02188695864
شهرک غرب، بلوار فرحزادی، بالاتر از بلوار دریا، کوچه بهاران ۲، پلاک ۵۳ (روبروی مرغ سوخاری کوپال)، واحد ۲
شنبه تا پنج شنبه: 10 صبح تا 9 شب
drmohammadi
logo ×

نظرات مردم درباره کامپوزیت دندان، آیا کامپوزیت خوب است؟ - کلینیک دندانپزشکی دکتر شهاب محمدی

زمان مطالعه : 10 دقیقه | منتشر شده در: 1399/02/30

بروزرسانی شده در: 1402/09/26

کامپوزیت دندان یکی از مدرن ترین و پیشرفته ترین روش های برای ترمیم دندان های آسیب دیده است. امروزه استفاده از این روش برای افرادی که دندان های آسیب دیده دارند، به یک انتخاب پرطرفدار تبدیل شده است. با وجود ایمپلنت دندان دیگر نباید نگرانی بابت زیبایی دندان های خود داشته باشید. اما شاید برای افرادی که قصد دارند برای اولین بار دندان های خود را کامپوزیت کنند این سوال به وجود بیاید که آیا کامپوزیت دندان خوب است؟ آیا کامپوزیت دندان بهترین روش برای ترمیم دندان های آسیب دیده می باشد؟ در این مطلب از وبسایت دکتر محمدی قصد داریم نظرات مردم درباره کامپوزیت دندان ، آیا کامپوزیت دندان خوب است، را با یکدیگر بررسی کنیم. ما در این مطلب نظرات برخی از افرادی که کامپوزیت دندان را برای ترمیم دندان های خود انتخاب کرده اند با یکدیگر بررسی خواهیم کرد. تا انتهای این مطلب با ما همراه باشید تا بدانید آیا کامپوزیت دندان خوب است یا خیر.

مریم 34 ساله از اصفهان

در بررسی نظرات مردم درباره کامپوزیت دندان، آیا کامپوزیت دندان خوب است و آیا کامپوزیت باعث پوسیدگی دندان میشود؟ ، ابتدا به سراغ یکی از بیماران خود رفتیم. مریم 4 سال است که کامپوزیت دندان را انجام داده است. بنده 4 سال است که دندان های خودم را کامپوزیت کردم. تا چند ماه پیش همیشه دوست داشتم لبخند بزنم چرا که اصلاح طرح لبخند من به بهترین شکل ممکن انجام شده بود. هر جا که میرفتم، دوست داشتن لبخند بزنم. از دندان هایم احساس رضایت می کرد چرا که کامپوزیت انتخابی من بیشترین شباهت رو به دندان های اصلی داشت. اما حدود 1 ماه قبل، بعضی از ونیرهای کامپوزیتی شکست و بعضی دیگه ام تغییر رنگ داد.

به کلینیک مراجعه کردم و دکتر دندان هایم رو بررسی کرد. با خودم فکر می کردم این امکان وجود داره تا دندان هایم رو با یک اصلاح مجدد درست کنم. اما باور اشتباه بود. دکتر بعد از بررسی دندان هایم دستور داد تا مجددا کامپوزیت هایی که 4 سال قبل نصب کردم رو خارج کنم و بعد از اون دوباره کامپوزیت های جدید نصب کنم. ناگفته نمونه که در طول این 4 سال با کمترین مشکلی مواجه نشدم و در تمام روز های این 4 سال با رضایت لبخند می زدم و از انجام کامپوزیت احساس رضایت داشتم.

مطالب مرتبط: فرق کامپوزیت و لمینت

سارا 47 ساله از تهران

اگر بخواهم دقیق بگم باید اشاره کنم که نزدیک به 10 ساله روش دندان هایم کامپوزیت ونیر را نصب کرده ام. البته در طول این 10 سال چندین بار هم اقدام به ترمیم دندان هایم کردیم. برای من جای سوال بود که آیا کامپوزیت باعث پوسیدگی دندان میشود؟ که بعد فهمیدم هرگز این اتفاق رخ نخواهد داد. اولین باری که کامپوزیت دندان را انجام دادم، ونیر هایم دچار تغییر رنگ شد و به مرور زمان از رنگ طبیعی خودش خارج شد و رفته رفته به زرد تغییر رنگ داد. البته بعد از اینکه به کلینیک مراجعه کردم متوجه شدم مقصر این تغییر رنگ، عدم مراقبت های خودم بوده است. به تصمیم شخصی خودم، تمام کامپوزیت های قبلی رو خارج کردم و از پزشک خواستم تا کامپوزیت جدیدی روی دندان هایم بگذارد.

