02188695864
شهرک غرب، بلوار فرحزادی، بالاتر از بلوار دریا، کوچه بهاران ۲، پلاک ۵۳ (روبروی مرغ سوخاری کوپال)، واحد ۲
شنبه تا پنج شنبه: 10 صبح تا 9 شب
drmohammadi
logo ×

با مشهورترین برندهای ایمپلنت دندان کره ای آشنا شوید اوستم، دنتیوم، دنتیس، دیو و غیره- کلینیک دندانپزشکی دکتر شهاب محمدی

زمان مطالعه : 10 دقیقه | منتشر شده در: 1399/06/10

بروزرسانی شده در: 1403/01/30

شرکت ایمپلنت یکی از شرکت های سازنده ایمپلنت دندانی با کیفیت بسیار بالا است که سرمایه گذاری بسیار زیادی در بخش R&D خود کرده است و به طور پیوسته کیفیت ایمپلنت های خود را با فناوری های نوآورانه بهبود می بخشد. قیمت ایمپلنت دندان کره ای نسبت به سایر رقبا با توجه به تکنولوژی پیشرفته ای که دارد بسیار مقرون به صرفه است.

جنس ایمپلنت دندان اوستم

شرکت کره‌ای OSSTEM توانسته است انواع مختلفی از ایمپلنت ها را که در شرایط مختلف برای پر کردن جای خالی دندان های بیمار مورد استفاده قرار می گیرد؛ تولید کند. جنس ایمپلنت دندان اوستم هیدروفیلیک است و به همین علت عملکرد آنها طی فرایند اسئواینتگریشن برای اشخاصی که کیفیت استخوان ضعیفی دارند؛ مناسب است.
دو تکنولوژی معروف بکار رفته برای ساخت ایمپلنت دندان شامل سیستم ام ایمپلنت  اس و سیستم ایمپلنت  پی اس میشود:

ویژگی های ایمپلنتSS Implant) SS) 

ایمپلنت کره ای SS ساخت شرکت اوستم با تکنولوژی پیشرفته سطح فیکسچر به نحوی ساخته شده است که ظرفیت پیوند خوردن با سلولهای استئوبلاستیک را به حداکثر رسانده و زمان جوش خوردن با استخوان فک را کاهش داده است. ایمپلنت دندان اوستم پیوند بسیار پایداری با استخوان فک برقرار می‌کند و می‌توان آن را در استخوان فک با کیفیت های مختلف کاشت. مورفولوژی سطحی ایمپلنت در مقایسه با سایر فیکسچرها، ۴۵ درصد استحکام بیشتری دارد چون از ترکیب کراتر (crater) و میکرو پیت (micro-pit)  به عنوان جنس فیکسچر ایمپلنت استفاده شده است.

ویژگی های سیستم ایمپلنت تی اس ( TS Implant System) اوستم

ایمپلنت دندان تی اس OSSTEM بیشترین کاربرد را بین ایمپلنت های دندانی ساخت کرده دارد. این نوع ایمپلنت کمترین تهاجم را هنگام کاشت ایجاد می کند و جزو ایمپلنت های دندانی به شمار می‌آید که پروتز های بزرگ نیز روی آن قابلیت نصب دارند. طراحی ایمپلنت های تی اس به نحوی است که می‌تواند فشار قابل توجهی را تحمل کند و با توجه به اینکه اتصال بین فیکسچر و اباتمنت فوق العاده محکم است؛ دندانپزشک نگران وارد آمدن فشار بیش از حد بعد از کاشت روی پایه ایمپلنت نیست. همچنین هیچ‌گونه فاصله ای حتی در حد میکرون بعد از کاشت این ایمپلنت وجود نخواهد داشت و به همین علت تجمع باکتری اطراف آن به ندرت اتفاق می‌افتد.
مطالب مرتبط: قیمت ایمپلنت دندان

قیمت ایمپلنت دندان اوستم

اوستم جزو اولین تولید کنندگان ایمپلنت دندان در کره جنوبی بود که توانست پایه گذار این صنعت در کشورهای آسیای شرقی باشد. به طوری که با ۲۸ شرکت مختلف در چین، ژاپن، آمریکا و آلمان کار می‌کند و بیش از ۷۰ شبکه فروش در سراسر جهان دارد. هزینه ایمپلنت اوستم، بهترین قیمت ایمپلنت دندان سال ۹۹ بود و بیشترین کاربرد را برای کاشت دندان در بین دندانپزشکان ایرانی داشت.

