبی، دندان هایتان را به طور شگفت انگیزی با آن تغییر دهد. این گزینه، مناسب افرادی است که توانِ پرداخت هزینه های بالای درمان های زیبایی مانند لمینت دندان یا کامپوزیت را نداشته و یا می خواهند برای شرکت در مهمانی ها و قرارهای شغلی خود با برخورداری از یک لبخند زیبا، جذاب به نظر برسند
در این مقاله توضیح کاملی در مورد اسنپ آن اسمایل، کاربرد آن، مزایا و معایب و به طور کلی هر آنچه که لازم است در مورد آن بدانید ارائه خواهیم داد، پس تا پایان مقاله با ما همراه بمانید.

اسنپ آن اسمایل چیست؟

اسنپ آن اسمایل یک تری رزینی است که به طور سفارشی برای دندان های شما ساخته می شود. این پلاک ها بسیار نازک بوده و از این رو فوق العاده طبیعی به نظر می رسند. در ضمن از آنجایی که ساخت آنها سفارشی است، به راحتی داخل دهان شده و از آن خارج می شوند. اسنپ آن اسمایل هر گونه لک، شکستگی، ترک خوردگی و یا شکاف میان دندان ها را می پوشاند. با این لبخند سریع دیگر لازم نیست ناراحتی های ناشی از روش های پیچیده و تهاجمی را تجربه کرد.
علاوه بر این، کاربران می توانند با وجود اسنپ آن اسمایل غذا خورده و انواع نوشیدنی ها را بنوشند. به طور کلی، بسته به نیازهای فرد، اسنپ آن اسمایل می تواند یک راه حل درمانی زیبایی موقت یا طولانی مدت باشد. این محصول هم برای دندان های بالا و هم پایین موجود است. برای تهیه این پلاک متحرک، شما نیاز دارید که دو مرتبه به کلینیک دندانپزشکی مراجعه کنید. دندانپزشک به شما در انتخاب نوع و سایه اسنپ آن اسمایل کمک خواهد کرد و پس از اینکه دستگاه ساخته شد می توانید به راحتی از آن استفاده کنید.

مراحل ساخت اسنپ آن اسمایل

برای تهیه اسنپ آن اسمایل شما در ابتدا باید به یک کلینیک دندانپزشکی که این نوع خدمات را با مهارت خاصی ارائه می دهند مراجعه کنید. دندانپزشک متخصص در ابتدا معاینه کاملی از دندان های شما به عمل می آورد تا بررسی نماید که شما می توانید کاندید مناسبی برای دریافت اسنپ آن اسمایل باشید یا خیر.
 اگر شرایط شما برای این دستگاه مناسب باشد، دندانپزشک قبل از قالب گیری و شروع کار، طرح ها و سایه های متنوع این محصول را به شما نشان می دهد تا شما طرح لبخند و رنگ آن را به دلخواه و متناسب با چهره خود انتخاب کنید.
پس از اتمام قالب گیری، دندانپزشک قالب مورد نظر را به لابراتوار می فرستد تا دستگاه به طور سفارشی برای شما ساخته شود. روند ساخت اسنپ آن اسمایل ممکن است بین سه تا چهار هفته طول بکشد. بعد از اینکه دستگاه آماده شد، شما بار دیگر به کلینیک مراجعه کرده تا دندانپزشک آن را در دهان شما امتحان کند و بررسی نماید که آیا دستگاه کاملا با دندانهایتان مطابقت دارد یا خیر. بدین ترتیب شما می توانید با اسنپ آن اسمایل از ظاهر دندان های جدید و زیبای خود لذت ببرید.
دندانپزشک می تواند به شما کمک کند تا دستگاه متناسب با نیازهای شما تنظیم شود. همچنین می توانید در مورد اینکه به اصلاح قوس بالایی یا پایینی نیاز دارید بحث کرده و بر این اساس در مورد لبخند خود تصمیم بگیرید. اسنپ آن اسمایل می تواند هم برای دندان های بالایی و هم پایینی به کار رود و از این رو لبخندی منسجم را برای شما ارائه می دهد.