این بار نتیجه تفاوت بسیار زیادی با دفعه گذشته داشت. بعد از هر بار خوردن غذا دندان هایم را با مسواک تمیز می کردم و تمامی مراقبت های لازم را انجام دادم. رعایت دستورالعمل های پزشک باعث شد کامپوزیت های جدیدی که نصب کردم، 5 سال عمر کند. عمر کامپوزیت دندان های جلو برای من 5 سال بود. از ان بابت خوشحالم و تونستم با رعایت ساده ترین کار ها و مراقبت ها، احساس رضایت 5 ساله از طرح لبخندم داشته باشم. اگر دندان های خود را مجهز به کامپوزیت دندان می کنید، حتما دستورالعمل های لازم را مو به مو انجام دهید.

حاتمه 23 ساله از تهران

از آنجایی که زیبایی دندان هام اهمیت بسیاری زیادی برام داشت، تصمیم گرفتم اول تحقیقات زیادی رو در این باره انجام بدم. به خاطر اینکه بعضی از دندان هایم کج بود به هر کلینیکی که مراجعه می کردم، پیشنهاد می دادن تا دندونامو ارتودنسی کنم. اصلا دوست داشتن وارد یک دوره درمان طولانی مدت بشم میخواستم تو یک بازه زمانی کمتر یه نتیجه مطلوب بگیرم. بعد از مراجعه به کلینیک های مختلف، با کلینیک دندانپزشکی دکتر محمدی آشنا شدم. برای اولین بار به کلینیک ایشون رفتم و دکتر دندان هایم را معاینه کرد.

به پیشنهاد ایشون انتخاب لمینت سرامیکی رو به کامپوزیت ترجیح دادم. دکتر اول کمی دندان های کجم رو تراشید تا این دندان های کج با دندان های اصلی به شکل یکنواخت در بیاد. ایشون بعد از تراش دادن دندان هایم، لمینت را نصب کردند. حالا حدود 6 ماه از کاشت لمینت سرامیکی میگذره و من از اینکه لمینت دندان را جایگزین کامپوزیت دندان کرده ام احساس رضایت می کنم.

مطالب مرتبط: چرک خشک کن دندان

سیما 39 ساله از قزوین

حدود 8 سال پیش بود که برای ترمیم دندان های آسیب دیده ام تصمیم گیری کردم. دوستانم توصیه می کردند تا با استفاده ای ایمپلنت دندان، دندان های آسیب دیده ام رو ترمیم کنم. اما سعی کردم برای ترمیم دندان هایم با یک پزشک کاربلد و با تجربه گفت و گو کنم و از اون مشاوره بگیرم. به خاطر اینکه دندان های جلوییم شکسته بود خیلی نا امید و ناراحت بودم و اصلا از لبخند زدن احساس راحتی نمیکردم. یکی از دوستانم من رو با کلینیک دندانپزشکی دکتر محمدی آشنا کرد. به توصیه دوستم به کلینیک ایشان مراجعه کردم.

دکتر متوجه شدند که میتونم با استفاده از کاشت کامپوزیت دندان، زیبایی مد نظر رو به دست بیارم. نوبت کاشت ایمپلنت دندان رو از منشی ایشان گرفتم و بعد از چند روز با من تماس گرفتن تا برای کاشت ایمپلنت مراجعه کنم. حدود 1 ساعت پروسه کاشت ایمپلنت دندان به طول انجامید. اما متاسفانه حدود 15 روز بعد، 2 عدد از دندان هایی که کامپوزیت انجام داده بودم جدا شدن. افتادن کامپوزیت از دندان هایم حس خیلی بدی بهم داد. مجددا به کلینیک دکتر محمدی مراجعه کردم. ایشان گوشزد کردن تا برای خوردن غذاهای سفت از دندان های عقبی استفاده کنم. همین راهنمایی به ظاهر ساده مشکلم رو برطرف کرد و الان احساس بسیار خوبی دارم. عمر کامپوزیت دندان های جلو بسته به فعالیت شما دارد. به این موارد شما هم توجه کنید.

