02188695864
شهرک غرب، بلوار فرحزادی، بالاتر از بلوار دریا، کوچه بهاران ۲، پلاک ۵۳ (روبروی مرغ سوخاری کوپال)، واحد ۲
شنبه تا پنج شنبه: 10 صبح تا 9 شب
drmohammadi
logo ×

لمینت دندان افتاده

زمان مطالعه : 4 دقیقه | منتشر شده در: 1402/06/28

بروزرسانی شده در: 1402/07/05

آیا به دلیل افتادن دندان‌تان، آن‌هم دندان جلویی، خجالت می‌کشید لبخند بزنید؟ از دست دادن دندان یا افتادن دندان می‌تواند بسیار ناراحت کننده باشد و در موقعیت‌های اجتماعی به طور جدی بر عزت نفس شما تأثیر بگذارد. بسیاری از اوقات، از دست دادن دندان‌ها می‌تواند بر نحوه بیان شما نیز تأثیر بگذارد و گفتار شما را مختل کند و نتوانید بعضی کلمات را درست تلفظ کنید. مهمتر از آن به اعتماد به نفس شما آسیب وارد کنند و توانایی شما را برای ارتباط مؤثر با دوستان، خانواده و غریبه‌ها سخت کنند.

لمینت‌های دندانی که برای دندان افتاده استفاده می‌شود، لمینت‌هایی با کیفیت بالا و مقرون به صرفه برای رفع شکاف‌های لبخند شما به دلیل از دست دادن دندان‌ها یا مشکلات تراز است. برخلاف روش‌های سنتی دندانپزشکی که بسیار گران و زمان‌بر بودند، لمینت‌های دندانی برای دندان‌های از دست رفته راه‌حلی مقرون‌به‌صرفه و مؤثر برای کسانی است که می‌خواهند هنگام لبخند زدن دندان‌هایی زیبا و بدون نقص داشته باشند.

لمینت دندان چیست؟

لمینت دندان روکش‌های نازکی برای دندان هستند. روکش‌ها از پلاستیک یا سرامیک ساخته می‌شوند و توسط دندانپزشک به جلوی دندان‌های جلویی چسبانده می‌شوند. لمینت دندان را به سختی می‌توان از دندان های طبیعی تشخیص داد. شما در روش لمینت دندان این مزیت را دارید که درمان سریع است و می‌توانید بلافاصله نتیجه را ببینید. شما می‌توانید رنگ و شکل دندان‌های خودتان را انتخاب کنید. در کوتاه‌ترین زمان لک‌ها را اصلاح می‌کنید و ظاهری هماهنگ برای دندان‌های جلویی ایجاد می‌کنید.

لمینت دندان چگونه استفاده می‌شود؟

لمینت‌هایی مانند لمینت سرامیکی دندان و غیره به طور معمول برای ترمیم دندانها استفاده می‌شوند:

  • تغییر رنگ دندان‌های ناشی از درمان ریشه؛ لکه‌های ناشی از برخی داروها یا فلوراید بیش از حد یا پرکردگی‌های رزین بزرگ که باعث تغییر رنگ دندان شده است.
  • دندان‌هایی که فرسوده، بریده یا شکسته شده‌اند
  • دندان‌های نامرتب، ناهموار یا نامنظم با دهانه یا برآمدگی
  • دندان‌هایی با فاصله بین آنها

 

لمینت برای رفع شکاف

لمینت‌های دندانی برای دندان‌های افتاده راه‌حلی جدید و محبوب برای افرادی است که دندان‌های خود را از دست داداه‌اند. بر خلاف ایمپلنت‌های دندانی، قطعات جزئی یا سایر وسایل دندانی، لمینت‌های موقت دندان نیازی به مراجعه به دندانپزشک، روش‌های دردناک، سوزن، سوراخ کردن یا جراحی ندارند.

لمینت‌ها برای رفع شکاف‌های دندان‌های‌تان به‌طور منحصربه‌فردی طراحی شده‌اند تا به مشتریان خود پاسخی سرراست و کامل در جهت بهبود لبخند و بازیابی اعتمادشان در موقعیت‌های اجتماعی ارائه دهند. برخلاف دندانپزشکی معمولی، لمینت‌های دندانی ما برای رفع دندان‌های از دست رفته و افتاده نیازی به روش‌های تهاجمی مانند آنچه در کاشت ایمپلنت برای رفع مشکل انجام می‌شود، ندارند. با استفاده از فرآیند مناسب، می‌توانید در کمترین زمان از یک لبخند زیبا لذت ببرید.

