02188695864
شهرک غرب، بلوار فرحزادی، بالاتر از بلوار دریا، کوچه بهاران ۲، پلاک ۵۳ (روبروی مرغ سوخاری کوپال)، واحد ۲
شنبه تا پنج شنبه: 10 صبح تا 9 شب
drmohammadi
logo ×

رنگ ارتودنسی دخترانه

زمان مطالعه : 3 دقیقه | منتشر شده در: 1402/02/04

یک واقعیت جالب این است که تقاضا برای بریس های رنگارنگ سال به سال در حال افزایش است. پس اگر به دنبال بهترین رنگ ارتودنسی دخترانه هستید، برخی از متخصصین رنگ های بریس را متناسب با سلائق افراد ارائه می دهند.

بریس های رنگارنگ این پتانسیل را دارند که زیبایی لبخند جدید شما را افزایش داده و شخصیت منحصر به فردی از شما به نمایش بگذارند. یک واقعیت جالب این است که در بین تمام افرادی که بریس دارند، دختران بیشتر از بریس های رنگارنگ استفاده می کنند. اما، ممکن است بخواهید بدانید، بهترین رنگ های ارتودنسی دخترانه کدامند و چگونه آنها را انتخاب کنیم؟

دختران برای انتخاب رنگ مناسب بریس باید فاکتورهای مختلفی را در نظر بگیرند. رنگ بریس ‌ها را طوری انتخاب کنند که با رنگ پوست، سن، لباس‌های روزانه و سایه دندان‌های شما تکمیل شود.

بهترین رنگ ارتودنسی دخترانه چیست؟

 در ادامه با برخی از بهترین رنگ های بریس برای دختران آشنا خواهیم شد:

رنگ های صورتی، آبی کم رنگ، زرشکی کم رنگ، بنفش تیره یا نقره ای گزینه هایی برای خانم هایی با رنگ پوست روشن هستند.

آبی تیره، صورتی و فیروزه ای نیز گزینه های مناسبی برای دخترانی است که پوست تیره تری دارند. دختران باید از رنگ های زرد، قهوه ای، شفاف و سفید اجتناب کنند زیرا می توانند ظاهری ناخوشایند به شما بدهند.

در برخی از کلینیک های دندانپزشکی شما می توانید بهترین رنگ ارتودنسی دخترانه را مطابق با شرایط خود و با مشورت دندانپزشک انتخاب نمایید. به طور کلی، بریس ‌هایی که در یک مرکز معتبر دندانپزشکی ارائه می شوند، راه‌حل ‌های فوق ‌العاده‌ای برای انواع خانم ‌ها بوده و ظاهری زیبا به آن ‌ها می ‌دهند.

این روزها دختران می خواهند که بهترین رنگ بریس دندان هایشان با لباس، لوازم جانبی و عینک آنها هماهنگ باشد. همچنین شما می توانید هر نوع بریس رنگی را انتخاب نمایید که با رنگ روشن و تیره پوست شما مطابقت دارد.

رنگ ارتودنسی دخترانه

مطالب مرتبط: ایمپلنت دندان

در انتخاب رنگ ارتودنسی دخترانه چه چیزی را باید در نظر بگیریم؟

شاید گمان کنید که بهترین رنگ ارتودنسی دخترانه سفید است، اما همیشه اینطور نیست. نوارها یا باندهای سفید می توانند دندان های شما را کدر جلوه داده و اغلب به مرور زمان لکه دار شوند. در واقع انتخاب رنگ مناسب برای بریس های شما ممکن است آنقدرها هم که به نظر می رسد ساده نباشد، اما یک متخصص مجرب می تواند به شما در انتخاب بهترین رنگ ارتودنسی دخترانه کمک کند.

در ادامه مواردی وجود دارد که باید هنگام تصمیم گیری در مورد رنگ بریس مناسب در نظر بگیرید:

- سن

دختران نوجوان عاشق بریس های رنگارنگ، تکی یا ترکیبی از رنگ ها هستند. در مقابل افراد بزرگسال تمایل دارند رنگ های خنثی را ترجیح دهند.

- رنگ پوست

رنگ‌ های تیره ‌تر و پررنگ ‌تر، مانند سرمه ‌ای یا آبی تیره، نسبت به رنگ‌ های روشن‌ تر ظاهری بهتری به شما می بخشند. در حقیقت آنها باعث می شوند که دندان های شما سفیدتر به نظر برسد. برای پوست های تیره ‌تر آبی درخشان، سرخابی، صورتی یا قرمز یاقوتی بهتر به نظر می‌رسند، زیرا این رنگ‌ها کنتراست فوق‌العاده‌ای با پوست تیره ایجاد می کنند.

رنگ ارتودنسی دخترانه

مطالب مرتبط: فرق لمینت و کامپوزیت

- رنگ چشم و مو

یکی دیگر از مواردی که باید برای رنگ ارتودنسی دخترانه در نظر بگیرید رنگ مو و چشم هستند. در اینجا رنگ هایی که مکمل رنگ مو و چشم شما هستند باید انتخاب شوند. نوارهای رنگی تیره یا روشن‌ تر برای موهای روشن خوب به نظر می‌رسند.

رنگ های زیر نیز با رنگ ‌های چشم زیر ترکیب خوبی خواهند داشت:

چشم های آبی: بریس های آبی، صورتی و یاسی

چشم های قهوه ای: بریس های آبی تیره و سبز تیره

چشمان سبز: بریس های رنگی قرمز، نارنجی، بنفش و سبز

جمع بندی

بریس های رنگی به دلایل مختلف در بین افراد مختلف محبوب هستند. از آنجایی که رنگ و هنر دو مورد از رایج ترین راه های دختران برای بیان شخصیت خود هستند، طبیعی است که به نوبه خود طرفدار رنگ ارتودنسی دخترانه نیز باشند.

پس اگر به دنبال بهبود ظاهر و عملکرد کلی لبخند خود هستید، می توانید به یک کلینیک دندانپزشکی معتبر مراجعه نموده و در مورد رنگ مورد علاقه ارتودنسی با دندانپزشک خود مشورت کنید.در نظر داشته باشید که قبل از انتخاب رنگ برای نوار بریس ‌ها، باید عواملی مانند رنگ پوست، استایل، لباس‌ ها و سن را در نظر داشته باشید.

 

به این مقاله امتیاز دهید

4.5 از 1 رأی

داستان های مشتریان ما

گالری لبخند

ایجاد یک لبخند زیبا می تواند اعتماد به نفس و ظاهر کلی افراد را افزایش دهد.

نظرات کاربران

هنوز نظری درج نشده است!