نتیجه گیری

نظرات مردم درباره کامپوزیت دندان، آیا کامپوزیت دندان خوب است؟ در این مطلب سعی کردیم در مورد این جمله با شما صحبت کنیم. برخی از نظرات افرادی که کامپوزیت دندان را برای اصلاح و ترمیم دندان های خود استفاده کردند با یکدیگر مطالعه کردیم. مسلما تاکنون متوجه شده اید که کامپوزیت دندان علاوه بر زیبایی بخشی به دندان ها، تاثیری زیادی بر روحیه آنها خواهد گذاشت.

اما زمانی می توانید از تصمیم خود احساس رضایت کنید که تمام مراحل کاشت کامپوزیت دندان را تحت نظر یک کلینیک دندانپزشکی معتبر و با نظر یک دندان پزشک کاربلد انجام دهید. کلینیک دندانپزشکی دکتر محمدی آماده است تا تمامی کار های مربوط به کاشت کامپوزیت دندان را برای شما انجام دهد. این را فراموش نکنید که بخش عمده ای از این مسیر موفقیت به رعایت دستورالعمل های بعد از کاشت ایمپلنت دندان نیز بستگی دارد.

مطالب مرتبط: روکش دندان چیست

 

به این مقاله امتیاز دهید

4.5 از 1 رأی

داستان های مشتریان ما

گالری لبخند

ایجاد یک لبخند زیبا می تواند اعتماد به نفس و ظاهر کلی افراد را افزایش دهد.

نظرات کاربران

بهنوش محمدی

باسلام، وقتتون بخیر، من 55 سالمه و دندونای کج و بهم چسبیده ای دارم سه تا رو هم کشیدم، بنظرتون کدوم راه برای من مناسبتره، ممنون

دکتر شهاب محمدی

باید ببینمتون تا جواب بدم

فرشید بهارمین

لمینت کردم خیلی رازیم خدایا شکرت

دکتر شهاب محمدی

خوشحالیم که راضی بودید

نهال

سلام دکتر. من دندون هام مرتب و صاف هست ولی رنگشون به زردی میزنه و برای سفید شدن رنگ دندون هام دوست دارم که کامپوزیت انجام بدم، آیا بنظرتون کار درستی هست؟

زهرا

سلام .. آقای دکتر نخ دندون مناسب برای دندون های لمینت شده چه چیزی رو پیشنهاد میکنید ؟

حسینی

سلام خسته نباشید من دندونام کاملا مرتب هست ولی دودندان بالایی و پایینی فاصله دارند اگر فقط همین دودندان بالا وپایین کامپوزیت کنم رنگش فرق میکند با دندان بغلی؟

ناهید رحمانی

سلام من تصمیم گرفتم دندونامد کامپزیت کنم ولی نمیدونم چه برندی رو استفاده کنم هم موندگاریش خوب باشه و هم رنگش طبیعی باشه

فرزاد

لمینت موندگاری خوبی داره و طبیعی تره نسبت به کامپوزیت

آرمانی

سلام به تیم پزشکی دکتر محمدی و کاربران عزیز دراین فرصت میخوام مقاله ای درمورد کامپوزیت دندان براتون بذارم امیدوارم که مفید باشه براتون❤❤ https://armanident.com/dental-composite/

ermia

سلام من 2 تا از دندانهای جلویی را کامپوزیت ونیر کردم پیش دکتر حسین برجیان در اصفهان و به هر کس میگم اصلا متوجه نمیشه و خیلی راضی هستم

آیسا

سلام من۳۴ سالمه دندون های فک بالام یکم جلو هستن . و همچنین یکی از دندون هام کجه اصلا اعتماد بنفس ندارم چون حس زیبایی ندارم با این دندون هام .اگه کامپوزیت کنم دندونام جلو تر نمیان؟؟ یا ارتودنسی کنم ممنونم

مهدی

سلام خسته نباشید داستان این کامپوزیت هایی که واحدی ۱۹۹ تومن هست چیه آیا خوبن تا چند سال عمر میکنه

دکتر شهاب محمدی

خودتون ببینید و بهتر میتونید قضاوت کنید

مریم

سلام وقت شما بخیر ببخشید من بخوام کامپوزیت هامو درارم در حالی ک یکی از دندونام موقع کامپوزیت تراش خورده مشکلی پیش نمیاد؟ایا میشه از دندان های خودم مثل قبل استفاده کنم؟ممنون میشم راهنماییم کنید

