02188695864
شهرک غرب، بلوار فرحزادی، بالاتر از بلوار دریا، کوچه بهاران ۲، پلاک ۵۳ (روبروی مرغ سوخاری کوپال)، واحد ۲
شنبه تا پنج شنبه: 10 صبح تا 9 شب
drmohammadi
logo ×

بهترین دکتر لمینت دندان در تهران

زمان مطالعه : 4 دقیقه | منتشر شده در: 1402/06/26

بروزرسانی شده در: 1402/07/12

لمینت‌های دندانی پوسته‌های سفارشی و همرنگ دندان هستند که در جلوی دندان‌ها قرار می‌گیرند. هدف استفاده از لمینت‌ها تغییر شکل، رنگ، اندازه و ظاهر دندان‌های طبیعی است. در دندانپزشکی زیبایی، از لمینت‌ها به عنوان راحت‌ترین ایجادکننده طرح لبخند نام می‌برند. در ادامه این نوشته درباره لمینت‌های سرامیکی دندان و بهترین دکتر لمینت در تهران توضیحاتی خواهیم داد.

ونیرها بیشتر روی دندان‌های جلویی قرار دارند تا دندان‌های آسیاب عقب. لمینت‌ها دندان‌های تراشیده شده، دندان‌های با اندازه‌های مختلف، دندان‌های کمی کج و تغییر رنگ دندان‌ها را از بین می‌برند. ولی نباید از یاد ببرید که لمینت‌ها نمی‌توانند جایگزین دندان‌های از دست رفته شوند.

دندانپزشکی زیبایی ترکیبی از اصول علمی و توانایی هنری است. لمینت دندان یکی از محبوب‌ترین روش‌های درمانی برای رسیدن به طرح لبخند زیبا است. لمینت دندان یک درمان بی‌ضرر است که به دندان‌های شما استحکام و زیبایی می‌بخشد. در این درمان می‌توانید شکل و رنگ دندان‌های خود را انتخاب کنید.

به همین دلیل باید بهترین دکتر لیمنت دندان در تهران را انتخاب کنید. دکتر لمینت دندان باید هم در زمینه کاری خود متبحر و ماهر باشد و همچنین ذوق هنری خاصی داشته باشد تا بتواند لمینت دندان را با زیبایی و مهارت خود جایگزین مشکلات دندان‌های طبیعی شما قرار بدهد. لمینت دندان برای اینکه به از بابت رنگ و طراحی به دندان‌های طبیعی شما نزدیک شود، باید توسط یک متخصص لمینت دندان و در واقع یک هنرمند لمینت دندان کار گذاشته شود.

سه دلیل که به لمینت دندان نیاز خواهید داشت

لمینت‌های دندان یک راه‌حل زیبایی عالی و راهی برای درمان نگرانی‌های جزئی با دیده شدن بیشتر دندان‌ها در دهان هستند. از آنها می‌توان برای دستیابی به سایه رنگ ایده آل دندان‌ها، ایجاد لبخندی یکنواخت و متقارن، و ترمیم براده‌ها و ترک‌های جزئی دندان استفاده کرد.

دلایل متعددی وجود دارد که ممکن است دکتر لمینت دندان را به جای راه‌حل‌های درمانی جایگزین مانند روکش دندان برای بازگرداندن ظاهر دندان توصیه کند. سه دلیلی که ممکن است استفاده از لمینت دندان برای بهبود ظاهر لبخند بیمار و محافظت از دندان‌های جلویی ضروری باشد، را در ادامه بیان می‌کنیم.

لمینت برای درمان تغییر رنگ دندان

یکی از دلایل اصلی مراجعه بیماران به درمان لمینت دندان، پوشاندن لکه های دندان است. لکه های جزئی دندان را می توان از طریق سفید کردن حرفه ای دندان در مطب برطرف کرد. با این حال، لکه‌های شدیدتر ممکن است دائمی شوند یا با تعداد سایه‌هایی که بیمار می‌خواهد قابل بهبود نباشند. در این صورت، لمینت های دندان معمولا بهترین راه‌حل برای بهبود لبخند بیمار هستند. خوبی لمینت‌ها در این است که نیازی به هیچ تغییری در مینای زیرین ندارند، بنابراین این روش به عنوان یک راه‌حل دائمی تلقی نمی‌شود و ممکن است برگشت‌پذیر باشد.

 ترمیم موارد جزئی آسیب دندان

لمینت‌های دندانی همچنین می‌توانند موارد جزئی آسیب دندان مانند براده‌های کوچک و ترک‌های دندان‌های جلویی را برطرف کنند. اما آسیب‌های شدیدتر ممکن است به بهترین وجه توسط روکش‌های دندانی درمان شوند، زیرا آنها ضخیم‌تر هستند و قادر به محافظت از دندان به روشی مناسب‌تر هستند. دندان‌هایی که فقط به دلیل آسیب‌های ناشی از ضربه یا دندان قروچه دارای نقص‌های جزئی هستند، معمولا به راحتی با لمینت‌های دندانی درمان می‌شوند که دندان را از آسیب بیشتر می‌پوشاند و در عین حال ظاهر بهینه آن را بازیابی می‌کند.

 ایجاد لبخند متقارن با لمینت‌های دندان

بیمارانی که می‌خواهند مشکلات دندان‌های ناهموار یا دندان‌های جلویی خیلی کوتاه را برطرف کنند، ممکن است لمینت‌های دندانی را به راه‌حل‌های جایگزین ترجیح دهند. لمینت سرامیکی می‌توانند به راحتی دندان‌ها را بلند کنند تا لبخندی بی‌نقص و یکنواخت ارائه دهند. آنها همچنین موارد جزئی ناهماهنگی دندان‌ها را نیز درمان می‌کنند و در برخی موارد جایگزینی برای مراقبت‌های ارتودنسی هستند.

لمینت دندان چه تفاوتی با روکش دندان دارد؟

لمینت‌های دندان اغلب با روکش‌های دندان مقایسه می‌شوند. بدون شک این دو محلول آرایشی بسیار شبیه هم هستند. اما یک تفاوت کلیدی وجود دارد: لمینت‌های دندان معمولاً نیازی به برداشتن مینای دندان برای آماده‌سازی برای قرار دادن ندارند، که این مورد درباره روکش‌های دندانی صدق نمی‌کند.

شما باید با مراجعه به دکتر لمینت دندان در تهران در طی یک جلسه و مشورت با وی درباره لمینت دندان بیشتر بدانید.

در مطب دندانپزشکی دکتر شهاب محمدی، لمینت‌های دندانی با بهترین کیفیت و بهترین ارائه انجام می‌شود. دکتر محمدی که یکی از بهترین دندانپزشک‌های لمینت دندان در تهران هستند به شما کمک می‌کنند در طی یک جلسه مشاوره تصمیم بگیرید که آیا درمان لمینت دندان برای شما مناسب است یا خیر. برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد لمینت‌ها و راه‌حل‌های درمانی جایگزین که ممکن است برای شما مفید باشد، همین امروز با مرکز دندانپزشکی دکتر شهاب محمدی تماس بگیرید.

به این مقاله امتیاز دهید

4.5 از 1 رأی

داستان های مشتریان ما

گالری لبخند

ایجاد یک لبخند زیبا می تواند اعتماد به نفس و ظاهر کلی افراد را افزایش دهد.

نظرات کاربران

هنوز نظری درج نشده است!