02188695864
شهرک غرب، بلوار فرحزادی، بالاتر از بلوار دریا، کوچه بهاران ۲، پلاک ۵۳ (روبروی مرغ سوخاری کوپال)، واحد ۲
شنبه تا پنج شنبه: 10 صبح تا 9 شب
drmohammadi
logo ×

قیمت و هزینه اصلاح طرح لبخند هالیوودی با لمینت سرامیکی - کلینیک دندانپزشکی دکتر شهاب محمدی

زمان مطالعه : 10 دقیقه | منتشر شده در: 1399/02/25

بروزرسانی شده در: 1402/09/26

تا به حال شده که تصور کنید لبخند هالیوودی شبیه به سلبریتی های روی فرش قرمز دارید؟ دندان های ما به طور طبیعی سفید مایل به زرد هستند اما شما هیچ وقت دندان‌های بازیگران و افراد مشهور را به رنگ طبیعی نمی بینید. آنها قیمت و هزینه اصلاح طرح لبخند هالیوودی با لمینت سرامیکی را می پردازند تا دندان های شان جلوی دوربین‌های تلویزیونی کاملا سفید و درخشان به نظر برسد. اگر شما هم به فکر افتاده اید که طرح لبخند هالیوودی با لمینت سرامیکی را تجربه کنید و اطلاعات کافی در این زمینه ندارید؛ خواندن ادامه مقاله را از دست ندهید.

لبخند هالیوودی با لمینت سرامیکی چیست؟

لبخند هالیوودی نوعی اصلاح طرح لبخند است که موجب می شود دندان ها پس از کاشت لمینت سرامیکی، بسیار سفید تر و درخشان تر از دندان طبیعی به نظر برسند. پیش از اصلاح طرح لبخند هالیوودی، دندانپزشک درمان های متعدد زیبایی را که می تواند رنگ طبیعی دندان را روشن تر کند؛ به بیمار پیشنهاد خواهد داد. روش های اصلاح طرح لبخند هالیوودی فقط ظاهر دندان ها را اصلاح می کنند و برای بیمارانی که به بیماری های دهان و دندان یا عفونت لثه دچار هستند؛ مناسب نیست.
در اصلاح طرح لبخند هالیوودی فقط انتخاب سایه لمینت ونیر مهم نیست بلکه این درمان به نحوی انجام می شود که مشکلات و عیوب ظاهری جزئی دندان ها مثل زاویه دار بودن یا فاصله بین دندان ها نیز به طور کامل برطرف شده و با ونیر لمینت پوشش داده شود. شما زمانی کاندید مناسبی برای اصلاح طرح لبخند هالیوودی هستیدکه دندان های تان فقط از لحاظ ظاهری دچار مشکل باشند.
رنگ لمینت ونیر هایی که برای لبخند هالیوودی انتخاب می شوند؛ بسیار روشن تر از کیت های سفید کننده خانگی (At-Home Whitening Kits) است که دندانهای طبیعی با آنها روشن می شوند. این فرآیند زیبایی کاملا ایمن است و نیاز به عمل جراحی ندارد. لمینت سرامیکی که به منظور اصلاح طرح لبخند هالیوودی نصب می‌شود؛ کیفیت بسیار مرغوبی دارد و در صورتی که به درستی از آن مراقبت شود؛ دوام و طول عمر آن نیز بیش از ۱۵ سال است .
مطالب مرتبط: فرق کامپوزیت و لمینت

چرا لبخند هالیوودی با لمینت سرامیکی؟

در بسیاری از افرادی که لمینت دندان را برای اصلاح طرح لبخند هالیوودی خود انتخاب می کنند؛ واقعا نیاز به کاشت ونیر دندان نیست اما آنها ترجیح میدهند به علت موقعیت های اجتماعی یا حرفه و شغل خود و قرار داشتن در مرکز توجه عموم مردم، حتی دندانهای سالم خود را نیز با ونیر لمینت سرامیکی بپوشانند تا جذابیت و درخشندگی لبخند آنها چندین برابر شود.
اصلاح طرح لبخند هالیوودی همانطور که از نام آن پیداست برای بازیگران هالیوود ابداع شد؛ اما کم کم در بین عموم مردم نیز جایگاه ویژه ای پیدا کرد. بیمارانی که به علت عیوب ظاهری بسیار زیاد در دندانهایشان از لبخند زدن در جمع خجالت می کشیدند و اعتماد به نفس خود را از دست داده بودند؛ استقبال گسترده‌ای از این درمان زیبایی دندان پزشکی کردند. 
نصب لمینت سرامیکی در بین افرادی که جایگاه خاصی در جامعه دارند مثل خبرنگاران بازاریابان و حتی مدیران و مدل های فشن برای داشتن لبخند هالیوودی و کمک آنها در جذب مشتریان و مخاطبین خود روز به روز متقاضیان بیشتری پیدا کرده است. بسیاری از افراد حرفه‌ای حاضر شدند هزینه و قیمت اصلاح طرح لبخند هالیوودی با لمینت سرامیکی را با قیمتهای گزاف بپردازند تا با اعتماد به نفس بیشتری مخاطبین خود را تحت تاثیر قرار دهند.

