02188695864
شهرک غرب، بلوار فرحزادی، بالاتر از بلوار دریا، کوچه بهاران ۲، پلاک ۵۳ (روبروی مرغ سوخاری کوپال)، واحد ۲
شنبه تا پنج شنبه: 10 صبح تا 9 شب
drmohammadi
logo ×

کامپوزیت دندان سوئیسی و مقایسه آنها با انواع کامپوزیت دندان آلمانی - کلینیک دندانپزشکی دکتر شهاب محمدی

زمان مطالعه : 10 دقیقه | منتشر شده در: 1399/06/18

بروزرسانی شده در: 1402/09/26

کامپوزیت دندان یکی از شایع ترین و پرطرفدار ترین خدمات دندان پزشکی است. با توجه به اهمیتی که زیبایی دندان ها در جامعه امروز پیدا کرده است. اغلب افراد علاقه مند بدست آوردن این زیبایی از طریق راه های مختلف هستند. در بین روش های شایع دندان پزشکی برای زیبایی دندان ها، کامپوزیت دارای محبوبیت بیشتر و فوق العاده تری است. اجرای کامپوزیت می تواند مزیت های زیادی برای شما داشته باشد. زیبایی صورت و نظم بخشی به دندان ها تنها یکی از مزایای اجرای کامپوزیت دندان است. اما همانطور که می دانید، کامپوزیت دارای انواع مختلفی است. افرادی که به دنبال اجرای کامپوزیت هستند، قبل از هر چیزی به دنبال نمام های مختلف می گردند تا بهترین برند کامپوزیت را انتخاب کنند. حتی گاهی اوقات دست به مقایسه می زنند تا برند های گوناگون را با یکدیگر مقایسه کنند. کامپوزیت دندان سوئیسی یکی از محبوب ترین برند ها است. در مورد کامپوزیت دندان سوئیسی چه می دانید؟ در این مطلب از وبسایت دکتر محمدی قصد داریم در مورد کامپوزیت دندان سوئیسی و مقایسه آنها با انواع کامپوزیت دندان آلمانی با شما صحبت کنیم. تا پایان این مطلب با ما همراه باشید تا ابتدا اطلاعات لازم پیرامون کامپوزیت دندان سوئیسی و مقایسه ان ها با انواع کامپوزیت دندان آلمانی را به دست آورید.

آشنایی با کامپوزیت دندان سوئیسی سارمکو

برای انجام ایمپلنت دندان، لازم است تا ابتدا برند ها و جنس های مختلف کامپوزیت را بشناسید و سپس برای انتخاب آنها اقدام کنید. کامپوزیت دندان سوئیسی یکی از معروف ترین برند های کامپوزیت در دنیا است که اکثر افرادی که به دنبال یک برند مطمئن و با کیفیت هستند، کامپوزیت سوئیسی را انتخاب خواهند کرد. قبل از مقایسه کامپوزیت دندان سوئیسی با انواع کامپوزیت دندان آلمانی و برند های دیگر باید این نوع از کامپوزیت را به خوبی بشناسید. کامپوزیت دندان سوئیسی سارمکو یکی از انواع کامپوزیت دندان سوئیسی است که در حال حاضر به عنوان مشهور ترین برند میان دندان پزشکان ایرانی می باشد.

به جرات می توان گفت هیچ برند اروپایی از کامپوزیت به پای کامپوزیت دندان سوئیسی سارمکو نخواهد رسید. این برند از کامپوزیت دندان سوئیسی را تنها با یک برند آلمانی به نام ایووکولار مقایسه می کنند. ویژگی هایی که کامپوزیت دندان سوئیسی سارمکو دارد باعث می شود اغلب دندان پزشکان برای بیماران خود استفاده از این نوع کامپوزیت را توصیه کنند. استفاده از کامپوزیت دندان سوئیسی سارمکو باعث می شود اصلاح لبخند شما به بهترین شکل ممکن انجام شود. بیشترین تاثیر استفاده از این برند را در دندان های جلویی خود مشاهده می کنید. کامپوزیت دندان سوئیسی سارمکو نه تنها از نظر زیبایی بلکه از نظر کیفیت و دوام نیز در میان تمامی کامپوزیت های دندانی، حرف اول را می زند.

