02188695864
شهرک غرب، بلوار فرحزادی، بالاتر از بلوار دریا، کوچه بهاران ۲، پلاک ۵۳ (روبروی مرغ سوخاری کوپال)، واحد ۲
شنبه تا پنج شنبه: 10 صبح تا 9 شب
drmohammadi
logo ×

بازیگران ایرانی که لمینت دندان انجام داده اند - کلینیک دندانپزشکی دکتر شهاب محمدی

زمان مطالعه : 10 دقیقه | منتشر شده در: 1398/11/12

بروزرسانی شده در: 1402/09/26

به نظر می رسد سلبریتی ها از هر لحاظ زیبا و جذاب هستند. به طوریکه گاهی اوقات با خودتان فکر می‌کنید چرا شما به اندازه آنها زیبا آفریده نشده اید؟ اما بهتر است بدانید که بازیگران ایرانی برای داشتن چهره ای زیبا، زمان و هزینه زیادی صرف می کنند. چون به علت حرفه ای که دارند همواره باید بی نقص و کامل به نظر برسند. فکر می کنید چرا دندان بازیگران ایرانی همیشه سفید و درخشان است؟ بسیاری از بازیگران ایرانی لمینت دندان انجام داده اند تا عیوب ظاهری دندانهای خود را بپوشانند. یکی از روش هایی که تغییرات بسیار زیادی در چهره سلبریتیها به وجود می‌آورد و شاید در نظر دیگران کمتر جلب توجه کند؛ لمینت دندان است.
اگر از افرادی باشید که خبرهای مربوط به بازیگران و سلبریتی ها را دنبال می کنند؛ احتمالاً نام برخی از بازیگران ایرانی که لمینت دندان انجام داده اند؛ به گوشتان خورده است. اما شاید ونیر های دندانی بسیاری دیگر از بازیگران را تشخیص نداده باشید. چون در اصل، هدف از نصب لمینیت سرامیکی، اصلاح طرح لبخند به نحوی است که کاملاً طبیعی به نظر برسد. در صورتیکه لمینت دندان توسط دندانپزشک متبحر و با تجربه انجام گیرد؛ معمولاً تمایز آن از دندانهای طبیعی خود فرد بسیار مشکل خواهد بود.
مطالب مرتبط: روکش دندان چیست

