02188695864
شهرک غرب، بلوار فرحزادی، بالاتر از بلوار دریا، کوچه بهاران ۲، پلاک ۵۳ (روبروی مرغ سوخاری کوپال)، واحد ۲
شنبه تا پنج شنبه: 10 صبح تا 9 شب
drmohammadi
logo ×

ونیر کامپوزیت چیست و هزینه آن چقدر است؟ - کلینیک دندانپزشکی دکتر شهاب محمدی

زمان مطالعه : 10 دقیقه | منتشر شده در: 1397/04/10

بروزرسانی شده در: 1402/09/26

ونیر کامپوزیت چیست و هزینه آن چقدر است؟

بدون شک دندان‌ها نقش بسیار مهمی در زیبایی صورت دارند. همان‌طور که داشتن دندان‌های نافرم و زرد اعتمادبه‌نفس را از انسان می‌گیرد در مقابل داشتن دندان‌های ردیف و سفید اعتمادبه‌نفس انسان را دوچندان می‌کند. امروزه با پیشرفت روزافزون علم و تکنولوژی داشتن دندان‌های زیبا و سفید و در کنار آن لبخندهای جذاب و دل‌نشین آرزوی دور از دسترسی نیست. دکتر شهاب محمدی، دندانپزشکی است که تخصص و تجربه کافی را درزمینه زیبایی دهان و دندان داشته و با گذراندن دوره‌های متعدد دندانپزشکی و داشتن مدارک معتبر از برترین مراکز دندان‌پزشکی جهان می‌تواند شمارا در داشتن دندان‌های زیبا و بدون مشکل یاری کرده و لبخند زیبا به شما هدیه کند.

ونیر کامپوزیت روشی است که می‌تواند دندان‌های سفید و یکدستی برای شما به ارمغان بیاورد. با معرفی روش ونیر کامپوزیت و هزینه ونیر کامپوزیت در دندانپزشکی و همچنین معرفی بیشتر دکتر شهاب محمدی در ادامه مطلب با ما همراه باشید.

ونیر کامپوزیت چیست؟

در برخی از افراد به علت‌های مختلف مانند ضربه به دندان یا درمان ریشه، دندان دچار تغییر رنگ می‌شود، روش‌های مختلفی در دندان‌پزشکی، برای اصلاح رنگ بد دندان‌ها وجود دارد یکی از این روش‌ها ونیر کامپوزیت است که می‌تواند زیبایی دوباره دندان را با کمترین آسیب بازگرداند. ونیر کامپوزیت یک‌لایه نازک همرنگ دندان است و همانند ناخن مصنوعی که روی ناخن چسبانده می‌شود، ونیر کامپوزیت نیز بر روی سطح دندان قرار می‌گیرد. گاهی اوقات به‌جای پورسلین (چینی) از مواد کامپوزیت همرنگ دندان برای ساخت ونیر استفاده می‌شود که هزینه ونیر کامپوزیت کمتر از روش‌های دیگر است.

مزایای استفاده از ونیر کامپوزیت چیست؟

ونیر کامپوزیت‌ها باعث می‌شوند دندان بی‌نقص و زیبا دیده شود. چون بسیار نازک هستند و با چسب مخصوصی (باند) محکم به سطح دندان چسبانده می‌شوند (در مقایسه با سوپر گلو)، آماده‌سازی دندان در مدت‌زمان کوتاهی انجام می‌شود و همچنین هزینه ونیر کامپوزیت نسبت به سایر خدماتی مثل ارتودنسی و لمینت دندان هزینه کمتر و باصرفه‌تری است که زیر نظر دندان‌پزشکان مجرب و باتجربه‌ای مثل دکتر شهاب محمدی می‌توانید از مزایای این روش برخوردار شوید.

چه زمانی باید ونیر کامپوزیت بگذاریم؟

ونیر کامپوزیت شکل، رنگ و حالت دندان را بهبود می‌بخشد. رنگ پورسلین را می‌توان بسته به مهارت پزشک دقیقاً مطابق بارنگ دندان‌های دیگر و یا هر رنگ دلخواه دیگر انتخاب کرد تا تغییر رنگ دندان‌ها پوشیده شده یا دندان‌های جلویی سفیدتر و براق‌تر شوند ونیز لب پرشدگی دندان را پنهان می‌کند که دکتر شهاب محمدی بامهارت و تجربه خود رنگ دندان‌ها را مطابق نیاز بیمار تنظیم می‌کنند. این پوسته پورسلین کل سطح جلویی دندان را می‌پوشاند و در بخش شکسته یا لب پر شده ضخامت بیشتری دارد تا جایگزین لب پر شدگی دندان شود. ونیر کامپوزیت برای بستن فواصل کوچک بین دندان‌ها نیز استفاده می‌شود. اگر یک دندان کمی کج باشد با ونیر کامپوزیت می‌توان آن را هم‌ردیف با دندان‌های دیگر قرارداد از موارد دیگر هزینه ونیر کامپوزیت است که با هزینه کمتر نسبت به روش‌های دیگر ارجحیت دارد.

