ایمپلنت و درمان بیماری های لثه

تاریخ انتشار - ۱۲ مهر ۹۷

کاشت ایمپلنت دندانی روشی مناسب برای درمان بیماری های لثه

اگر بیماری های لثه سلامت بیمار را به خطر بیاندازد و بیمار به همین علت دندان های خود را از دست دهد، بهترین راه حل جایگزینی دندان های آسیب دیده و ازدست رفته بیمار، ایمپلنت دندانی است. زمانی که دندان های یک فرد آسیب می بیند، انجام کاری های عادی و روزمره ای هم چون غذا خوردن و صحبت کردن با دشواری و درد همراه خواهد بود. به همین دلیل زمانی که سلامت دهان و دندان یک فرد به علت بیماری لثه به خطر می افتد، باید هر چه سریع تر راه حلی برای درمان آن پیدا کرد. زیرا زمانی که سلامت لثه و دندان شما آسیب ببیند، سلامت کلی شما آسیب خواهد دید.

خدمات و درمان های بیماری های لثه قبل از ایمپلنت

گاهی اوقات دندان پزشک قبل از این که واحدهای ایمپلنت را در دهان بیمار از طریق عمل جراحی قرار دهد، برخی مراقبت ها و درمان های موردنیاز در اطراف دندان بیمار را انجام می دهد. درمان بیماری های لثه یا اصطلاحاً periodontal یک دوره آموزش پیشرفته در زمینه انواع مختلف بیماری های لثه و راه های درمانی آن است و یک دندان پزشک پس از این دوره های تخصصی توانایی درمان انواع بیماری های لثه شما (قبل از عمل ایمپلنت تان) را دارد.

اگر بیماری لثه دارید برای ایمپلنت با دندان پزشک خود مشورت کنید. در صورتی که لثه شما آسیب دیده است و بیماری لثه دارید، برای عمل ایمپلنت دندانی نیاز به تایید دندان پزشک برای استفاده از ایمپلنت دارید.

انتخاب افرادی  که بیماری دهان و دندان دارند و لثه ی آن ها آسیب دیده است، انجام کاشت ایمپلنت دندان است. از آن جایی که معمولا بیماران لثه، ترجیح می دهند به جای استفاده از پروتز های دندانی  و پل از ایمپلنت استفاده کنند، نیاز است که این افراد و انجام کاشت ایمپلنت برای ان افراد از قبل، توسط دکتر دندانپزشک تایید شود. چرا که کاشت ایمپلنت دندانی شامل عمل جراحی است و برای انجام این عمل جراحی و کاشت واحد ایمپلنت دندانی در فک بیمار، مستلزم سلامت دهان و دندان بیمار است.

ویزیت و مشاوره رایگان دندان پزشکی

ایمپلنت در تهران

درمان اختلال و بیماری لثه برای کاشت ایمپلنت دندانی

اگر بیماری لثه دارید برای حفظ سلامت دندان های خود و از دست نرفتن دندان های سالم خود به علت بیماری لثه ای خود، هر چه سریع تر به دنبال درمان آن باشید. هر چه یک فرد مبتلا به بیماری لثه برای درمان آن تعلل کند، ممکن است عفونت لثه پیشرفته تر شده و عوارض بیشتری را به همراه آورده و باعث آسیب دیدن تعداد بیشتری از دندان شما شود. در شرایط بدتر در صورتی که عفونت لثه وخیم تر شود، ممکن است این عفونت وارد جریان خون شما شده و به بدن شما آسیب هایی جدی وارد کند و سلامت کلی شما را با مشکل مواجه کند.

آیا برای یک بیمار لثه، کاشت ایمپلنت دندانی انتخاب درستی است؟

بیمارانی که ایمپلنت های دندانی را به عنوان روش جایگزینی دندان های ازدست داده ی خود انتخاب می کنند، باید قبل از شروع درمان با یک دندان پزشک حرفه ای و با سابقه درخشان در زمینه ایمپلنت های دندانی مشورت کنند. در صورتی که می خواهید دندان های طبیعی خود را بازگردانید و بدون محدودیت های پروتزهای دندانی و پل های دندانی از راه حلی به صرفه که هم برای شما زیبایی دندان های طبیعی و عملکرد بدون محدودیت و مراقبت خاصی داشته باشد، بهترین روش ایمپلنت دندانی است. در صورتی که هر گونه سوالی راجع به کاشت ایمپلنت داشتید و برای مشاوره رایگان در زمینه درمان بیماری های دهان و دندان خود می توانید با ما تماس بگیرید.

ویزیت و مشاوره رایگان دندان پزشکی