ایمپلنت دندان کره ای دنتیوم (Dentuim) 

از دیگر سازندگان مشهور ایمپلنت دندان کره ای می‌توان به شرکت دنتیوم اشاره کرد که محصولات آن بیش از ۱۰ سال است که در ایران مورد استفاده قرار می گیرد. معمولاً دندانپزشکان به علت دوام و طول عمر بالای ایمپلنت دنتیوم، کاشت آن را به بیماران توصیه می‌کنند. شرکت دنتیوم با تکنولوژی بسیار پیشرفته توانسته است انواع مختلفی از ایمپلنت دندان را تولید کند که عبارتند از:
1. SuperLine
2. Implantium
3. SimpleLine II
4. SlimLine
5. Overdenture System
6. NR Line
7. Implantium ll
در حال حاضر مدل ایمپلنتیوم ساخت شرکت دنتیوم بیشترین کاربرد را در مطب‌های دندانپزشکی در ایران دارد؛ به طوری که بسیاری از افراد به جای نام شرکت دنتیوم، اسم محصول یعنی ایمپلنتیوم را به کار می برند و این محصول به شدت محبوب و معروف شده است.

ویژگیهای جنس ایمپلنتیوم ساخت شرکت دنتیوم

ایمپلنتیوم جزو ایمپلنت‌های دندانی فوری به شمار می آید. از این نوع ایمپلنت می‌توان برای کاشتن دندان فوری یا یک روزه استفاده کرد. جنس ایمپلنتیوم با توجه به تکنولوژی که در ساخت و طراحی سطح فیکشن آن به کار رفته به سرعت با استخوان فک جوش می‌خورد و می‌توان پروتز دندان مصنوعی را بلافاصله بعد از کاشت روی آن سوار کرد.
طراحی زوائد پیچ ایمپلنت در فیکسچر ایمپلنتیوم به نحوی است که بیشترین اتصال را با استخوان فک برقرار کرده و فرآیند اسئواینتگریشن را تحریک میکند. از دیگر ویژگی‌های ایمپلنتیوم امکان کنترل عمق کاشت ایمپلنت توسط دندانپزشک است.

ایمپلنت دندان کره ای مگاژن (MEGAGEN IMPLANT) 

نام ایمپلنت دندان کره‌ای مگاژن نه فقط در ایران بلکه در تمام کشورهای جهان شناخته شده است. این شرکت توانسته است ایمپلنت های دندانی را با استانداردهای جدیدی که می تواند در دندانپزشکی دیجیتال مورد استفاده قرار بگیرد؛ تولید کند. در حال حاضر ایمپلنت دندان کره ای مگاژن در بیش از ۱۰۰ کشور جهان مورد استفاده قرار می گیرد و بیش از ۹۰ توزیع کننده دارد.
شرکت مگاژن بیش از ۳۰ سال در زمینه دندانپزشکی و تولید محصولات دندانپزشکی سابقه دارد. این شرکت از اوایل سال ۲۰۰۲ جزو پیشرفته ترین شرکت های تولید کننده ایمپلنت دندان بود که از متخصصین دندانپزشکی برای تولید ایمپلنت دندان با ابزارهای بسیار پیشرفته استفاده می کرد. با توجه به اینکه این شرکت توسط یک دندانپزشک شروع به کار کرده توانسته کیفیت جنس ایمپلنت‌های دندان را که در کشورهای آسیای شرقی تولید می شوند براساس استاندارهای روز دنیا به خوبی بالا ببرد.