مزایای اسنپ آن اسمایل

اسنپ آن اسمایل شامل مزایای متعددی می شود از جمله:
- تطبیق پذیر (همه کاره)
هر اندازه هم که لبخند شما مشکلات زیادی داشته باشد، اسنپ آن اسمایل می تواند به طور کامل آنها را برطرف کند مانند، ترک خوردگی، شکستگی، شکاف میان دندان ها، دندان های از دست رفته، کوتاه بودن آنها، کجی دندان ها. هر گونه مشکل زیبایی با اسنپ آن اسمایل به طور کامل رفع خواهد شد اما نیاز است که از لثه ها و دندان های سالمی برخوردار باشید.
- مقرون به صرفه
اسنپ آن اسمایل برخلاف ونیرهای پرسلن که هزینه زیادی را به شما تحمیل می کنند، می توانند با هزینه های مقرون به صرفه، شما را از تمامی مزایای حرفه ای و اجتماعی برخوردار کنند.
- موقتی
یکی از بزرگ ترین مزایای اسنپ آن اسمایل این است که لازم نیست هر روز و در تمام طول روز از آن استفاده کنید. شما می توانید از این دستگاه بی نظیر در مهمانی ها، مراسم یا قرارهای کاری خود استفاده کرده و زمانی که نیازی به آن ندارید آن را از دهان خارج سازید.
- شیک
همان گونه که شما می توانید لباس، کفش، کراوات و یا حتی رفتار و سلوک خود را متناسب با شرایطی که در آن قرار دارید تغییر دهید می توانید لبخند خود را نیز متناسب با شرایط خود به گونه ای دیگر انتخاب کنید. برای مثال می توانید با استفاده از اسنپ آن اسمایل در مراسم های خاص به طور ویژه با یک لبخند جذاب بدرخشید.
- راه حلی سریع
اگر تمایل ندارید که برای تغییر لبخند خود زیاد منتظر بمانید و در جستجوی یک راه حل سریع هستید می توانید اسنپ آن اسمایل را انتخاب کنید. شما در کمتر از یک ماه می توانید صاحب یک لبخند زیبا و جذاب شوید.
- غیر تهاجمی
آیا شما هم جزء آن دسته از افرادی هستید که از درد، دریل و یا به طور کلی روش های دندانپزشکی مضطرب می شوند؟ برای رسیدن به یک لبخند زیبا با اسنپ آن اسمایل دیگر لازم نیست که این مراحل را تجربه کنید. 
- با دوام
اسنپ آن اسمایل به گونه ای طراحی شده است که اگر خوب از آن مراقبت نمایید بین سه تا پنج سال دوام می آورد. 
- راحت
استفاده از اسنپ آن اسمایل بسیار راحت بوده و شما می توانید همیشه و هر زمان آن را در کیف خود حمل کرده و در موقع نیاز آن را استفاده کنید. علاوه بر این لازم نیست که برای نصب آن از هیچ گونه چسب دندان ناخوشایندی بهره گیرید. برخی از بیماران حتی در زمانی که منتظر هستند ترمیم های بزرگ تر دندان ها مانند ایمپلنت برای آنان انجام شود می توانند اسنپ آن اسمایل را در طی این دوره برای پنهان نمودن ظاهر ناخوشایند دندان های خود استفاده کنند.
- ظاهری طبیعی
شکل و رنگ اسنپ آن اسمایل به طور سفارشی انتخاب شده و از این رو مانند دندان های طبیعی به نظر می رسد و طراحی آن به صورتی است که از هر نظری، دندان های شما را زیبا می کند.