چرا بازیگران ایرانی لمینت دندان انجام می دهند؟

اصلاح طرح لبخند
شاید مهم ترین و اصلی‌ترین دلیل لمینت دندان بازیگران ایرانی، اصلاح طرح لبخند و جذاب تر کردن چهره آنها در تصاویر تلویزیونی یا ویدئویی باشد. اکثر بازیگران ایرانی علت لمینت دندان خود را مشاهده تصویر خود در عکس ها و ویدئو ها مختلف و عدم رضایت شان از ظاهر دندان های خود می دانند. بسیاری از آنها بر این باورند که حتی یک عیب کوچک مانند لب پر شدن یکی از دندان ها یا کج درآمدن آنها می تواند در ذهن مخاطبین تاثیر منفی داشته باشد. بنابراین بیشتر آنها تصمیم می گیرند لمینیت دندان انجام دهند تا زیبا و بی نقص به نظر برسند.
ترمیم دندان های شکسته
یکی از دلایل لمینت دندان که بیشتر در میان افراد ورزشکار مشاهده می شود؛ از دست دادن، شکستن یا پریدگی دندان ها در اثر حوادث ورزشی به علت شرکت در مسابقات ورزشی حرفه ای است. با توجه به اینکه دکتر شهاب محمدی از جمله دندانپزشکان مورد تایید فدراسیون ها میباشد؛ ورزشکاران مشهور بسیاری به مطب ایشان مراجعه می‌کنند تا عیوب ظاهری دندان های خود را که به علت حوادث ورزشی به وجود آمده ترمیم کنند.
تغییر چهره
برخی از بازیگران نیز به علت نقش های خاصی که ایفا می کنند؛ ترجیح می دهند که چهره متفاوتی داشته باشند. بسیاری از بازیگران ایرانی که در فیلم های طنز ایفای نقش می کنند؛ با هدف تغییر سایز دندان ها به عنوان مثال بلندتر کردن یا پهن تر کردن دندان های پیشین که به نقش آن ها در فیلم یا ویدئویی که قصد بازی کردن در آن را دارند؛ کمک می‌کند؛ لمینت دندان انجام می دهند. اگر تصاویر قبل و بعد برخی از بازیگران را با هم مقایسه کنید مطمئناً به تغییر چره آنها با لمینت دندان پی می برید.
پر کردن فاصله بین دندان ها
وجود فاصله زیاد بین دندان ها نیز از دیگر دلایل بازیگران ایرانی برای لمینت دندان است. یکی از خصوصیات ظاهری سلبریتی ها که مخاطبین را تحت تاثیر قرار می دهد؛ دندان های آنهاست. بخصوص در عصر حاضر که روش های زیبایی مانند لمینت، کامپوزیت، ارتودنسی، سفید کردن و غیره به راحتی در دسترس همگان قرار گرفته و نوعی رقابت بین بازیگران ایرانی نیز به وجود آمده تا نسبت به یکدیگر بی عیب و نقص به نظر برسند. به همین علت بازیگرانی که فاصله بین دندان های پیشین آن ها جلب توجه می کند؛ ترجیح می دهند با انجام لمینت دندان طرح لبخند خود را اصلاح کنند.
کوتاه بودن مدت درمان 
از دیگر دلایل لمینت دندان بازیگران ایرانی جایگزین شدن این روش به جای ارتودنسی است. چون بازیگران ایرانی باید در هر زمانی آماده ایفای نقش در تلویزیون یا فیلم های سینمایی باشند نمی توانند برای مدت طولانی با روش‌هایی مانند ارتودنسی ظاهر دندان های خود را تغییر دهند. به همین علت به دنبال روش های سریع تری می گردند تا بتواند طی چند هفته طرح لبخند دندان ها را اصلاح کنند. برخلاف براکت ها که ممکن است چندین ماه یا حتی چندین سال برای مشاهده نتایج نیاز به نصب شدن روی دندان ها داشته باشد ونیرهای پرسلین تنها طی دو جلسه و حداکثر با یک ماه فاصله زمانی، دندان ها را به طور کامل می پوشانند. نصب ونیرهای پرسلین کاملاً بدون درد انجام می گیرد و سریع و بدون دوره ریکاوری می باشد.
سفید کردن دندان ها
سفید بودن و درخشندگی دندانها از جمله زیبایی های ظاهری است که بازیگران ایرانی اهمیت زیادی به آن می دهند و چون دوام روش‌هایی مانند سفید کردن و بلیچینگ دندان حداکثر چند ماه است؛ بازیگران ایرانی ترجیح می دهند از روش هایی مانند لمینت دندان استفاده کنند که نسبت به زرد شدن مقاوم است و چندین سال دوام دارد. ونیرهای پرسلین کاملا مطابق با سلیقه های بازیگران ایرانی طراحی و در لابراتوار ساخته می‌شود به همین علت، طبیعی بودن ظاهر آن و میزان سفیدی و درخشندگی توسط خود آنها انتخاب می‌شود.
طبیعی بودن
اگر در مورد روشهایی که بازیگران ایرانی برای اصلاح طرح لبخند خود استفاده می‌کنند؛ تحقیقاتی انجام داده باشید؛ متوجه خواهید شد که روش های سفید کردن، بلیچینگ، استفاده از پروکسید هیدروژن یا روکش دندان، تنها روش مورد استفاده آنها نیست و در حقیقت بسیاری از لبخند های زیبا و هالیوودی که در چهره بازیگران ایرانی مشاهده می کنید به علت استفاده از ونیر های دندانی از نوع لمینت سرامیک یا پرسلین است. اگر تصاویر بازیگران مختلف را قبل و بعد از لمینت دندان سرچ کنید از اینکه چطور ونیرهای سرامیکی توانسته اند به طور طبیعی طرح لبخند دندان ها را اصلاح کنند؛ تعجب خواهید کرد.
مطالب مرتبط: چرک خشک کن دندان
کدام بازیگران ایرانی که لمینت دندان انجام داده اند؛ از آن راضی اند؟
خانم نرگس محمدی، نفیسه روشن، سودابه بیضایی و آقای هادی کاظمی از جمله بازیگران ایرانی هستند که برای لمینت دندان به کلینیک دکتر شهاب محمدی مراجعه کرده اند. بعد از اتمام نصب لمینت دندان نظر آنها را جویا شدیم. اکثر بازیگران ایرانی به علت دوام و طول عمر بالای لمینت های سرامیکی که بیش از ۱۰ سال روی دندانها ثابت باقی می‌ماند و در مقابل ساییده شدن و تغییر رنگ مقاوم است؛ از لمینت دندان راضی بودند.
برخی دیگر از بازیگران ایرانی شامل خانم اکرم محمدی و لاله اسکندری که برای ترمیم مجدد لمینت سرامیکی به کلینیک دکتر شهاب محمدی مراجعه کرده بودند؛ دلیل رضایت خود را استفاده از ونیرهای پرسلین با کیفیت بالا و همچنین تجربه و تبحر دکتر محمدی در نصب و ترمیم لمینت ها اظهار کردند و از این که چندین سال است لمینت سرامیکی روی دندان های خود نصب کرده اند؛ کاملا راضی بودند.