روش‌های جایگزین ونیر کامپوزیت چیست؟

مواد پرشدگی همرنگ دندان را نیز می‌توان برای ترمیم‌های جزئی دندان‌های جلویی استفاده کرد. این روش در شرایطی که دندان حاوی پرشدگی باشد، عالی است اما در مورد دندان‌هایی که گوشه‌شان شکسته است مناسب نیست.همین‌طور هزینه روش‌های دیگر نسبت به هزینه ونیر کامپوزیت زیادتر است. همیشه بین دندان و مواد پرشدگی باید اتصال و پیوستگی برقرار باشد. روکش یا تاج مصنوعی نیز برای دندان‌هایی که باید تقویت شوند استفاده می‌شود. علت تضعیف شدن دندان ممکن است شکستگی دندان باشد و یا این‌که به‌واسطه پرشدگی زیاد یا عصب‌کشی ممکن است نیاز به تقویت و استحکام داشته باشد.

دوام ونیر کامپوزیت چقدر است؟

ونیر کامپوزیت سال‌های زیادی دوام می‌آورد اما همانند دندان طبیعی ممکن است لب پر یا شکسته شود. دندان‌پزشک به شما می‌گوید هر ونیر کامپوزیت چقدر دوام خواهد داشت که دکتر شهاب محمدی با کار حرفه‌ای و دقیق خود و همچنین هزینه ونیر کامپوزیت به‌صورت معقول و به‌صرفه، دوام ونیر کامپوزیت را برای مهر و موم‌های زیادی تضمین می‌کنند. لب پر شدگی کوچک ونیر کامپوزیت را می‌توان ترمیم کرد و یا اینکه می‌توان یک ونیر کامپوزیت جدید جایگزین آن کرد.

درمان کامپوزیت ونیر چقدر طول می‌کشد؟

درمان ونیر کامپوزیت حداقل نیاز به دو جلسه مراجعه دارد. جلسه اول برای آماده کردن دندان و هماهنگ کردن رنگ ونیر کامپوزیت با دندان و جلسه دوم برای چسباندن ونیر کامپوزیت. پیش از باند کردن ونیر کامپوزیت به دندان، دکتر شهاب محمدی آن را روی دندانتان می‌گذارد و به شما نشان می‌دهد و هزینه ونیر کامپوزیت مناسبی برای شما در نظر می‌گیرد تا از تصمیم خود مطمئن شوید. چسباندن ونیر به دندان با چسب مخصوصی انجام می‌شود. پس‌از این که ونیر با دندان مطابقت داده شد، به تنظیمات جزئی نیاز دارد. معمولاً بهتر است کمی صبر کنید تا به آن عادت کنید بعد برای تنظیم مجدد آن مراجعه کنید. دکتر شهاب محمدی احتمالاً یک هفته بعد آن را بررسی و پولیش می‌کند.

لمینت و یا ونیر کامپوزیت کدام‌ یک بهتر است؟

درصورتی‌که تغییر رنگ دندان مربوط به ساختار مینای دندان باشد مثلاً نقص ناشی از مصرف داروی تتراسایکلین باشد و یا سطح مینای دندان ناصاف و مات باشد بهترین روش اصلاح رنگ، زیر نظر دکتر شهاب محمدی استفاده از روش لمینت و یا کامپوزیت ونیر است. دکتر شهاب محمدی در لمینت ابتدا تراش دندان را انجام می‌دهند و سپس قالب بعد از قالب‌گیری توسط لابراتوار ساخته‌شده و در آخر فرم نهایی توسط دکتر شهاب محمدی داده می‌شود و پروسه درمان دو الی سه هفته زمان می‌برد درحالی‌که ونیر کامپوزیت در همان جلسه اول توسط دکتر شهاب محمدی فرم داده می‌شود و هیچ نیازی به تراش دندان یا قالب‌گیری ندارد و معمولاً هزینه ونیر کامپوزیت  نسبت به لمینت کمتر بوده و ونیر کامپوزیت ارجح‌تر است مگر در زمان‌هایی که نیاز به تغییرات بیشتری در فرم دندان‌ها و طرح لبخند باشد که در این صورت لمینت بیشتر جوابگو خواهد بود.