دکتر شهاب محمدی

سلام دندان تراش خورده باید پر بشه

هامین

سلام وقتتون بخیر،ببخشی من ۸واحد فک بالامو کامپوزیت کردم حس میکنم از دندونای خودم بزرگتره ،و اینکه یه مقداری اومده جلو منصرف شدم ایا میشه کامپوزیت هامو بردارم؟اصلا اگه یه زمانی بخوام کامپوزیت ها رو بردارم راهی داره؟یا باید تا اخر عمرم‌ کامپوزیت تعویض کنم و هزینه کنم؟ و اینکه اگه برشون دارم دندان های خودم خراب نشدن؟)موقع کامپوزیت یکی از دندانام تراش خورد چون بیرون بود) ممنون میشم راهنماییم کنین لطفا

ستایش

سلام من امروز کامپوزیت انجام دادم ولی در تکلمم دچار مشکلم مخصوصا حرف س ایا طبیعی خوب میشه؟؟

آتنا

آقای دکتر من فک پایینم دندونام صافه می‌خوام فک بالا روکامپوزیت کنم دو دلم انجام بدم یا نه میشه یه مواد خوب بگید که ماندگاری بالایی داشته باشه و اینکه من فک بالام ۲دندون وسط خوبه ولی بغلیاش خیلی ریزه انجام بدم خوبه؟

دکتر شهاب محمدی

سلام باید دیده شه تا راهنمایی کامل بشین

آتنا

آقای دکتر من فک پایینم دندونام صافه می‌خوام فک بالا روکامپوزیت کنم دو دلم انجام بدم یا نه میشه یه مواد خوب بگید که ماندگاری بالایی داشته باشه و اینکه من فک بالام ۲دندون وسط خوبه ولی بغلیاش خیلی ریزه انجام بدم خوبه؟

زهرا

سلام من دندونای جلوم بعد از مسواک زدن کمی درد می‌کنه و حس میکنم مینای دندونام از بین رفتن آیا میتونم کامپوزیت کنم و اینکه بعد کامپوزیت اگه دندونی پوسید چه باید کرد

دکتر شهاب محمدی

از سطح داخل میپوسه و میشه ترمیم کرد

زهرا

سلام من دندونای جلوم بعد از مسواک زدن کمی درد می‌کنه و حس میکنم مینای دندونام از بین رفتن آیا میتونم کامپوزیت کنم و اینکه بعد کامپوزیت اگه دندونی پوسید چه باید کرد

زهرا

سلام من دندونای جلوم بعد از مسواک زدن کمی درد می‌کنه و حس میکنم مینای دندونام از بین رفتن آیا میتونم کامپوزیت کنم و اینکه بعد کامپوزیت اگه دندونی پوسید چه باید کرد

لیلا

سلام دندونای جلوی فک بالام روکشه. میتونم از روش کامپوزیت انجام بدم؟

مریم

سلام آقای دکتر من دندون جلوم یکیش کشیدم وسه تای کناریش عصب کشی کردم واونی که کشیدم چند سال پیش به جاش یه دندون مصنوعی گذاشتم الان دکترم بهم پیشنهاد بریج داده من خودم میگم ایمپانت ولی دکترم میگه هزینش بالاست بیا بریج کن به نظر شما کدوم بهتره

دکتر شهاب محمدی

سلام اگر بشه ایمپلنت گذاشت ایمپلنت بهتره

عادله

ببخشید میخواستم کمپوست را کامل بردارم آیا میشه برگشت به دندون طبیعی ؟؟

دکتر شهاب محمدی

سام اگر تراش نخورده باشه دندان های شما بله می شود

مهسا

سلام دکترمن ۴تادندون جلویم فک بالا حدود۱۰ساله روکش کردم الان دوست دارم عوضش کنم نمیتونم هیچ وقت کامپوزیت کنیم باید همیشه روکش کنم

دکتر شهاب محمدی

سلام وقتتون بخیر می تونید روکش سرامیکی استفاده کنید که سبیه به لمینت باشه

مهسا

سلام دکترمن ۴تادندون جلویم فک بالا حدود۱۰ساله روکش کردم الان دوست دارم عوضش کنم نمیتونم هیچ وقت کامپوزیت کنیم باید همیشه روکش کنم