مطالب مرتبط: مراحل ایمپلنت دندان

کامپوزیت دندان سوئیسی سارمکو چه ویژگی هایی دارد؟

حال که با کامپوزیت دندان سوئیسی سارمکو آشنا شدید، بهتر است بدانید این کامپوزیت دندان چه ویژگی هایی دارد که باعث می شود اکثر پزشکان استفاده از آن را به بیماران خود توصیه کنند. کامپوزیت دندان سوئیسی ELS که ساخت شرکت سارمکو است، از نظر زیبایی بیشترین شباهت را بین تمامی برند های کامپوزیت دنیا به دندان های طبیعی انسان دارد. در واقع می توان گفت اصلی ترین ویژگی کامپوزیت دندان سوئیسی سارمکو، همین شباهت بیش از اندازه به دندان های طبیعی است. این برند از ایمپلنت دندان در رنگ های مختلفی توسط شرکت سارمکو به تولید می رسد و شما می توانید رنگ متناسب با سلیقه خود را انتخاب کنید.

کامپوزیت دندان سوئیسی ELS یا همان سارمکو از نظر کیفیت، کیفیت بسیار بالایی دارد و دوام و طول عمر آن نیز به شدت بالا است. طول عمر تخمین زده شده برای این نوع از کامپوزیت دندان حداقل 5 سال در نظر گرفته شده است. یعنی شما اگر این نوع کامپوزیت را برای دندان های خود انتخاب کنید، می توانید مطمئن باشید که این کامپوزیت بیشتر از 5 سال برایتان عمر خواهد کرد. از دیگر ویژگی های مهمی که کامپوزیت دندان سوئیسی سارمکو دارد، ترمیم عیوب ظاهری است. این امر را با زیبایی شناسی و ماندگاری بالایی که دارد برای دندانهایتان به ارمغان خواهد آورد.

معرفی مزایای کامپوزیت دندان سوئیسی سارمکو

به نظر شما اصلی ترین دلیل استفاده از کامپوزیت دندان سوئیسی سارمکو چیست؟ چرا اکثر پزشکان استفاده از این برند کامپوزیت را به بیماران خود توصیه می کنند؟ در قسمت قبلی سعی کردیم اصلی ترین ویژگی های کامپوزیت دندان سوئیسی سارمکو را به شما معرفی کنیم. دانستید که این برند از کامپوزیت به خاطر دوام و کیفیت بالا و تاثیر گذاری بسیار عالی بر زیبایی سازی دندان ها، مورد تایید اکثر دندانپزشکان قرار دارد. اما تنها این ویژگی نیست که باعث محبوبیت کامپوزیت دندان سوئیسی سارمکو شده است. این برند از کامپوزیت دندان، مزایایی دارد که باعث می شود هر بیماری استفاده از آن را به دیگر برند های کامپوزیت دندان ترجیح دهد.

شکل گیری سریع کامپوزیت، دوام و طول عمر طولانی مدت کامپوزیت ونیر، سایه رنگ متنوع کامپوزیت و تنوع بالای رزین کامپوزیت از جمله مهمترین مزایایی است که استفاده از کامپوزیت دندان سوئیسی سارمکو با خود به همراه دارد. هر یک از این مزایای کامپوزیت دندان سوئیسی سارمکو باعث می شود، عملیات کاشت ایمپلنت دندان نتیجه مناسب تری را با خود به ارمغان داشته باشد. برای مثال تنوع بالای رزین کامپوزیت آن باعث می شود بتوانید تمامی عیوب ظاهری دندان هایتان مانند لب پریدگی، شکستگی و تغییر رنگ را بپوشانید. از اصلی ترین مزایایی که کامپوزیت دندان سوئیسی سارمکو دارد، سرعت شکل گیری بالای آن است که باعث کاهش بروز خطاهای احتمالی می شود.

انواع کامپوزیت دندان سوئیسی

در قسمت های قبل گفتیم که کامپوزیت دندان سوئیسی سارمکو، بهترین برند از نظر دندانپزشکان ایرانی در بین تمامی برند های کامپوزیت است. همچنین در ابتدای مطلب اشاره کردیم که شرکت های کامپوزیت دندان سوئیسی، نسبت به دیگر شرکت های تولید کننده کامپوزیت، برتری دارند. اما شما می توانید به غیر از انتخاب کامپوزیت دندان سوئیسی سارمکو از دیگر برند های کامپوزیت سوئیسی نیز استفاده کنید زیرا این برند از کامپوزیت دارای دسته بندی های مختلفی است. در ادامه قصد داریم برخی از انواع کامپوزیت دندان سوئیسی را به شما معرفی کنیم.