اصلاح طرح لبخند هالیوودی با لمینت سرامیکی چگونه انجام میشود؟

روش درمانی که دندان پزشک برای طراحی لبخند هالیوودی به شما پیشنهاد می دهد؛ بستگی به مشکلات و عیوب دندان های شما دارد. متداول ترین روش هایی که برای اصلاح طرح لبخند هالیوودی انجام می شود؛ عبارتند از:

1. سفید کردن دندان ها قبل از نصب لمینت سرامیکی

تعجب نکنید اگر دندانپزشک پیش از نصب لمینت سرامیکی از شما خواست که برای سفید کردن دندان های تان از ژل های مخصوص خانگی یا حتی روش بلیچینگ استفاده کنید. بسیاری از کیت های سفید کننده خانگی به طور موقت رنگ دندان های شما را چند درجه روشن می کنند و به این ترتیب دندانپزشک می‌تواند بهترین سایه رنگ مطابق با دندانهای طبیعی خودتان را انتخاب کند. البته روش های سفید کردن دندان حرفه ای که در مطب دندانپزشکی انجام میگیرد میتواند دندان های طبیعی شما را روشن تر و درخشان تر کند؛ تا بتوانید روشن ترین سایه رنگ لمینت پرسلین را انتخاب کنید. در برخی مطب ها از لیزر برای سفید کردن دندان استفاده میشود. سفید کردن با لیزر کمتر از ۴۰ دقیقه زمان می برد و می توانید در همان جلسه قالب گیری برای ساخت لمینت سرامیکی دندانهای خود را با لیزر سفید کنید.
 
قیمت و هزینه اصلاح طرح لبخند هالیوودی با لمینت سرامیکی
مطالب مرتبط: چرک خشک کن دندان

2. ونیر دندانی

برای اصلاح طرح لبخند هالیوودی انتخاب لمینت پرسلین گزینه مناسب تری است. هر چند ونیرهای دندانی دیگری مثل کامپوزیت، لومینیرز، ایمکس و غیره نیز به شما پیشنهاد می شود اما اگر قصد دارید لبخند هالیوودی خود را برای مدتی طولانی حفظ کنید؛ بهتر است از همان لمینیت پرسلین استاندارد استفاده کنید. زمانیکه با روش سفید کردن به آن اندازه ای که از لبخند هالیوودی انتظار دارید؛ دندانهایتان روشن نمی شود؛ ونیر های دندانی به کمک شما می آیند تا با انتخاب روشن ترین سایه رنگ که در مقاله "آیا رنگ لمینیت دندان قابل انتخاب است؟" به طور کامل توضیح دادیم؛ سفید ترین و جذاب ترین لبخند را به خودتان هدیه دهید.
ونیر لمینیت، یک پوسته نازک از جنس پرسلین است که کاملاً با بافت دهان و دندان سازگار است. دندانپزشک می تواند ونیر ها را به راحتی روی سطح دندان شما نصب کرده و ظاهر دندان های تان را تغییر دهد. پیش از کاشت لمینت سرامیکی، بخشی از مینای دندان شما تراشیده می شود تا فضای کافی برای قرار گرفتن پوسته های پرسلین روی دندان های تان ایجاد شود. دندانپزشک با مواد باندینگ بسیار مستحکم، پیوند بین ونیر لمینیت و مینای دندان را برقرار می کند تا بر اثر وارد آمدن فشار هنگام گاز زدن یا جویدن غذا ها از روی دندانهای شما نیفتد.
انتخاب رنگ، جنس لمینت پرسلین، برند، نحوه کاشت، تکنیک ساخت در لابراتوار و تجربه دندانپزشک از عواملی که روی هزینه و قیمت لبخند هالیوودی با لمینت سرامیکی تأثیرگذار است. مراقبت از لمینت های سرامیکی با حفظ بهداشت دهان و دندان و محدود کردن عاداتی مثل سیگار کشیدن یا دندان قروچه کردن به افزایش دوام و طول عمر های دندانی کمک می کند. هرچند فرآیند نصب کامپوزیت ونیر به نظر ساده می رسد؛ اما اگر توسط دندانپزشک متخصص و با تجربه انجام نگیرد؛ طرح لبخند هالیوودی شما چندان رضایت بخش نخواهد بود. 