بازیگران ایرانی معمولا از چه نوع ونیر دندانی استفاده میکنند؟

ونیر دندان پوسته نازکی از جنس پرسلین است که به دندان طبیعی پیوند می‌خورد تا ظاهر آنها را اصلاح کند. از ونیرهای سرامیکی می توان برای از بین بردن فاصله بین دندان ها، بلندتر کردن دندان های کوتاه، پوشاندن دندان های لب پر شده و شکسته یا دندان هایی که کج درآاومده، استفاده کرد.
بازیگران ایرانی اغلب از ونیر های لمینت استاندارد برای اصلاح طرح لبخند خود استفاده می کنند چون قصد دارند تا پایان عمر ونیرهای پرسلین را روی دندان های خود داشته باشند و همواره بی عیب و نقص به نظر برسند. برای نصب لمینت های سرامیکی دندان پزشک ابتدا بخشی از مینای دندان را می تراشد و سپس از روی دندانها قالبی تهیه کرده و به لابراتوار می‌فرستد. رنگ لمینت ها با توجه به درخواست بازیگران ایرانی معمولاً بسیار روشن و سفید انتخاب می‌شود. دو هفته زمان می‌برد تا لمینت سرامیکی در آزمایشگاه طراحی و ساخته شوند و سپس طی یک جلسه کوتاه و سریع روی دندانهای بازیگران نصب شده و طرح لبخند آنها را اصلاح می‌کند.
برخی از بازیگران ایرانی نیز به دندان های طبیعی خود اهمیت بیشتری می‌دهند و ترجیح می دهند بدون آسیب رسیدن به آنها لمینت دندان انجام دهند. به همین علت از لومینیرز یا لمینت های فوق نازک استفاده می کنند. برخی از بازیگران ایرانی که در سنین پایین به شهرت می رسند در رقابت با سایر بازیگران بزرگسال ترجیح می دهند دندان های زیبا، جذاب و سفید داشته باشند. در این شرایط به خصوص برای بازیگرانی که سن شان زیر ۲۰ سال باشد؛ معمولا دکتر شهاب محمدی استفاده از لمینیت های فوق نازک را به آنها پیشنهاد می دهد. چون در این سنین دندان‌های طبیعی از سلامت کافی برخوردار هستند و تراشیدن مینای دندان ممکن است آنها را ضعیف کرده و موجب شود سریع تر پوسیده شوند.
 