سفید کردن دندان‌ها به‌وسیله ونیر کامپوزیت چگونه انجام می‌گیرد؟

عمل سفید کردن دندان ونیر کامپوزیت به کمک ترکیبات شیمیایی غیر آسیب‌رسان به دندان انجام می‌پذیرد و یک ماده‌ای است که عوامل اکسیدکننده را آزاد می‌کند و این ماده به جزء رنگی دندان متصل می‌شود و منجر به حذف رنگ‌دانه از داخل دندان می‌گردد که در این مورد نیز دندان‌پزشک ماهر و باتجربه‌ای مثل دکتر شهاب محمدی می‌تواند نتیجه کار را با هزینه ونیر کامپوزیت کمتر برای شما تضمین کند.

درواقع این ماده، رنگ دندان را بی‌رنگ یا discoloured می‌کند. غلظت ماده استفاده‌کننده درروش سفید کردن در مطب با منزل متفاوت است و معمولاً ماده استفاده‌شده در کلینیک دندانپزشکی یا مطب از غلظت بیشتری برخوردار است.

عامل سفید کردن دندان به‌طور اولیه به نوع رنگ‌دانه‌ای که حذف می‌گردد بستگی دارد و مقاوم‌ترین رنگ‌دانه‌ها در برابر سفید کردن دندان، رنگ‌دانه‌های ناشی از آمالگام می‌باشند. رنگ‌دانه‌ها ماهیت و انواع مختلفی دارند که به طرق مختلف رنگ دندان‌ها را تحت تأثیر قرار می‌دهند و این رنگ‌دانه‌ها ممکن است داخلی (instrinsic) و یا خارجی (extrinsic) باشند.

انواع بسیاری از مشکلات مربوط به رنگ بد دندان‌ها موجب تغییر ظاهر دندان‌ها می‌شود. علت پدید آمدن این مشکلات متفاوت است بنابراین سرعت یا کارایی روشی که ممکن است این بدرنگی را از بین ببرد، نیز متفاوت است. رنگ‌دانه‌های خارجی همان‌گونه که از اسمش برمی‌آید روی سطح دندان قرار دارد و به راحت‌ترین روش توسط پاک کردن سطوح خارجی و  هزینه ونیر کامپوزیت کمتر دندان برطرف می‌شوند؛ اما رنگ‌دانه‌های داخلی وارد دندان شده و تنها با عمل سفید کردن دندان می‌توان به آن‌ها دسترسی داشت و آن‌ها را حذف کرد.

رنگ‌دانه‌های خارجی اگر مدت‌زمان زیادی روی دندان باقی بمانند و حذف نگردند، تبدیل به رنگ‌دانه‌های داخلی می‌شوند. تغییرات رنگ خارجی ممکن است مربوط به بهداشت ضعیف فرد باشد یا خوردن غذاها یا نوشیدنی‌های رنگی موجب آن شود. تغییرات رنگ داخلی علت‌های متفاوتی دارد، این علت‌ها ممکن است به دلیل افزایش سن، ترک‌های ریز داخل مینا، مصرف دارویی‌هایی مانند تترا سایلکلین، استفاده مداوم و بیش‌ازاندازه از فلوراید، بیماری یرقان شدید در طفولیت، پورفیریا،32 پوسیدگی‌های دندان، ترمیم‌های آمالگام (غیر همرنگ دندان) نازک شدن لایه مینای دندان و کشیدن سیگار، پیپ و مصرف دخانیات باشد. اولین اقدام برای سفید کردن دندان این است که علت تغییر رنگ دندان بررسی شود سپس اقدام به درمان با ونیر کامپوزیت کرد.

چون برخی رنگ‌دانه‌ها بسیار راحت‌تر از بقیه حذف می‌شوند و برخی حذف مشکل‌تری خواهند داشت. همچنین ممکن است عمل سفید کردن دندان با ونیر کامپوزیت برای برخی از دندان‌ها در یک جلسه انجام شود اما برای بعضی دندان‌های دیگر نیاز به چند جلسه درمانی وجود دارد. مثلاً تغییر رنگ همراه با افزایش سن، به‌سرعت به سفید کردن دندان پاسخ می‌دهند ولی رنگ‌دانه‌های خاکستری یا آبی ناشی از مصرف تتراسایکلین مقاوم‌تر هستند و معمولاً به‌راحتی برداشته نمی‌شوند و فقط روشن‌تر می‌شود و به‌طورکلی جزء سخت‌ترین و کندترین درمان سفید کردن دندان می‌باشند.