  1.       Simplishade
  2.        SonicFill
  3.        Premise
  4.        Point4
  5.        CompoRoller
  6.        Harmonize

کامپوزیت دندان آلمانی ایوکلار

تا این قسمت از مطلب، هر آنچه را که لازم بود در مورد کامپوزیت دندان سوئیسی دانستید. اگر به یاد داشته باشید، در ابتدای مطلب گفتیم که اصلی ترین رقیب کامپوزیت دندان سوئیسی، کامپوزیت دندان های آلمانی است. تنها کامپوزیت دندان آلمانی است که می توانید با کامپوزیت دندان های سوئیسی و برند های مختلف آن رقابت کند. به همین دلیل مقایسه این دو با یکدیگر در ذهن بسیاری از افرادی که قصد انجام ایمپلنت دندان را دارند وجود خواهد داشت. ابتدا باید کامپوزیت دندان آلمانی ایوکلار را بشناسید. کامپوزیت دندان آلمانی ایوکلار در ابتدای دوره فعالیت خود، کارش را با تولید دندان های مصنوعی سرامیکی شروع کرد. اما امروزه ان ها توانسته اند خود را به عنوان یکی از بزرگترین تولید کنندگان محصولات نوآورانه دندانپزشکی معرفی کنند. در واقع این شرکت آلمانی توانسته برای دندان پزشکان و تکنسین های سراسر دنیا، طیف گسترده ای از محصولات را تولید و ارائه کنند.

ان ها کار خود را در سال 1923 میلادی در زوریخ آغاز کردند و اما اکنون به یک شرکت برجسته و شناخته شده بین المللی تبدیل شده اند. از ابتدای فعالیت خود تاکنون نه در قالب یک شرکت دولتی بلکه به صورت خصوصی فعالیت های خود را دنبال می کردند. وجه شباهت کامپوزیت دندان آلمانی ایوکلار با کامپوزیت دندان سوئیسی سارمکو این است که هر دوی آنها به بیشتر از 130 کشور جهان ارسال می شوند. طراحی و تولید این دسته از کامپوزیت های دندان نیز با استفاده از تکنولوژی های جدید صورت می گیرد. کامپوزیت دندان آلمانی ایوکلار نیز به مشابه کامپوزیت دندان سوئیسی سارمکو دوام و طول عمر بالایی دارد. تمامی متخصصین شرکت آلمانی ایوکلار از دانش و مهارت بسیاری بالایی برخودارند و تمامی آن ها کیفیت این کار را تایید می کنند.

مطالب مرتبط: اسنپ اسمایل

ویژگی های کامپوزیت دندان آلمانی ایوکلار 

به نظر شما چرا برای مقایسه کامپوزیت دندان سوئیسی سارمکو تنها گزینه مورد تایید را، کامپوزیت دندان آلمانی ایوکلار قرار داده اند؟ زمانی می توانید پاسخ این سوال را دریافت کنید که ویژگی های کامپوزیت دندان آلمانی ایوکلار را بشناسید. باید بدانید کامپوزیت دندان آلمانی ایوکلار چه ویژگی هایی دارد که باعث شده در ترازوی مقایسه با کامپوزیت دندان سوئیسی سارمکو قرار بگیرد. کامپوزیت دندان آلمانی ایوکلار با سایه های رنگ متنوع و در 5 سطح مختلف شفافیت تولید می شود. یعنی با هر ویژگی های آناتومیکی، یک کامپوزیت متفاوت ساخته شده است.

جنس کامپوزیت دندان آلمانی ایوکلار دقیقا به مانند کامپوزیت دندان سوئیسی سارمکو به قدری کیفیت بالا دارد که برای هر مشکل دندانی مناسب می باشد. شما میتوانید با استفاده از کامپوزیت دندان آلمانی ایوکلار، هر نوع ایراد و مشکل دندان هایتان را برطرف کنید. کامپوزیت دندان آلمانی ایوکلار به قدری برای ترمیم مناسب است که گاهی حتی برخی از دندان پزشکان استفاده از آن را به کامپوزیت دندان سوئیسی سارمکو ترجیح می دهند.

مقایسه کامپوزیت دندان آلمانی با کامپوزیت دندان سوئیسی

اکنون نوبت به مقایسه کامپوزیت دندان آلمانی ایوکلار با کامپوزیت دندان سوئیسی سارمکو رسیده است. کامپوزیت دندان آلمانی ایوکلار جزو آن دسته از کامپوزیت هایی است که برای ترمیم مستقیم در ناحیه قدامی و خلفی استفاده می شود. این نوع کامپوزیت از نظر دوام و طول عمر، شباهت زیادی با کامپوزیت دندان سوئیسی سارمکو دارد. از حیث مقایسه نمی توان تفاوت های بسیار بزرگی را بین کامپوزیت دندان آلمانی ایوکلار و کامپوزیت دندان سوئیسی سارمکو نام برد بنابراین مقایسه آنها از چند منظر تفاوت چندانی با یکدیگر ندارد. کامپوزیت دندان سوئیسی سارمکو به خاطر دوام و طول عمر طولانی تر، همواره بیشتر مورد انتخاب دندانپزشکان قرار می گیرد.