مطالب مرتبط: فرق کامپوزیت و لمینت

دندانپزشک بازیگران ایرانی که لمینت دندان انجام داده اند

معمولاً سلبریتیها و افراد مشهور به کلینیک‌های تخصصی مدرن و مجهز به تکنولوژی های پیشرفته برای نصب ونیر دندان و اصلاح طرح لبخند خود مراجعه می کنند تا بتوانند در رسانه های عمومی، فیلم های سینمایی و تلویزیونی و به طور کلی در چشم دیگران بی نقص به نظر برسند.
یکی از کلینیک هایی که بازیگران ایرانی که لمینت انجام داده اند؛ به آن مراجعه می کنند؛ کلینیک دکتر شهاب محمدی در شهرک غرب است. دکتر شهاب محمدی از دندانپزشکان محبوب بازیگران ایرانی است که با همکاری تکنسین های حرفه ای در کلینیک خود خدمات مختلف دندانپزشکی زیبایی به خصوص نصب ونیر های دندانی، ایمپلنت، ارتودنسی، سفید کردن دندان و سایر روش های اصلاح طرح لبخند را با بهترین کیفیت به بازیگران و افراد مشهور ارائه می دهند. 
خانم لیندا کیانی، خانم شبنم قلی خانی و آقای مجید مشیری از بازیگران ایرانی هستند که به کلینیک دکتر شهاب محمدی مراجعه کرده اند.
مطالب مرتبط: کاشت دندان طبیعی

آیا شایعاتی که در خصوص پشیمانی بازیگران ایرانی از لمینت دندان شنیده می‌شود؛ درست است؟

نصب لمینت سرامیکی در میان سلبریتی ها تقریباً به یک امر ضروری تبدیل شده است. اصلاح طرح لبخند، سفید تر شدن و روشن تر شدن دندان ها و صاف و یکدست نشان دادن آن ها از مهمترین دلایل متداول شدن ونیرهای لمینت در میان بازیگران ایرانی است. ونیرهای دندانی با برندهای معتبر به شکلی کاملاً طبیعی با داشتن ظاهری مشابه با سایر دندانها، زیبایی چهره بازیگران را تکمیل می‌کند.
 یکی از شایعاتی که در مورد پشیمانی بازیگران ایرانی از لمینت سرامیکی وجود دارد؛ حساس شدن دندان ها به خوراکی ها و نوشیدنی های سرد و گرم بعد از تراشیدن مینای دندان است. در صورتی که با مراجعه به پزشکان حرفه‌ای و متخصص می توانید مطمئن باشید که نحوه تراشیدن مینای دندان به گونه ای انجام می گیرد که هیچ گونه آسیبی به رشته‌های عصبی وارد نشده و حساسیت دندان ها حداکثر تا دو روز بعد از نصب لمینت ها از بین خواهد. 
از دیگر شایعاتی که در مورد لمینت دندان بازیگران ایرانی وجود دارد؛ احساس درد بعد از نصب ونیرهای دندانی است. با پیشرفت تکنولوژی در حال حاضر نصب لمینت های سرامیکی به راحتی و حتی بدون نیاز به تزریق و کاملاً بدون درد انجام می گیرد. زمانی که در لمینیت های سرامیکی به درستی روی دندان ها نصب شوند و با مینای دندان پیوند بخورند؛ نه تنها هیچ گونه درد و ناراحتی ایجاد نخواهند کرد بلکه با اصلاح عایوب ظاهری دندانهای بیمار، به راحت تر گاز زدن و جویدن غذا ها نیز کمک خواهند کرد. حتی برخی از بیماران اظهار داشتند که بعد از انجام لمینیت دندان، نحوه صحبت کردن آنها نیز راحت تر شده است.

من عکس دندانهای خانم مرجانه گلچین را بعد از لمینت کردن در سایت شما دیدم و می‌خواهم دندانهایم شبیه ایشان شود؛ آیا هزینه آن خیلی زیاد است؟

اگر تصمیم گرفته اید لمینیت سرامیکی نصب کنید بهتر است یک جلسه مشاوره رایگان با دکتر شهاب محمدی تنظیم کنید تا مشکلات و عیوب ظاهری دندان های شما را بررسی و هزینه نصب لمینت روی دندان های شما را تعیین کند. در حال حاضر لمینیت های سرامیکی با جنس ها و برندهای مختلف توسط لابراتوارها با هزینه های متفاوتی طراحی و تولید می شوند. خدمات ارائه شده در کلینیک دکتر شهاب محمدی به گونه ای است که افراد با هر بودجه ای می‌توانند به لبخند زیبا و جذاب خود دست پیدا کنند. حتی اگر تصور می کنید هزینه نصب لمینت های سرامیکی برای شما بسیار گران است می توانید با استفاده از ونیر های کامپوزیت، لبخندی زیبا و جذاب داشته باشید و هزینه کمتری پرداخت نمایید.
مطالب مرتبط: اسنپ اسمایل