جنس ایمپلنت دندان کره ای مگاژن

در سال ۲۰۰۶ ایمپلنت دندان کره ای مگاژن مدل Rescue® به بازار عرضه شد. از ویژگی های جنس ایمپلنت مگاژن طول بسیار کم آن در حد ۵ میلیمتر است. در سال ۲۰۰۹ نیز سیستم ایمپلنت AnyRidge® ساخت شرکت مگاژن وارد بازار شد که موفقیت کاشت دندان را به طور قابل توجهی افزایش داد. ایمپلنت دندان کره ای AnyRidge در ده سال گذشته بالاترین استاندارد را در بازارهای جهانی داشته است.
جنس خاص ایمپلنت دندان  AnyRid، امکان کاشت ایمپلنت یک روزه را به دندان پزشک می دهد. این ایمپلنت کره ای با نرم افزار R2GATE™ هماهنگ شده است. به طوری که آماده سازی محل کاشت پایه ایمپلنت در این نرم افزار به طور کامل مشخص می شود. به همین علت احتمال موفقیت کاشت ایمپلنت دندان به طور قابل توجهی افزایش پیدا می‌کند.

مزیت ایمپلنت دندان کره‌ای مگاژن

امکان کاشت بسیار راحت در لثه و استخوان فک بلافاصله بعد از کشیدن دندان
افزایش سطح تماس با استخوان و تسریع فرآیند است و این فکر شنبه علت طراحی بدنه گرد
پایداری اولیه فوق العاده در استخوان فرد
 
با مشهورترین برندهای ایمپلنت دندان کره ای آشنا شوید. اوستم، دنتیوم، دنتیس، دیو و ...
 مطالب مرتبط: مراحل ایمپلنت دندان

ایمپلنت دندان کره ای دیو (Dio implant)

دیو (Dio) از معروف ترین سازندگان ایمپلنت کره‌ای است که محصولات آن به بیش از ۷۰ کشور جهان صادر می شود. شرکت دیو به عنوان زیرمجموعه شرکت DCI در کره شناخته می شود که در دهه گذشته رشد قابل توجهی در صنعت ایمپلنت دندان داشته است. از مهمترین محصولاتی که توسط دیو ساخته می شود می توان به سیستم ایمپلنت submerge یا در سطح استخوان و همچنین سیستم ایمپلنت در سطح بافت لثه اشاره کرد.

قیمت ایمپلنت کره ای دیو

با توجه به اینکه عمل جراحی کاشت ایمپلنت در عصر امروزی به طور قابل توجهی افزایش یافته و بیماران روش کاشت دندان را به سایر روش ها مثل دندان مصنوعی یا بریج، ترجیح می دهند؛ شرکت کره ای تولید کننده ایمپلنت دندان DIO طی ۲۸ سال گذشته سعی کرده با استفاده از تکنولوژی های پیشرفته بتواند ایمپلنت های دندانی با کیفیتی را را به بازار عرضه کند تا علاوه بر پاسخ به بخشی از نیازهای بیماران به افرادی که به دنبال روش های درمانی ارزان قیمت تر و باکیفیت هستند نیز کمک کند تا از این تکنولوژی پیشرفته برای پر کردن جای خالی دندان شان استفاده کنند.
ایمپلنت دندان کره ای دیو جزو تنها مدل هایی است که انواع ایمپلنت دندان با سر توپی (Ball Impant) را نیز تولید کرده است. این نوع ایمپلنت نیازی به پیچ کردن اباتمنت در جلسه‌ای جداگانه ندارد و دندانپزشک می‌تواند بلافاصله بعد از کاشت پست ایمپلنت با سری توپی شکل (implant ball shaped) تاج دندان موقتی را روی آن قرار بدهند. این روش کاشت دندان، قیمت ایمپلنت را نسبت به سایر روشها بسیار کاهش داده است و درصورتیکه بیمار شرایط استفاده از ایمپلنت توپی را داشته باشد، هزینه ایمپلنت دندان او ارزان تر خواهد شد.

انواع ایمپلنت دندان کره ای submerge  ساخت دیو Dio

Sm
Bio Tite-H
ProTem
UF

انواع ایمپلنت دندان کره ای در سطح لثه ساخت دیو Dio

IFI
PSI

جنس ایمپلنت کره ای دیو

یکی از مهم ترین ویژگی های ایمپلنت دندان دیو، تنوع سایز انواع مختلف پیچ ایمپلنت است. اندازه و جنس مدلهای اکسترا وایت و نرو مثل Sm Narrow به شکلی است که میتوان برای کاشت دندان در موقعیت های مختلف فک از آن استفاده کرد. این تنوع در پهنای پیچ ایمپلنت کار دندانپزشک را برای انجام عمل جراحی کاشت ایمپلنت بسیار راحت می‌کند.