روش‌های درمان و اصلاح لبخند لثه‌ای با استفاده از ونیر کامپوزیت:

در بعضی از بیماران که طول تاج دندان‌هایشان کوتاه است و در حین لبخند و صحبت مقداری از لثه‌هایشان دیده می‌شود، ابتدا با یک جراحی بسیار آسان و ساده لثه و با بی‌حسی موضعی مقداری از لثه‌ها بالابرده می‌شود و سپس با درمان بهتر و هزینه ونیر کامپوزیت کمتر، ظاهر لبخند، بازسازی می‌شود.

گاهی مشکل لبخند لثه‌ای مربوط به فرم وراثتی فک‌ها و استخوان‌های صورت است در این موارد طول یک‌سوم میانی صورت بلند است. مشکل زیبایی این بیماران با انجام جراحی فک و بالا بردن آن حل می‌شود.

مزیت ونیر کامپوزیت برای مرتب کردن دندان‌ها

مزیت این روش زمان بسیار کمتر درمان است و همچنین عوارض درمان ارتودنسی دندان مثل احتمال تغییر رنگ دندان‌ها و یا پوسیدگی را ندارد همچنین از مزیت‌های ونیر کامپوزیت بستن فواصل میان دندان‌ها و کمتر بودن هزینه ونیر کامپوزیت است. گاهی اوقات فواصل میان دندان‌های افراد تأثیر زیادی در ظاهر آنان می‌گذارد زیرا این فاصله‌ها موجب منحرف شدن چشم فرد مقابل به سمت خود و درنتیجه توجه نکردن به چهره شخص می‌شود و درصورتی‌که تعداد فواصل بین‌دندانی زیاد باشد و همراه با مشکلات دیگر مثل تغییر رنگ و یا مشکلات شکل و فرم دندان‌ها باشد روش ایده آل برای اصلاح آن ونیر کامپوزیت است.

دکتر شهاب محمدی یکی از بهترین دندان‌پزشکان زیبایی:

دکتر شهاب محمدی فارغ‌التحصیل رشته دندان‌پزشکی در سال 1385 از دانشگاه علوم پزشکی تهران هستند. ایشان دارای 10 سال سابقه همکاری با مطبوعات معتبر علمی بوده و پایان‌نامه دکتر شهاب محمدی با موضوع بررسی تأثیرات ورزش حرفه‌ای بر آسیب‌های وارده به منطقه زیبایی دندان‌ها در سال 1384، پایان‌نامه‌ی برگزیده‌ی سال شده است. ایشان در حال حاضر دندان‌پزشک مورد اعتماد فدراسیون‌های ورزشی مختلف در ایران بوده و با مرکز پزشکی فیفا در ایران (ایفمارک) همکاری دارند. دکتر شهاب محمدی دارای سابقه فعالیت چندین ساله در زمینه ایمپلنت و همکاری با شرکت‌های بزرگ دنیا بوده و مدارک علمی معتبری همچون ASTRA از سوئد، III از سوئیس، biodenta از سوئیس، zimmer از آمریکا، biohorizen از آمریکا، Direct از آمریکا، M Implant از آلمان، CMI از کره جنوبی، Implantium از کره جنوبی،‌‌ bicon و ... در رزومه ایشان به چشم می‌خورد.

دکتر شهاب محمدی همچنین دوره آموزشی زیبایی دندان‌پزشکی را به‌طور مستقیم زیر نظر پرفسور مَک لارن (Mac Lauren) که از اساتید بنام دانشگاه UCLA آمریکا است، گذرانده‌اند و مدارک برگزیده دندانپزشکی زیبایی را نیز از همین دانشگاه اخذ کرده‌اند. علاوه بر این رزومه پربار، دکتر شهاب محمدی عضو آکادمی دندان‌پزشکان زیبایی آمریکا و آکادمی جهانی ایمپلنت دندان بوده و با تجارب فراوان و گذراندن دورهای متعدد و کسب مدارک معتبر بین‌المللی در سال‌های اخیر خدمات زیادی را برای عموم مردم، جامعه هنرمندان و ورزشکاران بنام ایران انجام داده‌اند.

موارد استفاده از ونیر کامپوزیت:

·        بستن فواصل دندانی

·        دندان‌های تیره و رنگ گرفته

·        دندان‌هایی که لکه‌هایی (hypocalcification) بر روی آن‌ها وجود دارد.

·        دندان‌هایی که لب پر (chip) شده‌اند و یا به هر علتی شکسته‌اند.

·        دندان‌هایی که تمایل به سمت زبانی دارند.

·        هزینه ونیر کامپوزیت که نسبت به موارد دیگر کمتر است.