 

مطالب مرتبط: قیمت ایمپلنت دندان

معایب اسنپ آن اسمایل

علیرغم مزایایی که در بالا برای اسنپ آن اسمایل ذکر شد، این دستگاه همچنین دارای معایبی می باشد مانند:
- تعویض دستگاه: عمر متوسط اسنپ آن اسمایل به طور متوسط بین سه تا پنج سال است. پس از این مدت باید در مورد یک برنامه درمانی جدید مجددا تصمیم گیری شود.
- فاصله میان دندان ها قابل مشاهده نیست: از آنجایی که اسنپ آن اسمایل از یک قطعه جامد رزین ساخته شده است، مانند دندان های طبیعی یا ونیرها، فاصله ای میان دندان ها وجود ندارد و اگر کسی با دقت نگاه کند متوجه مصنوعی بودن دستگاه خواهد شد.
- حجیم به نظر رسیدن دندان ها: از آنجایی که اسنپ آن اسمایل مستقیما روی دندان های طبیعی قرار می گیرد، نتایج ممکن است حجیم به نظر برسند. مخصوصا زمانی که بیمار دارای دندان های بزرگی باشد.
- افزایش خطر پلاک: به دلیل فاصله یا شکافی که میان دندان های طبیعی شما و اسنپ آن اسمایل به وجود می آید، پلاک و جرم می توانند به راحتی از دندانی به دندان دیگر گسترش یابند، بخصوص زمانی که این دستگاه مدت زمان طولانی در دهان قرار گیرد.
- افزایش خطر پوسیدگی: زمانی که اسنپ آن اسمایل در دهان شما قرار دارد، بزاق نمی تواند باکتری ها را به سرعت شستشو دهد. این امر می تواند منجر به افزایش خطر پوسیدگی دندان ها به دلیل تجمع باکتری های محبوس شده میان دندان های طبیعی شود.
- کیفیت پایین: اسنپ آن اسمایل با گذشت زمان فرسوده می شود. همچنین آن نمی تواند به اندازه لمینت یا کامپوزیت و نیز ترمیم های دندانپزشکی، حرفه ای و مقاوم باشد. از این رو اگر نگران کیفیت هستید بهتر است که در سایر روش های ترمیمی سرمایه گذاری نمایید.

چه کسانی می توانند از اسنپ آن اسمایل استفاده کنند؟

از آنجایی که اسنپ آن اسمایل به راحتی و کاملا بدون هیچ درد و ناراحتی روی دندان های شما قرار می گیرد و از طرف دیگر، آماده سازی آن مدت زمان زیادی طول نمی کشد می تواند یک روش بسیار مناسب برای اکثر افراد باشد. علاوه براین، هنگام آماده ساختن اسنپ آن اسمایل نیازی به تغییر ساختار دندان یا تراش آنها نبوده و همین مسئله فرآیند کار را برای شما آسان خواهد نمود. به طور کلی اسنپ آن اسمایل برای افراد زیر مناسب تر است:
- افرادی که بدون خواستن هیچ گونه تغییری در دندان ها و ساختار آنها می خواهند به لبخندی زیبا و جذاب دست یابند.
- بیمارانی که بسته به نیازها و شرایطی که دارند نمی توانند از روش هایی همچون ایمپلنت یا بریج استفاده کنند.
- افرادی که نمی توانند هزینه بالای درمان های ترمیمی دیگر را تقبل کنند.
- آنهایی که دوست دارند در زمان ها و مناسبات خاص مثل قرارهای شغلی حساس و مکان هایی که زیبایی دندان از اهمیت بالایی برخوردار است، ظاهری جذاب داشته باشند.
- کاربران پروتزهای جزئی که از آنها خسته شده اند و به دنبال گزینه ای راحت تر هستند. 
به طور کلی، تنوع و کاربردی بودن اسنپ آن اسمایل باعث شده است که این دستگاه مورد توجه بسیاری از افراد قرار گیرد. این دستگاه به شما کمک می کند تا در مورد لبخند خود راحت تر باشید و نیز اعتماد به نفس شما تا حد زیادی افزایش یابد. با مراقبت صحیح از اسنپ آن اسمایل می توانید تا پنج سال از لبخند زیبای خود لذت ببرید. 