مقایسه قیمت کامپوزیت دندان آلمانی با کامپوزیت دندان سوئیسی

پس از آشنایی با کامپوزیت دندان سوئیسی و مقایسه ان ها با انواع کامپوزیت دندان آلمانی، نوبت به بررسی قیمت این دو برند از کامپوزیت دندان می رسد. از آنجایی که قیمت یکی از مهم ترین فاکتور های برای بیماران است، قصد داریم قیمت کامپوزیت دندان آلمانی ایوکلار را با کامپوزیت دندان سوئیسی سارمکو مقایسه کنیم. از نظر قیمت، هر دوی این برند های، گران تر از برند های کامپوزیت ژاپنی و کره ای هستند. اما اگر بنا به مقایسه قیمت این دو برند با یکدیگر باشد، باید بگوییم، قیمت کامپوزیت دندان سوئیسی سارمکو به نسبت کیفیت و ماندگاری بالاتری که دارد، کمی مقرون به صرفه تر از گزینه مقابل خود است. اما در مجموع باید بگوییم که قیمت کامپوزیت دندان آلمانی ایوکلار و کامپوزیت دندان سوئیسی سارمکو، تقریبا در یک سطح قرار دارند. دلیل آن هم، شباهت ویژگی های آنها با یکدیگر است.

اما با این حال برخی افراد، ترجیح می دهند از برند های معتبر کامپوزیت دندان استفاده کنند اما به خاطر هزینه های بالای ان ها، از انتخابشان منصرف می شوند. با وجود کلینیک دندان پزشکی دکتر محمدی، لازم نیست نگران این موضوع باشید. شما میتوانید برای انجام کامپوزیت دندان آلمانی ایوکلار و کامپوزیت دندان سوئیسی سارمکو، در ابتدا مبلغی را به عنوان پیش پرداخت بپردازید و سپس در ماه های بعدی نسبت به پرداخت هزینه های درمانی خود کنید. ما در کلینیک دندانپزشکی دکتر محمدی، خدمات ارزنده و ویژه ای را برای شما در نظر گرفتیم تا بتوانید از انواع برند های مشهور کامپوزیت دندان، مانند کامپوزیت دندان آلمانی ایوکلار و کامپوزیت دندان سوئیسی سارمکو استفاده کنید.

مطالب مرتبط: کاشت دندان طبیعی

جمع بندی

انتخاب برند کامپوزیت دندان تصمیم مهم و بسیار حیاتی است که باید با دقت و تحقیق بسیار زیاد انجام شود. در این مطلب سعی کردیم برخی از بهترین برند های کامپوزیت دندان دنیا را به شما معرفی کنیم. کامپوزیت دندان سوئیسی سارمکو و کامپوزیت دندان آلمانی ایوکلار از بهترین برند های کامپوزیت در جهان هستند که کیفیت بالا و زیبایی را برای دندان هایتان به ارمغان خواهند آورد.

با مطالعه این مطلب از کلینیک دندانپزشکی دکتر محمدی می توانید به راحتی تصمیم خود را برای انتخاب برند کامپوزیت دندان بگیرید چرا که به خوبی هر یک از این دو برند را به شما معرفی کردیم. امیدواریم مطالعه این مطلب بتواند برای تصمیم گیری بهتر به شما کمک کند. فراموش نکنید که می توانید در پایان این مطلب و در بخش نظرات وب سایت، دیدگاه های خود را برای ما بنویسید. همچنین شما می توانید تمامی سوالات خود پیرامون بحث برند کامپوزیت دندان را در بخش نظرات وب سایت برای ما به اشتراک بگذارید تا کارشناسان ما در کمترین زمان ممکن به سوالات شما پاسخ دهند.

به این مقاله امتیاز دهید

4.5 از 1 رأی

داستان های مشتریان ما

گالری لبخند

ایجاد یک لبخند زیبا می تواند اعتماد به نفس و ظاهر کلی افراد را افزایش دهد.

نظرات کاربران

هنوز نظری درج نشده است!