مشاوره رایگان دندانپزشکی

به این مقاله امتیاز دهید

4.5 از 1 رأی

داستان های مشتریان ما

گالری لبخند

ایجاد یک لبخند زیبا می تواند اعتماد به نفس و ظاهر کلی افراد را افزایش دهد.

نظرات کاربران

ابولفضل

سلام آقای دکتر به نظر شما لمینت خوبه یا کامپوزیت

ناشناس

سلام آقای دکتر من قسمت جلویی بالای دندونام یکمی نازک شده اما خیلی هم نه زیاد هم معلوم نمیشه به طوری که اگه زبونم رو به دندونام نزدیک میکنم یه چیز تیره روی دندونم معلوم میشه و من ۱۴ سالمه من همیشه از دندونام مراقبت میکنم این علت نازکی برای چیه ؟ میشه یک راه حلی بگین که ضاخمت دندانم بیشتر و سختر شود ؟

دکتر شهاب محمدی

سام. ضخامت دندان باید دیده بشه. حتما باید بررسی شود و عوامل سایش شناسایی گردد.

مهسا

سلام اقای دکتر من چهارتا دندون جلویی فک بالا رو لمینت سرامیکی کردم موقع غذا خوردن خیلی سریع دندونای دوفک به هم میرسن نمیتونم درست غذا رو بحوم به نظرتون مشکل چیه .ا

دکتر شهاب محمدی

سلام به پزشکتان مراجعه کنید که میزان بلندی دندان ها بررسی و اصلاح شود.

علی

سلام ببخشید کامپوزیت کنم رنگش با دندان هام فرقی نداره مشخص نیست

دکتر شهاب محمدی

سلام انتخاب رنگ کامپوزیت زیبایی با خودتونه؛ میتونه همرنگ باشه میتونه سفیدتر باشه.

علی

سلام من دندان جلوم یه لبه ازش شکسته باید چکار کنم بدون روکش درست میشه

دکتر شهاب محمدی

سلام شاید بشه کامپوزیت کرد باید معاینه بشین

الهه

سلام اقای دکتر ، من دختری ۱۸ سالم و جنس دندان هام خیلی بده بسیار نازک و زرد هستن و الان میخوام برای زیبایی اقدام کنم به نظرتون چه نوع راهکار برای زیبایی دندانها مناسب تره ،،، من تهران نیستم

دکتر شهاب محمدی

سلام بدون اینکه ببینم ممکنه اشتباه راهنمایی کنم

رویا

سلام آقای دکتر ببخشید میخواستم بدونن تو لمینت فقط دندونهای جلو لمینت میشن یا دندونای ته هم لمینت میشن

دکتر شهاب محمدی

سلام حداکثر ۱۰ واحد بالا و ۱۰ واحد پایین

مریم

من ۱۴ سالمه و یکی از دندونام از جلو فقط یک گوشش پر شده با کامپوزیت میخواستم بدونم که این دندونمم لمینت میشه ؟؟

دکتر شهاب محمدی

سلام باید ویزیت بشین

طاهری

سلام آقای دکتر من دندونام راست نیستند می‌خوام لمینت سرامیکی انجام بدم سفید سفید و روشن باشن میشه بگید واحدی چقده ؟

طاهری

سلام آقای دکتر من دندونام راست نیستند می‌خوام لمینت سرامیکی انجام بدم سفید سفید و روشن باشم میشه بگید واحدی چقده ؟

دکتر شهاب محمدی

سلام لطفا با مطب تماس بگیرید 88695864

حامدم

ای کاش میتونستیم با این در آمد های اندک و هزینه های سر سام آور ماهم مثل اکثر افراد به درست کردن دندونامون برسیم .زیباییش پیش کش😐واین صحنه آرزوست😁