موارد عدم استفاده از ونیر کامپوزیت:

در برخی موارد اگرچه هزینه ونیر کامپوزیت کمتر و به‌صرفه‌تر است ولی استفاده از ونیر کامپوزیت روش مناسبی برای افراد نیست و قبل از انجام آن باید با نظر دکتر شهاب محمدی برخی از عواملی که ایجاد مشکل می‌کنند رفع گردد یا روش دیگری برای درمان پیشنهاد گردد ازجمله این عوامل می‌توان به موارد زیر اشاره کرد.‌

·        افرادی که دندان ضعیفی داشته و مقدار زیادی از دندان ازدست‌رفته باشد یا ریشه آن سست شده باشد

·        افرادی که عادات دهانی مختلف دارند مثل دندان‌قروچه یا فشردن دندان‌ها به هم و یا افرادی که سایش دندانی دارند.

·        افرادی که دندان‌های ناسالم و پوسیدگی‌های دندانی دارند که قبل از انجام ونیر کامپوزیت باید این موارد برطرف شود.

·        افرادی که به‌هم‌ریختگی شدید دندان‌های آن‌ها بسیار است. استفاده از ونیر های کامپوزیت نتیجه مثبتی نخواهد داشت و این‌گونه افراد باید دندان‌های خود را ارتودنسی کنند.

عوارض ونیر کامپوزیت دندان

درصورتی‌که ونیر کامپوزیت دندان با رعایت اصول و به‌طور صحیح زیر نظر دندان‌پزشک باتجربه همچون دکتر شهاب محمدی انجام شود هیچ عوارضی ندارد، اما اگر به طرز صحیح انجام نشود می‌تواند مشکلات زیر را ایجاد کند:

·        التهاب لثه

·        بدبویی دهان

·        باز بودن فاصله بین دندان‌ها

·        رنگ گرفتن دندان‌ها در بعضی مواقع

هزینه ونیر کامپوزیت:

ونیر کامپوزیت نسبت به لمینت و ارتودنسی روش کم‌هزینه‌تر و باصرفه‌تری است و معمولاً  هزینه ونیر کامپوزیت از حدود 400 هزار تومان تا 1.5 میلیون تومان متغیر است. البته ناگفته نماند هزینه ونیر کامپوزیت به عوامل گوناگونی بستگی دارد که در زیر به برخی اشاره می‌کنیم:

مواد و تجهیزات: مواد و تجهیزات یکی از عوامل مهم تأثیر گزار روی هزینه ونیر کامپوزیت است. مطمئناً مواد و تجهیزات بهتر و باکیفیت‌تر از هزینه بالاتری هم برخوردار خواهند بود.

سابقه، تخصص و تجربه‌ی دندان‌پزشک: بدون شک سابقه و تجربه دندان‌پزشک برای همه بیماران مهم است و همه انتظار دارند در قبال هزینه ونیر کامپوزیت پرداختی بهترین درمان را دریافت نمایند

هزینه‌های آموزشی دندان‌پزشکان: دوره‌های بعضاً پرهزینه دندان‌پزشکان علاوه برافزایش کیفیت درمان مطمئناً افزایش هزینه‌های درمان و همچنین افزایش هزینه ونیر کامپوزیت را هم در پی خواهد داشت.

مطالب مرتبط: فرق کامپوزیت و لمینت

به این مقاله امتیاز دهید

4.5 از 1 رأی

داستان های مشتریان ما

گالری لبخند

ایجاد یک لبخند زیبا می تواند اعتماد به نفس و ظاهر کلی افراد را افزایش دهد.

نظرات کاربران

مریم حیدری

سلام دختر من ۱۸ سالشه دوست داره برای زیبایی کامپوزیت کنه دندوناش سالمه ایرادی نداره هزینه کل دندون هاش چقدر میشه؟

پروین

سلام روز بخیر به نظر شما وینر قبل از جراحی بینی انجام شود بهتر است یا بعدازان

دکتر شهاب محمدی

سلام بعدش

ندا

سلام ببخشيد من ٨تا از دندون هاي فك بالا و ٨تا فك پايين ميخواستم كامپوزيت كنم تهران سوال كردم گفتن ٧تومن بنظرتون غير طبيعي نيست چون جاهاي ديگه حدود ١٤تومن ميشد

دکتر شهاب محمدی

سلام خیلی غیر طبیعیه

نسيم

سلام

مریم

سلام ممنون از راهنمایی خوبتون یه سوال داشتم من دندون جلویم یه پوسیدگی سطح داره یه جا رفتم دکتر گفت باید عصب کوشی بشه بعد پرکنم یه دکتر دیگه گفته نیازی به عصب کوشی نداره باید کامپوزید بشه فقط اینو میدونم داندانم به عصب نرسیده نمیدونم حالا چه کار کن راهنمای کنید لطفا