گزینه‌های جایگزین دندان مقرون به صرفه

لمینت‌ها برای رفع شکاف‌های دندان‌هایتان دارای مزایای منحصربه‌فردی هستند که مهم‌ترین آن کم هزینه بودن آنهاست. در حالی که ایمپلنت‌ دندان و پروتزهای سنتی به طور قابل توجهی بیشتر از لمینت‌های دندانی هزینه دارند، همچنین به زمان بیشتری برای ترمیم موفقیت‌آمیز مشکل نیاز دارند. آنها می‌توانند درد و ناراحتی زیادی را در طول فرآیند کاشت ایمپلنت و پروتز ایجاد کنند. لمینت دندان برای دندان افتاده هیچ‌کدام این مشکلات را ندارد و  یک راه حل عملی برای جایگزین دندان‌های افتاده و از دست رفته است.

لمینت دندان برای دندان افتاده

لمینت‌های دندانی برای دندان‌های افتاده راه‌حلی جدید و محبوب برای افرادی است که دندان‌هایشان افتاده است. بر خلاف ایمپلنت‌های دندانی، قطعات جزئی یا سایر وسایل دندانی، لمینت‌های موقت دندان نیازی به روش‌های دردناک، سوزن زدن، سوراخ کردن یا جراحی ندارند.

نتایج لمینت دندان برای دندان افتاده چقدر طبیعی است؟

زمانی که لیمنت‌ها توسط یک دندانپزشک متخصص به درستی کار گذاشته شوند، بسیار طبیعی به نظر خواهند رسید. ما همه چیز از شکل تا رنگ، را در نظر می‌گیریم تا لبخندی کاملاً جذاب به شما ارائه دهیم و زیبایی طبیعی شما را تکمیل کنیم.

فناوری 3Shape  به ما کمک می‌کند تا لمینت‌های شما را به طور کامل سفارشی‌سازی کنیم و ظاهری عالی برای جایگزین دندان‌های افتاده شما ارائه دهیم. گاهی اوقات فناوری‌های دندانپزشکی چندین سایه را روی یک روکش لمینت دندان با هم ترکیب می‌کنند. این رمز بازتاب نور طبیعی دندان‌ها است.

دوام لمینت دندان برای دندان افتاده چقدر است؟

مطالعات جاری نشان می‌دهد که با مراقبت مناسب، لمینت دندان می‌تواند بین ۱۵ تا ۲۰ سال دوام بیاورد. تاکید بر "نگهداری مناسب" است. اگرچه لمینت دندان بافتی ارگانیک نیست، اما مهم است که به یاد داشته باشید که هنوز بافت دندانی زنده در زیر و اطراف ونیرهای لمینت خود دارید.

پوسیدگی دندان و التهاب ناشی از بهداشت نامناسب دندان می‌تواند بر طول عمر روکش‌های شما تأثیر بگذارد. حتماً روزانه مسواک بزنید، نخ دندان بکشید و از دهانشویه استفاده کنید. و فراموش نکنید که هر ۶ ماه یکبار برای معاینه به دندانپزشک خود مراجعه کنید. این به شما این امکان را می‌دهد که مشکلات تازه را قبل از تبدیل شدن به چیزی جدی شناسایی و درمان کنید.

همچنین نباید از دندان به عنوان ابزار استفاده کنید. به عنوان مثال، هرگز از دندان‌های خود برای باز کردن بطری‌ها استفاده نکنید. پرهیز از غذاها و نوشیدنی‌های رنگدانه‌دار نیز می‌تواند به ماندگاری لمینت دندان شما کمک کند.

به این مقاله امتیاز دهید

4.5 از 1 رأی

داستان های مشتریان ما

گالری لبخند

ایجاد یک لبخند زیبا می تواند اعتماد به نفس و ظاهر کلی افراد را افزایش دهد.

نظرات کاربران

هنوز نظری درج نشده است!