حامد

سلام قیمت ایمپلنت دندان .ارتودنسی و کامپوزیت رو میخواستم بدونم . درست کردن دندونام شده یک آرزو واسم فقط یک آرزو .۲۰ ساله از لبخند زدن محرومم😐

دکتر شهاب محمدی

سلام برای راهنمایی های کامل با مطب تماس بگیرید. 88695864

فيروزه بويري

سلام ببخشيد من ميخوام دندونام رو لمينت يا ونير كنم اما نميدونم كدوم بهتره و فرقشون چيه با هم ميشه راهنمايي كنيد و بگيد كدوم بهتره

دکتر شهاب محمدی

سلام توی اینستاگرام پیغام بدین براتون اطلاعات فرستاده میشه

درسا

سلام ببخشید قیمت بلیچینگ دندان چه قدره؟

دکتر شهاب محمدی

سلام لطفا با مطب تماس بگیرید.

سمیرا

سلام من دندون ۴و۵ بالام درسمت راست عصب کشی شده میتونم لمینتشون کنم یابایدروکش بشن اخه شنیدم روکش زودمیوفته لطفا راهنمایی کنین

دکتر شهاب محمدی

پاسخ داده شد.

سمیرا

سلام من دندون ۴و۵ بالا درسمت راست روعصب کشی کردم میتونم لمینتشون کنم یابایدروکش بشن اخه روکش بعدیه مدت میوفته لطفا راهنماییم کنید

دکتر شهاب محمدی

سلام اگر دیواره دندون خودتون باشه بله میتونین ونیر کنین

حسین حلوان

سلام .دندونهای جلوم لمینت شدند .متاسفانه همش لق میشن .دندونهای قبلیم خیلی تراشیده شدند .به همدیگه چفت و بست نمیشن .لطفا راهنمایی کنید

دکتر شهاب محمدی

سلام راحت میشه با یه لمینیت درست اینا رو چفت و بست کرد. این مشکل حل میشه

یکتا

سلام .وقت بخیر من دندانهای سالمی دارم و واقعا مشکل ندارن و و دوتا دندان بالای جلو چون کمی روی هم بودن با مواد همرنگ‌پر شده که اصلا مشخص نیست بنظر شما انجام لمینیت برای زیبایی کار درستیه؟ چون واقعا ایرادی ندارن..فقط چون دوست دارم. شما صلاح میدونید خدمت برسم برای انجام اینکار؟ برای لمینیت کردن به دندانهای اصلی اسیب میرسه؟

دکتر شهاب محمدی

سلام تشریف بیارین ویزیت تا دندون هاتون بررسی بشه

معصومه

سلام من قبلا ارتودنسي انجام دادم اما فاصله افتاده بين دندونام و اينکه دوتا دندن جلو بالا به نظرم يکم جلو هم امدند ايا امکانش هست با لمينت درست شن؟

دکتر شهاب محمدی

سلام باید تشریف بیارین ویزیت

لیلا

سلام اگه دندون های بالایی خیلی جلو باشن وجنسشون هم آهکی باشه اول باید ارتودنسی کرد بعدش لیمنت یا کامپوزیت روشون انجام داد؟

دکتر شهاب محمدی

سلام باید از نزدیک ویزیت بشین

زهره

سلام جناب دکتر. اول اینکه بهتون تبریک میگم بابت کارنامه ی درخشانی ک دارین وبعد اینکه میشه لطفم کنید هزینه لمینتو وکامپوزیت رو دقیق بگین چقدر میشه وچطوری حساب میشه ؟یعنی هردندون چقد میشه؟

دکتر شهاب محمدی

سلام خیلی ممنونم با مطب تماس بگیرید راهنماییتون میکنن.