راضیه اصغری

با سلام چهار تا دندون جلویی فک بالا لکه‌های زرد رنگ داره شاید پونزده سال پیش که دکتر رفتم برام تراشید تا همین یکی دو سال هم خوب بود ولی جدیدا لکه‌ها برگشته دکتر که رفتم پیشنهاد کامپوزیت ونیر دادن ولی دو دلم چون فک بالا جلو تر از فک پایین و لبها دندان رو پوشش نمیده میترسم کامپوزیت کنم از نتیجه اش راضی نباشم و دندان های جلو دوباره به خاطر ترشحات ارج دندان زرد بشه لطفاً راهنمایی کنید

صدف

سلام‌دکتر من امروز کامپوزیت دو فک انجام دادم وقتی دندونام رو روی هم میذارم دندونای عقب روی هم چفت نمیشن باید چکار کنم

دکتر شهاب محمدی

سلام برخورد زودرس داره دندوناتون باید بدید براتون کوتاه کنند

شقایق

کیفیت کامپوزیت زنیت چطوره؟

دکتر شهاب محمدی

سلام وقتتون بخیر جز کامپوزیت های محبوب من نیست

شبنم

سلام من دندونام مرتبن فقط رنگش زرده برای سفیدشدن بایدکامپوزیت کنم؟؟؟

ايدا

سلام اقاي دكتر فردا وقت كامپوزيت دارم ولي ٢دلم چيكار كنم اولا دندونام سالمه و صافه ٢تا خرگوشي فقط جلوئه كه اذيتم ميكنه بعدشم ميترسم دندونام خراب شه چون دندون قروچه دارم ميترسم با نايت گاردم خراب شه

نازنین

سلام ، وقت بخیر ، ۱۹ سالمه میخام دندونامو کامپوزیت کنم . میخاستم ببینم ایا ضرر داره یا ن بعد این که بعده اون زمانی که دیگه کامپوزیت ، به هر دلیلی پوسیده بشه میشه کامپوزیتو از روی بقیه دوندونا برداری دندونامون زیر کامپوزیت ، پوسیده میشه ؟ لطفا جواب بدین .🧡

زهرا

سلام من دو هفته ای میشه کامپوزیت کردم دندونام هم تراش نخورده میتونم ریمو کنم؟

حمید

سلام آقای دکتر.میخواستم بدونم برند های آلمانی کاریزما و زنیت خوب هستن یا نه؟؟؟

نیلوفر

سلام وقت بخیر من بین اینکه دندونامو لمینت سرامیکی کنم یا کامپوزیت موندم میشه راهنمایی کنید که واقعا کدوم بهتره تو طولانی مدت میترسم لمینت سرامیکی کنم بعد پشیمون شم و دندونام هم تراش خورده باشه بیا اینکه کامپوزیت کنم و سریع تغییر رنگ بده و بیفته

نیلوفر

سلام وقت بخیر من بین اینکه دندونامو لمینت سرامیکی کنم یا کامپوزیت موندم میشه راهنمایی کنید که واقعا کدوم بهتره تو طولانی مدت میترسم لمینت سرامیکی کنم بعد پشیمون شم و دندونام هم تراش خورده باشه بیا اینکه کامپوزیت کنم و سریع تغییر رنگ بده و بیفته

عسل

سلام اقای دکترمن قصددارم دندوناموکامپوزیت کنم6واحدفک بالاجلویی هارویکم ازدردش میترسم؟1-آیاآمپول زده میشه بی حس شه؟ 2-موقع کامپوزیت کردن خیلی دردداره؟یااصلااصلانداره؟؟؟

ف

سلام من دندونامو کامپوزیت کردم ۲ سال پیش خیلی هم مراقب بودم مسواک میزدم چند روز پیش به دلیل ناراضی بودن از فرمشون و اینکه چندتاشون افتادن ریموو کردم تا دوباره کامپوزیت کنم که متوجه شدم بین دو تا از دندونای ۳ و ۴ پوسیدگی ایجاد شده،الان میترسم باز کامپوزیت انجام بدم و دندونهام پوسیده بشن،به نظرتون چکار کنم؟اصلا کامپوزیت کردن میتونه باعث پوسیدگی دندان بشه؟

دکتر شهاب محمدی

سلام مسواک کافی نیست و مرتبا باید از نخ دندان استفاده کنید.اگر بهداشت خوبی داشته باشید خیر.