3. تاج دندان به جای لمینیت سرامیکی

تاج دندان مانند ونیرهای لمینت سرامیکی به عنوان روکش روی دندان های شما قرار می گیرند تا ظاهر آن را زیباتر کنند. برخلاف ونیرها که فقط سطح دندان را پوشش می‌دهند؛ تاج دندان کل دندان را روکش می کنند. در صورتی که برای اصلاح طرح لبخند هالیوودی به کلینیک مراجعه کنید اما یک یا چند دندان شما پوسیدگی بسیار عمیق داشته باشد و یا نیاز به روت کانال پیدا کند؛ دندانپزشک به شما پیشنهاد می دهد که از تاج دندان همرنگ با ونیرهای پرسلین خود استفاده کنید تا بهترین نتیجه را از ترمیم دندانهای خود بگیرید. تکنولوژی ساخت و طراحی لمینیت سرامیکی و تاج دندان پرسلین توسط تکنولوژی پیشرفته با توجه به قالب تهیه شده توسط دندانپزشک و رنگ منتخب شما در لابراتوار تهیه شده و حداکثر تا دوهفته آماده نصب روی دندان ها می باشد. پس از نصب تاج دندان و لمینت پورسلین، هیچ تفاوت ظاهری قابل تشخیص نخواهد بود و یک لبخند هالیوودی کامل به شما هدیه داده می‌شود.

هزینه و قیمت اصلاح طرح لبخند هالیوودی با لمینت سرامیکی چقدر است؟

هزینه و قیمت اصلاح طرح لبخند هالیوودی با لمینت سرامیکی به فاکتورهای مختلفی بستگی دارد که در ادامه آن ها را بررسی می‌کنیم:

1. تعداد دندان هایی که باید لمینت شود

تعداد دندان هایی که باید لمینت شوند؛ بستگی به طرح لبخند هر بیمار دارد. برخی از بیماران فقط ۴ یا ۶ دندان آنها هنگام لبخند زدن دیده می‌شود. در صورتی که برخی دیگر لبخند پهن تری دارند و حتی باید دندان‌های عقب آنها نیز لمینیت  شود. معمولاً زمانی که تعداد لمینت های سرامیکی مورد نیاز افزایش می یابد؛ دندانپزشکان سعی می کنند با انتخاب متریال مناسب، هزینه اصلاح طرح لبخند هالیوودی با لمینت سرامیکی را تا حدودی کاهش دهند. اما در صورتی که فقط چهار یا شش دندان شما به نصب لمینت پرسلین نیاز دارد؛ سعی کنید بهترین جنس را انتخاب کنید تا دوام بیشتری داشته باشد و زیباتر به نظر برسد.

2. عیوب ظاهری دندان‌هایی که باید لمینت شود

عیوب ظاهری دندان هایی که باید با لمینت پوشش داده شود؛ در نحوه عملکرد و انتخاب روش مناسب برای اصلاح طرح لبخند هالیوودی توسط دندانپزشک تاثیر قابل توجهی دارد. اگر برخی از دندان های شما پوسیده باشند دندانپزشک باید آنها را به طور کامل ترمیم کند. پوسیدگی های عمیق معمولاً نیاز به روت کانال کردن و در نتیجه نصب روکش دندان دارند که هزینه ها را باز هم افزایش می دهد. نوع عیوب ظاهری مثل دندان های کج یا زاویه دار و همچنین دندان‌هایی که فاصله زیادی بین آنها وجود دارد؛ دندان پزشک را مجبور می کند که از انواع خاص لمینت پرسلین استفاده کند که ممکن است نسبت به سایر ونیر های دندانی قیمت بیشتری داشته باشد. اگر برای کاشت لمینت دندان، نیاز به سفید کردن داشته باشید، هزینه بلیچینگ نیز به قیمت لمینت سرامیکی شما افزوده خواهد شد.

3. هزینه طراحی و ساخت لمینت های پرسلین در لابراتوار

هزینه اصلاح طرح لبخند هالیوودی با لمینت سرامیکی به قیمت طراحی و ساخت ونیر ها در لابراتوار نیز بستگی دارد. برخی از لابراتوارها از روش‌های بسیار پیشرفته مانند تکنولوژی کدکم (CAD/CAM)، اسکنرها و پرینترهای سه بعدی مجهز به تکنولوژی های جدید استفاده می کنند که طراحی لمینت پرسلین را بسیار دقیق تر انجام می دهند اما در عوض قیمت طراحی و ساخت لمینت پورسلین را افزایش میدهند.