دکتر شهاب محمدی

پاسخ داده شد

مریم

سلام ممنون از راهنمایی خوبتون یه سوال داشتم من دندون جلویم یه پوسیدگی سطح داره یه جا رفتم دکتر گفت باید عصب کوشی بشه بعد پرکنم یه دکتر دیگه گفته نیازی به عصب کوشی نداره باید کامپوزید بشه فقط اینو میدونم داندانم به عصب نرسیده نمیدونم حالا چه کار کن راهنمای کنید لطفا

دکتر شهاب محمدی

سلام باید تشریف بیارین ویزیت یا برین پیش متخصص ریشه

مریم

سلام ممنون از راهنمایی خوبتون یه سوال داشتم من دندون جلویم یه پوسیدگی سطح داره یه جا رفتم دکتر گفت باید عصب کوشی بشه بعد پرکنم یه دکتر دیگه گفته نیازی به عصب کوشی نداره باید کامپوزید بشه فقط اینو میدونم داندانم به عصب نرسیده نمیدونم حالا چه کار کن راهنمای کنید لطفا

دکتر شهاب محمدی

سلام باید تشریف بیارین ویزیت یا برین پیش متخصص ریشه

سحر

سلام من دارم ۸تت دندون بالا رو روکش سرامیکی میکنم و ۸ تا پایین رو کامپوزیت میگن ۸تا پایین ۴۸۰۰ به نظرتان قیمت بالا نیست ؟

دکتر شهاب محمدی

سلام بستگی به موادی که استفاده میکنن داره. اما قیمتش نرماله

هانیه

سلام آقای دکتر من دندون های مناسب و ارتدنسی شده ای دارم. میخوام بدونم اگر ونیر کمپوریت بدون تراش انجام بدم‌ چند سال دوام داره؟؟؟؟ و اگر بخوام از ماده آمریکایی استفاده بشه چی؟؟؟؟

دکتر شهاب محمدی

سلام حداقل ۵ الی ۷ سال ولی با مراقبت میتونه بیشتر هم بشه

مهرو

سلام سمت چپمقبل دنون عقل دارم دوتابغلیشوندارم بعدیهاشو دارم اینپلنت چقدر میشه ونظرشما چی هست وچه کاری انجام بدهیم ومن شنیدم ودیدم دندان مردم لمینت وکامپوزییت لب پرشدشکسته پریده

دکتر شهاب محمدی

پاسخ داده شد.

مهرو

سلام من دندان جلوم روکش چینی بوددکتردیگه رفتم برام روکش قالب کرده دندان بقلی سالم بودولی سمت راست به بعددیگه دنون ندارم دوتاشو یک قالب گرفته تکی روکش نمیکنه میگه به دلیل لقی هست ایادرست هست یانه

دکتر شهاب محمدی

سلام باید تشریف بیارین ویزیت قیمت ها توی صفحه تعرفه موجوده

دکتر شهاب محمدی

پاسخ داده شد.

مهرو

سلام من دندان جلوم روکش چینی بوددکتردیگه رفتم برام روکش قالب کرده دندان بقلی سالم بودولی سمت راست به بعددیگه دنون ندارم دوتاشو یک قالب گرفته تکی روکش نمیکنه میگه به دلیل لقی هست ایادرست هست یانه

دکتر شهاب محمدی

سلام نمیتونم اینجوری نظر بدم باید ویزیت بشین

پ ر

قیمتها بالا هستن متاسفانه

دکتر شهاب محمدی

سلام هرچی کیفیت مواد بهتر باشه باعث میشه هزینه ها یکم زیادتر بشه.

نغمه

سلام اقای دکتر من میخواستم بخاطر رنگ دندونام واصلاح فاصله و اندازه ی دندونای پیشینم (اینکه دندونای پیشینم فاصله دارند و بزرگتر هستند) کامپوزیت ونبر رو انجام بدم شما با چ هزینه ای انجام میدین بادوام باشه

دکتر شهاب محمدی

سلام برای پرسیدن قیمت ها لطفا یا با مطب تماس بگیرین یا توی اینستاگرام پیغام بدین 88699227

شهلا بیت سعید

متن کاملی بود قشنگ همه چی رو توضیح داد ممنونم

رها

سلام من دندونام همه پوسیده شدن حتی دوسه تاازدندون های هم که پرکرده بودمم بنظرتون ونیرکنم دندونامواحتمال داره بازم خراب بشه

دکتر شهاب محمدی

پاسخ داده شد.