زهره

سلام دندونا زیرکامپوزیت خراب میشه اصلا انجام ندیدچون اگه جنس کامپوزیتتونم خوب باشه نهایتا۲۰ سال عمرمیکنه که اززیردندوناتونوخراب میکنه یعنی ن کامپوزیت براتون میمونه ن دندون خودتون

فاطمه

سلام عزیزم شما خودتون انجام دادین؟من واقعیتش وقت گرفتم برای کامپوزیت چند نفر گفتن انجام نده دندونای خودت پوسیده میشه

اعظم

سلام من دوروزه دوتادندونای جلومو کامپوزیت کردم احساس میکنم ی چیزی تودهنم اضافست وسنگینی میکنه طبیعیه؟میشه برشون دارم؟

دکتر شهاب محمدی

سلام و عرض ادب به خاطر تازگی هست به مرور زمان عادت خواهید کرد.

مهسا

سلام من دندونام فک بالا جلو هست وفاصله دارن برای زیبایی دندانم ردیف بشن ولبخند داشته باشم کدوم راه بهترهس ودوام همیشگی داشته باشه لطفا راهنمایی کنید

دکتر شهاب محمدی

سلام هیچ درمانی دوام همیشگی نداره

رکسناحسینی

یه دندانپزشک خوب معرفی میکنید پیشوا ورامین ممنون09385611193

دکتر شهاب محمدی

پاسخ داده شد

رکساناحسینی

سلام یه دکتر خوب در پیشوا ورامین معرفی میکنید ممنون

دکتر شهاب محمدی

سلام متاستفانه کسی رو نمیشناسم.

ثانیه

سلام خسته نباشید من دندانم خیلی فاصله داره دکتر گفته کامپوزیت کنم نمیدونم خوبه یانه هیچ اطلاعاتی ندارم لطفا راهنمایی کنید من باید چیکار کنم ممنون

دکتر شهاب محمدی

سلام بهتره تشریف بیارین ویزیت ویزیت ‌رایگانه

حدیث

سلام من امروز دوتا دندان های بالا جلوشو کامپوزیت کردم احساس میکنم ادامس چسبیده به پشت دندون و میخاره و احساس میکنم وقتی میخوام چیزی بخورم یا حرف بزنم دندون بالایم به پاینی برخورد میکنه ایا اینا طبیعی است

دکتر شهاب محمدی

سلام اگر برخورد دارین باید برطرف بشه.

ع

سلام راسته میگن بعد از ۵ سال باید دوباره از اول کامپوزیت کنین

دکتر شهاب محمدی

سلام اگه مراقب کامپوزیت باشین تا 7 سال واستون میمونه

Amir

سلام خسته نباشید برای کامپوزیت کردن باید چند سال داشته باشیم

سحر ۲۵ ساله

سلام من یک هفته میشه برای رفع فاصله های دندانهای بالا کامپوزیت انجام دادم اول اینکه اندازه دندونام بزرگ بنظر می رسه و مهمتر اینکه لب بالایی جلوتر اومده و در حرف زدن کمی مشکل دارم، به دکتر هم مراجعه کردم تا کمی سطحشو تراش بدن همون یکی دو روز اول ،گفتن عادی میشه و جا می افته ولی بعد هشت روز بازم همون احساس رو دارم😔

دکتر شهاب محمدی

سلام هشت روز زمان کمیه اگر بعد از ۲ ماه همین حس رو داشتین اقدام کنین

۰

ت

نسترن

سلام من ۱۶ سالمه میتونم کامپوزیت انجام بدم میخوام کل دندان هامو کامپوزیت کنم میشه یه قیمت حدودی بهم از جنس خوب کامپوزیت برای کل دندان هام بگین ممنون

دکتر شهاب محمدی

سلام خیر

آنیتا

سلام وقتتون بخیر من دندونام صافن و مشکلی هم باظاهرشون ندارم ولی برای طرح لبخند و صرفا فقط برا زیبایی بیشتر بنظرتون کامپوزیت کنم؟

دکتر شهاب محمدی

سلام اگر صاف و زیباست به نظرم دست نزنین

محمد نادری

سلام چ نوع کامپوزیتی خوبه

دکتر شهاب محمدی

سلام آی پی اس

منا

سلام، من دو دندان پیش بالا رو چند سال قبل عصب کشی کردم الان تغییر رنگ داده و پوسیده شدن.به نظرتان کامپوزیت ونیر روش مناسبی انجام بدم

دکتر شهاب محمدی

سلام باید معاینه بشین

سحر

دوماه دندانم کامپوزیت ونیر کردم بین دندان ها فاصله بوده الان راضی نیستم خیلی رنگش زردشده باوجودی که مرطب مسواک میزنم زرده پلاک های زیادی تشکیل میشه میشه رهنمایی کنید ؟