مزایای ایمپلنت دندان دیو

کاشت راحت در استخوان فک به علت طراحی نوع پیچ ایمپلنت
به حداقل رساندن استخوانی که حین کاشت ایمپلنت تراشیده می‌شود
دوام و طول عمر بسیار بالا
سازگار با بافت لثه و دهان و دندان

ایمپلنت دندان کره ای ساخت شرکت نیو بیوتیک (Neobiotech)

نیوبیوتیک از شرکت های نام آشنای کره ای تولید کننده ایمپلنت دندان و سایر محصولات دندانپزشکی است. این شرکت از سال ۲۰۰۰ وارد عرصه جدیدی شد و توانست ایمپلنت های دندان مناسب برای دندانپزشکی دیجیتال را نیز تولید کند تا نسبت به سایر رقبا، جایگاه ویژه تری در این صنعت پیدا کرده و محصولاتش را به بیش از ۶۰ کشور جهان از جمله ایران صادر کند.

قیمت ایمپلنت کره ای نیوبیوتک

قیمت ایمپلنت دندان کره ای نیوبیوتک با توجه به تکنولوژی پیشرفته و نوآوری هایی که در ساخت ایمپلنت های دندانی دارد؛ واقعا مقرون به صرفه است و نسبت به سایر ایمپلنت های اروپایی و آمریکایی می تواند گزینه مناسبی برای بیمارانی باشد که برای یک یا چند دندان خود نیاز به کاشت دندان دارند. امکان پرداخت هزینه قسطی ایمپلنت نیز در کلینیک های تخصصی وجود دارد و بیماران می توانند براساس بودجه خود، نوع ایمپلنت و نحوه پرداخت خود را انتخاب کنند.

جنس ایمپلنت کره ای نیوبیوتک

محصولات شرکت نیوبیوتیک که به ایمپلنت های CMI نیز مشهور است؛ از استحکام فوق‌العاده‌ای برخوردار است و می تواند با ماندگاری بالا و افزایش سرعت فرآیند اسئواینتگریشن به خوبی در استخوان فک کاشته شود. طراحی و جنس خاص فیکسچر ایمپلنت که شرکت نیوبیوتک به آن "پست جادویی" می گوید؛ نتایج واقعا فوق‌العاده‌ای بعد از کاشت ایمپلنت داشته به طوری که عدم موفقیت کاشت دندان را به حداقل رسانده است.
یکی دیگر از ویژگی های به روز بودن تکنولوژی جنس ایمپلنت نیوبیوتیک، ساخت مینی ایمپلنت توسط این شرکت است. با استفاده از مینی ایمپلنت های دندانی شرکت نیوبیوتک دیگر نیازی به چند جلسه مراجعه برای کاشت دندان و انتظار طولانی مدت بعد از کشیدن دندان جهت کاشت پایه ایمپلنت و مجدداً برای سوار کردن اباتمنت نیست بلکه با مینی ایمپلنت های CMI می توان در همان جلسه ی کشیدن دندان، عمل کاشت پایه ایمپلنت را انجام داد و حتی تاج دندان موقتی را روی آن نصب کرد.
ایمپلنت های دندانی CMI ساخت شرکت نیوبیوتیک به چهار دسته اصلی تقسیم می شوند که هر کدام ویژگی های مخصوص به خود را دارد:
سیستم IS 
ایمپلنت cmi با تکنیک بدون حساسیت، طراحی پیچ ماکروکریستال سازگار با بافت لثه و دهان و دندان
سیستم EB
ایمپلنت cmi با تکنیک بدون حساسیت، جنس ایمپلنت تولید شده از صددرصد تیتانیوم خالص با دوام و طول عمر بسیار بالا
سیستم IT 
ایمپلنت cmi با تکنیک بدون حساسیت، جنس سطح ایمپلنت S.L.A. ساخته شده از تیتانیوم خالص
سیستم Sمینی
مینی ایمپلنت با اتصال به اباتمنت یا از نوع سری توپی برای بارگذاری فوری تاج دندان

ایمپلنت دندان کره ای ساخت شرکت دنتیس (Dentis implant)