رها

سلام من دندونام همه پوسیده شدن حتی دوسه تاازدندون های هم که پرکرده بودمم بنظرتون ونیرکنم دندونامواحتمال داره بازم خراب بشه

دکتر شهاب محمدی

سلام ونیر خیلی به خرابی دندون مربوط نمیشه

رها

سلام من دندونام همه پوسیده شدن حتی دوسه تاازدندون های هم که پرکرده بودمم بنظرتون ونیرکنم دندونامواحتمال داره بازم خراب بشه

دکتر شهاب محمدی

سلام ونیر خیلی به خرابی دندون مربوط نمیشه

ثنا

سلام..بجز اینستا میشه تو برنامه های مجازی دیگه عکس بفرستیم؟ من همدان هستم..سخته تا تهران برای یه ویزیت بیام

دکتر شهاب محمدی

سلام تو اینستاگرام شمارتونو ارسال کنین

مریم ع

سلام من دندون سوم و ششم از سمت راست از بالا رو دوران کودکی کشیدن و دندون هام حرکت کرده به سمت راست یعنی خط لبخندم کج شده اما خیلی کم به سمت راست و دندون سوم سمت چپ ار بالا یکم بیرون زدگی داره میتونم ونیر کنم یا حتما باید تراش بخوره دندونهام.شهرستان هستم الان شرایط امدن برای ویزیت رو ندارن لطفا راهنمایی کنید

دکتر شهاب محمدی

سلام باید ویزیت بشین شاید نیاز به ارتودنسی باشه میخواین عکستون رو‌توی اینستاگرام برای ما بفرستین Instagram id: dr_shahab_mohammadi

مریم

سلام ی دندان کوچک درفک بالا دارم ایا قابل ترمیم هست یان

دکتر شهاب محمدی

سلام باید از نزدیک ویزیت بشین

شبنم

خیلی پشیمونم کامپوزیت کردم.فک کردم دوام همیشگی دارن.

دکتر شهاب محمدی

نه بالای ۷ سال دوام دارن

شبنم

من کامپوزیت کردم ۸ماه پیش.الان لب پرشدن.تازه ماله منو تراش دادان

دکتر شهاب محمدی

سلام باید تشریف ببرین ویزیت

فهیمه امیری

سلام دو دندون های پیش من یدونه کمه وب همین علت نیش ها جلو قرار گرفتن ک لبخندمو زشت میکنه...با ونیر درست میشه؟

دکتر شهاب محمدی

سلام باید تشریف بیارین ویزیت زاویه های دندون هاتون بررسی بشه

فهیمه امیری

سلام دو دندون های پیش من یدونه کمه وب همین علت نیش ها جلو قرار گرفتن ک لبخندمو زشت میکنه...با ونیر درست میشه؟

دکتر شهاب محمدی

پاسخ داده شد.

فهیمه امیری

سلام دو دندون های پیش من یدونه کمه وب همین علت نیش ها جلو قرار گرفتن ک لبخندمو زشت میکنه...با ونیر درست میشه؟

دکتر شهاب محمدی

سلام متاستفانه اینجوری نمیشه گفت باید تشریف بیارین ویزیت ویزیت رایگانه

لیلی

سلام دکتر من دوتا دندونم شکسته بود که پر کردم الان موادش افتاده میخواستم بدونم باید کامپوزیت کنم ؟ یا لمینت

دکتر شهاب محمدی

سلام اینجوری نمیشه گفت باید تشریف بیارین ویزیت ویزیت رایگانه

محمود

تشکر

مریم

سلام. ممنون از توضیحاتتون. بهترین نوع کامپوزیت سوئیسی؟

دکتر محمدی

سلام straumann

ایلیا

سلام ببخشیدایاهرچندتادندانی که بخوایم میتونیم کامپوزیت کنیم مثلامن فقط چهارتای بالارومیخام میشه؟؟؟؟

دکتر محمدی

سلام بله امکانش هست

دنیا

سلام قیمت هر واحد چقدر است و من چهار دندان جلو را اگر کامپوزیت کنم چقدر هزینه دارد

دکتر محمدی

سلام قیمت ها رو میتونین زنگ بزنین مطب و بپرسین چون کمپین های مختلفی داریم

دنیا

سلام قیمت هر واحد چقدر است و من چهار دندان جلو را اگر کامپوزیت کنم چقدر هزینه دارد

دکتر محمدی

سلام برای قیمت ها لطفا با مطب تماس بگیرین 02188695864

حسین

سلام جناب دکتر اگر بخواهیم از کامپوزیت سوییسی استفاده کنیم حدودا هر دندان چند میگیرید . ضمنا نوبت دهی به چه صورتی هست ایا زمان زیادی باید منتظر بمونیم؟؟ با تشکر

