02188695864
شهرک غرب، بلوار فرحزادی، بالاتر از بلوار دریا، کوچه بهاران ۲، پلاک ۵۳ (روبروی مرغ سوخاری کوپال)، واحد ۲
شنبه تا پنج شنبه: 10 صبح تا 9 شب
drmohammadi
logo ×

آموزش اسنپ اسمایل

زمان مطالعه : 3 دقیقه | منتشر شده در: 1402/06/22

بروزرسانی شده در: 1402/07/12

اسنپ آن اسمایل یک وسیله جانبی دندانپزشکی است که روی دندان‌های جلویی و دندان‌های پایینی برای تغییر ظاهر آنها استفاده می‌شود. این لوازم جانبی برای تغییر موقت دندان‌ها استفاده می‌شود، بنابراین هنگام برداشتن، همان ظاهر طبیعی را خواهید داشت.

اسنپ آن اسمایل بیشتر توسط افرادی استفاده می‌شود که تغییر رنگ یا شکستگی دندان دارند. افرادی که دندان‌های بیرون زده دارند، نمی‌توانند از لبخند اسنپ اسمایل استفاده کنند، چون نمی‌تواند روی دندان‌ها جا بیفتد.

بسیاری از افراد به دلیل عدم توانایی مالی برای کاشت ایمپلنت دندان از این وسیله جانبی استفاده می‌کنند.

چگونه می‌توانید یک لبخند فوری داشته باشید؟

همانطور که از نام آن پیداست، قرار دادن این وسیله جانبی بسیار آسان است. تنها کاری که باید بکنید این است که دستورالعمل‌های نوشته شده روی بسته آن را به دقت بخوانید و سپس روکش‌های خود را ببندید یا جدا کنید.

وقتی آنها را می‌پوشید، هنگام صحبت کمی ناراحتی خواهید داشت، زیرا چیزی غیرعادی روی دندان‌های خود گذاشته‌اید. البته این احساس دائمی نیست. با عادت کردن کم کم مشکل برطرف خواهد شد.

چگونه اسنپ اسمایل را پاک کنیم؟

پس از خرید اسنپ آن اسمایل ،  محلول‌هایی برای تمیز کردن آن نیز به شما داده خواهد شد. اگر این محلول تمام شود، باید دوباره آن را جایگزین کنید. برخی از افراد برای مراقبت از این اسنپ اسمایل از خمیر دندان معمولی استفاده می‌کنند.

 

آیا خوردن یا نوشیدن با اسنپ اسمایل امکان‌پذیر است؟

با این لوازم جانبی می‌توانید بخورید و بجوید. اما بهتر است از خوردن غذاهای چسبناک پرهیز کنید، زیرا تمیز کردن اسنپ اسمایل شما سخت خواهد بود.

نوشیدنی‌هایی مانند قهوه نیز می‌توانند به مرور زمان بر روی آنها لکه بر جای بگذارند. محلول تمیز کننده می‌تواند در از بین بردن لکه‌ها به خوبی عمل کند.

 

اسنپ اسمایل چقدر می‌تواند دوام بیاورد؟

با توجه به اینکه چگونه از آنها به خوبی مراقبت می‌کنید، آنها می‌توانند از 2 تا 5 سال دوام بیاورند. فرقی نمی‌کند که آنها را روزانه بپوشید یا گهگاهی.

 

روش تهیه اسنپ اسمایل چگونه است؟

شما باید به دندانپزشک‌تان مراجعه کنید تا یک اسنپ ان اسمایل مناسب داشته باشید. البته مواردی هم هستند که در اینترنت به صورت آنلاین فروخته می‌شوند، اما خرید آنها ممکن است هدر دادن پول باشد، زیرا ممکن است مناسب شما نباشند.

هنگامی که به دندانپزشک‌تان مراجعه می‌کنید، او دندان‌های شما را معاینه می‌کند تا ببیند آیا به اسنپ اسمایل نیاز دارید یا خیر.