شرکت دنتیس از سازندگان تجهزات حرفه‌ای درمانی و دندان پزشکی است که کار خود را با ساخت ایمپلنت های دندانی در سال ۲۰۰۵ شروع کرده است. این شرکت طی چند سال اخیر توانسته است در بازارهای جهانی شهرت خوبی کسب کند و با عرضه محصولات با کیفیت اعتبار مناسبی به دست بیاورد.
انواع مختلف ایمپلنت های دندانی دنتیس در مدل‌های زیر به بازار عرضه شده‌اند:
s-Clean
i-Clean
e-Clean
OneQ
IFIX

ویژگی های ایمپلنت دندان دنتیس

به حداقل رساندن استخوانی که حین کاشت پایه ایمپلنت باید تراشیده شود.
بهینه سازی پهنای پیچ ایمپلنت به منظور جلوگیری از ایجاد  peri-implant mucosa
امکان تعیین دقیق عمق کاشت پیچ ایمپلنت
افزایش سرعت فرآیند اسئواینتگریشن با طراحی خاص بدنه ایمپلنت
مزایای ایمپلنت دندان کره ای دنتیس
پایداری اولیه فوق العاده با طراحی Double tapered و بدنه ایمپلنت
سطح S.L.A برای تسریع فرایند اسئواینتگریشن
طراحی مارپیچی فیکسچر به منظور جلوگیری از جابجایی های در حد میکرو یا ایجاد فاصله در حد میکرو
طراحی متنوع محل اتصال فیکسچر با اباتمنت به صورت پست، اورینگ یا زاویه دار
طراحی منحصر به فرد و بسیار باریک مدل آیفیکس جهت کاشت پایه ایمپلنت به جای دندان های جلویی

ایمپلنت دندان کره ای یوفیت (Ufit implant)

شرکت یوفیت از دیگر سازندگان ایمپلنت دندان کره ای است که خدمات و محصولات فوق‌العاده‌ای را به دندان پزشکان و بیماران در سراسر جهان عرضه می کند. تحقیقات بسیار گسترده توسط محققان حرفه ای در این شرکت کره‌ای از سال ۲۰۰۱ انجام گرفته و در نتیجه آن ایمپلنت دندان  Sylbutment با ویژگی های فوق العاده در سال ۲۰۱۰ به بازار ارزه شده است.

ویژگیهای ایمپلنت دندان کره ای SYLBUTMENT

ایجاد سطح تماس فوق العاده بین فیکسچر و استخوان فک با طراحی خاص پایه ایمپلنت
دوام و طول عمر بسیار بالای ایمپلنت دندان
تحمل فشار وارد شده به فیکسچر حتی هنگام جویدن غذا های بسیار سفت

جمع بندی

انواع ایمپلنت دندان کره ای، جزو ایمپلنت های با کیفیت و دوام بالا و با قیمت مناسب است که برای بیمارانی که بودجه محدودی جهت کاشت دندان دارند؛ مناسب به نظر می رسد. البته در بازار ایمپلنت های چینی بی کیفیت به جای ایمپلنت های کره ای عرضه می شود. به همین علت بهتر است برای کاشت دندان به کلینیک های تخصصی و معتبر مراجعه کنید که مطمئن باشید؛ از برندهای مشهور ایمپلنت کره ای از جمله اوستم، نیوبیودنت یا مگاژن استفاده می کنند.
اگر امکان پرداخت یکجای قیمت ایمپلنت دندان را نداشته باشید، می توانید از طرح ایمپلنت قسطی در کلینیک تخصصی دکتر شهاب محمدی نیز استفاده کنید. برای مشاهده قیمت ها و هزینه ایمپلنت قسطی، به بخش تعرفه های وب سایت مراجعه کنید.
 مطالب مرتبط: ایمپلنت اقساطی
 
 

مشاوره رایگان دندانپزشکی

به این مقاله امتیاز دهید

4.5 از 1 رأی

داستان های مشتریان ما

گالری لبخند

ایجاد یک لبخند زیبا می تواند اعتماد به نفس و ظاهر کلی افراد را افزایش دهد.

نظرات کاربران

ببلاالد

سلام‌ آیا ایمپلنت دنتیس ضمانت دارد اگر دارد چند سال