آسیه

سلام اگه کامپوزیت انجام بدم با هزینه بالا بعد چندین سال ده سال بیفتن یا خراب بشن باز باید همون هزینه رو انجام بدم

دکتر شهاب محمدی

سلام بله

ماهور

سلام من دندونای جلوم خراب شدند نیاز ب عصب کشی هم دارندو میخوام اوناروهم لمینت کنم ممکن بعدالمینتشون بشکنه یا مشکل دیگه ای پیش بیاد؟

دکتر شهاب محمدی

سلام اگه پزشک با تجربه باشه مشکلی پیش نمیاد اگر هم بیاد میشه ترمیم کرد

مژگان

سلام ببخشید من میخام دندونام سفید بشن مثل دندون های بازیگر ها

دکتر شهاب محمدی

سلام باید ویزیت بشید. میتونید کامپوزیت یا لمینت کنید.

گل نرگس

سلام خسته نباشید یک سوال داشتم در خصوص کامپوزیت من ۸تا از دندان های بالام کامپوزیت نیاز داره به دلیل فاصله دار بودن و ریز بودن دو دندان نیشم اما دوتا از دندانهام بریج هستش ،به نظر شما چطور باید این کامپوزیت انجام بشه؟ و اینکه این دو دندان بریج شده باید کنده شه؟

دکتر شهاب محمدی

سلام باید تشریف بیارین معاینه احتمالا تغییر رنگ هم پیدا میکنن ویزیت رایگانه

آرزو

سلام ببخشید من دندونام نامرتبه باید چیکار کنم ؟؟ هزینش چقده؟

دکتر شهاب محمدی

سلام باید تشریف بیارین ویزیت ارتودنسی، کامپوزیت، لمینیت ویزیت‌رایگانه

ملیحه

سلام خواهشن جواب سوال من رابدهید من خانمی جوان هستم شیش تا دندان جلوم راازدست دادم تاحالا روکش بودن الان روکشش افتادن کلا وضع مالی خوبی ندارم درکل بیچاره شدم واسه دندونهام چه راهنمایی واسم دارید ممنون

دکتر شهاب محمدی

سلام تشریف بیارین ویزیت ویزیت رایگانه

ملیحه هستم ازشهرستان شیروان

سلام خدمت اقای دکتر سوالی داشتم دندونهای جلوم از نیش چپ تا شیش تا به راست روکش خوردن الان رو کشش لق شده بیفته بدش دیگه کلا دندون ندارم دیگه چه کنم هزینش چقده وضع مالی خوبی هم ندارم خیلی وقته خنده ازم گرفته شده یه راهنمایی کنین ممنون میشم

دکتر شهاب محمدی

سلام احتمالا باید ایمپلنت کنین بهتره سریعتر تشریف بیارین ویزیت ویزیت هامون رایگانه

ملیحه هستم

سلام خسته نباشی خانم 30ساله هستم دندونهای جلوم افتادن نیش تا نیش الان روکشن ولی روکش هم لق شده بیفته چه کنم باید

دکتر شهاب محمدی

سلام باید تشریف بیرین ویزیت از نزدیک ویزیت بشین ویزیت رایگانه شاید نیاز به عکس هم باشه

سحر

سلام خسته نباشید ببخشیدساکن اهواز هستم‌دنبال مشاوره هستم برادندونم کلا دندونام ظریف هستن ردیف بالا ی دندون زده بیرون ردیف دوم س چهار تا دندون خیلی ریزن چسبیدن ب هم بطوری که مسواک نمیشه درس زد جرم گرفتن ارتودنسی شنیدم دندونا روشل میکنه وامکان بازگشت هست ۲۶ سالمه نمیدونم ازچ روشی استفاده کنم که دندونا طبیعی خودم باشن بعدم دندونام زیادنیان جلومیشه راهنمایی کنید ممنون

دکتر شهاب محمدی

سلام اگه انحراف دندونهاتون زیاده باید همون ارتودنسی رو ابتدا انجام بدین یا از الاینر های شفاف استفاده کنین.

فاطمه

سلام آقای دکتر من همه دندونام در د داره فک میکنم همه اش به عصب رسیده باید چیکار کنم... یعنی میشه اینجور شده باشه؟؟

روناک

من ارتودنسی کردم عالیه

دکتر شهاب محمدی

سلام بله ولی باید ویزیت بشین ویزیت رایگانه