4. نوع لمینت سرامیکی

ساختار ونیر ها در قیمت و هزینه اصلاح لبخند هالیوودی با لمینت سرامیکی موثر است. انواع مختلفی از ونیرهای دندانی با کیفیت و قیمت های مختلف وجود دارد. ونیرهای پرسلین، بهترین گزینه برای اصلاح طرح لبخند هالیوودی هستند که به علت ساختار تقریباً ضخیمی که دارند باید پس از تراش دندان روی دندان ها قرار گرفته و با مینای دندان پیوند بخورند. لومینیرز (Lumineers) نوعی ونیر دندانی است که به شکل پوسته های بسیار نازک طراحی می‌شود و برای نصب آن نیازی به تراشیدن مینای دندان نیست. اما به علت فوق نازک بودن آنها معمولاً نمی توان از این نوع ونیر برای لبخند هالیوودی استفاده کرد. چون رنگ دندان های زیرین تا حدودی روی آنها تاثیر می‌گذارد و حتی انتخاب روشن ترین و سفیدترین سایه رنگ لومینیرز به اندازه لمینت سرامیکی استاندارد سفید و درخشان نیست. هر چند هزینه و قیمت لمینت لومینیرز به علت عدم نیاز به تراش دندان کمتر از لمینیت سرامیکی استاندارد است اما اگر قصد دارید؛ لبخند هالیوودی داشته باشید حتما کمی بیشتر هزینه کنید تا از سفیدی و درخشندگی لمینت پرسلین استاندارد لذت ببرید.

جمع بندی

لبخند هالیوودی با لمینت سرامیکی برای ترمیم دندان های شما می تواند بهترین گزینه باشد. برای داشتن یک لبخند هالیوودی جذاب که اعتماد به نفس شما را بازگرداند؛ کاشت لمینت سرامیکی توسط تکنولوژی های پیشرفته دندانپزشکی - زیبایی ضروری است. لمینت سرامیکی یک پوسته بسیار نازک از جنس پرسلین است که با روشی تقریباً ساده روی دندان ها نصب می شود. با استفاده از تکنیک های لایه گذاری، دندان پزشک می تواند اصلاح طرح لبخند هالیوودی و لمینت سرامیکی را به راحتی برای شما انجام دهد تا عیوب ظاهری دندان مثل شکستگی، تغییر رنگ، فاصله زیاد، زاویه دار بودن دندان ها و غیره از بین برود. هزینه و قیمت اصلاح طرح لبخند هالیوودی با لمینت سرامیکی یکی از عواملی است که بسیاری از بیماران را از رفتن نزد دندانپزشک پشیمان می‌کند.
برای افرادی که هزینه و قیمت اصلاح طرح لبخند هالیوودی و لمینت سرامیکی به نظرشان گران می‌آید؛ استفاده از لومینیرز می‌تواند گزینه مناسب تری باشد. لومینیرز نوعی لمینت سرامیکی فوق نازک است که نیازی به تراشیدن دندان ندارد و با هزینه کمتری طراحی و ساخته می‌شود.
برای اطلاع از قیمت و هزینه اصلاح طرح لبخند هالیوودی با لمینت سرامیکی در کلینیک تخصصی دکتر شهاب محمدی می توانید به بخش تعرفه های وب سایت مراجعه کنید یا در پیج اینستاگرام و کانال تلگرام از آخرین آفرها و تخفیف های ویژه مطلع شوید.
 
مطالب مرتبط: روکش دندان چیست

مشاوره رایگان دندانپزشکی

به این مقاله امتیاز دهید

4.5 از 1 رأی

داستان های مشتریان ما

گالری لبخند

ایجاد یک لبخند زیبا می تواند اعتماد به نفس و ظاهر کلی افراد را افزایش دهد.

نظرات کاربران

زهرا

سلام.من موقع خندیدن لثه هام مشخص میشه.میخوام این مشکل رفع بشه

دکتر شهاب محمدی

سلام با جراحی بر طرف میشه.

ایران

اصلا ح لبخند

سپیده امیری

با سلام قیمت لمینت سرامیکی

دکتر شهاب محمدی

سلام با مطب تماس بگیرید https://bit.ly/2QGMDFC

نداهمایون

قیمت لمینت دندون هاهم کج هس