دکتر محمدی

برای قیمت ها و همانگی وقت لطفا با مطب تماس بگیرین 02188695864

مریم

کرج مطب دارید

دکتر محمدی

نه متاسفانه فقط تهران شهرک غرب

مریم

نام کوچیک آقای دکتر چیست 🙏🙏

دکتر محمدی

شهاب محمدی 02188561858 instagram id:dr_shahab_mohammadi

مریم

بسیار عالی توزیح داده بودید آقای دکت متشکرمشما هم بدون تراش انجام میدید

دکتر محمدی

بله کامپوزیت بدون تراش انجام میشه

پوران

من تا قبل از مطالعه این صفحه اطلاع درستی در مورد ونیر و لمینت نداشتم ، ممنون خیلی استفاده کردم

دکتر محمدی

خواهش می کنم

همراز

از مطالب خیلی استفاده کردم متشکریم از بیان راهنمایی های سازنده فقط یه سوال مطرح هست و اون رنگ ونیر که بتر چه طور باشه لطفا پاسخ بفرمایید

دکتر محمدی

رنگ ونیر با انتخاب خودتون هست

شادی

میخاسم بدونم هر کامپوزیتی ک انتخاب کنیم میزان سفیدیشم خودمون میتونیم انتخاب کنیم؟یا تو هر کامپوزیت متفاوته.مثلا سوییسی میزان سفیدیش زیاده یا کمه؟؟

دکتر محمدی

رنگ رو خودتون میتونین انتخاب کنین

مهدی عبدالهی

سلام مرسی این اطلاعات و در اختیار کاربران قرار میدین ... به سوال داشتم اگه در فک بالا ۲ الی ۳ دندان نداشته باشیم و بخواهیم کامپوزیت کنیم ایا قابل انجام هستش یا توصیه جناب اقای دکتر چه روشی هست ؟

دکتر محمدی

اون دندان ها میتونن ایمپلنت بشه با همان رنگ کامپوزیت ها یکنواخت بشن

ریحانه

بسیار کامل بود ممنونم. فقط یه سوال اگه بعد از ونیر دندانها کرم خوردگی و پوسیدگی پیدا کنن اونوقت چکار میشه انجام داد

دکتر محمدی

پوسیدگی ها از درون دندان ترمیم می شوند و مشکلی برای روی دندان ها پیش نمی آید

آراز

سلام مطالب عالی بود فقط خواستم بدونم من دوتا دندون تیکه ای و چندتا ریشه دندان دارم میشه کامپوزیت کرد ایا

دکتر محمدی

سلام. جواب این سوال بدون ویزیت امکان پذیر نیست. ویزیت های ما رایگانه میتونین تشریف بیارین

علی

باعرض سلام واحترام میخواستم بدونم برای نشون دادن ومشاوره هم بایدوزیت داده شود؟

دکتر محمدی

سلام ویزیت کاملا رایگانه

سمانه

خیلی هزینش بالاست

احمدملکی

بااین توضیع هاتون فقط باید ماچتون کرد.ماچ کردنی های بابا دوستون دارم خخخخخخخ

علی

هزینش زیاده؟

دکتر محمدی

هزینه های معقولی داره و کلینیک ما قیمت های بسیار رقابتی رو با توجه به سابقمون و نحوه کارمون داره

علی

خوب بگو چنده اگه رقابتیه دیگه اگه هم متغیر هست بگو تا تاریخ فلان اینقدر

دکتر محمدی

در حال حاضر که اول مهر ماه ۱۳۹۸ هست بین ۶۰۰ تا ۸۰۰ هزار تومان برای هر دندان

محمد

ممنون..عالی بود.

ب .امینی

با سلام مطالب کافی وکامل بود .با تشکر

چگینی

خیلی مطالب خوبی بودممنون

امینی

سلام مطالب بسیار ارزنده ای بود ،بسیار بهره بردن . عذر میخوام میشه بپرسم هزینه پنیر ماموریت را فقط برای یک دندان یا کل دندانها می باشد. ضمنا آدرس و شماره تلفن آقای دکتر را میخواستم.

دکتر محمدی

برای هزینه ها لطفا با مطب تماس بگیرین 02188695864 شهرک غرب، بلوار فرحزادی، بالاتر از بلوار دریا، کوچه بهاران ۲، پلاک ۵۳ (روبروی مرغ سوخاری کوپال)، واحد ۲

بیتا

سلام خسته نباشید اقای دکتر من دندونام همه سالمن ونقصی ندارندوچیدمان مرتبی دارند فقط فاصله دارند میشه راهنماییم کنید که کامپوزیت کنم یا ارتودنسی؟

دکتر محمدی

در ویزیت مشخص میشه ارتودنسی لازمه یا کامپوزیت ویزیت رایگانه