نمونه‌ای از قالب دندان‌های شما به آزمایشگاهی که در آن قوس شما ساخته می‌شود، فرستاده شده و تقریباً سه هفته طول می‌کشد تا فرآیند کامل شود، بنابراین در ویزیت بعدی، دندانپزشک اسنپ اسمایل را روی شما امتحان می‌کند و در صورت نیاز تنظیمات و توصیه‌های لازم را نیز می‌کند.

 

مزایای اسنپ اسمایل چیست؟

اسنپ آن اسمایل مزایای بسیار زیادی دارد که می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • مقرون به صرفه بودن

به نظر می‌رسد اسنپ آن اسمایل مقرون به صرفه‌ترین قیمت را در مقایسه با سایر روش‌های زیبایی دارد. اما هزینه‌ها با توجه به اینکه بخواهید یک قوس کامل یا جزئی داشته باشید متفاوت است. البته قوس جزئی در مقایسه با قوس کامل هزینه کمتری دارد.

  • نتایج فوری

اسنپ آن اسمایل بلافاصله پس از قرار دادن آن نتایج دلخواه را به شما می‌دهد. این لحظه‌ای دراماتیک به نظر می‌رسد، اما بهتر از درمان ارتودنسی است، که زمان زیادی طول می‌کشد تا به نتایج مطلوب برسید.

  • غیر تهاجمی بودن

اسنپ آن اسمایل نسبت به درمان‌های دیگر مانند روکش‌های چینی که مینای دندان باید برداشته شود، مینای دندان را به خطر نمی‌اندازد. اسنپ آن اسمایل به سادگی روی دندان‌ها پوشیده می‌شود. بنابراین، ساختار دندان دست نخورده باقی می‌ماند.

  • بدون بیهوشی

برخلاف بسیاری از روش‌های دندانپزشکی، برای قرار دادن آنها نیازی به انجام فرآیند ترسناک سوزن، برش یا سوراخ کردن ندارید.

  • سریع و بادوام

این درمان سریع‌ترین درمان است، زیرا فقط دو جلسه طول می‌کشد و شما آن را تمام و کمال در اختیار دارید. اسنپ آن اسمایل بادوام نیز است.

معایب اسنپ آن اسمایل

اسنپ آن اسمایل چند عیب دارد که عبارتند از:

  • مشکل تعویض

اسنپ آن اسمایل فقط بین دو تا پنج سال دوام می‌آورد. اگر می‌خواهید از لوازم جانبی در تمام عمر خود استفاده کنید، باید بعد از مدتی خود را برای تعویض آنها آماده کنید.

  • عدم وجود شکاف بین دندان‌ها

اسنپ آن اسمایل از رزین جامد ساخته شده و مانند دندان‌های طبیعی نیست و شکاف بین دندان‌ها را نشان می‌دهد. اگر کسی از نزدیک به شما نگاه کند، تشخیص اینکه شما اسنپ اسمایل استفاده می‌کنید، آسان است.

  • حجیم

دندان‌ها ممکن است حجیم به نظر برسند، به خصوص اگر دندان‌های بزرگی دارید. این به این دلیل اتفاق می‌افتد که لوازم جانبی در بالای دندان‌های طبیعی شما قرار می‌گیرد.

  • تحت پوشش بیمه نیست

اکثر بیمه نامه‌ها این درمان را پوشش نمی‌دهند.

اسنپ آن اسمایل جایگزین خوبی برای کسانی است که توانایی پرداخت هزینه‌های درمان زیبایی دندان را ندارند. این لوازم جانبی به بسیاری از افراد کمک می‌کند تا لبخند خود و اعتماد به نفس خود را بازگردانند. قبل از گرفتن اسنپ آن اسمایل، در مورد آن با دندانپزشک خود صحبت کنید. آنها را آنلاین نخرید. برای دریافت اسنپ آن اسمایل سفارشی خود به دندانپزشک‌تان مراجعه کنید.

به این مقاله امتیاز دهید

4.5 از 1 رأی

داستان های مشتریان ما

گالری لبخند

ایجاد یک لبخند زیبا می تواند اعتماد به نفس و ظاهر کلی افراد را افزایش دهد.

نظرات کاربران

هنوز نظری درج نشده است!