دکتر شهاب محمدی

سلام به خیلی چیزا میتونه بستگی داشته باشه و البته کیفیت کامپوزیت ها

ازاده ۲۸ساله از مشهد

سلام وقتتون بخیر من دندونام کجه و رو هم میخوام ارتوندسی کنم ولی بخاطر طول درمانش گفتم کامپوزیت کنم و دکترم گفتن بجای ارتو میشه کامپوزیت کرد میشه راهنماییم کنید ارتوندسی بهتره یا کامپوزیت؟ چون بعضیا بخاطر ماندگار کم و مراقبت بعد کامپوزیت توصیه کردن انحام ندم

دکتر شهاب محمدی

سلام به فرم دندونتون خیلی بستگی داره باید ویزیت بشین

زهرا ۲۳ ساله

سلام من امروز کاپوزیت کردم ردیف بالا دندونام چون فاصله دار بود و الان احساس میکنم بزرگتر از دندونی قبلیمه سوالم اینه آیا به مرور زمان جامیوفته یا تا همیشه همیجوریه مث دندون مصنوعی که اولش یه جورایی بعد جامیوفته تو فک؟

دکتر شهاب محمدی

سلام احتمالا براتون کم کم عادی میشه ولی اگه نشد میشه کمی تراش داد و پالیش کرد

رقیه

من میخوام کامپوزیت کنم خیلی دو دلم میگن تغییر رنگ میده زود از بین میره درسته

دکتر شهاب محمدی

سلام مراقبت کنین و کیفیت خوب استفاده بشه تا مدت ها موندگاره

زهرا

سلامم بنده دندونام کج دراومده ایا اول باید ارتودنسی بشه یا خیر دوم اینکه خیلیا گفتن نباید چیز سفت خورد یا خیلی باید رعایت کرد من دو دل شدم هزینه ش رو میشه بگید

دکتر شهاب محمدی

سلام باید ویزیت بشین

بهاره

سلام وقت بخیر، من یه هفتست کامپوزیت کردم یکی دو روز اول خوب بود سطح کامپوزیتم صیقلی بود ولی بعد چند روز سطح کامپوزیتم داره بصورت نقطه ای کدر میشه روز به روز هم بیشتر میشه انگار داره کنده میشه باید چیکار کنم؟؟ رنگ ردیف پایین هم کمی کدر هست نسبت به بالا چرا اینجوریه؟

دکتر شهاب محمدی

سلام باید ویزیت بشین شاید مربوط به کیفیت کامپوزیت باشه

سارا

سلام من میخوام کامپوزیت انجام بدم اما خیلی میترسم که حس سنگینی داشته باشه یا پشیمون بشم میشه کمک کنین که میتونم ازش راضی باشم یا نه و این که چند سال عمر می‌کند؟

دکتر شهاب محمدی

سلام تشریف بیارید ویزیت بعد دیدن دندوناتون، کامل توضیح میدن بهتون. بالای 7 سال ماندگاری داره.

ثنا

سلام. من دیروز دندان های فک بالارو کامپوزیت کردم وفاصله بین دندان هام کامل پرشده منتها حس میکنم خیلی درشت شده وبه قولی دندان خرگوشی شدم. وخیلی ناراحتم

دکتر شهاب محمدی

سلام شاید ب ا‌پولیش بتونن کمی نازکترشون کنن

مریم

سلام من بین دندان های بالام فاصله هست ایا کامپوزیت بهتره یا لمینت برای از بین رفتن فاصله

دکتر شهاب محمدی

سلام باید ویزیت بشید

فاطمه

سلام من تصمیم گرفتم کامپوزیت انجام بدهم ولی تحقیقاتی ک کردم نشان داده ک باید هرچند وقت یک بار ترمیم نیازدارد دو دل هستم لطفا کمکم کنید،،

دکتر شهاب محمدی

سلام نه ترمیم نیاز نیست معمولا

سارا

سلام من دیروز کامپوزیت ونیر کردم دندونامو ولی هنوز به ظاهر جدید دندونام عادت نکردم😫

دکتر شهاب محمدی

سلام بهش بیشتر زمان بدید

فاطمه

وااااای منم همینطور🥴انگاردندون مصنوعیه

فاطمه

اقای دکتر یعنی جامیوفته؟

دکتر شهاب محمدی

سلام بله کم کم عادت میکنید.