اسنپ آن اسمایل برای چه افرادی مناسب نیست؟

اسنپ آن اسمایل نیز مانند سایر روش های درمانی زیبایی برای همه افراد مناسب نخواهد بود. برخی از بیماران به دلیل شرایط خاصی که دارند نمی توانند از اسنپ آن اسمایل استفاده کنند:
- افرادی که از دندان مصنوعی کلی استفاده می کنند.
- آنهایی که دندان های زیادی را از دست داده اند.
- افرادی که از بیماری های شدید یا خفیف لثه رنج می برند.
- کسانی که دندان های سست و لق دارند.
- افرادی که فک پایینی آنها جلوتر از حد معمول است.
-کسانی که مشکل لبخند لثه ای دارند.
-کسانی که به هم ریختگی شدید دندان دارند.
- کسانی که پوسیدگی های زیادی در دندان های خود دارند و با استفاده از اسنپ آن اسمایل ممکن است که آسیب بیشتری به دندان ها وارد کنند. 
به طور کلی دندانپزشکان توصیه می کنند که قبل از استفاده از این محصول حتما تمام مشکلات یا خرابی های دندان ها را برطرف کنند. فراموش نکنید که سلامت دندان ها قطعا مهمتر از زیبایی آن ها است.

سن و استفاده از اسنپ آن اسمایل

اسنپ آن اسمایل محدودیت سنی ندارد. در واقع این گزینه زیبای در دندانپزشکی برای هر سنی مناسب است. استفاده از این دستگاه بسیار راحت و غیر تهاجمی بوده و می توان در کمترین زمان به لبخندی زیبا دست یافت. حتی اگر شما کاندید مناسبی برای دریافت ایمپلنت دندان نیز نباشید می توانید با اسنپ آن اسمایل از مزایای آن بهره مند شوید. همه افراد از جوانان تا سالمندان می توانند از اسنپ آن اسمایل استفاده کنند.

نحوه مراقبت از اسنپ آن اسمایل

تمیز کردن اسنپ آن اسمایل بسیار ساده و ارزان است. ابزارهای معمول برای مراقبت از اسنپ آن اسمایل شامل یک محلول تمیز کننده و یک ژل ضد باکتری است که می توانید به راحتی آن را از دندانپزشکی دریافت کنید. شما می توانید به راحتی لک های ناشی از قهوه و سایر مایعات حاوی رنگ دانه را با این کیت تمیز کننده پاک کنید. تنها ماده ای که باید مراقب آن باشید غذاهای بسیار چسبنده است مانند تافی، آدامس یا کارامل. 

جمع بندی

اسنپ آن اسمایل یک روش آسان و بدون درد برای رسیدن به لبخند زیبا و جذاب است. شروع کار با این فناوری نوین دندانپزشکی بسیار ساده است. تنها چیزی که برای شروع کار لازم دارید مراجعه به یک دندانپزشک متخصص و با مهارت است. شما می توانید با مراجعه به یک مرکز معتبر، تغییر لبخند خود را با بهره گیری از اسنپ آن اسمایل آغاز کنید. 
اسنپ آن اسمایل می تواند یک انتخاب عالی برای افرادی که دندان های کج و یا نامرتب دارند باشد، همچنین کسانی که بین دندان های خود شکاف دارند و برخی از آنها را از دست داده اند. به طور کلی، اسنپ آن اسمایل یک راه حل مقرون به صرفه و مناسب برای آنهایی است که نمی خواهند با درد یا تغییر در ساختار دندان های خود، صاحب یک لبخند ایده آل شوند.

به این مقاله امتیاز دهید

4.5 از 1 رأی

داستان های مشتریان ما

گالری لبخند

ایجاد یک لبخند زیبا می تواند اعتماد به نفس و ظاهر کلی افراد را افزایش دهد.

نظرات کاربران

هنوز نظری درج نشده است!